Rygtebørsen XVIII

12 år 9 måneder siden #3457 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Rygtebørsen XVIII

Rubæk skrev:

Real-Laudrup skrev: I øjeblikket bliver der snakket meget om Suarez, Falcao, Lewandowski,(Not gonna happen) og Jackson Martinez. Men er jeg den eneste som godt kunne tænke mig at se Mandzukic i klubben? Jeg var meget imponeret over ham i sidste sæson. Stor, stærk, god i luften, fin teknik, kombinerer godt med de andre. Men også hans presspil og løbearbejde er helt fantastisk at se på. Han er måske ikke en top 10 afslutter, men der er jo reelt set Ronaldo som holdet søger for det meste.
Jeg ville i hvert fald ikke have noget imod at hente ham.

Jeg har også et svagt punkt for Mandzukic. Ser du ham som førsteangriber eller en, der kan rotere med Benzema? Jeg aner dog ikke om han er til at hente, selv med Lewandowski som afløser i Bayern. Jeg følger ikke Bayern tæt nok til at vide om Pep kan lide ham, men jeg mindes at have læst at Pep ikke var overbevist af ham, i hvert fald umiddelbart efter Pep trådte til.

Mandzukic førsteangriber, Benzema ud af klubben.
Ham og Pep ser ikke ud til at være bedste venner. Han har droppet ham på det seneste, bl.a i City kampen hvor han spillede Müller i angrebet. Og han har også Götze som stadig ikke er 100%, han kan spille den "falske 9´er". Hvis Mandzukic beder om at komme væk så er der en god chance for at hente ham.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 9 måneder siden #3458 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen XVIII

Real-Laudrup skrev: I øjeblikket bliver der snakket meget om Suarez, Falcao, Lewandowski,(Not gonna happen) og Jackson Martinez. Men er jeg den eneste som godt kunne tænke mig at se Mandzukic i klubben? Jeg var meget imponeret over ham i sidste sæson. Stor, stærk, god i luften, fin teknik, kombinerer godt med de andre. Men også hans presspil og løbearbejde er helt fantastisk at se på. Han er måske ikke en top 10 afslutter, men der er jo reelt set Ronaldo som holdet søger for det meste.

Fornuftigt indlæg. Mere af det tak!!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

12 år 9 måneder siden #3459 af Real-Laudrup

DarioGomez skrev:

Fornuftigt indlæg. Mere af det tak!!

Skal nok prøve!!

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #3460 af falle
Besvaret af falle på emne Rygtebørsen XVIII

Real-Laudrup skrev: Skal nok prøve!!

12 år 9 måneder siden #3461 af Real-Laudrup
Ifølge El Economista har Real Madrid besluttet sig for at sælge Khedira i Januar. Er der nogen der ved hvor pålidelige de er?

12 år 9 måneder siden #3462 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XVIII

Real-Laudrup skrev: Ifølge El Economista har Real Madrid besluttet sig for at sælge Khedira i Januar. Er der nogen der ved hvor pålidelige de er?

Ved ikke hvor pålidelige El Economista, men hvis vi kan få noget i nærheden af hvad Man Utd. Ville give i sommerens transfervindue, så skal vi sælge. Vi har Casemiro, der sagtens kan blive bedre end Khedira, Modric, Illarra og så skal vi forlænge med Alonso, hvilket er fint til fint til to centrale pladser.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

12 år 9 måneder siden #3463 af Real-Laudrup

baggins skrev:

Real-Laudrup skrev: Ifølge El Economista har Real Madrid besluttet sig for at sælge Khedira i Januar. Er der nogen der ved hvor pålidelige de er?

Ved ikke hvor pålidelige El Economista, men hvis vi kan få noget i nærheden af hvad Man Utd. Ville give i sommerens transfervindue, så skal vi sælge. Vi har Casemiro, der sagtens kan blive bedre end Khedira, Modric, Illarra og så skal vi forlænge med Alonso, hvilket er fint til fint til to centrale pladser.

Jeg læste et andet sted at United ville komme med nogenlunde det samme beløb for Khedira, kan ikke huske om det var Januar eller til sommer, måske begge.
Behøver ikke at forlænge med Alonso hvis vi får Gündogan. Men ellers er jeg enig.

12 år 9 måneder siden #3464 af Real-Laudrup
Ifølge Punto Pelota er det en DONE DEAL! Falcao skriver under på en fireårig kontrakt. Skal vi nu tro på det? Jeg vil i hvert fald ikke have Falcao til Real Madrid.

12 år 9 måneder siden #3465 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Rygtebørsen XVIII

Real-Laudrup skrev: Ifølge Punto Pelota er det en DONE DEAL! Falcao skriver under på en fireårig kontrakt. Skal vi nu tro på det? Jeg vil i hvert fald ikke have Falcao til Real Madrid.

Jeg vil ikke græde hvis vi fik Lewandorski, Cavani, Falcao eller Aguero, medmindre vi smider 100 mil. euro!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

12 år 9 måneder siden #3466 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Rygtebørsen XVIII

ZizouMo skrev:

Real-Laudrup skrev: Ifølge Punto Pelota er det en DONE DEAL! Falcao skriver under på en fireårig kontrakt. Skal vi nu tro på det? Jeg vil i hvert fald ikke have Falcao til Real Madrid.

Jeg vil ikke græde hvis vi fik Lewandorski, Cavani, Falcao eller Aguero, medmindre vi smider 100 mil. euro!

Jeg har det lidt på samme måde.:)

Jeg ønsker dog stadig at satse på vores nuværende frontmænd (Benz og Morata). Jeg ønsker (læs: gider) ikke at uddybe, eller ud i en længere diskussion om hvorfor.:)

MEN, hvis vi alligevel køber en angriber, i Januar eller til sommer, så er min ønske således:
1) Aguero
2) Lewandowski
3) Falcao
4) Cavani
5) Zlatan
6) Suarez

Jeg er her stadig XOXO

• Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #3467 af Pepe
Besvaret af Pepe på emne Rygtebørsen XVIII

JimmyBroe skrev:

ZizouMo skrev:

Jeg ønsker dog stadig at satse på vores nuværende frontmænd (Benz og Morata). Jeg ønsker (læs: gider) ikke at uddybe, eller ud i en længere diskussion om hvorfor.:)

MEN, hvis vi alligevel køber en angriber, i Januar eller til sommer, så er min ønske således:
1) Aguero
2) Lewandowski
3) Falcao
4) Cavani
5) Zlatan
6) Suarez

Min mening kort om benzema BLAHHHH
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved Pepe.

12 år 9 måneder siden #3468 af Real-Laudrup

JimmyBroe skrev:

ZizouMo skrev:

1) Aguero
2) Lewandowski
3) Falcao
4) Cavani
5) Zlatan
6) Suarez

Mand, hvordan skal vi få Cavani når han lige har skrevet under med PSG? Aguero har forlænget sin kontrakt for ikke så lang tid siden. Zlatan har gjort det samme og Lewy, tja ham har vi diskuteret, han skifter til Bayern. End of story! De eneste realistiske angribere vi kan få er Suarez, Falcao, Jackson Martinez og (forhåbentlig) Mandzukic.
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved Real-Laudrup.

Leveret af Kunena Forum