Rygtebørsen XVIII
- Omar
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Omar skrev: Er jeg den eneste som synes at vi ikke skal sælge Pepe?
Det er du nok ikke... Men hold kæft hvor jeg dog håber, at man sælger Pepe!:)
Giv da Nacho chancen som 4 CB
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
DarioGomez skrev: DR og CB og til førsteholdet, hvilket vil give glimrende mening i min optik. Ikke med Bartra som person, men mere ift. at hente en CB'er. Jeg plæderede tidligere på året for, at vi skulle hente Garay, og sådan set med samme udgangspunkt:
Ud med Coentrão og ind med Bartra eller en anden CB.
Herefter:
DL
Marcelo
Nacho
DR
Arbeloa
Carvajal
CB
Pepe
Ramos
Varane
Bartra
Jeg føler virkelig, at vores trup mangler en stærk CB'er og her vil et indkøb til netop den plads ikke være helt skidt.
Et lille PS oveni - Peréz må meget gerne sælge Pepe og hente fx Iñigo eller en anden forsvarsspiller, dette er dog ikke et nødvendigt skifte for at den overordnede kabale går op.
Garay er klart den største profil i portugisisk fodbold, og ærgerligt han aldrig slog igennem i Real Madrid.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev:
DarioGomez skrev: DR og CB og til førsteholdet, hvilket vil give glimrende mening i min optik. Ikke med Bartra som person, men mere ift. at hente en CB'er. Jeg plæderede tidligere på året for, at vi skulle hente Garay, og sådan set med samme udgangspunkt:
Ud med Coentrão og ind med Bartra eller en anden CB.
Herefter:
DL
Marcelo
Nacho
DR
Arbeloa
Carvajal
CB
Pepe
Ramos
Varane
Bartra
Jeg føler virkelig, at vores trup mangler en stærk CB'er og her vil et indkøb til netop den plads ikke være helt skidt.
Et lille PS oveni - Peréz må meget gerne sælge Pepe og hente fx Iñigo eller en anden forsvarsspiller, dette er dog ikke et nødvendigt skifte for at den overordnede kabale går op.
Garay er klart den største profil i portugisisk fodbold, og ærgerligt han aldrig slog igennem i Real Madrid.
Garay har udviklet sig meget siden skiftet fra Real madrid. Jeg husker ham dog stadigvæk som en langsom snegl. Det bliver Metzelder igen - overdrivelse fremmer forståelse.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Og så må vi heller ikke glemme Nacho.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- Ikertheman
- Gæst
-
mortenj skrev: At hente Marc Bartra til klubben ville ikke være nogen forstærkning overhovedet. Jeg ser ikke nogen kommende klasse-forsvarer i ham. Her har vi allerede Nacho, som jeg mener er en langt bedre midterforsvarer end Bartra.
Enig og det er godt nok også noget af en falliterklæring af Real, hvis de henter Bartra, "vi tror ikke på vores egne canteranos"-agtigt..
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Pepé har oppe sig en del. Både på banen, men også udenfor banen. Han bliver dog kun dårligere, og han kan for alvor ikke true hverken Ramos eller Varane i længden, og da jeg ser større fremtid i Nacho, så håber jeg vi sælger Pepé, og lader Nacho forblive 4. valg.
Marquinhos kunne også være et frækt bud.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
www.footballworld.dk/Nyheder/Fremvis.aspx?1397120
Håber vi køber ham allerede til januar og sælger Coentrao videre til Chelsea eller tilbage til Benfica.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Bobonation
- Gæst
-
- Det har skabt rygter om, at Aguero vil søge et skifte til Madrid til sommer, for på den måde stadig at være tæt på sin søn. Udover det, så ved vi alle at vores præsident er stor stor fan af Aguero.
Hvad siger I? Er det et sandssynligt skifte? Og er det et fornuftigt køb ift. Benzema, Morata og Jese?