Rygtebørsen XVIII

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #3649 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Rygtebørsen XVIII
Ja lad os spille helt uden defensive midtbanespillere, god idé.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 7 måneder siden #3650 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Rygtebørsen XVIII

Raúl 7 skrev: Ja lad os spille helt uden defensive midtbanespillere, god idé.

Skarp observering, Modric er defensiv ligesom Gundogan. De kan bare også noget frem ad banen.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 7 måneder siden #3651 af andreashn
Besvaret af andreashn på emne Rygtebørsen XVIII

asp3200 skrev:

Skarp observering, Modric er defensiv ligesom Gundogan. De kan bare også noget frem ad banen.

Hvis der er noget Modric ikke er - så er det defensiv! Gündogan er heller ikke ligefrem kendt for at være en skraldemand, som man f.eks. ser Khedira være. Derfor er jeg enig med Raül 7. Det hold du vil stille med er alt for offensiv!

¡Hala Madrid!

12 år 7 måneder siden #3652 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Rygtebørsen XVIII
Rygtet går på at Ronaldo skulle have afvist den unge Remmers ønske om at skifte trøje, hvorefter Ronaldo har sagt nej. Dette er blevet tolket som arrogant. Normalt ville jeg være enig, da der er verden til forskel mellem Madrid og København, meeeeen nu er det altså en trøje med en pæn rekord :D

12 år 7 måneder siden #3653 af asp3200

andreashn skrev:

asp3200 skrev:

Hvis der er noget Modric ikke er - så er det defensiv! Gündogan er heller ikke ligefrem kendt for at være en skraldemand, som man f.eks. ser Khedira være. Derfor er jeg enig med Raül 7. Det hold du vil stille med er alt for offensiv!

Ikke enig. Modric har en split defensiv/bold fordeler rolle på vores hold, også vist i går hvis du så kampen eller som jeg gjorde live. Han erobrer mange bolde og er rigtig gode defensiv, evt ved siden af Alonso.

Gundogan fungere ligesom Modric på Dortmunds hold, forskellen er bare at han er meget bedre fysisk end Modric.

Man kan jo sagtens pille Isco ud og så smide khedira ned bag de to hvis vi spiller mod de store hold. Mod de mindre hold har vi ikke brug for en defensiv spiller som khedira. Der skal der kreativitet til for at åbne forsvaret.

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #3654 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Rygtebørsen XVIII

asp3200 skrev:

andreashn skrev:

asp3200 skrev:

Ikke enig. Modric har en split defensiv/bold fordeler rolle på vores hold, også vist i går hvis du så kampen eller som jeg gjorde live. Han erobrer mange bolde og er rigtig gode defensiv, evt ved siden af Alonso.

Gundogan fungere ligesom Modric på Dortmunds hold, forskellen er bare at han er meget bedre fysisk end Modric.

Man kan jo sagtens pille Isco ud og så smide khedira ned bag de to hvis vi spiller mod de store hold. Mod de mindre hold har vi ikke brug for en defensiv spiller som khedira. Der skal der kreativitet til for at åbne forsvaret.

I parken i går kunne man også se Modric tage mange chancer i det defensive. Han er uden tvivl offensivt betonet, omend han godt kan spille i forsvaret. Det er langt fra hans styrke. Han tager nogle dårlige positioner og mangler fysik til at sætte sig igennem. Der er klasseforskel mellem f.eks. Xabi Alonso og Modric i de defensive aktioner. Så Modric fungerer nok bedst med en makker som Alonso, der har et mere defensivt udgangspunkt og bliver tilbage i forsvaret det meste af kampen.

Gundogan er ikke helt den type. Men som du også skriver, så tror jeg godt, at Gundogan og Modric ville kunne danne en fin midtbaneduo - specielt i en kamp som i går, hvor vi har bolden det meste af kampen. Mod de bedre hold vil sådan en midtbane dog blive for let at spille igennem.

12 år 7 måneder siden #3655 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

Realmadrid94 skrev: Rygtet går på at Ronaldo skulle have afvist den unge Remmers ønske om at skifte trøje, hvorefter Ronaldo har sagt nej. Dette er blevet tolket som arrogant. Normalt ville jeg være enig, da der er verden til forskel mellem Madrid og København, meeeeen nu er det altså en trøje med en pæn rekord :D

web.stagram.com/n/remmer25/

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 7 måneder siden #3656 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

RasmusKring skrev:

asp3200 skrev:

andreashn skrev:

asp3200 skrev:

I parken i går kunne man også se Modric tage mange chancer i det defensive. Han er uden tvivl offensivt betonet, omend han godt kan spille i forsvaret. Det er langt fra hans styrke. Han tager nogle dårlige positioner og mangler fysik til at sætte sig igennem. Der er klasseforskel mellem f.eks. Xabi Alonso og Modric i de defensive aktioner. Så Modric fungerer nok bedst med en makker som Alonso, der har et mere defensivt udgangspunkt og bliver tilbage i forsvaret det meste af kampen.

Gundogan er ikke helt den type. Men som du også skriver, så tror jeg godt, at Gundogan og Modric ville kunne danne en fin midtbaneduo - specielt i en kamp som i går, hvor vi har bolden det meste af kampen. Mod de bedre hold vil sådan en midtbane dog blive for let at spille igennem.

Bayern, Dortmund og Barca - tre hold, der har domineret vores midtbane, hvad har de tilfælles?
De stoler på deres egen filosofi og kan stille med samme midtbane mod et bundhold i ligaen samt i en Champions League finale. Fatter ikke hvorfor folk vil skifte taktik fra kamp til kamp, og det er også grunden til, at vi ikke skal købe Gundogan med mindre, at man mener vi eventuelt vil kunne bruge typer som Gundogan, Modric og Isco i samme kamp. Det er mod de store hold, det er sjovt at spille, og hvis en af dem skal sives fra og byttes ud med en anden type hvergang vi møder et stort hold, og de samtidig kun kan spille sammen mod små hold i CL og La Liga, så ser jeg ingen grund til at bruge en formue på spillere som Gundogan. Så hellere købe en bedre boldfordeler/oprydder, hvis man ikke er tilfreds med Alonso, Khedira eller Illarramendi - hvilket jeg er. Køber man Gundogan må det være fordi man ikke stoler på Modric, fordi typemæssig er de ens. Og ingen af dem er "backup" spillere.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 7 måneder siden #3657 af asp3200
Leverkusen er ude efter Jese. Kunne da være en god lærerplads for ham.

Self med tilbagekøbs klausul.

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #3658 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Rygtebørsen XVIII

asp3200 skrev: Leverkusen er ude efter Jese. Kunne da være en god lærerplads for ham.

Self med tilbagekøbs klausul.

Bestemt spændende! Hvis Di Maria stadig er at finde i Real Madrid under en eventuel lejeperiode/salg med tilbagekøbsklausul lyder det som sagt spændende.

12 år 7 måneder siden #3659 af BBB
Besvaret af BBB på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg tror ikke di María bliver solgt - og jeg håber det i øvrigt heller ikke. At Jesé bliver sendt til Leverkusen vil jeg ikke have noget imod, specielt hvis vi dermed laver en Carvajal!
Følgende bruger(e) sagde tak: Sam, JimmyBroe

12 år 7 måneder siden #3660 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
Thiago Alcantara: "I wouldn't say I'd never sign with Real Madrid. Madrid is a very big club.

Thiago Alcántara en @carrusel:" La frase 'yo no firmaría nunca por el Real Madrid' no la firmaría nunca. El Madrid es un club muy grande"
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Mathiaska

Leveret af Kunena Forum