Rygtebørsen XVIII
RasmusKring skrev: Jeg efterhånden læst flere forskellige steder, at David Luiz bliver den dyreste forsvarsspiller nogensinde med en pris på den gode side af 400 mio. Det er en fuldkommen latterlig pris for en 27-årig forsvarsspiller, som formentlig ikke engang er blandt de 10 bedste i verden!
PSG satser virkelig hårdt på at vinde CL indenfor de næste to år. Det virker som om, at de fuldstændig ignorerer FFP-reglerne. Er en CL-sejr virkelig så meget værd, at man risikere en længere karantæne fra selvsamme turnering for at opnå den?
Endnu mere absurd bliver det, når man tænker over at de i forvejen har Thiago Silva, muligvis verdens bedste på sin position, og Marquinhos, et af de største unge håb, i stalden...
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- RasmusKring
- Gæst
-
BBB skrev:
RasmusKring skrev: Jeg efterhånden læst flere forskellige steder, at David Luiz bliver den dyreste forsvarsspiller nogensinde med en pris på den gode side af 400 mio. Det er en fuldkommen latterlig pris for en 27-årig forsvarsspiller, som formentlig ikke engang er blandt de 10 bedste i verden!
PSG satser virkelig hårdt på at vinde CL indenfor de næste to år. Det virker som om, at de fuldstændig ignorerer FFP-reglerne. Er en CL-sejr virkelig så meget værd, at man risikere en længere karantæne fra selvsamme turnering for at opnå den?
Prisen er blevet korrigeret til omkring 350,- (ca. 40 millioner pund, ikke 50). I øvrigt stadig for dyrt, når Thiago Silva blev købt for 42 millioner euro.
En CL-sejr er i kroner og ører ikke så meget værd, men PSG virker som PSG et prestigeprojekt, og derfor er det selvfølgelig det værd for dem.
Det er stadig alt for dyrt til min smag. David Luiz er ihvertfald en klasse under Thiago Silva, som har været alle pengene værd. Jeg ville næsten gerne have Luiz til Barcelona, så han kunne lave en masse fejl der i stedet.
Jeg mente heller ikke den monetære værdi af CL. Men prestigen falder vel betydeligt, hvis PSG bliver udelukket af UEFA i en sæson eller mere. Med de transfer- og lønudgifter, de har, kan jeg ikke se, hvordan de på nogen måde kan undgå et underskud under grænsen i reglerne for FFP indenfor en fem-årig periode.
@Jaken, jeg har indtryk af, at Marquinos ikke har levet op til forventningerne i denne sæson, og i PSG har åbenbart ikke tid til at vente på, at en 19-årig spiller udvikler sig. Jeg er enig, det er absurd.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Benzema endte på 24 mål i 52 optrædener (fra start), hvilket i sig selv ikke er godt nok.
Til sammenligning har Bale lavet 22 mål i 44 kampe....
Vi skal have en bedre og mere kompetent angriber ind og er der nogen bedre destination end Arsenal for franskmanden?
Suarez eller Aguero er stadig det oplagte valg.
Ellers er truppen fantastisk. Måske man også kunne udskifte Casemiro med Rakitic.
- Artiom
- Gæst
-
Når det er sagt, så vil jeg gerne have Rodrigo (Benfica) hjem igen hvilket jeg har nævnt utallige gange! han er fantastisk! stadig ekstrem ung og reals eget avl. Og så kan man sælge morata til arsenal eller et andet hold hvor han faktisk ville få flere kampe, selvf med en tilbage købsoption inden for 2 år.
Er jeg skør eller er der faktisk andre der er med mig på denne?
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Arbeloa og Carvajal til højre back.
Pepe, Varane, Ramos og Nacho til midten.
Marcelo og Coentrao til venstre.
En Verdensklasse midtbane spiller vil være dejlig at tilføre, men ikke absolut nødvendig. Illaramendi har simpelthen ikke niveau til RM i øjeblikket. Jeg ved ikke, om han bliver forvandlet på en eller anden magisk måde, som folk forventer her, hvis ikke det sker, så skal der købes ind. Casimero har heller ikke niveauet. Jeg tror han ville være meget bedre spiller, hvis han bare var en smule hurtigere. Han er godt nok langsom! Isco har heller ikke været prangende, så køb en eller anden. Vidal, Pogba eller en tredje.
Vi skal helt klart have en ny angriber. En klasse angriber! Mandzukic, Müller, Agüero, Suarez, Falcao etc. Benzema har gjord det fint det meste af sæsonen, men Morata er simpelthen ikke god nok. En klub som Real skal have mindst 2 verdensklasse angriber. Vi kommer til at spille 70+ kampe næste sæson, hvis vi antager at vi går hele vejen i alle turneringer, så derfor er 2 verdensklasse angriber en must.
Lad os lave endnu en rekord og tage La Undécimo allerede næste sæson.
Jeg håber på Suarez + Pogba/Vidal.
baggins skrev: Jeg frygter virkelig at salget af David Luiz betyder at Chelsea og Mourinho går benhårdt efter Varane. Varane fik sit gennembrud under Mourinho og han har haft det svært med at komme på holdet efter sin knæskade. Derudover kan det være svært at holde på ham hvis Zidane forlader klubben til sommer. Og er der nogle, som ved hvad hans frikøbsklausul ligger på? det er nemlig også meget afgørende om vi kan holde på ham, eller ej.
30 mio euro…… Et greb i lommen for Chelsea og alt for billigt når man ser hvad en midterforsvar som ikke engang er verdensklasse går for i disse dage :-(
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Og hvad gælder assists så har altså kun lagt op til 9 mål i La Liga (samme som Ronaldo!), mens Suarez har lavet 12 i Premier League.
Bale med 12 assists i 25 La Liga optrædener... Di Maria har 17 i 34 kampe.
Benzema har haft sin tid og han slog ikke for alvor til.
- Artiom
- Gæst
-
Casimiro på den anden side har stort set ikke fået spille tid, men hvergang han kommer ind på banen kan man se hvor dygtig han er med og uden bold, til at finde huller etc. Han skal nok blive til en vigtig spiller. Selvom han er lidt tung i røven, men det er der mange dygtige brazilianere der har været igennem tiden.