Rygtebørsen XVIII

12 år 2 måneder siden #4069 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen XVIII
Fy for satan! Ikke om jeg på nogen måde vil det lille uduelige, usympatiske, tapasgnaskede, catalonske lortedyr i vores smukke trøje ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Lars1991, Gribben

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 2 måneder siden #4070 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XVIII
Tilgengæld kunne jeg godt se Alexis i den hvide trøje! Nøj hvor er han dog dygtig, og han vil passe langt bedre til Real Madrid's måde at spille på. Barcelona spiller eller ej, så er han mere end velkommen hos mig :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 2 måneder siden #4071 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Rygtebørsen XVIII
Hvor mange herinde har fulgt Aymeric Laporte? Han er flere steder på årets hold i La Liga og har gjort komet-karriere hos Bilbao.

Hvis Nacho gerne vil videre, kunne Laporte være et interessant emne. Barca meldes også interesseret, men jeg håber ikke de får held til at lokke franskmanden til.

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #4072 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Rygtebørsen XVIII

M_linding skrev: Cesc kunne være oplagt, ja... Hans kærlighed til Real Madrid samt Barcelonas vilje til at sælge til os gør, at en handel ligger lige til højrebenet.

12 år 2 måneder siden #4073 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII

Dios skrev: Tilgengæld kunne jeg godt se Alexis i den hvide trøje! Nøj hvor er han dog dygtig, og han vil passe langt bedre til Real Madrid's måde at spille på. Barcelona spiller eller ej, så er han mere end velkommen hos mig :)

Han vender nok "hjem" til Italien. Hvis han ikke ryger en tur til England. Jeg tvivler i hvert fald på, at han fortsætter i FC Barcelona. Han eller Pedro ryger ud og af de to er der nok størst chance for, at det bliver Alexis Sánchez.

raul7=kongen skrev: Hvor mange herinde har fulgt Aymeric Laporte? Han er flere steder på årets hold i La Liga og har gjort komet-karriere hos Bilbao.

Hvis Nacho gerne vil videre, kunne Laporte være et interessant emne. Barca meldes også interesseret, men jeg håber ikke de får held til at lokke franskmanden til.

En stærk spiller. Det er med rette, at han flere steder er på årets hold. Og med rette, at flere store klubber - heriblandt FC Barcelona, Bayern München og Manchester City - meldes interesserede. Jeg ser ham dog ikke i Real Madrid og slet ikke som fjerde violin.

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #4074 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Rygtebørsen XVIII
Yaya Toure er angiveligt utilfreds i City. Han ville pynte på vores midtbane, men hans alder og store løn er to betydelige ulemper.

Hvad siger folket? Det er en oplagt mulighed for at få tilføjet en spiller af verdensklasse.

12 år 2 måneder siden #4075 af Petroleum
Besvaret af Petroleum på emne Rygtebørsen XVIII
Synes Yaya er en verdensklasse spiller!!! Men hans fremskredne alder og tunge lønpose er for meget. Glem det!

12 år 2 måneder siden #4076 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Rygtebørsen XVIII
Hvad synes folk om Toni Kroos (fast starter ift Alonso) og Javier Hernandez (backup for Benzema). Kunne være en god deal ift at sende Morata og Casemiro afsted.

Kroos/Alonso - Modric/Khedira
Di maria/Isco

Ser ikke ud til Vidal, Gundogan eller Pogba er værd at bruge så mange penge på. Kroos er fast starter i Bayern og på det tyske landshold, og billig pga kontrakt udløb.
Sidste redigering: 12 år 2 måneder siden ved asp3200.

