Rygtebørsen XVIII

12 år 8 måneder siden #3613 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Rygtebørsen XVIII

M_linding skrev:

Jaken skrev: Jeg håber i den grad at Alonso forlænger. Han behøver ikke være faststarter, men han har en aura som ingen anden og en evne til fuldstændig at transformere en kamp, og vigtigst af alt, transformere sit hold, som jeg ikke vil give afkald på lige foreløbig. Han er en af de type spillere, der formår at gøre noget så essentielt som at gøre sine medspillere bedre. Den ro han bibringer til spillet er unik, og den erfaring og det gode hoved han har på skuldrene, kan stadig bidrage med en masse.

Jeg er helt enig.

Dog mener jeg ikke, at man bør beholde Alonso såfremt man henter Göndogan. Det 1-2 for mange, på den midtbane. Men selvom Göndogan lyder god (kan stadig ikke huske, at jeg har set ham spille), så foretrækker jeg faktisk Alonso, samt at man satser på Illarra.

Det var ham som havde den fulde kontrol over midtbanen i begge semifinale kampe sidste år mod Dortmund ;D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 8 måneder siden #3614 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

M_linding skrev:

Jaken skrev: Jeg håber i den grad at Alonso forlænger. Han behøver ikke være faststarter, men han har en aura som ingen anden og en evne til fuldstændig at transformere en kamp, og vigtigst af alt, transformere sit hold, som jeg ikke vil give afkald på lige foreløbig. Han er en af de type spillere, der formår at gøre noget så essentielt som at gøre sine medspillere bedre. Den ro han bibringer til spillet er unik, og den erfaring og det gode hoved han har på skuldrene, kan stadig bidrage med en masse.

Jeg er helt enig.

Dog mener jeg ikke, at man bør beholde Alonso såfremt man henter Göndogan. Det 1-2 for mange, på den midtbane. Men selvom Göndogan lyder god (kan stadig ikke huske, at jeg har set ham spille), så foretrækker jeg faktisk Alonso, samt at man satser på Illarra.

Alonso vil også være essentiel for Illarramendi's udvikling. Gündogan vil qua hans alder ødelægge mit drømmescenarie med en trio bestående af Modric-Illarra-Isco, som fast starter i de næste mange mange år. Et køb af Gündogan vil ikke gå udover Illarramendi/Alonso, da de ligger bag de andre spillere på midtbanen, så et køb af Gündogan vil betyde, at Modric eller Isco vil blive skubbet ud af startopstillingen.

Lige pt har vi en glimrende midtbane:

2x dybtliggende boldfordelere (Alonso, Illarra)
2x stærke og løbestærke spillere (Khedira, Casemiro)
2x kreative spillere (Modric, Isco)

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, JimmyBroe

12 år 8 måneder siden #3615 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII

asp3200 skrev:

M_linding skrev:

Jeg er helt enig.

Det var ham som havde den fulde kontrol over midtbanen i begge semifinale kampe sidste år mod Dortmund ;D

Jeg så ikke kampen - Jeg havde for travlt med, at banke mit hoved ind i en væg! ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, JimmyBroe

12 år 8 måneder siden #3616 af anes
Besvaret af anes på emne Rygtebørsen XVIII
Marca skriver i dag at Di Maria er bange for at miste sin plads til VM, så han er meget tæt på at lukke en aftale med Monaco som kan ende med en betaling på 35 mil €. Det skulle sikre ham en bedre løn og fast spilletid, den eneste som kan få ham til at blive skulle være Ancelotti.
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved anes.

12 år 8 måneder siden #3617 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XVIII

anes skrev: Marca skriver i dag at Di Maria er bange for at miste sin plads til VM, så han er meget tæt på at lukke en aftale med Monaco som kan ende med en betaling på 35 mil €. Det skulle sikre ham en bedre løn og fast spilletid, den eneste som kan få ham til at blive skulle være Ancelotti.

Det synes jeg ikke, man kan fortænke ham i at gøre. Han er for god at have siddende på bænken, og en fodboldspiller af hans kaliber sagtens sikre sig en position i en start 11'er på et tophold i Europa.

Jeg vil være ked af, hvis han rejser, men det vil klart være det bedste for ham.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved Pelle.

12 år 8 måneder siden #3618 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Rygtebørsen XVIII
Det lyder som en and. Det er naturligvis ikke usandsynligt, men Di Maria skal nok opnå en masse spilletid i indeværende sæson i Real Madrid; han har allerede spillet en hel del og mere end jeg forventede, men det skyldes naturligvis også Bales skade i starten af sæsonen.

Ancelotti er givetvis helt tosset med Di Marias alsidige kunnen, så jeg er overbevist om, at vores hårdtarbejdende alt-mulig-mand bliver i klubben denne sæson ud, minimum!

12 år 8 måneder siden #3619 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen XVIII
Dí María bliver.

Det er snart transfertid igen, og dermed kan vi godt forvente flere af den slags vanvidshistorier i den kommende måneds tid.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

12 år 8 måneder siden #3620 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XVIII

DarioGomez skrev: Dí María bliver.

Det er snart transfertid igen, og dermed kan vi godt forvente flere af den slags vanvidshistorier i den kommende måneds tid.

Kan overhovedet ikke se hvordan denne historie er vanvid? Tværtimod. Måske ikke lige til Monaco, men måske et hold i Serie A...

"Maybe they hate me because I'm too good."

12 år 8 måneder siden #3621 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XVIII
Hvis Di María smutter, så er han den største kujon i nyere tid. Her tænker jeg selvfølgelig på et januar skifte! Han vidste alt om den konkurrence der vil være denne sæson, og er det sandt, så er hans klynk grinagtigt og rigtig pinligt!
Det vil sætte Real Madrid i en rigtig dårlig situation, og det skal aldrig nogensinde accepteres.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved Dios.

12 år 8 måneder siden #3622 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg har fulgt Monaco siden i sommer, og det er præcis en kantspiller ala Di Maria de mangler.

Subasic
Fabinho Carvalho Abidal Kurzawa
Toulalan Kondogbia
Di Maria Moutinho James
Falcao

Der kan vel ikke være tvivl om, at Di Maria i Real Madrid ikke er en langtidsholdbar løsning, så længe Ronaldo og Bale er i klubben. Di Maria er en klasse spiller, der fortjener at spille hvergang, og det kommer han ikke til nu, hvor Ronaldo og Bale er i form.

Ps. Ville være en gylden mulighed for virkelig at give tillid til, Jesé kan bruges, som direkte backup til Ronaldo og Bale.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved Real Madrid.

• LaDecima
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #3623 af LaDecima
Besvaret af LaDecima på emne Rygtebørsen XVIII
Han kan på ingen måde rejse i januar uden at være en kæmpe nar...

Han nægtede at rejse i sommer, han ville blive for at kæmpe og hjælpe holdet...

Han har uden tvivl fået mere spilletid end han selv har kunne forvente eller 'kræve', med mindre at der er et storheds vanvid der mener at han skal spille i stedet for Bale, giver det ingen mening at rejse...kunne selfølgelig også være at han som de fleste 'Fodboldeksperter' ventede et flop i Bale...Think again.

På et eller andet plan er han stadig i Madrid i stedet for Özil, helt ok, men han har ingen ret til at tude nu...

• LaDecima
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #3624 af LaDecima
Besvaret af LaDecima på emne Rygtebørsen XVIII
[quote=

Ps. Ville være en gylden mulighed for virkelig at give tillid til, Jesé kan bruges, som direkte backup til Ronaldo og Bale.[/quote]

Ja hvis vi er tilfreds med en tredje plads og to semifinaler...

Elsker Jesé, men han skal ikke starte mod "Bayern" endnu...for lidt bredde hvis DiMa rejser...

Leveret af Kunena Forum