Rygtebørsen XVIII
BBB skrev:
Dios skrev: Marco Reus: “Barcelona is nothing but a small part of Real Madrid’s history”.
Den kommentar glemmer jeg aldrig :)
Det kunne jeg ikke forestille mig, at han har sagt. Har du en kilde på den?
Faktisk kan jeg ikke huske hvor jeg så det henne udover på Gutí's Twitter dengang, men det florerede alle steder på de sociale medier for halvandet år siden mener jeg det er nu. Jeg kan dog ikke huske/finde et link som bekræfter det, men det sidder fast i hovedet på mig :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- andersokis
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Og så taler det jo for sagen, at Jorge Mendes er agent for William Carvalho.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Casemiro til Arsenal, please lad det være sandt. Tror det vil være et glimrende skifte, og med Alonso, Illarra, Modric, Khedira, Isco, Di Maria og eventuelt en ny midtbane spiller, så er der heller ikke plads til ham mere.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Jeg synes, det er fint, og håber at det afholder Real Madrid fra at forsøge at gafle ham til sommer.
Det er alt for risikabelt at hente en spiller, der har været ude en hel sæson med rygproblemer og næppe når at vise i år, han er tilbage. Lad ham bevise i Dortmund, han er kommet sig over skaden og kan performe en hel sæson, og så kan vi tale om det igen om et år.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Chamartin skrev: Jeg synes ikke, jeg har set andre kommentere det, men Gündogan har officielt forlænget med BVB Dortmund. Kun en enkelt år til 2016, så det indikerer vel meget godt, at han forlænger med det år, der har været smidt ud med badevandet i denne sæson.
Jeg synes, det er fint, og håber at det afholder Real Madrid fra at forsøge at gafle ham til sommer.
Det er alt for risikabelt at hente en spiller, der har været ude en hel sæson med rygproblemer og næppe når at vise i år, han er tilbage. Lad ham bevise i Dortmund, han er kommet sig over skaden og kan performe en hel sæson, og så kan vi tale om det igen om et år.
Gündogan er 23 år, har aldrig været udenfor Tyskland og netop misset en hel sæson på grund af en alvorlig skade.
Jeg kan ikke rigtig se, hvordan han overhovedet skulle være aktuel for Real Madrid.
- RasmusKring
- Gæst
-
raul7=kongen skrev:
Chamartin skrev: Jeg synes ikke, jeg har set andre kommentere det, men Gündogan har officielt forlænget med BVB Dortmund. Kun en enkelt år til 2016, så det indikerer vel meget godt, at han forlænger med det år, der har været smidt ud med badevandet i denne sæson.
Gündogan er 23 år, har aldrig været udenfor Tyskland og netop misset en hel sæson på grund af en alvorlig skade.
Jeg kan ikke rigtig se, hvordan han overhovedet skulle være aktuel for Real Madrid.
Måske fordi han for blot et år siden var en af de bærende kræfter på et Dortmund hold, der slog os ud i semifinalen af CL?
Derudover har han haft stor succes i en relativt stærk liga som den tyske i en alder af blot 23 år.
Jeg er enig i, at vi ikke skal signe ham, før han er over sin skade, men dine andre argumenter holder slet ikke vand.
raul7=kongen skrev:
Der er en del herinde, der har været yderst varme på ham - også i denne sæson.
Ikke at jeg tror, det har indflydelse på Real Madrids indkøbspolitik, hvad dette forum mener ;) - men der har også været mange rygter sæsonen igennem om, at han skulle være på vej til både Madrid...og Man. United...og bla. bla.
Så det er ikke grebet ud af den blå luft, jeg nævner det.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Selvfølgelig er Gündogan en spiller man bør følge, men skal man forstærke truppen til sommer er det vel ikke rigtig aktuelt at kikke på ham.
Når alt det så er sagt, så er Paul Pogba manden, hvis der skal købes stort ind. Jeg ønsker mig en midtbanespiller der kan det hele. En der kommer rundt på hele banen. Og til den rolle findes der ikke en spiller i verden på nuværende tidspunkt, som har et større potentiale end Pogba.
- RasmusKring
- Gæst
-
El_Juan skrev: Gündogan "skyldte" Borussia Dortmund en forlængelse. Det var helt på sin plads. Lad nu knægten blive sin skade kvit, inden han - igen, igen - skal kædes sammen med samtlige topklubber i Europa. Om han så er på blokken i de forskellige topklubber eller ej, for det er han utvivlsomt.
Når alt det så er sagt, så er Paul Pogba manden, hvis der skal købes stort ind. Jeg ønsker mig en midtbanespiller der kan det hele. En der kommer rundt på hele banen. Og til den rolle findes der ikke en spiller i verden på nuværende tidspunkt, som har et større potentiale end Pogba.
Pogba er utvivlsomt et kæmpe talent, men hans niveau er endnu ikke helt oppe i højeste klasse. Er han virkelig minimum 400 mio kr værd?
RasmusKring skrev:
El_Juan skrev: Gündogan "skyldte" Borussia Dortmund en forlængelse. Det var helt på sin plads. Lad nu knægten blive sin skade kvit, inden han - igen, igen - skal kædes sammen med samtlige topklubber i Europa. Om han så er på blokken i de forskellige topklubber eller ej, for det er han utvivlsomt.
Pogba er utvivlsomt et kæmpe talent, men hans niveau er endnu ikke helt oppe i højeste klasse. Er han virkelig minimum 400 mio kr værd?
Som jeg skrev: "[...] Og til den rolle findes der ikke en spiller i verden på nuværende tidspunkt, som har et større potentiale end Pogba".
Dermed sagt. Nej, han er ikke på niveau med Yaya Touré, Vidal, Fernandinho eller you name it, men han har - efter min mening - potentialet at blive lige så god og endda endnu bedre. Han er trods alt kun 21 år gammel.
Om jeg vil smide 400 mio. kr. for en spiller, der potentielt set meget vel kan gå hen og udvikle sig verdens bedste midtbanespiller - hvis ikke bare verdens bedste spiller? Uden at blinke.
Pogba. Kroos. Gündogan. I prioriteret rækkefølge! ;-)