Rygtebørsen XVIII
- GutiHAZ14
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Måske skulle den være på sjov og spas tråden.GutiHAZ14 skrev: Skal vi så ikke prøve at undgå dem her på denne glimrende side ?
Jeg ville i hvert fald acceptere det tilbud, en ny verdensrekord for en 29 årig.
Ifølge Tancredi Palmeri, fra CNN.Vidal to Onda Cero:"It would be good to play for Real Madrid.Let's see what happens"
Har fundet deres tweet.
@Al_PrimerToque:
Arturo Vidal en #AlPrimerToque : "Estaría bien jugar en el Real Madrid pero hay que ver qué pasa "
Steen skrev: Wtf?
Ifølge Tancredi Palmeri, fra CNN.Vidal to Onda Cero:"It would be good to play for Real Madrid.Let's see what happens"
Har fundet deres tweet.
@Al_PrimerToque:Arturo Vidal en #AlPrimerToque : "Estaría bien jugar en el Real Madrid pero hay que ver qué pasa "
Her siger han det. www.ondacero.es/audios-online/al-primer-...’_2013102400005.html
Et køb ville dog ikke rigtig give mening, han ville ikke passe ind ved siden af en offensiv spiller, som Modric, hvor Vidal så skal udføre det defensive. Det kan kun lade sig gøre hvis vi fremover vælger ikke at bruge en offensiv midt, Isco, og det er ikke noget jeg vil have. Gündogan er den eneste der skal købes, hvis man vil have en midtbane spiller, ellers synes jeg godt at man kan holde fast på de spillere man pt. har.
- GutiHAZ14
- Gæst
-
Det er sjovt, at Perez har skilt sig af med andre hovedpersoner på Real Madrids hold igennem tiderne, for at gøre plads til sine store transfers. I denne forbindelse, ville man måske have Beckham tilbage på højre kanten. Özil blev solgt pga Bale og Isco indkøbende ligesom man skilte sig af med Kaká gratis.
Jeg undrer mig over denne forfærdelige transfer politik Real Madrid har kørt siden Perezs ankomst, på trods af man har fået nogle dygtige spillere. Jeg forstår ikke, hvorfor Perez kan blive ved med at holde presset væk fra sig, fra medlemmernes side og pressens for den sags skyld. En præsident der er villig til at gå ned med skuden, er ikke nødvendigvis den rigtige.
Figo siger bla at han også så sig selv som præsident i Real Madrid. Jeg tror alt andet end Perez er bedre lige nu for Real Madrid.
- Raúl 7
- Gæst
-
GutiHAZ14 skrev: Figo nævner i en pressen, at han forlod Real Madrid med et halvkikset forhold til Florentino. Op til Clasico i 2004-05 31 spillerunde blev Figo sat på bænken uden nogen grund. Han mener, at det var for at presse ham ud af klubben. Figo kom senere på banen i samme kamp, men det var ikke særlig meget spilletid han fik.
Det er sjovt, at Perez har skilt sig af med andre hovedpersoner på Real Madrids hold igennem tiderne, for at gøre plads til sine store transfers. I denne forbindelse, ville man måske have Beckham tilbage på højre kanten. Özil blev solgt pga Bale og Isco indkøbende ligesom man skilte sig af med Kaká gratis.
Jeg undrer mig over denne forfærdelige transfer politik Real Madrid har kørt siden Perezs ankomst, på trods af man har fået nogle dygtige spillere. Jeg forstår ikke, hvorfor Perez kan blive ved med at holde presset væk fra sig, fra medlemmernes side og pressens for den sags skyld. En præsident der er villig til at gå ned med skuden, er ikke nødvendigvis den rigtige.
Figo siger bla at han også så sig selv som præsident i Real Madrid. Jeg tror alt andet end Perez er bedre lige nu for Real Madrid.
Grunden til at vi ikke vinder noget er, at han skifter så meget ud. Når vi endelig er ved at få en stamme på plads, så bliver det halve hold og træneren skiftet. Så bruger vi nogle måneder på at spille nye spillere ind, i de måneder taber vi terræn til Barca. Når året er omme står vi uden pokaler og så er det tid til at købe nye spillere igen, igen.
Til sommer køber vi Vidal og Falcao etc. og så skal de spilles ind, imens spiller Barca videre med deres faste stamme og tager endnu et mesterskab.
