Rygtebørsen XVIII
Hvem kunne så passe ind i rollen som Bale afløser, Hvis Di maria er væk.
Jeg kan ikke lade være: Faubert, måske ;-) ?
Nej, i min verden er Di María den perfekte rotationsspiller, da han kan så mange ting. Han kan dække begge kanter, den offensive midtbane og den centrale midtbane ditto (til nøds).
Der er ingen grund til at sælge Di María, men mange grunde til at overbevise ham om at blive!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Daniel skrev:
asp3200 skrev: Hvem kunne så passe ind i rollen som Bale afløser, Hvis Di maria er væk.
Nej, i min verden er Di María den perfekte rotationsspiller, da han kan så mange ting. Han kan dække begge kanter, den offensive midtbane og den centrale midtbane ditto (til nøds).
Der er ingen grund til at sælge Di María, men mange grunde til at overbevise ham om at blive!
Hvad med marco reus han ville passe pefekt?
Daniel skrev:
Siger heller ikke vi skal smide ham på porten ;). Men kan godt forstå manden at hvis han vil have fast spilletid og være 100% på en plads under VM på Argentinas landshold så er det måske hans eneste løsning.
Faubert... Bringer minder om hans fremvisning hvor alle kiggede og sagde hvem fanden er han ;)
Real Madrid 7: Han virker bare til at være på højde med Bale og ikke vil sidde på bænken.
asp3200 skrev:
Daniel skrev:
Siger heller ikke vi skal smide ham på porten ;). Men kan godt forstå manden at hvis han vil have fast spilletid og være 100% på en plads under VM på Argentinas landshold så er det måske hans eneste løsning.
Faubert... Bringer minder om hans fremvisning hvor alle kiggede og sagde hvem fanden er han ;)
Ja, minderne om Faubert vækker lattermusklerne til live ;-)
Jeg mindes egentlig, at Real Madrid dén vinter også var ude efter Antonio Valencia, da han spillede i Wigan, men man valgte i stedet at hive Faubert til klubben; sikke et fejlcast. Nå, min pointe er egentlig at skulle Di María smutte, så er det spillere i Valencia-klassen, som (måske) ser sig tilfredse med sporadisk spilletid.
Jeg er stor fan af Valencia og dennes kunnen på en fodboldbane, hvorfor parallellerne til netop ham. Han er enkel og satans effektiv i sin ageren på højrekanten!
Det er nu en gang realiteterne. Det er ikke alle der tænker kortsigtet. Jeg synes selv det er et vigtigt punkt, eller for klubben i hvert fald. Som fan behøver man ikke at bekymre sig så meget nu, men det skader ikke at nævne det.
M_Linding
Morsomt!
asp3200 skrev:
Tror bestemt gundogan er klar til den ny sæson. Kunne godt se casemiro lejes ud, samme med morata og jese med tilbagekøbs klausuler.
Khedira slippes nok ikke, vil også savne ham. Di maria må meget gerne sælges, piner mig hver gang ham filmer og dummer sig.
Håber varane kommer i omdrejninger igen og nacho stepper op, så slipper vi for køb af inigo. Han har ikke haft niveauet denne sæson som håbet.
Hvis gundogan kommer, så tag Lewandowski med ;)
Håber bestemt ikke at Jesé er væk til sommer, men jeg kan dog godt se det ske, desværre. Med Morata har jeg det blandet, men det vil ikke gøre mig det store hvis han blev solgt/ lejet ud. Khedira bliver nok, men det er ikke sikkert endnu. Det bliver spændende at se, klubben og spillerne har også støttet ham meget. Di Maria, tjaa... Han er for god til at være på bænken hver kamp, og han kommer aldrig til at slå Bale af.. Men jeg synes godt at han kan bruges, så for mig ville det være en god ting hvis han blev.
