Rygtebørsen XVIII

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #3565 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Rygtebørsen XVIII

GutiHAZ14 skrev: Jeg har ikke sagt at Ancelotti skal justerer noget. Jeg har sagt at fordi man vinder to kampe, så er der ingen tegn på forbedring. Bestemt ikke når de seneste to sejre er kommet så nemt i hus som de er, mod dårligere hold.

GutiHAZ14 skrev: Fremgangen skal ses over en længere periode.

Så for at opsummere: Du er ikke tilfreds med holdets præstationer, men intet skal justeres?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #3566 af GutiHAZ14
Besvaret af GutiHAZ14 på emne Rygtebørsen XVIII
Der blev snakket om fremgang i forhold til vores talenter fordi de fik spille minutter mod et af ligaens dårligste hold.
Der skal selvfølgelig justeres der. Overhovedet ikke nok tid til dem.

Det er i de store kampe der skal forbedres, her har holdet en let tendens til at blive overmatchet i flere af spillets facætter. Defensivt såvel som offensivt. Om det er holdet der lader sig påvirke af det høje pres eller om der skal ske nogle ændringer på det punkt, det vil tiden vise.
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved GutiHAZ14.

12 år 8 måneder siden #3567 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Rygtebørsen XVIII

GutiHAZ14 skrev: Almeria skal Real Madrid jo slå, der er så mange bedre spillere på Real Madrids hold, så selv uden en træner på bænken ville Real Madrid jo ingen problemer have med at slå dem. Sociedad er et stærkere hold, og det var selvfølgelig et godt resultat og en ok spillet kamp, men der skal altså flere kampe til at overbevise. Vi tabte til Barcelona for 5 runder siden og var ved at smide points til Rayo fra 3 runder siden. Fremgangen skal ses over en længere periode.

Haha, du siger det er rosenrødt herinde, men det er sgu ikke rigtigt, de fleste af os kan sagtens se når holdet spiller skidt, fx mod Atl madrid og i 2. Halvleg mod Rayo. Men fremgangen i forhold til sæsonstart er så tydelig at den er til at man tage og føle på den, fremgang er jo ikke ensbetydende med at holdet spiller 10 flotte kampe i streg, fremgang er at man kan se forbedringer i spillet lidt efter lidt, og det kan man jo helt tydeligt. Holdet står generelt bedre på banen, spillerne finder hinanden bedre og det ligner at de forskellige spillere er ved at finde deres rolle på holdet. Der er selvfølgelig plads til forbedringer med det er klart.

Og med hensyn til ungdommen, jeg ved ikke hvornår du begyndte at følge Real Madrid, men jeg har fulgt dem i ca. 12 år, og jeg mindes ikke at talenterne i den tid, har fået så mange chancer som de gør nu, vi ser jo et talent næsten i hver kamp. Tilliden er tydelig da de endda er blevet skiftet ind mod tophold som Juventus og Barcelona. At det så ikke er alle talenterne der får chancen er jo klart, man kan ikke indføre 5 talenter på én gang.

• GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #3568 af GutiHAZ14
Jeg har fulgt Real Madrid i mange år. Og ja jeg kan også huske at vores talenter har tabt en del igennem tiden, og at vi har flere nu er ikke ens betydende med det er blevet bedre. Det hele er afhængigt af Real Madrids indkøbs strategi som præger ungdommen stadig. Der er for eksempel ik blevet super meget plads til Casemiro og Alex Fernandez måtte smutte til Espanyol.

Et indkøb af en angriber er meget realistisk til august, og det vil jo også betyde at Morata skal væk. Der er stadig ikke den tilid til vores unge kan gøre en forskel, jeg vil sige at Carvajal er kun den eneste der har fået den tillid indtil videre.

• GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #3569 af GutiHAZ14
Og ja holdet rykker bedre fra hinanden osv, men det er stadig kun i 2 kampe mod svagere modstandere. Hva når vi møder Bayern, Barca, City osv. Der er holdet slet ikke på samme niveau endnu, kun Cristiano.

12 år 8 måneder siden #3570 af elle44
Jeg tror ikke helt du fangede hvad jeg skrev

Jeg siger ikke det er fordi vi har flere ungdomsspillere, jeg siger det er fordi de rent faktisk får spilletid, mere spilletid end jeg kan huske vores talenter har fået før. Og som jeg sagde, det er jo ikke muligt at give spilletid til 5 talenter på en gang, vi har Jese, Morata og carvajal der får en tillid der ikke er blevet vist i mange år.

Og du kan stadig ikke "måle" fremgangen over 2 kampe, den er kommet lidt efter lidt i løbet af sæsonen og vi vil sandsynligvis blive ved med at forbedre os stille og roligt, det betyder selvfølgelig ikke, at man ikke kan have en dårlig kamp (eller bare dårlige perioder i en kamp)i ny og næ. Og vi har mødt Barca, og ja vi tabte 2-1 på Camp Nou, et sted man sagtens kan tabe.

