Rygtebørsen XVIII
Real Madrid skrev: footy.dk/2013/11/27/officielt-jermain-de...r-til-canadisk-klub/
Morata et skridt tættere på Spurs?
1) Så vidt jeg kan se, så er der endnu ikke noget der er officielt. Hverken Spurs eller Toronto har meldt noget ud. Sky Sports har end ikke nævnt det på deres side.
2) Ifølge AS og Sky Sports' Balague, så er der et bud på bordet fra Tottenham på Morata. En lejeaftale gældende fra januar og resten af sæsonen ud. Men Morata er angiveligt ikke interesseret. Han vil blive i Real Madrid.
3) Hvorfor skulle Real Madrid endvidere skille sig af med Morata. Lige pt. er der ikke udsigt til, at Real Madrid henter en ny angriber til januar. Morata vil stadig få sine chancer.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- GutiHAZ14
- Gæst
-
elle44 skrev:
GutiHAZ14 skrev: Elle44, der ska meget mere spilletid hvis talenterne ska ha noget ud af det. Carvajal er den eneste som får den nødvendige spilletid. Også i de svære kampe. Morata har kun fået juve kampen.
Men vi har tydeligvis vidt forskellige synspunkter på Real Madrid, jeg er optimist og du er dommedagsprofet
Der er ikke nogen dommedagsprofetier, men masser beviser at tage af, også i aften.
Nogle har sikkert set billeder eller video fra gårsdagens Audi-event, som pressen har brugt til at skrive en historie ud fra, om at Ramos end ikke vil kigge præsidenten i øjnene (historien er opsummeret her: as.com/diarioas/2013/11/29/english/1385733043_233292.html). Et udsnit:
Sergio Ramos is not enjoying the best of times. He’s an immense footballer, but he’s sloppy and out of touch. On Wednesday, radio station Cadena SER revealed a row between Ramos and Florentino Pérez, who accepted the defender’s challenge: 65 million to go wherever he wants – even Barça. I don’t expect it to happen, but it’s clear things aren’t how they once were, either with Ramos or Iker Casillas. It was to be feared: you don’t come out of those three years under José Mourinho without scars remaining, and they’re there to see. These are uncertain times for Casillas and Ramos. Both key figures at Real Madrid, they’re become caught up amid bickering, unsteady first-team roles, offers and rumours.
What happened at the presentation of the sponsor’s cars was astonishing. If last year’s event was dominated by Mou’s tantrum, this time it was Sergio Ramos who caught the eye by turning away when he came face to face with Pérez. What also caught the eye was the giggling and joking when Pérez grabbed on to Casillas to position him by his side. The club is united by the binding force of money, be it TV revenue, gate receipts, shirt sales or sponsors such as this one. But I could no longer say with any certainty whether anything else is keeping them together. Ancelotti shows Ramos up, the player in turn avoids eye contact with the president and finally everyone poses together to receive a car that most won’t even use.
Efter min mening en latterlig og søgt historie. Ovenpå disse historier og rygter, har Ramos selv smidt følgende billede ud på Twitter (læg mærke til, hvordan Pérez og Ramos slet ikke kan udstå synet af hinanden!):
Historierne om de utilfredse Real Madrid-spillere stopper ikke her. Ifølge MARCA føler Di María sig udstødt af Bale. Endnu en latterligt og søgt historie: www.marca.com/2013/11/29/en/football/rea...drid/1385715900.html
Hvis der var en top 5 midt forsvarer ledig på markedet så ville jeg ikke sige nej til et salg. Man må bare indrømme han er faldet meget i niveau og stadig laver underlige ting. Men igen, aviser skal sælges så tror ikke på det.
Men dumt rødt kort var det.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
De der historier, hvor Florentino har talt med en journalist, men ikke bliver citeret har en fællesnævner:
At det er opspind og løgn fra ende til anden.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Medierne har tilsyneladende lige så lidt at diskutere som os...
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Vi havde flere uger med rygter og en Ronaldo, der er på vej væk. Og nu har vi en Ramos, der i følge rygterne er på vej væk (begge utilfredse i klubben). Marcelo og Ronaldo, var angivligt ærkefjender i et godt stykke tid (selvom alt tydede på det modsatte). Og Bale var allerede på vej videre til Man Utd. efter 2-3 halve kampe, da han ikke havde fået fuld spilletid (men der glemte man at manden var halvskadet.). En skade, som i øvrigt var karrieretruede. Samtidig er det vildt at alle bliver ved med at fastholde at Bale er verdens dyreste fodboldspiller, da det modsatte også er bevist flere gange (jeg er i princippet ligeglad med hvem, som er den dyreste, men fakta skal nu engang være fakta). Derudover læste jeg på flere medier, at Messi var utilfreds i Barca og ville væk, og det samme gælder for Iniesta (noget der er meget, meget usandsynligt).
Konklution: Journalist-uddanelsens kvalitet er blevet langt ringere, og de jagter bare den gode overskift for, at sælge aviser i stedet for at se på kvalitet af artiklerne.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
asp3200 skrev: 65 mil, er vel kun City som er interessant så.
Hvis der var en top 5 midt forsvarer ledig på markedet så ville jeg ikke sige nej til et salg. Man må bare indrømme han er faldet meget i niveau og stadig laver underlige ting. Men igen, aviser skal sælges så tror ikke på det.
Men dumt rødt kort var det.
WOW faldet lidt ned i niveau? Så en formnedgang i den her sæson betyder vi skal erkende han er faldet i niveau? Kom nu lige..
- KaprKik
- Gæst
-
De burde få lukket forhandlingerne, så den gode Sergio kan koncentrere sig lidt. Hans hvad 17 røde kort og formnedgang har ikke ligefrem hjulpet ham til en kæmpe lønstigning og kan godt forstå at Ancelotti og Perez er lidt trætte af ham. <ligegyldigt hvad, er jeg meget pro Ramos.
Han skal ingen steder og det kommer heller ikke til at ske.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Bismo skrev: Engelske medier skriver, at Morata ryger til arsenal på en lejeaftale. Lyder som det rene opspind. Nogen der ved, om der er lignende rapporter fra Spanien?
Der er de stik modsatte rapporter. Nemlig at han bliver.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.