Rygtebørsen XVIII
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Tja, jeg satte jo den her op i sidste uge. Det er ikke meget bedre! sulia.com/channel/soccer/f/c58af53c-6ce8...8e13/?source=twitterZizouMo skrev:
Real-Laudrup skrev: Ifølge Punto Pelota er det en DONE DEAL! Falcao skriver under på en fireårig kontrakt. Skal vi nu tro på det? Jeg vil i hvert fald ikke have Falcao til Real Madrid.
Jeg vil ikke græde hvis vi fik Lewandorski, Cavani, Falcao eller Aguero, medmindre vi smider 100 mil. euro!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Forhåbenlig er de fulde af lort.......Real-Laudrup skrev: Ifølge El Economista har Real Madrid besluttet sig for at sælge Khedira i Januar. Er der nogen der ved hvor pålidelige de er?
Ancelotti!!! se nu bare og få de nuværende spillere op af det hul som de pt. opholder sig i halvdelen af tiden....der manger INTET i spillertruppen, det eneste der mangler er et publikum som støtter i tykt og tyndt...ikke en flok bøsserøve som sidder og hyler efter den, eller de spillere som har en uheldig kamp engang imellem.
Khedira og Benzema har i de sidste 2 landskampe de har spillet, scoret 3 mål i 4 kampe.
Ronaldo har ikke scoret, men det er sku da også ligemeget, for det gør han måske næste gang, eller næste gang igen. Sådan er fodbold....citat alle fodboldeksperter!!!! så hvis andre mener noget andet og vil skifte et halvt hold ud hver anden uge, så find et andet hold og vær fan af.......Et som aldrig taber en eneste kamp, så har i fundet hvad i søger.
Real Madrid er et hold som er under opbygning...nogle skal måske slikke såret de fik ved at skulle vinke farvel til godt samarbejde og en god ven ( Øzil), og det er da også forståeligt....vi er kun mennesker.
For hvis man gennemgår nogle de bedste angriberne, så er der mange udfordringer.
1) Jeg håber godt nok ikke at Falcao skifter til Madrid. Jeg anerkender at han en af verdensbedste på sin position, men han kommer til at koste mindst 450, da det var det Monaco betalte - jeg frygter at Perez vil give noget tæt på en ny verdensrekord, især når man tænker på han er 27 år gammel og ikke 24 som Bale.
2) Agüero er også en dygtig angriber og kompinationsspiller, men har de samme afslutningsproblemer som Benzema, så det vil ikke være en forbedring. Samtidig mangler City ikke ligefrem penge, så han bliver meget dyr.
3) Lewandowski har valgt klub, og det er ikke Madrid.
4) Suarez er en af verdensbedste angribere, men jeg vil aldrig se vampyren i en Madrid-trøje.
5) Cavani skifter ikke - der til er PSG for stærke økonomiske og sportslig.
6) Zlatan er simpelhen for gammel og bliver også rimelig dyr.
7) RVP skifter nok ikke væk fra Man Utd.
8) Rooney: den spiller efter Lewandowski jeg ser passe bedste ind, og er måske relativ billig i forhold til Agüero, Suarez og Falcao, men spørgsmål er om han vil skifte.
9) Jackson Matinez koster mindst 40 mill. €, hvilket er for meget.
(Tallene er kun for overblikkets skyld)
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
NDR skrev:
Forhåbenlig er de fulde af lort.......Real-Laudrup skrev: Ifølge El Economista har Real Madrid besluttet sig for at sælge Khedira i Januar. Er der nogen der ved hvor pålidelige de er?
Ancelotti!!! se nu bare og få de nuværende spillere op af det hul som de pt. opholder sig i halvdelen af tiden....der manger INTET i spillertruppen, det eneste der mangler er et publikum som støtter i tykt og tyndt...ikke en flok bøsserøve som sidder og hyler efter den, eller de spillere som har en uheldig kamp engang imellem.
Khedira og Benzema har i de sidste 2 landskampe de har spillet, scoret 3 mål i 4 kampe.
Ronaldo har ikke scoret, men det er sku da også ligemeget, for det gør han måske næste gang, eller næste gang igen. Sådan er fodbold....citat alle fodboldeksperter!!!! så hvis andre mener noget andet og vil skifte et halvt hold ud hver anden uge, så find et andet hold og vær fan af.......Et som aldrig taber en eneste kamp, så har i fundet hvad i søger.
Real Madrid er et hold som er under opbygning...nogle skal måske slikke såret de fik ved at skulle vinke farvel til godt samarbejde og en god ven ( Øzil), og det er da også forståeligt....vi er kun mennesker.
Og hermed lige en officiel henstilling om at hæve niveauet, både i tegnsætningen, argumenterne og i særdeleshed tonen.
