Rygtebørsen XVIII
GutiHAZ14 skrev: Elle44, der ska meget mere spilletid hvis talenterne ska ha noget ud af det. Carvajal er den eneste som får den nødvendige spilletid. Også i de svære kampe. Morata har kun fået juve kampen.
Det jo noget vrøvl, morata er kommet ind i stort set samtlige kampe hvor vi har haft brug for et mål. Og jeg ved ikke hvad du bygger din påstand, om at de skal have meget mere spilletid for at få noget ud af det, på. Det må være din egen mening. Jeg mener så, at de får fint med spilletid som det er nu, en sæson hvor de bliver kørt stille og roligt ind på holdet og lærer hvad fodbold på det allerhøjeste topplan er for noget. I min verden er det gået over forventning
Men vi har tydeligvis vidt forskellige synspunkter på Real Madrid, jeg er optimist og du er dommedagsprofet
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
elle44 skrev:
GutiHAZ14 skrev: Elle44, der ska meget mere spilletid hvis talenterne ska ha noget ud af det. Carvajal er den eneste som får den nødvendige spilletid. Også i de svære kampe. Morata har kun fået juve kampen.
Det jo noget vrøvl, morata er kommet ind i stort set samtlige kampe hvor vi har haft brug for et mål. Og jeg ved ikke hvad du bygger din påstand, om at de skal have meget mere spilletid for at få noget ud af det, på. Det må være din egen mening. Jeg mener så, at de får fint med spilletid som det er nu, en sæson hvor de bliver kørt stille og roligt ind på holdet og lærer hvad fodbold på det allerhøjeste topplan er for noget. I min verden er det gået over forventning
Men vi har tydeligvis vidt forskellige synspunkter på Real Madrid, jeg er optimist og du er dommedagsprofet
Higuain, Marcelo, men især Varane er gode eksempler, på nogle talenter, der blev kørt stille og roligt ind på holdet. Jeg er helt enig. Der er derudover intet der tyder på, at vi skulle skifte transferpolitik igen. Netop denne sommer fokuserede man jo på unge spanske talenter (canteranos), og det er en vej, jeg tror man kører videre med, hvis vi mangler spillere. Derudover så er det også positivt, at vi har maks 20 markspillere, og hver plads ikke er besat af to verdensstjerner, men derimod unge udvikslingsspillere. Jeg er meget tilfreds med truppens forfatning lige nu, og udover Bale, så føler jeg definitvt, at man har langt større fokus på rødtrød og altså ikke bare stjerneparade-transferpolitik.
Vejen fra Castilla til førsteholdet er allerede denne sommer formisket markant, og det ville være naivt at tro, vi på nuværende stadie vil kunne efterligne Barca's intergrering af talenter til perfektion. Det er første gang i 10 år vel, at vi har så mange unge spanske talenter (og canteranos) i truppen og det er endnu ikke perfekt, men vi er godt på vej.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Omar
- Gæst
-
Real-MOU skrev:
Real Madrid skrev:
Real-MOU skrev: Bare det der ikke er blevet købt en angriber i sommers, betyder at der er stor tillid til de 2 største talenter vi har i øjeblikket.
Tror ikke der bliver købt en angriber de næste par tranfser vinduer hvis de forreste holder formen.
Du kan ikke forvente vi skal køre juve over i 180min, synes da ihvertfald vi kørte dem over i 90 af minutterne det da godkendt tag vores situaiton ibetragning i forhold til holdet skulle finde hinanden.
Vores anden halvleg mod Barca var vel en af de bedste vi har spillet på Camp Nou i mange år, synes holdet lun er faldt igennem imod Atletico.
På papiret er det vel en af de dårligste trupper vi har haft længe, men på banen kan men ikke se det.
Du nævner v spiller dårligt imod rayo fint nok, men så skal du ikke sige at der ikke er fremgang fordi vi vinder imod almeria. Det lige netop sådan nogen kampe man kan se fremgangene.
Nævn 5 hold der vil slå Sevilla 7-3 og la real 5-1.
Jeg er bestemt tilfreds med det holdet levere, både stjernerne og talenterne. Husk nu der er en grund til de hedder talenter , talenter spiller ikke 90 min hver onsdag og søndag.
Den må du gerne lige forklare?
Jeg ser kun Bayern, på papiret, have en bedre trup end os.
Jeg nævner hellere ikke andre hold, jeg nævner at det en af vores dårligste trupper på papiret længe. Hvis vi tager den trup fra sidste år og den vi har nu, så er der ikke nogen tvil om den fra sidste år var bedre. Men det skal osse lige nævnes jeg hellere vil have den vi har nu
Hvordan kan du ikke være glad for den trup vi har?
Vi har verdens bedste fodboldspiller, vi har spilleren som vandt Golden boy, vi har et luksus problem i målet, jeg kan blive ved hvis det er.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Hvilke af talenterne skal have mere tid? Morata fik chancen, men gjorde ikke forskellen, siden har Benzema fundet formen og er med længder - helt forståeligt - førstevalg igen. Det handler om at gribe chancen når man får den.
Jesé kunne måske have fået lidt mere tid, men det har været en prioritet at køre Bale ind - hvilket er helt logisk - og Cristiano spiller jo fuld tid hver gang. Det til trods har Jesé faktisk fået chancen, blandt andet på Camp Nou. Det er Jesés første sæson på førsteholdet og mon ikke vi ligeså stille vil se ham mere og mere, i starten virkede han unægteligt noget svag, men lidt tilvænning har gjort at han efterhånden kommer efter det.
