Rygtebørsen XVIII
Daily Express melder at madrid vil bruge penge til Suarez, mens Daily Mirror mener de skal bruges på Sergio Agüero.
Jeg håber ikke nogle af rygterne er sandt. Benzema spiller bedre end længe også selvom han ikke altid score. Derudover bliver Sergio Agüero skadet var anden kamp han spiller og derfor ikke en særlig sikker investering.
Spar pengene, behold, lej Morata ud og køb en kvalificeret backup.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Hiller
- Gæst
-
Aguero tror jeg ville være rigtig god. Synes han har et glimrende blik for sine medspillere og kan så meget på egen hånd også. Men der er bare lige det med hans skader især i denne sæson. Benzema er næsten aldrig skadet hvilket er et kæmpe plus man tit glemmer, synes jeg.
Så jeg synes ikke det er værd at gå ud og spendere mange penge på en spiller som ikke er en markant forstærkning og meget vel kan blive det modsatte. Behold Benzema og skaf en reserve hvis Morata ikke bliver!
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
baggins skrev: Daily Express og Daily Mirror melder at Madrid er klar til at Sælge Benzema for at gøre plads til en ny angriber.
Daily Express melder at madrid vil bruge penge til Suarez, mens Daily Mirror mener de skal bruges på Sergio Agüero.
Jeg håber ikke nogle af rygterne er sandt. Benzema spiller bedre end længe også selvom han ikke altid score. Derudover bliver Sergio Agüero skadet var anden kamp han spiller og derfor ikke en særlig sikker investering.
Spar pengene, behold, lej Morata ud og køb en kvalificeret backup.
Helt enig i din afsluttende bemærkning - markeret med 'fed'. Det er netop vejen frem.
Men husk i øvrigt lige på, at rygter fra disse aviser er cirka lige så valide som artiklerne i 'En skør, skør verden'...
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- RasmusKring
- Gæst
-
Men hvordan er stemningen generelt herinde? Luis Suarez i en Real Madrid-trøje?
RasmusKring skrev: Rygterne med Suarez til Real Madrid tager mere og mere til. Jeg er kæmpe fortaler, fordi jeg mener, at hans fodboldmæssige kvaliteter er så store, at hans kontroversielle handlinger kan tolereres.
Helst ikke, han er alt for egoistisk i sit spil. Han er en slags Di Maria da han spillede på kanten. Suarez prøver på 3 ting hver gang han har bolden
1. At score et mål lige meget hvor på banen han er
2. Lægge en gylden aflevering
3. Prøve på tunnel
Disse 3 ting gør, at han mister bolden utrolig tit. Vi har allerede Ronaldo og Bale til at være vores egoister, lad os for Guds skyld ikke købe endnu en. Læg derefter til at han sandsynligvis koster 70-100 millioner. Og til sidst må man selvfølgelig også tænke på hans ry.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Pogba og Vidal ka bringe så meget mere end en mindre opgradering på angrebspositionen - derfor må jeg sige at jeg ganske enkelt ik finder rygtet så spændende lige pt. Ik at Suarez ik er et bæst (på alle måder), men mere fordi jeg synes den centrale midt er den vigtigste, og måske endda eneste prioritet når det gælder om at finde en ny spiller til startopstillingen. Så ka vi kigge gardering på venstre back, angriberpositionen og måske endda en ekstra offensiv spiller afhængigt af fremtiden for Coentrao, Morata og Di maria (har desværre droppet alt håb om at man sender Illarra videre - dertil er der for stort et prestigetab (OG økonomisk tab) involveret).
Summa summarum - Suarez ka uden tvivl lave flere basser end Benzema og måske oz bidrage med lidt mere vildskab, men hvis Benz fortsætter som nu, så er jeg mildt sagt meget i tvivl om Suarez vil ku gøre det samme som Benz ift flow i spillet, holde fast i bolden og gøre medspillerne gode - noget so jeg synes Benzema er kommet alvorligt efter det seneste halve år. Og så løber han sgu ik så meget i off side længere - troede jeg aldrig jeg sku opleve.
Han er en god spiller det er helt sikkert, verdensklasse måske...... men tror der er flere ulemper end fordele ved ham......
Helt enig i det en anden bruger skriver:
1. At score et mål lige meget hvor på banen han er
2. Lægge en gylden aflevering
3. Prøve på tunnel
4 . Filmer ALT for meget
Har dog selv tilføjet punkt 4.............
No worries!!!!!!
Nej tak fra min side. Manden filmer som di Maria, har lige så mange kontroverser som Pepe havde og lige så egoistisk som Ronaldo. Med andre ord, vi har ikke brug for flere af den type. Hvis vi for alvor skal forstærke truppen til sommer, så skal vi købe en/to spillere, som er mere holdspillere end egoister. Min drøm ville være at vi hentede Thomas Müller. Han kan spille på alle offensive pladser, samt på midtbanen. Han er lige den spiller vi mangler, det er dog urealistisk at han skifter væk fra Bayern.
Men målet til sommer må være en backup/konkurrent til Benzema og ikke en afløser, som Suarez nok mere ville være med det prisskilt. Samt en venstreback som afløser for Coentrao. for at sige det simpelt: hvorfor fikse noget, som fungerer.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
RasmusKring skrev: Rygterne med Suarez til Real Madrid tager mere og mere til. Jeg er kæmpe fortaler, fordi jeg mener, at hans fodboldmæssige kvaliteter er så store, at hans kontroversielle handlinger kan tolereres.
Lægger mig i tråd med de fleste der har svaret på spørgsmålet ind til videre: Nej tak. Både af fodboldmæssige og personlighedsmæssige årsager.
Nr. 2 først, for det er nok det mest useriøse. Jeg hader Suarez. Ingen tvivl om han er blevet bedre, og ingen tvivl om, at jeg nyder at følge hans udfordringslystne stil med masser (!) af kanaler (/nutmegs). Men den stopper også der. Jeg væmmes ved hele hans facon, hans fuldstændigt overdrevne teatralske scener hver gang han vil have frispark eller straffe. Senest var der hans "resurrection" mod Norwich, hvor han allerede ruller rundt i smerte, for i det næste sekund at være på benene i fuld spurt. Jeg gider bare ikke se på det. Desuden kan man aldrig vide hvornår han bider igen.
Fodboldmæssigt. Okay, indrømmet, den fylder nok lidt mere den første (altså mit had til kannibalen), men jeg mener stadig, at der er gode argumenter for, at han ikke vil passe ind. Det handler naturligvis meget om vores to andre angribere, Gareth og Cris - hvad har drengene til 1,5 mia. mest brug for? For mig at se, har de for det første brug for en bevægelig angriber, der skaber hullerne. Her er Suarez jo uovertruffen. Problemet, som jeg ser det, er at han bevæger sig for meget, for de har nemlig også brug for en angriber der kan gå ned og få den i fødderne og spille den fra, eller med andre ord, give det nødvendige flow i angrebsspillet. Det kan Suarez selvfølgelig godt, men hans spil er bare så meget mere direkte end Benzens. Det er selvfølgelig også næste punkt: Hans spillestil. Meget egoistisk, meget målsøgende i alt hvad han foretager sig. Vi har brug for et bindeled, ikke en ny egoist til at afslutte.