Rygtebørsen XVIII
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Rasmus75 skrev: Er rimelig enig El_Juan men en Martinez fra Bayern ville sgu pynte på den defensive midt bane fremfor Illarra.
Det gør også næsten helt ondt at se, at han ikke har en større rolle for Bayern - han vil være en af de første på holdkortet i Madrid, hvis det stod til mig.
Martinez
Modric Isco
Min drømme midtbane!
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Der er absolut intet dynamik over Martínez. Illarra har i det mindste tendenser i sit spil, der minder om Xabi og Xavi. Og med masser af plads til udvikling. Potentialet er der ret åbenlyst.
Martínez opfylder i mine øjne ikke de krav jeg efterspurgte. Jeg ønsker mig en midtbanespiller der kan det hele. En der kommer rundt på hele banen. En dynamisk og powerfuld boks-til-boks-spiller. Og Pogba er nummer et på listen. Vidal eller Yaya Touré er fine alternativer, men Pogba har et langt større potentiale og der er mere fremtidsperspektiv i ham.
Skal det være en "boldflytter", er en mere offensiv-minded spiller interessant end lige Martínez, i hvert fald som jeg ser det. Det kunne være en spiller som Kroos eller Gündogan.
- RasmusKring
- Gæst
-
El_Juan skrev:
RasmusKring skrev:
El_Juan skrev: Gündogan "skyldte" Borussia Dortmund en forlængelse. Det var helt på sin plads. Lad nu knægten blive sin skade kvit, inden han - igen, igen - skal kædes sammen med samtlige topklubber i Europa. Om han så er på blokken i de forskellige topklubber eller ej, for det er han utvivlsomt.
Når alt det så er sagt, så er Paul Pogba manden, hvis der skal købes stort ind. Jeg ønsker mig en midtbanespiller der kan det hele. En der kommer rundt på hele banen. Og til den rolle findes der ikke en spiller i verden på nuværende tidspunkt, som har et større potentiale end Pogba.
Pogba er utvivlsomt et kæmpe talent, men hans niveau er endnu ikke helt oppe i højeste klasse. Er han virkelig minimum 400 mio kr værd?
Som jeg skrev: "[...] Og til den rolle findes der ikke en spiller i verden på nuværende tidspunkt, som har et større potentiale end Pogba".
Dermed sagt. Nej, han er ikke på niveau med Yaya Touré, Vidal, Fernandinho eller you name it, men han har - efter min mening - potentialet at blive lige så god og endda endnu bedre. Han er trods alt kun 21 år gammel.
Om jeg vil smide 400 mio. kr. for en spiller, der potentielt set meget vel kan gå hen og udvikle sig verdens bedste midtbanespiller - hvis ikke bare verdens bedste spiller? Uden at blinke.
Pogba. Kroos. Gündogan. I prioriteret rækkefølge! ;-)
Jeg så godt, hvad du skrev, og det var ikke for at diskutere den del. Vi er vidst meget enige om ham som spiller.
Vildt potentiale, men for store udsving og han virker ikke som den mest professionelle type. Lidt for mange spørgsmålstegn til, at jeg ville give så mange penge for ham. Men diskussionen er bestemt værd at have. Hvis Zidane kunne få fingerene i ham også forme ham lidt, så kunne han nå meget langt.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
En af de helt store overraskelser i Europæisk fodbold i år, hvor han med sine 20 ligamål, står som ligatopscorer i Serie A for midterklubben Torino, foran spillere som Tevez, Toni, Higuain, Palacio, Balotelli, Rossi, Gilardino og Llorente. I følge Transfermarkt, er han ca. 100 millioner værd, og han er derudover en ung spiller med stort potentiale.
Måske nogen af jer, der kender lidt mere til ham?
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Rubæk
- Gæst
-
Godt forslag. Mit indtryk er han er lidt af en allround angriber, men der er endvidere chance for at Juventus henter ham tilbage.Real Madrid skrev: Kunne Ciro Immobile være en mulighed til sommer, som backup til Benzema?
En af de helt store overraskelser i Europæisk fodbold i år, hvor han med sine 20 ligamål, står som ligatopscorer i Serie A for midterklubben Torino, foran spillere som Tevez, Toni, Higuain, Palacio, Balotelli, Rossi, Gilardino og Llorente. I følge Transfermarkt, er han ca. 100 millioner værd, og han er derudover en ung spiller med stort potentiale.
Måske nogen af jer, der kender lidt mere til ham?
- Rubæk
- Gæst
-
Kilde: Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration
Rubæk skrev: Ifølge jungletrommerne vil Danny Welbeck væk fra Manchester United. Er han værd at overveje? Han har det samme antal mål (9) i ligaen som Alvaro Negredo på trods af færre kampe.
Du joker, ikk'?
- Rubæk
- Gæst
-
Det kommer an på om du troede jeg havde ham i kiggerten som Benzema's afløser. I så fald var det en joke.mortenj skrev:
Rubæk skrev: Ifølge jungletrommerne vil Danny Welbeck væk fra Manchester United. Er han værd at overveje? Han har det samme antal mål (9) i ligaen som Alvaro Negredo på trods af færre kampe.
Du joker, ikk'?
Men som andetvalg når Alvaro Morata generelt er ringeagtet her på siden, så ved jeg ikke om det stadig er en joke?
BBB skrev: Manden afslutter dårligere end Benzema. Så køb da hellere et stort brød, som vi kan smide bolde ind i hovedet på, hvis bundholdene lukker helt af.
Amen, er der ikke en stop knap på dig? ;D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Pepe
- Gæst
-
BBB skrev: Manden afslutter dårligere end Benzema. Så køb da hellere et stort brød, som vi kan smide bolde ind i hovedet på, hvis bundholdene lukker helt af.
Hva med endnu en franskbrød ;)