Rygtebørsen XVIII
Higuain
Callejon
Albiol
Øzil
Kaka
er 5 som alle køre derud af med en masse spilletid på nær Kaka som har været skadet.
Jeg savner kun Øzil og mest af alt Essien.....for fanden at de ikke fik købt ham eller lokket ham til at blive i Madrid.
En fantastisk spiller som både kunne spille i forsvaret og på midten, og så en af hans stærke sider som jeg virkelig holdte af...hans ATTITUDE, altid glad og smilende og virkede til at have en indre ro og med en masse harmoni i hans spil. En spiller som var værdig og som havde det gode gen......teamplayer!!!
Illeremendi som kostede 35 mio. kunne evt. have været sparet.
Nu er man ude med leen efter Khedira og Arbeloa. Hvilke stjernespillere man kunne miste til andre klubber hvis man ikke forstår at pleje dem istedet for pivekoncerter, og så på hjemmebane fra egne fans!!! totalt sygt!
Den behandling Benzema fik i september og oktober af Real Madrid fans er forfærdelig, og som stor fan af denne fantastiske spiller som jeg mener har en række kvaliteter som ikke vil kunne erstattes af nogen anden angriber, og derfor skal han selvfølgelig ikke sælges. Han har haft sine dårlige kampe, men det har hele forsvaret pt. så det med at gå efter en mand er totalt svinsk.
Jeg håber og beder til at Ancelotti får lov til at "spille sig ind" på holdet sammen med sine hjælpetrænere og sine spillere, og derfor har han fuld opbakning herfra lige som Mourinho også havde ....end og story, god kamp til alle iaften.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- GutiHAZ14
- Gæst
-
Mentaliteten i spansk fodbold er anderledes blandt fans, og det kræver at bruge lang tid på at forstå denne mentalitet. At nævne at det er totalt sygt, og stoppe den herfra, er at fralægge sig et hvert ansvar for indsigt og forståelse af de spanske fans.
- Ikertheman
- Gæst
-
GutiHAZ14 skrev: Mentaliteten i spansk fodbold er anderledes blandt fans, og det kræver at bruge lang tid på at forstå denne mentalitet. At nævne at det er totalt sygt, og stoppe den herfra, er at fralægge sig et hvert ansvar for indsigt og forståelse af de spanske fans.
Er der nogen, som kan understøtte dette eller kan du uddybe? For jeg er selv enig i, at mentaliteten og ytringerne fra Real Madrid fans på stadion til tider er forfærdelig pinlig og meget lidt støttende... Jeg har dog ingen viden at trække på her, mht. spanske fans mm.
- GutiHAZ14
- Gæst
-
Det er deres måde at se fodbold på. Kig evt på Valencias fans der ligesom madrids, kan vende på en tallerken når der ik bliver gået nok til kartofflerne.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Ind med Mallo, Moreno og Iñigo Martínez til sommer. Ud med Arbeloa, Coentrao og Pepe. Mallo er sammen med Carvajal, Montoya og Azipilcueta de største talenter på højre back pladsen.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev: www.mercafichajes.net/2012/06/hugo-mallo...del-real-madrid.html
Ind med Mallo, Moreno og Iñigo Martínez til sommer. Ud med Arbeloa, Coentrao og Pepe. Mallo er sammen med Carvajal, Montoya og Azipilcueta de største talenter på højre back pladsen.
Jeg er enig i, at vi skal sælge Coentrao og Pepe og hente Martinez og Moreno. Dog mener jeg at Arbeloa stadig har en masse at give klubben. Han bringer nemlig en masse vilje samt kærlighed overfor klubben, hvilket er fint, når han bare skal være backup for Carvajal. Derudover skal han hjælpe Carvajal med at forbedre sit defensive spil.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- Schytte
- Gæst
-
baggins skrev:
Real Madrid skrev: www.mercafichajes.net/2012/06/hugo-mallo...del-real-madrid.html
Jeg er enig i, at vi skal sælge Coentrao og Pepe og hente Martinez og Moreno. Dog mener jeg at Arbeloa stadig har en masse at give klubben. Han bringer nemlig en masse vilje samt kærlighed overfor klubben, hvilket er fint, når han bare skal være backup for Carvajal. Derudover skal han hjælpe Carvajal med at forbedre sit defensive spil.
Jeg ser tit folk skrive Carvajal skal forbedre sit defensive spil, men kamp efter kamp er han meget god defensiv. Ja, der er en smutter her og der, hvilket man skal forvente. Men han er jo mange gange bedre end Arbeloa o det defensive og laver færre fejl end Arbeloa. Arbeloa giver alt til klubben, det skal han have, men han er bare så ringe. Jeg kan ikke rigtigt se, hvordan Arbeloa skal forbedre Carvajals spil.
Arh, At Carvajal skulle være, Mange gange bedre defensivt end Arbeloa, er måske lige at stramme den!
Jeg er tosset med Carvajal, så absolut. Han er den naturlige arvtager på højrebacken. Men at skille sig af med Arbeloa, ville være at skyde sig selv i foden imo. For Arbeloa bidrager ikke blot med erfaring og "god karma" i og omkring klubben. Han er samtidig en ekstra tangent, at spille på, hvis kampens forløb ændres, og man F.eks. skal forsvare en føring hjem. Eller omvendt hvis vi har brug for lidt ekstra offensivt, så er det ind med Carvajal.
Jeg er super glad for at vi har så mange muligheder, og det gælder faktisk overalt på banen. Vi har mange forskellige typer som hver især, komplimentere hinanden og spillet på banen rigtig godt. :)
Jeg er her stadig XOXO
Hvem mon det kan være, iniesta ??
- falle
- Gæst
-
falle skrev: Det kan være hvem som helst - Alves, Fabregas, Iniesta eller Xavi, samt Tello, men han er ikk en stjerne.
Det er messi, han er utilfreds ;)
asp3200 skrev:
falle skrev: Det kan være hvem som helst - Alves, Fabregas, Iniesta eller Xavi, samt Tello, men han er ikk en stjerne.
Det er messi, han er utilfreds ;)
De må gerne beholde Messi for min skyld. Jeg orker ikke endnu en spiller, som er skadet hele tiden:P
Jeg er her stadig XOXO