Rygtebørsen XVIII

12 år 7 måneder siden #3661 af anes
Besvaret af anes på emne Rygtebørsen XVIII

http://www1.skysports.com/transfer-centre/ skrev: Real Madrid have leapfrogged Bayern Munich in the race to secure the future of Robert Lewandowski, with the Bernabeu outfit now 4/1 to sign the Poland striker in January, as Pep Guardiola’s club are out to 10/1 second favourites.

Ifølge skysports er vi nu favoritter til at hente Lewandowski i januar vinduet, den har længe luret i kulissen og kunne godt se Florentino prøve på at hente ham efter hans opvisning mod Real i CL.
Dog er jeg mere interesseret i en forsvarsspiller.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 7 måneder siden #3662 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Rygtebørsen XVIII
Hvor ville det dog være himmelsk hvis Lewandowski kom til klubben. En angriber med et langt højere bundniveau end Benzema, det har vi brug for!

En forsvarsspiller kunne vi dog også godt bruge, ja. Tror dog ikke Iñigo Martinez er aktuel før til sommeren 2014.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

12 år 7 måneder siden #3663 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XVIII

mortenj skrev: Hvor ville det dog være himmelsk hvis Lewandowski kom til klubben. En angriber med et langt højere bundniveau end Benzema, det har vi brug for!

En forsvarsspiller kunne vi dog også godt bruge, ja. Tror dog ikke Iñigo Martinez er aktuel før til sommeren 2014.

Så har du ikke set mange Dortmund kampe denne sæson :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, JimmyBroe

• DonSelf
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #3664 af DonSelf
Besvaret af DonSelf på emne Rygtebørsen XVIII
Real skal hente Ibra !!! Han kan lidt af det samme som Benzema - lig op til mål altså assistere andre + afgøre det selv hvis det er nødvendig. Hvis ikk ham så 2 af de meste hadet spillet for modstanderens fans - Costa eller Suarez. Om man kan lide dem eller ej - man man kan ikke tage det fra dem, at de er uhyggelig. Suarez vil blive omtalt som en af de bedste i verden hvis han ikke lavet al det lort !!

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #3665 af falle
Besvaret af falle på emne Rygtebørsen XVIII

DonSelf skrev: Real skal hente Ibra !!! Han kan lidt af det samme som Benzema - lig op til mål altså assistere andre + afgøre det selv hvis det er nødvendig. Hvis ikk ham så 2 af de meste hadet spillet for modstanderens fans - Costa eller Suarez. Om man kan lide dem eller ej - man man kan ikke tage det fra dem, at de er uhyggelig. Suarez vil blive omtalt som en af de bedste i verden hvis han ikke lavet al det lort !!

Costa er hadet af fansene og ledelsen er vist heller ikke vilde med ham. Ibra er for gammel og egoet passer ikke til Madrid. Suarez måske, men så skal han fortsætte de fine takter.

12 år 7 måneder siden #3666 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Rygtebørsen XVIII
Glem Gamle Ibra (fandens dygtig men ikke en langsigtet investering)

Hvis Liverpool ikke kvalificere sig til CHL, SKAL Real Madrid køber Suarez.

Suarez er genial! Han er et menneske som os andre, det derfor han begår fejl. Desuden så har han et vindermentalitet som gør at han tit kommer i klammeri med modstanderne. Modstanderne tirre ham også da han er svær at holde nede i en hel kamp!
Klart mit ønske transfer til sommer - hvis ikke det er muligt byder jeg Aguero/Lewa/falcao hjertelig velkommen
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved Raul7-2880.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #3667 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Rygtebørsen XVIII
Hvis ikke Suarez var jordens 3. største idiot, så ville jeg elske at se ham i klubben fordi han har udviklet sig til en af verdens bedste angribere. Han kan gå ned i banen og deltage i kombinationer, han afslutter fantastisk og hans teknik er på et meget højt niveau.

Det er dog ikke negative overskrifter og lange karantæner til spillerne, som jeg foretrækker. Derfor håber jeg, at Suarez aldrig nogensinde ender i klubben.