Real-Laudrup skrev:
Mand, hvordan vil skal vi få Cavani når han lige har skrevet under med PSG? Aguero har forlænget sin kontrakt for ikke så lang tid siden. Zlatan har gjort det samme og Lewy, tja ham har vi diskuteret, han skifter til Bayern. End of story! De eneste realistiske angribere vi kan få er Suarez, Falcao, Jackson Martinez og (forhåbentlig) Mandzukic.JimmyBroe skrev:
ZizouMo skrev:
Real-Laudrup skrev: Ifølge Punto Pelota er det en DONE DEAL! Falcao skriver under på en fireårig kontrakt. Skal vi nu tro på det? Jeg vil i hvert fald ikke have Falcao til Real Madrid.
Jeg vil ikke græde hvis vi fik Lewandorski, Cavani, Falcao eller Aguero, medmindre vi smider 100 mil. euro!
Jeg har det lidt på samme måde.:)
Jeg ønsker dog stadig at satse på vores nuværende frontmænd (Benz og Morata). Jeg ønsker (læs: gider) ikke at uddybe, eller ud i en længere diskussion om hvorfor.:)
MEN, hvis vi alligevel køber en angriber, i Januar eller til sommer, så er min ønske således:
1) Aguero
2) Lewandowski
3) Falcao
4) Cavani
5) Zlatan
6) Suarez
Jeg skrev intet om hvor realistisk det var?:)
Det er blot de verdensklasse angribere jeg helst ser i Madrid. Som jeg skriver tidligere i mit indlæg, så holder jeg stadig på Benzema og Morata (og selvfølgelig Jese, tak Baggins:-)). Jeg er sikker på, at jeg er en del af en meget, meget lille promille der stadig mener det.
OG
det kan selv dit (Pepe) ellers glimrende argumenterede indlæg ikke ændre på..... Jeg bliver så bimlende vanvittig af den slags intetsigende'bold.dk agtige, taber-kommentarer. Hvad mener du selv du bidrog med til debatten Pepe??
Jeg er her stadig XOXO
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Real-Laudrup skrev: Baggins, hvorfor er Mandzukic ikke med på den liste? En meget kompetent angriber som kommer til at vœre andetvalg nœste sœson. Tror heller ikke at han kommer til at koste meget, €25M vil vœre en god pris.
Jeg er nysgerrig, nu skriver du selv at min liste fra nr. 1, og så et par pladser ned, virker en anelse urealistisk at kunne hente. Og der er vi jo enige.:)
Hvad hedder din realistiske, drømme startelver til næste sommer? Selvfølgelig incl. de indkøb du mener er realistiske og nødvendige!
Jeg er her stadig XOXO
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Hvis vi havde nogle playmakere på de 3 offensive pladser som fx, Mata, Isco & Özil, så ville jeg gerne have Falcao. De ville kunne fodre ham bolden og bringe ham oppe på 35+. Men med vores nuvœrende hold, så bliver man nødt til at analysere situationen. Det tror jeg ikke at Perez og/eller Carlo har gjort, hvis han/de gerne vil hente Falcao.
Real-Laudrup skrev: Baggins, hvorfor er Mandzukic ikke med på den liste? En meget kompetent angriber som kommer til at vœre andetvalg nœste sœson. Tror heller ikke at han kommer til at koste meget, €25M vil vœre en god pris.
Min liste er en blanding af meget urealistiske spillere og spillere der bliver nævnt i pressen. Så Mandzukic kunne godt være på. Men tror dog ikke han skifter til sommer og slet ikke til den pris. Bayerns angribere næste år bliver Lewandowski, Mandzukic, (Müller og Götze) og man kunne tænke sig til at det er for meget, men Pep rotere meget fra weekend til weekend.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Når man har en angriber som Lewandowski, så er der ikke noget der hedder rotation. Han skal kun spares i kampe mod hold fra de lavere divisioner, i en CL eller liga kamp der ikke har nogen betydning fordi at de enten er videre, ikke kan vinde ligaen, eller hvis de selvfølgelig allerede har vundet.baggins skrev:
Min liste er en blanding af meget urealistiske spillere og spillere der bliver nævnt i pressen. Så Mandzukic kunne godt være på. Men tror dog ikke han skifter til sommer og slet ikke til den pris. Bayerns angribere næste år bliver Lewandowski, Mandzukic, (Müller og Götze) og man kunne tænke sig til at det er for meget, men Pep rotere meget fra weekend til weekend.
Hvis han beder om at komme væk, så tror jeg ikke at de stopper ham. Hans forhold til Pep ser heller ikke ud til at være det bedste. & som du sagde, de har alternativer, måske tager Pizarro et ekstra år. Jeg ved selvfølgelig ikke om han er tilfreds med at være nr. 2 men hvis han ikke er, så kunne vi sagtens komme og samle ham op.
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
espnfc.com/blog/_/name/onthemove/id/13220?cc=5739
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-