Rygtebørsen XVIII

• GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #3553 af GutiHAZ14
Besvaret af GutiHAZ14 på emne Rygtebørsen XVIII
Ting tog tid under Schuster, Pellegrini og Mourinho, hvor vil du hen med det.

Real Madrid kan ik holde længere på Iker, han er for god til bænken. City er et fint sted for ham at komme hen og så kan vi passende hente El kun. Noget for noget. Der vil altid være udskiftninger i klubben sådan som de kører projektet nu, og det kan en træner ik ændre på. Real vil altid prøve at gøre sig som de mest betydnings fulde på transfer markedet da det handler om økonomi.

Real Madrid ligger nummer 3 i ligaen og der synes svært at hente barca, vi har ik præsteret i chl, kun en rigtig go halvleg mod juve. Der er rigtig lang vej igen for Real Madrid til at komme helt til tops. Det kan sagtens blive en sæson uden titler hvilket bør koste hoveder i Real. Real Madrid har mistet sin sjæld, og det gælder nu også i ungdoms afdelingen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 8 måneder siden #3554 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Rygtebørsen XVIII
20-6 er holdets målscorer siden et smalt nederlag på Camp Nou.

Er det ikke lidt tidligt at dømme holdet og særligt offensiven, når man i den grad har hævet niveauet efter en turbulent start. Alonso har bragt en helt anden balance med sig og offensiven har set langt bedre ud, efter Bale kom tilbage fra sin skade.

Man har været meget kritiske overfor Real Madrid i starten, spillet var der ikke, så det kan forsvares. Sandheden er dog, at man har manglet Xabi Alonso på midtbanen, Illarra har haft det svært efter sin skade, Benzema var ikke klar fra sæsonstart, man skiftede Özil efter sæsonstart, Bale har været skadet og Marcelo har været og er igen skadet.

Det er altså svært som ny træner, at få alt til at fungere, når så mange stamspillere er ude eller mangler niveau. Reelt set er det 4 af 11 startere, som har været langt fra niveauet eller ikke til stede. Det er altså en markant del af holdet.

Kravl lidt op i helikopteren, så er det faktisk ikke svært at få øje på årsagerne til den noget svage sæsonstart - og for pokker man er kommet efter det.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, ZizouMo, Real-MOU

• GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #3555 af GutiHAZ14
Man havde også en svag sæson start sidste sæson og det kom man også til dels efter. Barcelona var bare meget bedre.
Holdets målscorer vil altid være høj, når man ligger inde med en spiller som Cristiano Ronaldo.

Dog er der kun scoret 3 mål mod de 3 tophold og man har kun fået 1 point. Det ændrer sig ikke fordi man slår Almeria 0-5.

12 år 8 måneder siden #3556 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Rygtebørsen XVIII

GutiHAZ14 skrev: Man havde også en svag sæson start sidste sæson og det kom man også til dels efter. Barcelona var bare meget bedre.
Holdets målscorer vil altid være høj, når man ligger inde med en spiller som Cristiano Ronaldo.

Dog er der kun scoret 3 mål mod de 3 tophold og man har kun fået 1 point. Det ændrer sig ikke fordi man slår Almeria 0-5.

Man skal godt nok være kæmpe pessimist hvis man ikke kan få øje på fremgangen siden sæsonstart, stort set alle spillere har hævet deres niveau. Og det du siger med at Real madrid har mistet sin sjæl? Jeg synes helt ærligt at Real Madrids sjæl er ved at komme tilbage. Det er lang tid siden ungdomsspillere har fået så mange chancer, og i kampen mod Almeria havde vi 9 spaniere (5 fra ungdomsafdelingen) inde på samme tid, det er noget folket kan lide i Spanien, og noget der vil give flere spanske tilhængere.

Og du bør nok også give lidt mere kredit til vores indsats mod Juventus, Juventus er et tophold med en fantastisk defensiv og vi scorede altså 4 mål mod dem i 2 kampe.

Jeg tror der er stor enighed blandt madridistas, at fremtiden ser meget lysere ud nu, end bare for 4-5 uger siden.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, raul7=kongen, M_linding, Real Madrid, Real HWL, ZizouMo, Steen, pm og 1 flere

12 år 8 måneder siden #3557 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
footballworld.dk/Nyheder/Fremvis.aspx?1410198

Morata et halvt år til Tottenham?

Jeg synes det ville være fantastisk må jeg indrømme. Tottenhams angribere har virkelig ikke grebet chancen i år, og det vil samtidig betyde, at Jesé og Morata ikke skal deles om den i forvejen sparsommelige spilletid!

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 8 måneder siden #3558 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Rygtebørsen XVIII

Real Madrid skrev: footballworld.dk/Nyheder/Fremvis.aspx?1410198

Jeg synes det ville være fantastisk må jeg indrømme. Tottenhams angribere har virkelig ikke grebet chancen i år, og det vil samtidig betyde, at Jesé og Morata ikke skal deles om den i forvejen sparsommelige spilletid!

Mit eneste problem med det rygte er, at han kommer til at stå i skyggen af Soldado OG Defoe OG Adebayor, så hellere bare lade ham stå i skyggen af Benzema.

12 år 8 måneder siden #3559 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

Daniel skrev:

Real Madrid skrev: footballworld.dk/Nyheder/Fremvis.aspx?1410198

Mit eneste problem med det rygte er, at han kommer til at stå i skyggen af Soldado OG Defoe OG Adebayor, så hellere bare lade ham stå i skyggen af Benzema.

