Rygtebørsen XVIII

12 år 8 måneder siden #3601 af BBB
Besvaret af BBB på emne Rygtebørsen XVIII

Siempre Madrid skrev:

Bismo skrev: Engelske medier skriver, at Morata ryger til arsenal på en lejeaftale. Lyder som det rene opspind. Nogen der ved, om der er lignende rapporter fra Spanien?

Der er de stik modsatte rapporter. Nemlig at han bliver.

Dette har Wenger bekræftet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 8 måneder siden #3602 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Rygtebørsen XVIII
Så kan jeg vist godt tørre sveden af panden. Det havde godt nok været for latterligt at sende ham væk, når vi forevejen kun har to deciderede angribere. Kan heller ikke se, hvad Arsenal skulle med en spiller, de ikke kan bruge i CL.

12 år 8 måneder siden #3603 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
Det var da et latterligt rygte. Hvorfor skulle han lånes ud til Arsenal, når han også derover vil være andet valg? Hvis han skulle lånes ud så ville det være for at han kan få spilletid, det vil han ikke få særligt meget af i Arsenal.

12 år 8 måneder siden #3604 af sebbereal
Besvaret af sebbereal på emne Rygtebørsen XVIII

Steen skrev: Det var da et latterligt rygte. Hvorfor skulle han lånes ud til Arsenal, når han også derover vil være andet valg? Hvis han skulle lånes ud så ville det være for at han kan få spilletid, det vil han ikke få særligt meget af i Arsenal.

Ahh den kære Morata ville sågar være tredjevalg hvis han tog til Arsenal. Den suveræne nummer 1 er jo Giroud, men nr. 2 må være Bendtner! ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

12 år 8 måneder siden #3605 af MMM
Besvaret af MMM på emne Rygtebørsen XVIII
For feinschmeckere: Pederol har forladt/er blevet fyret fra Punto Pelota :-DDDDD

Mere her: futbol.as.com/futbol/2013/12/04/mas_futb...86175135_726597.html

12 år 8 måneder siden #3606 af henrikcomn
Besvaret af henrikcomn på emne Rygtebørsen XVIII
Hent Suarez, tak!

12 år 8 måneder siden #3607 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII
Det svenske stjerneskud, Valmir Berisha, sættes i forbindelse med flere af Europas topklubber. Således meldes Manchester United, Arsenal, Liverpool, Sunderland, Tottenham, Celtic, Inter, Juventus, Sevilla og Villarreal bl.a. alle interesserede i den 17-årige (årgang 96) offensivsspiller, der allerede har fået tilnavnet som den nye Zlatan. Selv udtaler han, at Real Madrid ligeledes er blandt de interesserede klubber og han foretrækker selv Kongeklubben. Fra Sky Sports :

"Inter Milan, Juventus, Real Madrid, Sevilla and Villarreal have indicated that they are interested.

"It is terrific. Real Madrid is my favourite since I was a child, they are the favourite club for the entire family but it is only an interest and I don't know if they want me to come on a trial.

[...]

"The most important is the football education, I believe England would be the best option," he said.

"But I have rejected other clubs who have invited me for trials. For example, Arsenal and Manchester United. It is Real Madrid now, the club of my dreams.

Berisha er til daglig på kontrakt i svenske Halmstad. Den stigende interesse i ham, kommer ovenpå nogle fornemme præstationer ved U17- EM- og VM i år. Først i maj måned, hvor han var med til, at spille Sverige frem til semifinalerne. Og ikke mindst senere, i oktober og november (17. oktober til 8. november), hvor han blev topscorer ved U17-VM med syv mål. Med hans mål bidrog han til, at føre Sverige frem til bronze ved slutrunden.

Måske han kunne være løsningen på Castillas scoringsproblemer. Det kunne i hvert fald være interessant, at få ham til La Fabrica.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, Mathiaska

12 år 8 måneder siden #3608 af Steen
www.insidespanishfootball.com/89338/real...unds-ilkay-gundogan/
Det samme skriver Marca og ABC.