12 år 2 måneder siden #4077 af TcRedondo
Besvaret af TcRedondo på emne Rygtebørsen XVIII
Synes Kroos ville være en fin tilføjelse til truppen. Tror Kroos kunne starte. Tror ikke Hernandez er god nok til at være 2.angriber i vores trup. Hvad med Mario Mandzukic ? Synes valget af en central midt og en angriber er helt præcist hvad vi har behov for. Spørgsmålet er så om det skal være 1.valg eller breddespillere ? Tror både Kroos og Mandzukic kunne presse Alonso og Benzema hårdt i forhold til start11.
Sidste redigering: 12 år 2 måneder siden ved TcRedondo.

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #4078 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Rygtebørsen XVIII
Toni Kross ville være et udemærket køb for os. Han er dog på ingen måde en erstatning for Xabi Alonso, der spiller den dybe defensive rolle på midtbanen. Kroos ville dog være perfekt at hive ind på midtbanen ved siden af Modric. I forhold til de andre kandidater som Vidal og Pogba, så mangler han dog fart og fysik til at kunne true i dybden. Til gengæld er han dem begge overlegen teknisk og som playmaker og kan fås til en fornuftigt pris.

Det store spørgsmål for mig er, om Kroos minder for meget om Modric i spillestil og løbemønstre til, at de vil ikke vil fungere optimalt sammen.

Mandzukic er jeg ikke vild med som ny frontangriber. Sammenlignet med Benzema og andre angribere, der sættes i forbindelse med os, så mangler han rigtig meget teknisk, og hans store styrke i luften vil formentlig ikke blive udnyttet ret godt i vores system. Derudover er det vel tvivlsomt, om han ønsker at bytte en rolle som reserve i Bayern ud med en tilsvarende i Real Madrid.

12 år 2 måneder siden #4079 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XVIII
@asp3200.

Toni Kroos er verdensklasse, men det er mig en gåde, at du kan se ham som erstatning i stedet for Alonso. Det kan han så vidt muligt godt, men hvem havde du i tankerne om de 2 sidste pladser? Jeg går egentlig stærkt udfra Modric er selvskrevet, så egentlig bare ved siden af Modric og Kroos?

Javier Hernandez minder utrolig meget om Higuain, bare dårligere i stort set alle spillets facetter. Han ville dog være et langt bedre valg end Morata! Benzema ville stadig være det klare førstevalg som jeg er stor tilhænger af, men Javier Hernandez vil få langt mere spilletid end han gør det i United, som han er godt utilfreds med. Han er billig, og kunne måske være et fornuftigt valg.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 2 måneder siden #4080 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Rygtebørsen XVIII

Dios skrev: @asp3200.

Toni Kroos er verdensklasse, men det er mig en gåde, at du kan se ham som erstatning i stedet for Alonso. Det kan han så vidt muligt godt, men hvem havde du i tankerne om de 2 sidste pladser? Jeg går egentlig stærkt udfra Modric er selvskrevet, så egentlig bare ved siden af Modric og Kroos?

Javier Hernandez minder utrolig meget om Higuain, bare dårligere i stort set alle spillets facetter. Han ville dog være et langt bedre valg end Morata! Benzema ville stadig være det klare førstevalg som jeg er stor tilhænger af, men Javier Hernandez vil få langt mere spilletid end han gør det i United, som han er godt utilfreds med. Han er billig, og kunne måske være et fornuftigt valg.

Du ved jeg elsker Khedira og Modric, så sammen med dem. Men eftersom Khedira ikke er i topform og der nok går lidt tid, ser jeg di maria som den offensive. Også fordi han trods alt har gjort det godt i denne sæson selvom jeg ikke er den største fan af ham.

Er ikke helt enig mht Higuain, men igen jeg så heller ikke det store lys i ham. Ser Javier Hernandez som en fornuftig erstatning og billigere end min favorit Cavani. Han er hurtig, forholdsvis skarp og god på hovedet, samt han kan sproget fra start.

Alonso er i min optik over the hill, dont get me started :). Både Kroos og Hernandez er desuden i midt tyverne og har mange gode år endnu.
Sidste redigering: 12 år 2 måneder siden ved asp3200.

Leveret af Kunena Forum