Hvis det bliver tilfældet, så vil det klart være mere optimalt, hvis han bliver i Madrid, hvor han trods alt har været medvirkende i 11 kampe. Lidt absurd, at Jesé og Casemiro har fået mindre spilleminutter på banen end Özil...

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved Real Madrid.

• GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #3560 af GutiHAZ14

elle44 skrev:

GutiHAZ14 skrev: Man havde også en svag sæson start sidste sæson og det kom man også til dels efter. Barcelona var bare meget bedre.

Man skal godt nok være kæmpe pessimist hvis man ikke kan få øje på fremgangen siden sæsonstart, stort set alle spillere har hævet deres niveau. Og det du siger med at Real madrid har mistet sin sjæl? Jeg synes helt ærligt at Real Madrids sjæl er ved at komme tilbage. Det er lang tid siden ungdomsspillere har fået så mange chancer, og i kampen mod Almeria havde vi 9 spaniere (5 fra ungdomsafdelingen) inde på samme tid, det er noget folket kan lide i Spanien, og noget der vil give flere spanske tilhængere.

Og du bør nok også give lidt mere kredit til vores indsats mod Juventus, Juventus er et tophold med en fantastisk defensiv og vi scorede altså 4 mål mod dem i 2 kampe.

Jeg tror der er stor enighed blandt madridistas, at fremtiden ser meget lysere ud nu, end bare for 4-5 uger siden.

Real Madrid skal ha kredit for resultaterne i sig selv, men det så nu ikke særlig rigtigt ud på Bernabeu mod Juventus. Holdet trak sig fuldstændigt i 2 halvleg, selv med en mand i overtal.

Jamen, det har da gået bedre end sidste sæsonstart men fremgangen du peger på siden denne sæson start er med fokus på resultater mod Almeria og Sociedad. Det er ikke mere end 3 runder siden vi var ved at smide en 0-3 føring mod Rayo Vallecano.
Der skal godt nok ikke meget til at vende på en tallerken herinde.

Real Madrids sjæld er ikke ved at komme tilbage, der er stadig mange udskift, falden tillid til spillerne og det er begrænset for hvor meget Jese og Morata får at spille tid. Nacho har spillet siden hvornår, selvom han har gjort det godt ???????

Casemiro har slet ikke fået noget at rive i.. Ahmen det er så rosenrødt herinde at det er helt utroligt.

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #3561 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Rygtebørsen XVIII

GutiHAZ14 skrev: Jamen, det har da gået bedre end sidste sæsonstart men fremgangen du peger på siden denne sæson start er med fokus på resultater mod Almeria og Sociedad. Det er ikke mere end 3 runder siden vi var ved at smide en 0-3 føring mod Rayo Vallecano.
Der skal godt nok ikke meget til at vende på en tallerken herinde.

Real Madrids sjæld er ikke ved at komme tilbage, der er stadig mange udskift, falden tillid til spillerne og det er begrænset for hvor meget Jese og Morata får at spille tid. Nacho har spillet siden hvornår, selvom han har gjort det godt ???????
.

Jeg kan ikke undgå at få det indtryk at du mener dårlige resultater og/eller kampe helt kan elimineres? At Rayo får to straffespark vha. klodsede forsvarsaktioner er vel svært at forsvare sig imod.

Jeg sidder også lidt med det indtryk at du forventer at Ancelotti skal justere holdet så de spiller perfekt, samtidig med at de unge spillere får kastet spilletid i nakken. Så er det jo ikke overraskende at du er den eneste (hvis din generalisering holder stik) der er bekymret.

• GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #3562 af GutiHAZ14
Jeg har ikke sagt at Ancelotti skal justerer noget. Jeg har sagt at fordi man vinder to kampe, så er der ingen tegn på forbedring. Bestemt ikke når de seneste to sejre er kommet så nemt i hus som de er, mod dårligere hold.

Vi har tabt point til alle topholdende, så hvor er fremgangen at spore ??

• smølf
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #3563 af smølf
Besvaret af smølf på emne Rygtebørsen XVIII

GutiHAZ14 skrev: Jeg har ikke sagt at Ancelotti skal justerer noget. Jeg har sagt at fordi man vinder to kampe, så er der ingen tegn på forbedring. Bestemt ikke når de seneste to sejre er kommet så nemt i hus som de er, mod dårligere hold.

Vi har tabt point til alle topholdende, så hvor er fremgangen at spore ??

Men det er jo netop disse to kampe hvor folk mener der er fremgang at spore, altså en forbedring siden et tidligere tidspunkt, du ved fremgang.. I øvrigt en holdning som deles af en stor portion sportsjournalister og lignende verden rundt, undtagen dig. Pudsigt..

• GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #3564 af GutiHAZ14
Almeria skal Real Madrid jo slå, der er så mange bedre spillere på Real Madrids hold, så selv uden en træner på bænken ville Real Madrid jo ingen problemer have med at slå dem. Sociedad er et stærkere hold, og det var selvfølgelig et godt resultat og en ok spillet kamp, men der skal altså flere kampe til at overbevise. Vi tabte til Barcelona for 5 runder siden og var ved at smide points til Rayo fra 3 runder siden. Fremgangen skal ses over en længere periode.

Leveret af Kunena Forum