Rygtebørsen XVIII

• Omar
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #3529 af Omar
Besvaret af Omar på emne Rygtebørsen XVIII
Er jeg den eneste som synes at vi ikke skal sælge Pepe?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 8 måneder siden #3530 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII

Omar skrev: Er jeg den eneste som synes at vi ikke skal sælge Pepe?

Det er du nok ikke... Men hold kæft hvor jeg dog håber, at man sælger Pepe!:)
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Real Madrid, ZizouMo, Mathiaska

12 år 8 måneder siden #3531 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Rygtebørsen XVIII
Er ikke længere så hooked på Iñigo. Hans sæson har ikke levet op til den forrige.

Giv da Nacho chancen som 4 CB

12 år 8 måneder siden #3532 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

DarioGomez skrev: DR og CB og til førsteholdet, hvilket vil give glimrende mening i min optik. Ikke med Bartra som person, men mere ift. at hente en CB'er. Jeg plæderede tidligere på året for, at vi skulle hente Garay, og sådan set med samme udgangspunkt:

Ud med Coentrão og ind med Bartra eller en anden CB.

Herefter:

DL
Marcelo
Nacho

DR
Arbeloa
Carvajal

CB
Pepe
Ramos
Varane
Bartra

Jeg føler virkelig, at vores trup mangler en stærk CB'er og her vil et indkøb til netop den plads ikke være helt skidt.

Et lille PS oveni - Peréz må meget gerne sælge Pepe og hente fx Iñigo eller en anden forsvarsspiller, dette er dog ikke et nødvendigt skifte for at den overordnede kabale går op.

Garay er klart den største profil i portugisisk fodbold, og ærgerligt han aldrig slog igennem i Real Madrid.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 8 måneder siden #3533 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Rygtebørsen XVIII

Real Madrid skrev:

DarioGomez skrev: DR og CB og til førsteholdet, hvilket vil give glimrende mening i min optik. Ikke med Bartra som person, men mere ift. at hente en CB'er. Jeg plæderede tidligere på året for, at vi skulle hente Garay, og sådan set med samme udgangspunkt:

Ud med Coentrão og ind med Bartra eller en anden CB.

Herefter:

DL
Marcelo
Nacho

DR
Arbeloa
Carvajal

CB
Pepe
Ramos
Varane
Bartra

Jeg føler virkelig, at vores trup mangler en stærk CB'er og her vil et indkøb til netop den plads ikke være helt skidt.

Et lille PS oveni - Peréz må meget gerne sælge Pepe og hente fx Iñigo eller en anden forsvarsspiller, dette er dog ikke et nødvendigt skifte for at den overordnede kabale går op.

Garay er klart den største profil i portugisisk fodbold, og ærgerligt han aldrig slog igennem i Real Madrid.

Garay har udviklet sig meget siden skiftet fra Real madrid. Jeg husker ham dog stadigvæk som en langsom snegl. Det bliver Metzelder igen - overdrivelse fremmer forståelse.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

12 år 8 måneder siden #3534 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg har ikke noget imod, at beholde Pepe. Han har efter min mening oppet sig i indeværende sæson og har formentlig været den mest stabile af vores tre midtstoppere. Jeg kan heller ikke se meningen med, at hente store profiler/store talenter som Garay, Iñigo eller Bartra ind som fjerdevalg (selv om jeg hverken tror Garay eller Bartra er specielt realistiske muligheder). I så fald er et salg af Pepe påkrævet, men selv der, vil det være en penibel situation for enten Ramos, Varane eller den nytilkomne.

Og så må vi heller ikke glemme Nacho.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Steen, JimmyBroe, rezamadridista, MMM

12 år 8 måneder siden #3535 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Rygtebørsen XVIII
At hente Marc Bartra til klubben ville ikke være nogen forstærkning overhovedet. Jeg ser ikke nogen kommende klasse-forsvarer i ham. Her har vi allerede Nacho, som jeg mener er en langt bedre midterforsvarer end Bartra.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, Steen, rezamadridista

• Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #3536 af Ikertheman
Besvaret af Ikertheman på emne Rygtebørsen XVIII

mortenj skrev: At hente Marc Bartra til klubben ville ikke være nogen forstærkning overhovedet. Jeg ser ikke nogen kommende klasse-forsvarer i ham. Her har vi allerede Nacho, som jeg mener er en langt bedre midterforsvarer end Bartra.

Enig og det er godt nok også noget af en falliterklæring af Real, hvis de henter Bartra, "vi tror ikke på vores egne canteranos"-agtigt..

12 år 8 måneder siden #3537 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Rygtebørsen XVIII
Man har Ramos og Varane i midterforsvaret, også har man Pepe og Nacho som reserver (GODE reserver). Hvorfor i alverden skal vi have Bartra?

- Ingen svæver på banen som Zizou!

12 år 8 måneder siden #3538 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg kunne godt tænke mig og se en forsvarspiller som kunne udfordre Ramos. Og lad os for guds skyld håbe, at Varane bare lige skal i gear igen, for det har godt nok set sløjt ud.
Pepé har oppe sig en del. Både på banen, men også udenfor banen. Han bliver dog kun dårligere, og han kan for alvor ikke true hverken Ramos eller Varane i længden, og da jeg ser større fremtid i Nacho, så håber jeg vi sælger Pepé, og lader Nacho forblive 4. valg.

Marquinhos kunne også være et frækt bud.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 8 måneder siden #3539 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
United og Chelsea kæmper eftersigende om Alberto Moreno.

www.footballworld.dk/Nyheder/Fremvis.aspx?1397120

Håber vi køber ham allerede til januar og sælger Coentrao videre til Chelsea eller tilbage til Benfica.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

• Bobonation
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #3540 af Bobonation
Besvaret af Bobonation på emne Rygtebørsen XVIII
Sergio Aguero er gået fra sin kone, som straks er flyttet fra England og bor nu, med deres søn, i Madrid.
- Det har skabt rygter om, at Aguero vil søge et skifte til Madrid til sommer, for på den måde stadig at være tæt på sin søn. Udover det, så ved vi alle at vores præsident er stor stor fan af Aguero.

Hvad siger I? Er det et sandssynligt skifte? Og er det et fornuftigt køb ift. Benzema, Morata og Jese?

Leveret af Kunena Forum