Rygtebørsen XVIII

12 år 3 måneder siden #3961 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Rygtebørsen XVIII

Siempre Madrid skrev: Mon ikke Morata forsvinder og så snakker mange om, at afløseren bliver Veronas lejesvend fra Porto, Iturbe.

Jo, jeg tror det - men synes faktisk alligevel stadig der er så meget potentiale i Morata at jeg gerne så ham blive hvis man alligevel allerede har en førsteangriber i Benzema. Kender dog ik denne Iturbe, men tænker der er masse af muligheder hvis vi bare ska finde et halvbilligt alternativ til Benzema.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 3 måneder siden #3962 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Rygtebørsen XVIII

Siempre Madrid skrev: Mon ikke Morata forsvinder og så snakker mange om, at afløseren bliver Veronas lejesvend fra Porto, Iturbe.

Hvad er det for en dværg?? :)

@ Fiel

Grænsen mellem 4-4-2 og 4-3-3 synes jeg er "hårfin" for det afhænger af hvor meget Bale trækker tilbage defensivt eller om det overlades til de tre andre midtbanespiller (Modric-Alonso-Di Maria).

Opstillingen kunne også snildt se således ud:
Casillas
Carvajal-Pepe-Ramos-Marcelo
Modric-Alonso-Pogba/Isco
Bale/Di Maria-Benzema-Ronaldo

Og så er jeg stædig ift. ikke at hente en angriber, for hvem ser det som et problem at score i en hjemmekamp hvor Chelsea parkerer to busser, hvor Benzema lige er gået ud med en skade og vi angriber således:

..............Casillas
..........Varane...Ramos
Carvajal......Alonso.........Marcelo
...........Modric.....Pogba/Isco
Bale................................Di Maria
.......................Ronaldo/Jese

Masser af fart over kanterne med hhv Carvajal/Bale og Marcelo/Di Maria, mens Modric/Isco er playmakeren og Pogba med sin store krop går med i feltet på indlæg og lurer på langskud hvor han er fantastisk. Ronaldo er Ronaldo og ligemeget hvor han er placeret så scorer han mål, det har han bevist i denne sæson og så finder man ikke en bedre header, det er ikke en skam at udnytte, når man ikke er afhængig af hans gennembrudsstyrke.
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved Elkrimi.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

12 år 3 måneder siden #3963 af Elkrimi

... Men spændende ser han ud. Minder om en blanding mellem Aguero og Bale, meget kraftfuld lille fyr.

12 år 3 måneder siden #3964 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XVIII
Truppen er stort set perfekt, så det er vel forhåbentlig kun Lopez og Coentrao som forlader klubben, og Moreno og en ny 2. Målmand. Der kan argumenteres for en ny angriber i stedet for Morata, og jeg er da enig, så længe Benzema stadig forbliver 100% førstevalg!

Glem Pogba og alle de andre tosser. Vi har allerede en fantastisk midtbane, hvor vi endda får en af verdens bedste tilbage i Khedira!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 3 måneder siden #3965 af Elkrimi

Dios skrev: Truppen er stort set perfekt, så det er vel forhåbentlig kun Lopez og Coentrao som forlader klubben, og Moreno og en ny 2. Målmand. Der kan argumenteres for en ny angriber i stedet for Morata, og jeg er da enig, så længe Benzema stadig forbliver 100% førstevalg!

Glem Pogba og alle de andre tosser. Vi har allerede en fantastisk midtbane, hvor vi endda får en af verdens bedste tilbage i Khedira!

Du har tydeligvis ikke set nok til Pogba - han er Khedira x 2 ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM, Siempre fiel

12 år 3 måneder siden #3966 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

Elkrimi skrev:

Dios skrev: Truppen er stort set perfekt, så det er vel forhåbentlig kun Lopez og Coentrao som forlader klubben, og Moreno og en ny 2. Målmand. Der kan argumenteres for en ny angriber i stedet for Morata, og jeg er da enig, så længe Benzema stadig forbliver 100% førstevalg!

Prisen er også Khedira x 7 ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

12 år 3 måneder siden #3967 af Siempre fiel

Siempre Madrid skrev:

Elkrimi skrev:

Prisen er også Khedira x 7 ;-)

Til gengæld er han Illarra x 10 og prisen er kun Illarra x 2 - så det er jo nærmest spotpris!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Elkrimi

12 år 3 måneder siden #3968 af BBB
Besvaret af BBB på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg håber, at vi går ud og køber en mand til en halv milliard, så han kan kæmpe om pladsen med en mand til 300 millioner. Vores hold bliver bare så nice!
Jeg fik nok af den slags efter, at Kaka havde siddet på bænken i 3 år.

