Rygtebørsen XVIII

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #3985 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Rygtebørsen XVIII
@Siempre Madrid, det der kommer ud af Francois Gallardo er ikke røg. Det er rene løgnhistorier.

Men når det kommer fra en part, som er involveret i sagen, så mener jeg godt man kan tillade sig at kalde det for røg. Det er min personlig holdning.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 3 måneder siden #3986 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Rygtebørsen XVIII
Igen rygter om at Mou vil hente Varane. Blir virkelig nervøs, da Varanes frikøbsklausul jo ik er specielt høj (vist EUR 30 mio) - og når han så har fået så lidt spilletid i denne sæson, så blir det sikkert ik umuligt at lokke ham væk. Frygteligt hvis det sker.

12 år 3 måneder siden #3987 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Rygtebørsen XVIII
Det må for alt i verden BARE ikke ske.

Varane er blandt de fem super unge mennesker der har en stor fremtid i Real Madrid sammen med Isco, Carvajal, Jesé og Bale.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

• Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #3988 af Ikertheman
Besvaret af Ikertheman på emne Rygtebørsen XVIII
Hvad mener I om Benzemas reaktion ved køb af en evt. stjerneangriber? Jeg kunne godt være bange for, at det blev en Benzema/Higuain v2.. Ikke, at han ikke spillede godt der, men jeg synes egentligt, at vi for tiden ser et hold med et koncept og en Benzema, som har fundet sig selv.. Desværre har han ikke Higuains kølighed foran målet, men han er sublim i opspillet og meget alsidig.. Ser gerne her et "billigt" alternativ, ala. dengang vi havde Adebayor..

Jeg er enig med Daniel med en supplering af forsvaret, gerne en VB med fremtid i (salg af Coentrao), hvis Arbeloa har det ok med ikke at være fast, så ville det være fint.. CB synes jeg egentligt, at vi er godt dækket ind, kunne håbe på, at Varane ville blive roteret mere ind i midterforsvaret, da han er en kommende stjerne.. Synes egentligt, at Coentrao har gjort det godt på det seneste, men jeg ser gerne enten ham eller Marcelo solgt, dog håber jeg på, at Marcelo kan finde sit gamle jeg, da vi dermed har en ekstra tangent i det offensive og så finder en stabil VB i det defensive som supplemet/talent..

Midtbanen synes jeg egentligt ville være spændende at supplere med en boks til boks spiller, nu får vi godt nok Khedira tilbage, hvilket jeg bifalder, men vi kommer til at få brug for løb i boksen ved kompakte forsvar og der ser jeg desværre ikke Khedira som særlig stærk, omend mener jeg ikke, at vi skal ud og betale 400 mil for en Pogba, som jeg synes mangler at bevise, at han er det værd..

Så gerne, at Morata blev lejet ud eller solgt med tilbagekøbsklausul for at få regelmæssig spilletid.. Endvidere håber jeg, at Jese kommer tilbage fra sin skade og kan få mere spilletid end det har været tilfældet.. Casemiro er jeg splittet med, i det jeg egentligt ser glimt af klasse fra ham, måske vil et lejeophold hjælpe?

Ud: Morata, Casemiro (evt), Coentrao
Ind: Leje af angriber (Adebayor-type), evt. køb af box-til-box midtbane

Casillas/Lopez
Carvajal/Arbeloa Pepe/Varane Ramos/Nacho Marcelo/talent
Modric//Isco Alonso/Illara Khedira/Casemiro
Bale/di Maria Benz/anden type Ronaldo/Jesé

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #3989 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg håber ikke den er sand, men hvis det viser sig at være tilfældet, bliver jeg dybt dybt skuffet.

www.marca.com/2014/05/06/futbol/equipos/...drid/1399327852.html

12 år 3 måneder siden #3990 af BBB
Besvaret af BBB på emne Rygtebørsen XVIII
En catalansk historie, men vi må bare vente og se.

12 år 3 måneder siden #3991 af MMM
Besvaret af MMM på emne Rygtebørsen XVIII

Inspektøren skrev: Jeg håber ikke den er sand, men hvis det viser sig at være tilfældet, bliver jeg dybt dybt skuffet.

www.marca.com/2014/05/06/futbol/equipos/...drid/1399327852.html

Du kan læse hele historien her: www.lavanguardia.com/deportes/futbol/201...igados-hacienda.html

If. La Vangardia har der været tale om en uoverenstemmelse vedr. fortolkningen af reglerne for beskatning af visse værdier og indbetalingen har været frivilling. Da der ikke har været tale om forsøg på svig eller skatteundragelse har der ikke været tale om sanktion, bøde eller vidregivelse af sagen til anklagemyndigheden, som det er sket i Messis tilfælde.

Xabi og David Villa samt fire andre kendte spillere er også under undersøgelse, så mit gæt er, at der er tale om en stramning af skattemyndighedernes vurdering af værdiansættelsen af billedrettigheder. Om det er dybt, dybt skuffende, det er vel en personlig vurdering.