Nacho har jeg ikke den store fidus til, jeg tror ikke han har det der skal til for at være en starter for Madrid. Jeg håber Varane snart er tilbage i fulde omdrejninger, men det er der intet der tyder på lige pt.
asp3200 skrev: Lad os lege lidt med tanken selvom der er lang tid endnu ;)
Sæson 2014/2015
Mm: Lopez, Casillas, Jesus
Hb: Arbeloa, Carvajal
Cb: Ramos, Pepe, Varane, Nacho
Vb: Marcelo, Coentrao
Cm: Gündoğan, Modric, Alonso, Khedira, Illarramendi
CmO: Isco ( Gündoğan, Modric kan spille den også )
Hw: Bale
Vw: Ronaldo
Ang: Benzema, Lewandowski
Hvem kunne så passe ind i rollen som Bale afløser, Hvis Di maria er væk. En type som skal være stabil og kunne forholde sig til at være nummer 2 men stadigvæk få en del kampe på HW.
Jese og Morata så jeg gerne på lejeophold og få fast spilletid og så komme tilbage 2015/2016.
Tillader mig at smide en CmO ( Center midt offensiv) ind.
P.s. Jeg tæller 22 mand, hvis der indkøbes en ekstra HW, så 14-15 er vist lige lakrids nok Real Madrid.
Er egentlig enig langt hen ad vejen, men mon ikke Jesé vil få nok spilletid som den eneste indskifter for både Ronaldo og Bale? Noget jeg dog er imod. Synes det fungere fint med Di María og Jesé som backup for de 2 ovennævnte. Specielt taget Bale's skader i betragtning.
2 mand på hver position er en udmærket tommelfingerregel IMO.
Vi skal selvfølgelig finde en kompetent afløser, hvis Di María nu vil forlade klubben. Valencia er blevet nævnt, men jeg vil kalde ham en meget lidt bedre Rommedahl, som kun søger baglinjen, og det gavner pt. ikke vores spil, da Benzema ikke er den skarpeste på det punkt, selvom han har lavet et par kasser på hovedet.
Benzema og Lewandowski til 1 plads, er jeg heller ikke fan af. Er kæmpe fan af dem begge, og vil overhovedet ikke have noget imod hvis han kom (da han sammen med Benzema og Zlatan er min klare top 3 over bedste angribere), men er det ikke bare Benzema vs. Higuain om igen? Og hvorfor skulle Lewandowski fravælge Bayern fremfor Real Madrid, for at sidde på bænken halvdelen af tiden?. Jeg er ikke fan af Morata, men man lærer af de bedste, og fortsætter denne sæson som hidtil, så er jeg villig til og prøve samme konstellation med Benzema og Morata igen næste sæson.
Og så ved jeg ikke med ham Alonso. Det er dumt og lade en af verdens bedste playmakere gå, men omvendt, så ser jeg ham også som en af vores svageste punkter. Og hvordan skal kabalen gå op med Modric, Isco, Khedira og Gündoğan? Jeg er som sagt kæmpe fan af Gündoğan, og faktisk også Khedira, men vil der være plads til dem begge i Real Madrid på samme tid? Jeg frygter, for en storspillende Modric, som jeg også er kæmpe fan af, og som der egentlig bare skal være plads til! For slet ikke og tale om Isco, som er Spanien's store håb, og besidder potentiale til og blive den næste Iniesta, og måske endda bedre.
Jeg er ikke et sekund i tvivl. Khedira ville være den første som røg, men det er bare ærgerligt, for han er den eneste af alle midtbanespillere, som ham, og det er der mange gange brug for.
Jeg er lykkelig over vores nuværende midtbane, og det nemmeste ville egentlig være, hvis vi ikke købte Gündoğan og forlængede med Alonso, men Gündoğan besidder bare så meget kvalitet, og han er alt hvad en moderne midtbanespiller bør indeholde, og efter min vurdering måske den bedste, eller potentiale til og blive det.
Men hvad skete der med Pepe? hehe :) Var det ikke bare ham du absolut ville have ud? ham så jeg gerne blive skiftet ud med Iñigo eller Chico Flores, for han begår bare for mange fejl efterhånden, selvom han klart har været den bedste forsvarspiller denne sæson.
Coentrao ser jeg tilgengæld ingen fremtid i. Hans spil er skræmmende ringe, og hans attitude gør overhovedet ikke situationen bedre. Ud med ham, og lad os æde det enorme fejlkøb, for vi får da ihvertfald ikke samme beløb for ham, som vi købte ham for.