At han ikke vil forlænge har de fra Sport Bild sportbild.bild.de/SPORT/bundesliga/verei...t-transfer-news.html

Men der står ikke noget om hvor han er på vej hen, hvis han sælges. Der står blot at Real Madrid og Barcelona skulle være interesserede.

Som altid, så glæder det mig at vi nævnes som mulige købere/favoritter.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

12 år 8 måneder siden #3609 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

Steen skrev: www.insidespanishfootball.com/89338/real...unds-ilkay-gundogan/
Det samme skriver Marca og ABC.

At han ikke vil forlænge har de fra Sport Bild sportbild.bild.de/SPORT/bundesliga/verei...t-transfer-news.html

Men der står ikke noget om hvor han er på vej hen, hvis han sælges. Der står blot at Real Madrid og Barcelona skulle være interesserede.

Som altid, så glæder det mig at vi nævnes som mulige købere/favoritter.

Alonso ser ud til at forlænge
Khedira ser ud til at forlænge
Modric en af de første på holdkortet
Isco lige købt
Illarramendi lige købt
Casemiro lige købt
Gündoğan eventuelt ny mand.

We dont need him!

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska, JimmyBroe, elle44

12 år 8 måneder siden #3610 af Steen

Alonso ser ud til at forlænge
Khedira ser ud til at forlænge

Det er stadig ikke sikkert at de forlænger, men det er rigtigt, det tyder det på, i hvert fald Xabi Alonso. Khedira tror jeg ikke, jeg synes stadig det er sandsynligt at han sælges til sommer. Hvis begge forlænger, så ville et køb give os for mange midtbane-spillere, men jeg ville stadig gøre det.
Jeg håber ikke at Alonso forlænger.. Han har vist hvor vigtig han er, og hvor fremragende han til at diktere spillet, men han har så sandelig også vist, hvorfor han frustrerer mig så meget. Han fylder intet defensivt, og giver modstanderne så meget plads. Han kan aldrig følge med når modstanderen er på bolden.. Det er en kæmpe svækkelse når vi møder de gode modstandere.

Ifølge Marca så skulle klubben være klar til at aktivere Inigo Martinez frikøbsklausul til sommer. Jeg håber ikke på det, jeg synes ikke at han har været så god i denne sæson, i hvert fald ikke i de kampe jeg har set.

Ifølge Goal.com så vil man hente Suarez til januar, og man skulle være villige til at betale 500 millioner kroner for ham. Hvis ikke januar, så til sommer siger de. Jeg tror ikke på det. Og så vil jeg heller ikke have det, nej tak. Suarez selv siger til Marca at han bliver i Liverpool sæsonen ud.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

12 år 8 måneder siden #3611 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg håber i den grad at Alonso forlænger. Han behøver ikke være faststarter, men han har en aura som ingen anden og en evne til fuldstændig at transformere en kamp, og vigtigst af alt, transformere sit hold, som jeg ikke vil give afkald på lige foreløbig. Han er en af de type spillere, der formår at gøre noget så essentielt som at gøre sine medspillere bedre. Den ro han bibringer til spillet er unik, og den erfaring og det gode hoved han har på skuldrene, kan stadig bidrage med en masse.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

12 år 8 måneder siden #3612 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII

Jaken skrev: Jeg håber i den grad at Alonso forlænger. Han behøver ikke være faststarter, men han har en aura som ingen anden og en evne til fuldstændig at transformere en kamp, og vigtigst af alt, transformere sit hold, som jeg ikke vil give afkald på lige foreløbig. Han er en af de type spillere, der formår at gøre noget så essentielt som at gøre sine medspillere bedre. Den ro han bibringer til spillet er unik, og den erfaring og det gode hoved han har på skuldrene, kan stadig bidrage med en masse.

Jeg er helt enig.

Dog mener jeg ikke, at man bør beholde Alonso såfremt man henter Göndogan. Det 1-2 for mange, på den midtbane. Men selvom Göndogan lyder god (kan stadig ikke huske, at jeg har set ham spille), så foretrækker jeg faktisk Alonso, samt at man satser på Illarra.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

Leveret af Kunena Forum