12 år 8 måneder siden #3571 af Real-MOU
Besvaret af Real-MOU på emne Rygtebørsen XVIII
Bare det der ikke er blevet købt en angriber i sommers, betyder at der er stor tillid til de 2 største talenter vi har i øjeblikket.
Tror ikke der bliver købt en angriber de næste par tranfser vinduer hvis de forreste holder formen.

Du kan ikke forvente vi skal køre juve over i 180min, synes da ihvertfald vi kørte dem over i 90 af minutterne det da godkendt tag vores situaiton ibetragning i forhold til holdet skulle finde hinanden.

Vores anden halvleg mod Barca var vel en af de bedste vi har spillet på Camp Nou i mange år, synes holdet lun er faldt igennem imod Atletico.

På papiret er det vel en af de dårligste trupper vi har haft længe, men på banen kan men ikke se det.

Du nævner v spiller dårligt imod rayo fint nok, men så skal du ikke sige at der ikke er fremgang fordi vi vinder imod almeria. Det lige netop sådan nogen kampe man kan se fremgangene.

Nævn 5 hold der vil slå Sevilla 7-3 og la real 5-1.

Jeg er bestemt tilfreds med det holdet levere, både stjernerne og talenterne. Husk nu der er en grund til de hedder talenter , talenter spiller ikke 90 min hver onsdag og søndag.

12 år 8 måneder siden #3572 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

Real-MOU skrev: Bare det der ikke er blevet købt en angriber i sommers, betyder at der er stor tillid til de 2 største talenter vi har i øjeblikket.
Tror ikke der bliver købt en angriber de næste par tranfser vinduer hvis de forreste holder formen.

Du kan ikke forvente vi skal køre juve over i 180min, synes da ihvertfald vi kørte dem over i 90 af minutterne det da godkendt tag vores situaiton ibetragning i forhold til holdet skulle finde hinanden.

Vores anden halvleg mod Barca var vel en af de bedste vi har spillet på Camp Nou i mange år, synes holdet lun er faldt igennem imod Atletico.

På papiret er det vel en af de dårligste trupper vi har haft længe, men på banen kan men ikke se det.

Du nævner v spiller dårligt imod rayo fint nok, men så skal du ikke sige at der ikke er fremgang fordi vi vinder imod almeria. Det lige netop sådan nogen kampe man kan se fremgangene.

Jeg er bestemt tilfreds med det holdet levere, både stjernerne og talenterne. Husk nu der er en grund til de hedder talenter , talenter spiller ikke 90 min hver onsdag og søndag.

Den må du gerne lige forklare?
Jeg ser kun Bayern, på papiret, have en bedre trup end os.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

• GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #3573 af GutiHAZ14

elle44 skrev: Jeg tror ikke helt du fangede hvad jeg skrev

Jeg siger ikke det er fordi vi har flere ungdomsspillere, jeg siger det er fordi de rent faktisk får spilletid, mere spilletid end jeg kan huske vores talenter har fået før. Og som jeg sagde, det er jo ikke muligt at give spilletid til 5 talenter på en gang, vi har Jese, Morata og carvajal der får en tillid der ikke er blevet vist i mange år.

Og du kan stadig ikke "måle" fremgangen over 2 kampe, den er kommet lidt efter lidt i løbet af sæsonen og vi vil sandsynligvis blive ved med at forbedre os stille og roligt, det betyder selvfølgelig ikke, at man ikke kan have en dårlig kamp (eller bare dårlige perioder i en kamp)i ny og næ. Og vi har mødt Barca, og ja vi tabte 2-1 på Camp Nou, et sted man sagtens kan tabe.

Så er det også begrænset for hvor meget spilletid vores talenter får.

12 år 8 måneder siden #3574 af elle44

GutiHAZ14 skrev:

elle44 skrev: Jeg tror ikke helt du fangede hvad jeg skrev

Så er det også begrænset for hvor meget spilletid vores talenter får.

Det er muligt det ikke er perfekt, men de får stadig langt mere spilletid og tillid end de sidste mange år

12 år 8 måneder siden #3575 af Real-MOU
Besvaret af Real-MOU på emne Rygtebørsen XVIII

Real Madrid skrev:

Real-MOU skrev: Bare det der ikke er blevet købt en angriber i sommers, betyder at der er stor tillid til de 2 største talenter vi har i øjeblikket.

Den må du gerne lige forklare?
Jeg ser kun Bayern, på papiret, have en bedre trup end os.

Jeg nævner hellere ikke andre hold, jeg nævner at det en af vores dårligste trupper på papiret længe. Hvis vi tager den trup fra sidste år og den vi har nu, så er der ikke nogen tvil om den fra sidste år var bedre. Men det skal osse lige nævnes jeg hellere vil have den vi har nu

• GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #3576 af GutiHAZ14
Elle44, der ska meget mere spilletid hvis talenterne ska ha noget ud af det. Carvajal er den eneste som får den nødvendige spilletid. Også i de svære kampe. Morata har kun fået juve kampen.

Leveret af Kunena Forum