Rygtebørsen XVIII
- Edug
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev: Mon ikke Morata forsvinder og så snakker mange om, at afløseren bliver Veronas lejesvend fra Porto, Iturbe.
Har Iturbe ikke spillet wing i både Porto og nu Verona? Jeg har ikke det store kendskab til spilleren, men han er da ikke en decideret angriber, men mere en wing? :-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Inspektøren
- Gæst
-
Hazard - Ronaldo - Bale
Hazard er tilsyneladende utilfreds med den spillestil (At parkere bussen), som José Mourinho praktisere i Chelsea. José Mourinho har så siden svaret igen med, at Hazard ikke er en holdspiler og, at han var årsagen til at Chelsea lukkede det første mål ind.
Kilde: onside.dk/premier-league/mourinho-hazard...-ofre-sig-for-holdet
;-)
- CristianoRonaldo
- Gæst
-
Så siger jeg, at det ville være fuldstændig umuligt. Cristiano skal spille på kanten, det er der han er bedst. Hvis der absolut skal ændres noget, ville det være i form af en ny angriber.Inspektøren skrev: Hvis jeg nu siger Hazard til Real Madrid, hvad siger I så?
Hazard - Ronaldo - Bale
Hazard er tilsyneladende utilfreds med den spillestil (At parkere bussen), som José Mourinho praktisere i Chelsea. José Mourinho har så siden svaret igen med, at Hazard ikke er en holdspiler og, at han var årsagen til at Chelsea lukkede det første mål ind.
Inspektøren skrev: Hvis jeg nu siger Hazard til Real Madrid, hvad siger I så?
Hazard - Ronaldo - Bale
chelseafan.dk/mourinho-langer-ud-efter-hazard/
Der er ikke noget i det, hverken Hazards udtalelser eller Mourinhos. Onside har (ligesom andre) fordrejet debatten for at skabe en overskrift.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Inspektøren skrev: Hvis jeg nu siger Hazard til Real Madrid, hvad siger I så?
Hazard - Ronaldo - Bale
Så siger jeg, skal vi spille uden angriber? Vi har brug for Benzema til at tage slåskampene og de dybe løb.
Hvis de tre skal ligge bag Benzema, så ryger al defensiv organisation. Det er i øvrigt dybt undervurderet, hvor vigtig Bale er i en 4-3-3. Han kan spille som angriber når vi har bolden, men dækker af som midtbane når vi er uden. Særligt mod Bayern var det tydeligt, hvor meget han bidrager til balancen på holdet.
Hazard er en fantastisk spiller, men han vil være Özil 2.0. En fantastisk spiller, som ikke vil gøre en forskel.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Hazard er en usleben diamant og han har godt af at få slebet kanterne lidt af en erfaren træner. Det skal man ikke lægge det store i.
Og så er jeg enig i, at det nuværende Real Madrid-hold ikke har brug for Hazard, selv om han er et stort talent.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Salget af Özil kontra købet af Bale synes jeg heller ikke man kan sætte en finger på - Bale har leveret en masse vigtige assists og mål, og virker nærmest benovet over at få lov til at repræsentere klubben, hvor en spiller som Özil virkede fornærmet over ikke at få mere i løn på trods af at han var en af de bedst betalte, og så skabte han splid og dårlig stemning, bl.a. springer kampen mod Betis frem i hukommelsen, hvor han optrådte yderst barnligt som en ægte primadonna, ved at nægte at give Carletto hånden, og nægtede at tage plads på bænken for at se resten af kampen.
- Inspektøren
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Inspektøren skrev: "There's no smoke without fire"........ Den handel kan sagten finde sted til sommer. Zidane har i flere omgange også talt meget varmt om Hazard, inden han skiftede fra Lille til Chelsea.
Følg en mand som Francois Gallardo. Så vil du vide, at der kan være masser af røg uden at der er ild.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.