Rygtebørsen XVIII

• Edug
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #3973 af Edug
Besvaret af Edug på emne Rygtebørsen XVIII

Siempre Madrid skrev: Mon ikke Morata forsvinder og så snakker mange om, at afløseren bliver Veronas lejesvend fra Porto, Iturbe.

Har Iturbe ikke spillet wing i både Porto og nu Verona? Jeg har ikke det store kendskab til spilleren, men han er da ikke en decideret angriber, men mere en wing? :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #3974 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Rygtebørsen XVIII
Hvis jeg nu siger Hazard til Real Madrid, hvad siger I så?

Hazard - Ronaldo - Bale

Hazard er tilsyneladende utilfreds med den spillestil (At parkere bussen), som José Mourinho praktisere i Chelsea. José Mourinho har så siden svaret igen med, at Hazard ikke er en holdspiler og, at han var årsagen til at Chelsea lukkede det første mål ind.

Kilde: onside.dk/premier-league/mourinho-hazard...-ofre-sig-for-holdet

12 år 3 måneder siden #3975 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII
Stopper det aldrig...........

;-)

• CristianoRonaldo
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #3976 af CristianoRonaldo
Besvaret af CristianoRonaldo på emne Rygtebørsen XVIII

Inspektøren skrev: Hvis jeg nu siger Hazard til Real Madrid, hvad siger I så?

Hazard - Ronaldo - Bale

Hazard er tilsyneladende utilfreds med den spillestil (At parkere bussen), som José Mourinho praktisere i Chelsea. José Mourinho har så siden svaret igen med, at Hazard ikke er en holdspiler og, at han var årsagen til at Chelsea lukkede det første mål ind.

Så siger jeg, at det ville være fuldstændig umuligt. Cristiano skal spille på kanten, det er der han er bedst. Hvis der absolut skal ændres noget, ville det være i form af en ny angriber.

12 år 3 måneder siden #3977 af BBB
Besvaret af BBB på emne Rygtebørsen XVIII

Hazard - Ronaldo - Bale

chelseafan.dk/mourinho-langer-ud-efter-hazard/

Der er ikke noget i det, hverken Hazards udtalelser eller Mourinhos. Onside har (ligesom andre) fordrejet debatten for at skabe en overskrift.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid

12 år 3 måneder siden #3978 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Rygtebørsen XVIII

Hazard - Ronaldo - Bale

Så siger jeg, skal vi spille uden angriber? Vi har brug for Benzema til at tage slåskampene og de dybe løb.

Hvis de tre skal ligge bag Benzema, så ryger al defensiv organisation. Det er i øvrigt dybt undervurderet, hvor vigtig Bale er i en 4-3-3. Han kan spille som angriber når vi har bolden, men dækker af som midtbane når vi er uden. Særligt mod Bayern var det tydeligt, hvor meget han bidrager til balancen på holdet.

Hazard er en fantastisk spiller, men han vil være Özil 2.0. En fantastisk spiller, som ikke vil gøre en forskel.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, El_Juan, JimmyBroe, andreashn

12 år 3 måneder siden #3979 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
Hazard er ikke utilfreds med Chelseas spillestil og Mourinho er ikke utilfreds med Hazard. Blandt andet derfor kan en handel ikke blive til noget.

Hazard er en usleben diamant og han har godt af at få slebet kanterne lidt af en erfaren træner. Det skal man ikke lægge det store i.

Og så er jeg enig i, at det nuværende Real Madrid-hold ikke har brug for Hazard, selv om han er et stort talent.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

12 år 3 måneder siden #3980 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII
Mourinho gør det, af samme grund som altid, når han er ude med riven efter enkelte spillere. En lille stikpille for motivationens skyld har aldrig skadet. Hvor mange gange gjorde han det ikke også i Real Madrid...
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid

12 år 3 måneder siden #3981 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg mener bestemt ikke at der er behov for en spiller som Pogba, i hvert fald ikke før Alonso er væk. Efter Bale blev hentet var jeg absolut heller ikke fortaler for at beholde Di Maria, især ikke da det jo blev på bekostning af Özil. Det lyder måske lidt hårdt, men Khediras skade er i mine øjne muligvis det bedste der er sket for holdet i denne sæson - for uden denne, tror jeg ikke man havde set Di Maria i den rolle han har fået, og hvor han virkelig er blomstret. Di Maria er ikke lige så stærk som Khedira defensivt, men elegante Modric har overtaget en del af Khediras defensive pligter, og så åbner Di Marias store løbearbejde for at han også kan arbejde offensivt, og samtidig have defensiv dækning, og i omstillingsspillet er Di Maria uvurderlig. Dermed ikke sagt at jeg ønsker Khedira solgt, for han er også en glimrende spiller, der bestemt bør have en fremtid i klubben.

Salget af Özil kontra købet af Bale synes jeg heller ikke man kan sætte en finger på - Bale har leveret en masse vigtige assists og mål, og virker nærmest benovet over at få lov til at repræsentere klubben, hvor en spiller som Özil virkede fornærmet over ikke at få mere i løn på trods af at han var en af de bedst betalte, og så skabte han splid og dårlig stemning, bl.a. springer kampen mod Betis frem i hukommelsen, hvor han optrådte yderst barnligt som en ægte primadonna, ved at nægte at give Carletto hånden, og nægtede at tage plads på bænken for at se resten af kampen.

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #3982 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Rygtebørsen XVIII
"There's no smoke without fire"........ Den handel kan sagten finde sted til sommer. Zidane har i flere omgange også talt meget varmt om Hazard, inden han skiftede fra Lille til Chelsea.

12 år 3 måneder siden #3983 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

Inspektøren skrev: "There's no smoke without fire"........ Den handel kan sagten finde sted til sommer. Zidane har i flere omgange også talt meget varmt om Hazard, inden han skiftede fra Lille til Chelsea.

Følg en mand som Francois Gallardo. Så vil du vide, at der kan være masser af røg uden at der er ild.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, andreashn

12 år 3 måneder siden #3984 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen XVIII
Mourinho var eftersigende også særdeles interesseret i at hente Hazard til Real på et tidspunkt, men efter købet af Bale må den handel være stendød. Især når Jesé har været så god, og forhåbentlig er tilbage på samme niveau når han igen bliver klar.

Leveret af Kunena Forum