Illarra er blevet kørt ind helt fra start, endda på trods af svingende præstationer og skader.
Carvajal er blevet kørt ind fra dag ét, selvom hans to-tre første præstationer var mindre katastrofer, der er fremgang nu, men det er unægteligt også et udtryk for godt trænerarbejde.
Isco fik fra dag ét chancen og slog endda Özil af, siden har formnedgang og et systemskifte været årsag til en del kampe på bænken, i weekenden var han dog tilbage og gjorde det igen glimrende.
Nacho er vel den eneste som man reelt kan være skuffet over ikke har fået en større chance. Omvendt er det bare svært, når konkurrenterne er defensive styrmænd hos Portgual, Spanien og Frankrig. Vi ved heller ikke hvordan det har set ud til træning. Jeg havde dog gerne set Nacho, særligt i perioden, hvor Pepe og Ramos virkelig spillede ustabilt.
Alt i alt er det altså svært at klandre træneren. Der har været udvikling hos nærmet samtlige talenter i sæsonen og øget spilletid til dem alle - endda selvom flere af dem ikke greb chancen fra start. Vi kan selvfølgelig godt spille med rene talenter og bliver nr. 4 i La Liga, men det er vist fornuftigt at de skal kæmpe sig til pladsen i stedet for den rosenrøde fiktionsverden.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Altså, vi er kommet af med spillere, som ville væk (Higuaín og Özil), en spiller, som aldrig skulle være kommet (Kaká) og så Calle og Albiol.
I stedet har vi fået en af verdens bedste spillere og en samling af de største spanske talenter.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- GutiHAZ14
- Gæst
-
elle44 skrev:
Morata har spillet 190 minutter i la liga ud af 1260 mnutter. Du kan godt se det ikke er særlig meget spilletid for en ung spiller der skal udvikle sig.
- GutiHAZ14
- Gæst
-
raul7=kongen skrev:
Hvilke af talenterne skal have mere tid? Morata fik chancen, men gjorde ikke forskellen, siden har Benzema fundet formen og er med længder - helt forståeligt - førstevalg igen. Det handler om at gribe chancen når man får den.
Jesé kunne måske have fået lidt mere tid, men det har været en prioritet at køre Bale ind - hvilket er helt logisk - og Cristiano spiller jo fuld tid hver gang. Det til trods har Jesé faktisk fået chancen, blandt andet på Camp Nou. Det er Jesés første sæson på førsteholdet og mon ikke vi ligeså stille vil se ham mere og mere, i starten virkede han unægteligt noget svag, men lidt tilvænning har gjort at han efterhånden kommer efter det.
Illarra er blevet kørt ind helt fra start, endda på trods af svingende præstationer og skader.
Carvajal er blevet kørt ind fra dag ét, selvom hans to-tre første præstationer var mindre katastrofer, der er fremgang nu, men det er unægteligt også et udtryk for godt trænerarbejde.
Isco fik fra dag ét chancen og slog endda Özil af, siden har formnedgang og et systemskifte været årsag til en del kampe på bænken, i weekenden var han dog tilbage og gjorde det igen glimrende.
Nacho er vel den eneste som man reelt kan være skuffet over ikke har fået en større chance. Omvendt er det bare svært, når konkurrenterne er defensive styrmænd hos Portgual, Spanien og Frankrig. Vi ved heller ikke hvordan det har set ud til træning. Jeg havde dog gerne set Nacho, særligt i perioden, hvor Pepe og Ramos virkelig spillede ustabilt.
Alt i alt er det altså svært at klandre træneren. Der har været udvikling hos nærmet samtlige talenter i sæsonen og øget spilletid til dem alle - endda selvom flere af dem ikke greb chancen fra start. Vi kan selvfølgelig godt spille med rene talenter og bliver nr. 4 i La Liga, men det er vist fornuftigt at de skal kæmpe sig til pladsen i stedet for den rosenrøde fiktionsverden.
Det er da en gang vås det her. Morata har fået chancen fra start mod Juventus og han gjorde det ganske fint. Han scorede dog ikke. Benzema har spillet som en pose nødder indtil de senste par kampe, hvor målene er begyndt at komme. Der er klart forskels behandling på disse to spillere, da Benzema under samme behandling som Morata ville ha været sat af.
Aldrig har jeg set en noget mere søgt påstand som denne.
Morata har brug for at blive hjulpet ligeså meget som Benzema er blevet. Det kræver både mere spilletid og mere tillid.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
I øvrigt fint, at du lige undlod resten.
- GutiHAZ14
- Gæst
-
Ja det skal man hvis Benzema er i absolut topform, men det har han jo ikke været og er heller ikke endnu. Det ser meget bedre ud nu, det er jeg enig i. Jeg er dog uenig i at Morata har fået sin chance. Det får man ikke med 190 minutter spredt ud på 14 kampe.
- Orange You Glad
- Gæst
-
Real-MOU skrev: Jeg meget hellere for den trup vi har nu, end den fra sidste år. Personligt synes jeg os den er bedre, men på papiret er den da ikke, øzil og higuain er der bedre på papiret end isco og morata. Det skader der ikke mere når der er navne som Kaka, albiol, callejon og carvalho.
Hvabehar?
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista