Rygtebørsen XVIII

12 år 8 måneder siden #3625 af Vildfaren
Besvaret af Vildfaren på emne Rygtebørsen XVIII
Rygterne om Morata til Arsenal syntes at blive ved med at blusse op.

Er der nogen af jer der har snakket med knægten?

Sådan som deres skadesproblemer ser ud lige, syntes jeg det er en rigtig dårlig ide. Havde Giroud nu været skadet, så ville det være fint med mig.

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 8 måneder siden #3626 af MMM
Besvaret af MMM på emne Rygtebørsen XVIII

Vildfaren skrev: Rygterne om Morata til Arsenal syntes at blive ved med at blusse op.

Er der nogen af jer der har snakket med knægten?

Sådan som deres skadesproblemer ser ud lige, syntes jeg det er en rigtig dårlig ide. Havde Giroud nu været skadet, så ville det være fint med mig.

Ancelotti sagde igår, at Morata bliver i klubben, men til sommer vil de overveje et lån. Så rygterne fik rigeligt med næring.

12 år 8 måneder siden #3627 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
Er der nogen der kender noget til ElGolDigital.com? Ifølge dem, så har Gündogan fortalt Arsenal, der var interesseret i ham, at han har indgået en aftale med Real Madrid.
www.elgoldigital.com/gundogan-comunica-a...chado-por-el-madrid/

Det bliver en hektisk sommer, tror jeg. Di Maria vil sikkert væk, sikkert også Morata. Vil Jesé blive, eller vil han også væk? Hvis Morata sælges, så henter man garanteret en angriber ind. Man skal også hente en erstatning ind hvis både Jesé og Di Maria skifter væk. Hvad sker der med midtbanen? Forlænger Xabi Alonso eller smutter han? Hvad med Khedira, og Casemiro? Hentes Gündogan?

Noget andet, Varane's knæ driller stadig, og jeg tror nok at jeg læste at han først er tilbage i januar. Jeg har også læst, at han ikke er blevet opereret, pga. VM. Han ville misse den hvis han blev opereret, og man har derfor besluttet at han først opereres efter VM. Mon det er derfor at man vil hente Inigo Martinez? I så fald, så er det en god beslutning, såfremt at han leverer.

12 år 8 måneder siden #3628 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII

Steen skrev: Er der nogen der kender noget til ElGolDigital.com? Ifølge dem, så har Gündogan fortalt Arsenal, der var interesseret i ham, at han har indgået en aftale med Real Madrid.
www.elgoldigital.com/gundogan-comunica-a...chado-por-el-madrid/

Det bliver en hektisk sommer, tror jeg. Di Maria vil sikkert væk, sikkert også Morata. Vil Jesé blive, eller vil han også væk? Hvis Morata sælges, så henter man garanteret en angriber ind. Man skal også hente en erstatning ind hvis både Jesé og Di Maria skifter væk. Hvad sker der med midtbanen? Forlænger Xabi Alonso eller smutter han? Hvad med Khedira, og Casemiro? Hentes Gündogan?

Noget andet, Varane's knæ driller stadig, og jeg tror nok at jeg læste at han først er tilbage i januar. Jeg har også læst, at han ikke er blevet opereret, pga. VM. Han ville misse den hvis han blev opereret, og man har derfor besluttet at han først opereres efter VM. Mon det er derfor at man vil hente Inigo Martinez? I så fald, så er det en god beslutning, såfremt at han leverer.

Stop lige op og træk vejret en gang. Inden du stresser dig selv og resten af forum, i disse juledage. Det er nok i sig selv, at transfervinduet åbner igen om under en måneds tid! Der er lang tid til sommeren :))
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

12 år 8 måneder siden #3629 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Rygtebørsen XVIII
Tror bestemt gundogan er klar til den ny sæson. Kunne godt se casemiro lejes ud, samme med morata og jese med tilbagekøbs klausuler.

Khedira slippes nok ikke, vil også savne ham. Di maria må meget gerne sælges, piner mig hver gang ham filmer og dummer sig.

Håber varane kommer i omdrejninger igen og nacho stepper op, så slipper vi for køb af inigo. Han har ikke haft niveauet denne sæson som håbet.

Hvis gundogan kommer, så tag Lewandowski med ;)

12 år 8 måneder siden #3630 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg er ret sikker på, at Bale sælges i sommervinduet 2018!

Hvem pokker skal vi hente som erstatning?!

12 år 8 måneder siden #3631 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

asp3200 skrev: Tror bestemt gundogan er klar til den ny sæson. Kunne godt se casemiro lejes ud, samme med morata og jese med tilbagekøbs klausuler.

Khedira slippes nok ikke, vil også savne ham. Di maria må meget gerne sælges, piner mig hver gang ham filmer og dummer sig.

Håber varane kommer i omdrejninger igen og nacho stepper op, så slipper vi for køb af inigo. Han har ikke haft niveauet denne sæson som håbet.

Udlåne Casemiro, Jesé, Morata, sælge Di Maria og samtidig købe Gündoğan og Lewandowski. Please be joking. Truppen 14-15, hvis det stod til dig:

Mm: Lopez, Casillas, Jesus
Hb: Arbeloa, Carvajal
Cb: Ramos, Pepe, Varane, Nacho
Vb: Marcelo, Coentrao
Cm: Gündoğan, Modric, Alonso, Khedira, Illarramendi, Isco
Hw: 0
Vw: Ronaldo
Ang: Benzema, Lewandowski

Jeg er målløs og chokeret og håber virkelig indlægget var en joke.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 8 måneder siden #3632 af anes
Besvaret af anes på emne Rygtebørsen XVIII
Leonardo har fortalt Telefoot, at de gjorde alt for at hente Ronaldo i sommers og overtale ham til at forlade Madrid. Hans svar var at han synes de havde et godt hold, men at han foretrak at blive i Madrid. De gjorde alt der var muligt, men det var umuligt sagde han.

12 år 8 måneder siden #3633 af asp3200

Real Madrid skrev:

asp3200 skrev: Tror bestemt gundogan er klar til den ny sæson. Kunne godt se casemiro lejes ud, samme med morata og jese med tilbagekøbs klausuler.

Udlåne Casemiro, Jesé, Morata, sælge Di Maria og samtidig købe Gündoğan og Lewandowski. Please be joking. Truppen 14-15, hvis det stod til dig:

Rolig gamle jas ;), jeg siger bare at det godt kunne være de lejes ud og di maria sælges. Umiddelbart skal der vel bare købes et stk erstatning for Di maria/Jese.

Morata er dækket af Lewandowski eller anden angriber som allerede rygtes til efter sommer.. aguero/falcao/Suarez.

Så gerne Reus, men han er nok for stor profil til at være efter Bale i køen.

Jeg er ikke imponeret af Morata og Jese indtil videre, samme kan siges om Di maria. Hader når manden filmer.

12 år 8 måneder siden #3634 af BBB
Besvaret af BBB på emne Rygtebørsen XVIII

Real Madrid skrev: Truppen 14-15, hvis det stod til dig:

Har du ikke glemt ham waliseren? Angiveligt en af verdens to dyreste spillere, og så har en RM-fan glemt ham. Det siger bare alt om vores klub :-D
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

12 år 8 måneder siden #3635 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Rygtebørsen XVIII
Bale, hvem er han?

Nå, men tanken om at hente Lewandowski gratis er altså tillokkende!

Jeg vil ikke kloge mig på noget omkring truppens udseende anno 2014/15-sæsonen. Der er simpelthen for laaaaaang tid til :-)

12 år 8 måneder siden #3636 af asp3200
Lad os lege lidt med tanken selvom der er lang tid endnu ;)

Sæson 2014/2015

Cm: Gündoğan, Modric, Alonso, Khedira, Illarramendi
CmO: Isco ( Gündoğan, Modric kan spille den også )
Hw: Bale

Hvem kunne så passe ind i rollen som Bale afløser, Hvis Di maria er væk. En type som skal være stabil og kunne forholde sig til at være nummer 2 men stadigvæk få en del kampe på HW.

Jese og Morata så jeg gerne på lejeophold og få fast spilletid og så komme tilbage 2015/2016.

Tillader mig at smide en CmO ( Center midt offensiv) ind.

P.s. Jeg tæller 22 mand, hvis der indkøbes en ekstra HW, så 14-15 er vist lige lakrids nok Real Madrid.
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved asp3200.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid 7

Leveret af Kunena Forum