Raúl 7 skrev: Grunden til at vi ikke vinder noget er, at han skifter så meget ud. Når vi endelig er ved at få en stamme på plads, så bliver det halve hold og træneren skiftet. Så bruger vi nogle måneder på at spille nye spillere ind, i de måneder taber vi terræn til Barca. Når året er omme står vi uden pokaler og så er det tid til at købe nye spillere igen, igen.
Til sommer køber vi Vidal og Falcao etc. og så skal de spilles ind, imens spiller Barca videre med deres faste stamme og tager endnu et mesterskab.
Wauw. Sortseer much?
Skulle vi nu ikke lige have overstået den her sæson først synes du? Og ville Falcao egentlig ikke være en gedigen opgradering i forhold til Benzema, som efter 4 år stadig ikke ligner en der er "spillet ind"..
DC19
- GutiHAZ14
- Gæst
-
-#7- skrev:
Raúl 7 skrev: Grunden til at vi ikke vinder noget er, at han skifter så meget ud. Når vi endelig er ved at få en stamme på plads, så bliver det halve hold og træneren skiftet. Så bruger vi nogle måneder på at spille nye spillere ind, i de måneder taber vi terræn til Barca. Når året er omme står vi uden pokaler og så er det tid til at købe nye spillere igen, igen.
Wauw. Sortseer much?
Skulle vi nu ikke lige have overstået den her sæson først synes du? Og ville Falcao egentlig ikke være en gedigen opgradering i forhold til Benzema, som efter 4 år stadig ikke ligner en der er "spillet ind"..
Kig på de sidste 10 år som har givet 3 liga titler og en pokal. Mener du at det handler om at få denne her sæson overstået. Kig på de seneste 4 år Perez har været præsident, hvor der er brugt over 500 millioner euro på spillere og 3 træner skift.
Özil var en gedigen opradering ligesom så mange andre spillere.
GutiHAZ14 skrev: Figo nævner i en pressen, at han forlod Real Madrid med et halvkikset forhold til Florentino. Op til Clasico i 2004-05 31 spillerunde blev Figo sat på bænken uden nogen grund. Han mener, at det var for at presse ham ud af klubben. Figo kom senere på banen i samme kamp, men det var ikke særlig meget spilletid han fik.
Figo planer om at stille op som præsident var nu bare en afsluttende joke i interviewet. Han er heller ikke spansk statsborger, så selv om det da kunne garantere underholdningen er det ikke en mulighed. Interviewet var med Grada360 og kan findes her: del 1 og del 2 .
Om hans forhold til Perez siger han bl.a., at han er "min præsident fordi han er præsident i min club, Real Madrid. Jeg deler ikke hans idéer, men jeg respekterer ham. Sikkert er det at han er en magtfuld mand og meget indflydelsesrig og jeg kan kun håbe at han gør gode ting for klubben. Jeg har haft negative oplevelser med ham, men det er i fortiden."
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Tja, jeg ville tage imod det tilbud, selv hvis det kun er 45-50M. Jeg kan virkelig ikke se Bale blive til nogen stor succes og det er, som Castles siger, fordi at han ikke har den frie rolle han havde i Spurs. Det er ikke ham holdet søger. Og som jeg har sagt før, der er mere plads i PL, så det er hans Liga. Hvis man vil have det bedste ud af Gareth, så skal man sælge Ronaldo, men det kommer selvfølgelig ikke til at ske.
hvad siger i 20 mill. euro + Benz for vampyren?
Jeg siger nej tak - lad os nu fokusere på vores egne talenter, vi har så mange af dem på den position. Jese og Morata kan blive nogle af verdens bedste om nogle få år, men kun hvis de får spille tid. Og så har jeg lige fået øjne op for Juan José Narváez, der kun er 18 og score mål på stribe på ungdomsholdet bl.a. mod Juve, hvor det blev til 4 mål. Jeg ved dog godt, at vi ikke kommer til at satse på vores talenter så længe Perez er præsident, selvom vi næsten er den eneste stor klub, der ikke gør det.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Men for gud skyld ikke købe Suarez. Kan ikke klare den mand.
Lewandowski er min favorit for den nye sæson. Falcao er nødløsningen til Januar. Håber på en af de to.