12 år 7 måneder siden #3668 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Rygtebørsen XVIII

Dios skrev:

mortenj skrev: Hvor ville det dog være himmelsk hvis Lewandowski kom til klubben. En angriber med et langt højere bundniveau end Benzema, det har vi brug for!

Det ved jeg ikke hvor du vil hen med.
Robert Lewandowski er topscorer i Bundesligaen med 11 mål. Når man tager med i betragtning at han spiller for et svagt spillende Dortmund hold, så er det sgu meget imponerende, og vidner om at han kan præstere, selvom resten af holdet spiller knapt så godt.

12 år 7 måneder siden #3669 af BBB
Besvaret af BBB på emne Rygtebørsen XVIII
Suarez er blevet bedt om, at opføre sig eksemplarisk i et helt år. Hvis han gør det vil Real befri ham - forudsat at Liverpool ikke kommer i CL og han stadig præsterer.

I hørte gættet først her!

12 år 7 måneder siden #3670 af Dios

mortenj skrev:

Dios skrev:

Det ved jeg ikke hvor du vil hen med.
Robert Lewandowski er topscorer i Bundesligaen med 11 mål. Når man tager med i betragtning at han spiller for et svagt spillende Dortmund hold, så er det sgu meget imponerende, og vidner om at han kan præstere, selvom resten af holdet spiller knapt så godt.

Lewandowski har været en skygge af sig selv sammenlignet med sidste sæson. Nuvel, han har fået scoret en del mål, men hvis du vil have et højere bundniveau end Benzema, så er det ikke Lewandwoski i denne sæson man skal kigge efter.
Dog ville han være den eneste angriber i verden jeg ville være glad for at få til Real Madrid, men som tingene ser ud i øjeblikket, så findes der bare ikke bedre end Benzema til Real Madrid.

12 år 7 måneder siden #3671 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
Må indrømme, jeg er blevet mere tilbøjelig til at sælge Morata, selvfølgelig med tilbagekøbsklausul, da han endnu ikke har imponeret mig synderligt. Det er dog sjovt at bemærke, hvor populær han er på stadion, hvor hans navn ofte blir råbt op. Modsat Morata, så har jeg dog en fidus til Jesé, som jo også er en mere "typisk" Real Madrid spiller i sin spillestil.

Derfor håber jeg også, Jesé fra januar og frem vil have eneret, som andenvalg (bag Benzema), så han ikke skal dele spilletid med andre. Så selvom Morata skulle sælges, så håber jeg ikke vi køber erstatning. Hvis vi gør, så kan vi også godt sige farvel til Jesé i hvert fald, da det udelukkende er der, han har sine chancer i Real Madrid. Han er dog en alsidig spiller, der nemt kan spille alle de fire forreste pladser.

Men hvis folk ligesom mig har tillid til Jesé, så ser man også bort fra at købe en ny angriber. Forstår heller ikke, hvorfor folk ønsker sig en Benzema Higuain duel part 2...

Hvem ved, måske har vi vores egen Agüero i Jesé.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 7 måneder siden #3672 af Dios
Jesé har et kæmpe talent, men ikke som angriber. Man benytter ham som angriber, da det er den korteste vej til spilletid, men hans kvaliteter er langtfra som en angribers. Næ nej, man burde hellere sælge Di María, og lade Jesé træde til som førstevalg til begge kanter.
Tanken om Di María som joker er fantastisk, men igen igår viste han, at han bare ikke er god nok, og hans spilforståelse er helt af helvedes til. Fint nok hans dybe stikning lykkedes 1 gang, og det var da også en fantastisk aflevering, men hans 4 første afleveringer røg til modstanderen, for slet ikke og tale om resten af hans utal af stikninger.
Lad os sælge ham, og leje eller sælge Morata med 2-3 års købsklausul, og hente en decideret reserve for Benzema.

Ikke et talent, men en spiller som vil være tilfreds med en mindre rolle, men samtidig kan udfylde hullet efter Benzema sådan nogenlunde anstændigt. Mit bedste bud eller ønsketænkning er stadig Soldado, men det er nok ikke en af hans største prioriteter lige pt. tror jeg. Men jeg taler i den kaliber.

Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, rezamadridista

Leveret af Kunena Forum