Edit. Fra La Sexta via AS: @English_AS 2 min.
Casillas had paid a lower tax rate on his image rights than the tax authorities thought he should have. No question of fraud.
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved MMM.

12 år 3 måneder siden #3992 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Rygtebørsen XVIII
Suarez eller Pogba til sommer?

Pogba's agent afviser ikke et skifte:
www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/20...agrees?ICID=HP_TS_11

12 år 3 måneder siden #3993 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XVIII

Elkrimi skrev: Suarez eller Pogba til sommer?

hvis man ser tilbage på Perez tid som præsident, så udelukker den ene ikke den anden. Pogba kunne jeg måske godt se i madrid-trøje, men jeg håber virkelig ikke Suarez skifter - han har de fodboldmæssige kvaliter, men ikke de personlige.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

12 år 3 måneder siden #3994 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg har været meget efter Perez, men jeg må så også erkende, at han virkelig har lært af mange af sine tidligere fejl. Jeg tror ikke nødvendigvis han har et behov for så store signings længere, men at han rent faktisk lytter til os fans, og her hentyder jeg til Bale, hvor der jo i de sidste 10 kampe var kæmpe banner på stadion med, at vi skulle købe Bale, og så taler det jo også for Mourinho også prøvede at få ham til klubben. Køber vi Suarez eller Pogba, så er det udelukkende Ancelotti og Zidane's beslutning. Dermed ikke sagt, at Perez er med inde over det, og nok selv skal lægge navne på bordet over hvem han synes der er interessant at få til klubben, men den endelige beslutning tager han ikke længere tror jeg.

Suarez tror jeg simpelthen ikke på er et emne. Pogba er højst sandsynligt et emne, men jeg tror heller ikke han bliver købt. Det bliver små justeringer vi kommer til at se, og sker det, at det er åbenlyst vi mangler en ny angriber og midtbanespiller i top kvalitet, så sker det sommeren 2015, men umiddelbart tror jeg Ancelotti og co. er fint tilfreds med truppen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 3 måneder siden #3995 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg ville blive meget, meget glad, hvis man allerede nu laver en forhåndsaftale med Keylor Navas og eventuelt henter ham næste sommer.

For selvom vi har to af ligaens fem bedste keepere i vores trup, så må vi også bare erkende, at de ikke længere er så unge endda.
Lopez er 32, bliver 33 i november, mens Casillas er 32 og bliver 33 i maj. Dermed er der måske maksimalt to års topfodbold i dem begge to, og ja, jeg ved godt det der med, at målmænd kan blive ved længere og så videre, men jeg ser det ikke nødvendigvis som en fordel, at de 'kan' det. For uanset hvad så ryger der altså noget spændstighed og reaktionsevne, når man passerer de 35.
Særligt Iker lever højt på netop dette.

Navas er 27 og er velsagtens årets overraskelse i ligaen - rent målmandsmæssigt - og han har vist, at han i den grad har niveauet til meget mere end Levante. Courtois ville naturligvis også være et kanonkøb, men lad os bare være ærlige og sige, at det ikke er helvedes realistisk: Chelsea har selv brug for ham, to Atlético i rivalklubben og han virker ikke som typen, der vil skifte til en direkte rival.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

12 år 3 måneder siden #3996 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen XVIII

baggins skrev:

Elkrimi skrev: Suarez eller Pogba til sommer?

hvis man ser tilbage på Perez tid som præsident, så udelukker den ene ikke den anden. Pogba kunne jeg måske godt se i madrid-trøje, men jeg håber virkelig ikke Suarez skifter - han har de fodboldmæssige kvaliter, men ikke de personlige.

Jeg har været MEGET efter Suarez, ikke på grund af hans fodboldtalenter de er uomtvistelige, og han er Premier Leagues suverænt bedste angriber, men derimod på grund af personligheden, men jeg må nok tage min kritik op til revision.

Suarez dummede sig usigeligt meget, da han bed Ivanovic og han fik som fortjent, men det lader til at episoden har modnet ham, for siden da har han hold kæft, spillet fodbold og ofret ALT for klubben, og det er vel sådan set den type spiller, alle klubber gerne vil have.
Så den der med personligheden er dårlig, køber jeg altså ikke mere, for han virker mere moden og mere fokuseret end længe set.

Dermed ikke sagt, at jeg gerne vil have,a t vi bruger en millard på ham. Jeg er godt tilfreds med Karim, og jeg mener sådan set blot, at vi skal hente en dygtig angriber, der modsat Morata har talentet til at være i klubben, og som desuden også har noget mere tyngde i luftspillet, og derved vil blive et alternativt våben i løste kampe.
Jeg har tidligere nævnt Mandzukic og med Lewandowskis ankomst til Bayern, så er han ikke usandsynlig.

Og drop nu den snak om Pogba, han er god, men slet, slet ikke alle de penge værd - og med Khediras genkomst så er vi godt dækket ind på midtbanen.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe, BBB

Leveret af Kunena Forum