Rygtebørsen XVIII
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Bobonation skrev: Sergio Aguero er gået fra sin kone, som straks er flyttet fra England og bor nu, med deres søn, i Madrid.
- Det har skabt rygter om, at Aguero vil søge et skifte til Madrid til sommer, for på den måde stadig at være tæt på sin søn. Udover det, så ved vi alle at vores præsident er stor stor fan af Aguero.
Hvad siger I? Er det et sandssynligt skifte? Og er det et fornuftigt køb ift. Benzema, Morata og Jese?
Tanken om Agüero i Real Madrid er altid spændende. Men med mindre Benzema flopper fuldstændig i denne sæson, så tror jeg det er usandsynligt. Men det virker som om, det er et rygte der ikke vil dø.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Mere her: www.elconfidencial.com/deportes/futbol/l...su-paz-social_55159/ her: www.elconfidencial.com/deportes/futbol/l...l-real-madrid_54791/ og her: www.cadenaser.com/espana/articulo/ultra-...1113csrcsrnac_27/Tes
Er der nogen der følger med på deres fb, der kan fortælle mere om hvad der foregår?
- Los Campeones
- Gæst
-
MMM skrev: El Confidencial har i de seneste par dage haft nogle interessant artikler om Ultra Sur. Det lader til at en magtkamp, der har luret i de seneste par år, er brudt ud i lys lue og inden kampen mod La Real resulterede det i både slagsmål og udelukkelse fra stadium for en stor del af gruppens medlemmer. Det skulle dreje det sig om fremkomsten af en endnu mere højreekstrem fraktion, hvoraf nogle også har tilknytning til Frente Atletic, der efter to års skænderier nu har forsøgt at tage magter over hele grupperingen, inkl. indtægterne fra trøjesalg osv. If. El Confidencials oplysninger mødtes de traditionelle ledere af Ultra Sur med klubben i torsdags, hvor de fik at vide, at de nu har to uger til at få ro på tingene igen, ellers kan det bliven enden på historien.
Mere her: www.elconfidencial.com/deportes/futbol/l...su-paz-social_55159/ her: www.elconfidencial.com/deportes/futbol/l...l-real-madrid_54791/ og her: www.cadenaser.com/espana/articulo/ultra-...1113csrcsrnac_27/Tes
Er der nogen der følger med på deres fb, der kan fortælle mere om hvad der foregår?
Spændende!
Kunne også rigtig godt tænke mig at høre mere til det her. Desværre, er ovenstående links på spansk og Google er ikke altid lige god til at oversætte.
Los Campeones skrev:
MMM skrev: El Confidencial har i de seneste par dage haft nogle interessant artikler om Ultra Sur. Det lader til at en magtkamp, der har luret i de seneste par år, er brudt ud i lys lue og inden kampen mod La Real resulterede det i både slagsmål og udelukkelse fra stadium for en stor del af gruppens medlemmer. Det skulle dreje det sig om fremkomsten af en endnu mere højreekstrem fraktion, hvoraf nogle også har tilknytning til Frente Atletic, der efter to års skænderier nu har forsøgt at tage magter over hele grupperingen, inkl. indtægterne fra trøjesalg osv. If. El Confidencials oplysninger mødtes de traditionelle ledere af Ultra Sur med klubben i torsdags, hvor de fik at vide, at de nu har to uger til at få ro på tingene igen, ellers kan det bliven enden på historien.
Spændende!
Kunne også rigtig godt tænke mig at høre mere til det her. Desværre, er ovenstående links på spansk og Google er ikke altid lige god til at oversætte.
Jeg har ikke haft tid til at oversætte, det må du undskylde, men AS har skrevet mere om det på engelsk her: as.com/diarioas/2013/11/18/english/1384788219_315614.html
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
November måned og rygtes allerede væk fra klubben... when will this madness end!
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Real Madrid skrev: onside.dk/primera-division/rygte-real-vi...e-stjerne-for-aguero
November måned og rygtes allerede væk fra klubben... when will this madness end!
Altså jeg kan også oprette en hjemmeside, måske den kunne hedde Sportsdirectnews.dk og opdigte en række rygter. Mon ikke Onside, Bold og Indkast stadig ville oversætte og bringe det.
- Los Campeones
- Gæst
-
MMM skrev: Jeg har ikke haft tid til at oversætte, det må du undskylde, men AS har skrevet mere om det på engelsk her: as.com/diarioas/2013/11/18/english/1384788219_315614.html
Super, jeg når ikke altid at kigge på andre sider end Madridista.dk i løbet af dagen, så tak for linket!
Jeg syntes ofte, at der er relativt fyldt med mennesker, der hvor Ultra Sur holder til.
Derfor var jeg også overrasket over at se, at der ikke var ret mange tilskuere i Ultra Surs ende, til kampen mod La Real.
Som man ser det mange andre steder, så er de her ultravoldelige voldelige fraktioner rent faktisk sjældent tilhængere af den fodboldklub, som de forestiller at være fans af. Tit og ofte er de fuldstændig ligeglade med, hvordan det går holdet, så længe de bagefter kan få lov til at komme op at slås mod modstanderholdets fans.
Derfor ville det heller ikke overraske mig, at en af Ultra Surs "yngre" medlemmer rent faktisk holder med Atletico.
Alt i alt, synes jeg dog, at det er meget spændende at høre, hvad der kommer til at ske fremadrettet, idet Ultras Sur indtil videre har accepteret at holde sig i skindet, for ikke at skabe for store problemer for Real Madrid. Det lyder dog ikke til, at den "nye garde" er helt så nemme at tale med.
Florentino Perez og Sheikh Mansour, Manchester City ejeren. Gad vide hvad de snakkede om.. Det havde sikkert intet at gøre med fodbold, men man ved aldrig. Casillas til City, enten til januar eller så til sommer? Jeg er sikker på at Casillas vil væk senest til sommer, medmindre han slår Diego Lopez af. Et januar skifte tror jeg er udelukket, det vil skabe lidt for meget drama midt på sæsonen, men et sommer skifte finder jeg sandsynligt.
- GutiHAZ14
- Gæst
-
GutiHAZ14 skrev: Hvis Casillas ryger til City, så skal Aguero den anden vej til sommer.... Det er meget muligt !
Med den målfest vi har set her på det sidste, der skal der handles så lidt som muligt, for de spillere vi har nu fås ikke bedre, og de bliver bedre og bedre allesammen i deres fælles indsats.
Ting tager tid, og Ancellotti og Bale som er 2 af de nye, der går det jo støt fremad.
De "gamle spillere" har også fået styr på meget den sidste måneds tid, og her er både tale om angrebet og forsvaret, så selvfølgelig skal vi ikke sælge eller handle.......Coentrau skal sælges fordi han ønsker det, men ellers, Ingen handel TAK
Når et fodboldhold skifter halvdelen af alle mand ud ( spillere,trænere ) så skal det hele indkøres igen, og heldigvis, så er Real Madrid ved at være på toppen igen