Lopez vs. Casillas skal også afklares, og én af den må forlade klubben. Det er selvfølgelig ikke holdbart Casillas skal blive på bænken, men omvendt, så er Lopez næsten vant til det kan man sige. Så hvis ikke Casillas står fast, så skal han sælges. Vi skal have ro på igen, og det kommer der kun, hvis Casillas enten står fast eller sælges.
Min foretrukne opstilling ville dog være:
Casillas, Carvajal, Ramos, Varane, Marcelo, Illarramendi, Modric, Isco, Ronaldo, Bale og Benzema.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Jeg ville dog aldrig græde over et salg af ham, så hellere satse på Nacho som 3 valg eller købe en top 15 midt stopper til reserve.
Uanset om gundogan kommer eller ej, så vil casemiro, khedira eller Alonso blive sorteper.
midten 2014/2015:
gundogan - modric
isco
ungt og giftig midt med meget bold besiddelse.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Forsvar: Carvajal, Arbeloa/Mallo, Ramos, Varane, Martinez/Pepe, Nacho, Marcelo, Moreno
Midtbane: Alonso, Illarramendi, Modric, Khedira, Isco, Casemiro
Wings: Ronaldo, Bale, Jesé, Di Maria/Muniain
Angriber: Benzema, Morata
Startopstilling: Casillas/Lopez; Carvajal Varane Ramos Marcelo; Illarra Modric Isco; Bale Benzema Ronaldo
Reserve: Jesus; Arbeloa/Mallo Martinez/Pepe Nacho Moreno; Alonso Khedira Casemiro; Di Maria/Muniain Morata Jesé
Ind: (Martinez), (Mallo), Moreno, (Muniain)
Ud: Casillas/Lopez, (Pepe), (Arbeloa) Coentrao, (Di Maria)
Parentes = Ikke et must
No solo soy perfecto, también soy Madridista
asp3200 skrev: Er nogenlunde enig Dios, har heller ikke nogen fidus til coentrao. Pepe har jeg altid været modstander af, måske har hans nye fader rolle givet blod til hans hjerne, hvem ved.
Jeg ville dog aldrig græde over et salg af ham, så hellere satse på Nacho som 3 valg eller købe en top 15 midt stopper til reserve.
Uanset om gundogan kommer eller ej, så vil casemiro, khedira eller Alonso blive sorteper.
midten 2014/2015:
gundogan - modric
isco
Så hvad gik dit bud ud på? Hvordan du tror holdet kommer til og se ud næste sæson, eller hvordan du håber det kommer til at se ud?
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
asp3200 skrev: Er nogenlunde enig Dios, har heller ikke nogen fidus til coentrao. Pepe har jeg altid været modstander af, måske har hans nye fader rolle givet blod til hans hjerne, hvem ved.
midten 2014/2015:
gundogan - modric
isco
Det der kommer ikke til at ske.
Der arbejdes på en forlængelse til Khedira - han er fast mand, uden tvivl. Ligeså sikker er også Modric.
Der er intet ledelsen (jeg,) eller Ancelotti hellere vil, end at Alonso forlænger. Han er verdensklasse, han er vital for holdet. Det vil han også være efter sommeren, når han forlænger.
Illarra og Casemiro er to unge, der er hentet ind til fremtiden. Potentialet er ikke til diskussion. Selvfølgelig vil ingen af disse blive afskippet efter ét år, medmindre en mand som Casemiro gør det bemærkelsesværdigt dårligt.
Snakken om et køb af en midtbanespillere mere til næste år generer mig. Vi har ikke behov for det - uanset hvor fantastisk Gündogan er!
Midtbanen 13/14:
Alonso
Khedira - Modric
Dios skrev:
midten 2014/2015:
gundogan - modric
isco
Så hvad gik dit bud ud på? Hvordan du tror holdet kommer til og se ud næste sæson, eller hvordan du håber det kommer til at se ud?
Håber det ser ud, er nok for urealistisk.