Pogba kan vel nærmest ikke blive ret meget dyrere, så lad ham nu spille for Juventus, og så kan vi hente ham om to år, hvis han fortsætter med at udvikle sig, eller hvis Isco går i stå.
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved BBB.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, JimmyBroe, rezamadridista

12 år 3 måneder siden #3969 af Siempre fiel

BBB skrev: Jeg håber, at vi går ud og køber en mand til en halv milliard, så han kan kæmpe om pladsen med en mand til 300 millioner. Vores hold bliver bare så nice!
Jeg fik nok af den slags efter, at Kaka havde siddet på bænken i 3 år.

Pogba kan vel nærmest ikke blive ret meget dyrere, så lad ham nu spille for Juventus, og så kan vi hente ham om to år, hvis han fortsætter med at udvikle sig, eller hvis Isco går i stå.

Bare fordi man har lavet en fejl med Illarra (altså købt ham 4-5 gange så dyrt som hans reelle værdi imo), så ska det vel ik afholde os fra at købe en MEGET bedre spiller og forstærke holdet, hvis det økonomisk er forsvarligt. Og der blir ingen som helst kamp om pladsen mellem Pogba og Illarra, så det behøver man ik være nervøs for ;-)

12 år 3 måneder siden #3970 af Elkrimi
Kan godt se det komiske i at en mand til ca. 400 mio. DKK ikke er 100% fast mand, men for dælen man finder ikke en mere komplet spiller. Han er jo en blanding mellem Vieira og Toure med endnu bedre teknik.

At han minder nogle om Balo kan kun være pga. håret, for hans tid i Juve under Conte har da vist at han er en disciplineret spiller som sagtens kan opføre sig eksemplarisk.

12 år 3 måneder siden #3971 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII
Oh silly peeps!

Der er mange interessante spørgsmål. Visse kilder vil vide, at Real Madrid er villige til, at sælge Benzema, hvis de kan få den rette pris for ham. Klubben vil dog, af flere grunde, IKKE skubbe ham ud af klubben. Det er angiveligt med henblik på et muligt køb af Luis Suárez. Men det er som sagt ikke et must. Så kan man selv vurdere, om det er noget man vil tro på eller ej.

Interessant er det endvidere med Coentrãos præstationer på det seneste. Han har holdt et ganske højt niveau. Man kan så spørge sig selv, om det har været med henblik på, at tilspille sig endnu en sæson i Real Madrid, eller om det er for at bevise og sælge sig selv. Udover det sportslige - her og nu. Endvidere hvad der skal se, hvis han forlader klubben. Moreno er en mulighed.

Og hvad med Di María. Hans præstationer over sæsonen taler egentlig for sig selv. Jeg må ærlig indrømme, at jeg - efter det første halve år - stadig holdte fast i, at han var og er et muligt salgsemne (til sommer). Det tror jeg i princippet stadig at han er, på et eller andet plan. Spørgsmålet er så bare, om klubben ønsker at beholde ham, eller om de er villige til at lytte til bud på ham eller ej. Og hvad Di María selv ønsker. Om han ønsker at blive eller ej.

Jeg har flittigt snakket om en mulig afløser for Di María. En mere central orienteret spiller af natur. Spillere som Gündogan, Kroos, Pjanic mv. Og sågar Pogba, der efter min mening ville være en fantastisk investering. Uanset hvordan man vender og drejer det. Men omvendt så har jeg skiftet mening omkring Di María og jeg håber faktisk et eller andet sted nu, at han bliver i klubben.

Morata har, som jeg ser det, ikke nogen fremtid i Real Madrid. Jeg er forvisset om, at han forlader klubben til sommer. Spørgsmålet er så bare, hvordan man vælger at erstatte ham i truppen.

Interessant er det endvidere, hvad der skal se på målmandsposten og hvordan Arbeloa og Casemiros fremtid i klubben ser ud. Jeg håber førstnævnte bliver. Sidstnævnte er jeg ikke helt sikker omkring.

Sådan er der ellers ih oh åh så meget! ;-)

12 år 3 måneder siden #3972 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XVIII

Elkrimi skrev:

Jeg har set nok til Pogba. Jeg er ikke just imponeret, og bedre teknik har han altså heller ikke! Jeg har nok i Khedira og Di María, og det rækker jo pænt langt må man sige ;)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, JimmyBroe, BBB, andreashn

Leveret af Kunena Forum