Rygtebørsen XVIII

• Artiom
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #4141 af Artiom
Besvaret af Artiom på emne Rygtebørsen XVIII

SR4 skrev:

madrid2000 skrev: I går havde vi
Lopez
Pepe
Marcelo
Arbeloa
Isco
Illara
Morata

På bænken. Er der nogen ærlig talt, der mente af nogle af disse kunne komme ind og gøre det bedre end start 11?

Vi skal have mere kvalitet på bænken.

Lopez er nok den stærkeste andenmålmand i verden.
Marcelo og Arbeloa er begge gode backs. Marcelo har ikke været i topform efter sin skade, men var en af kampens bedste spillere igår og forhåbentlig kommer han tilbage. Og så er Coentrao en stabil back at have på bænken, men ville ikke have noget problem med hvis han blev skiftet ud.
Arbeloa er en fin og stabil spiller og forventer ikke mere af en back på bænken.
Isco har både haft gode og dårlige kampe og det er fordi han har skulle vænne sig til en ny position. Han har potentiale til noget stort.

Kun Illara og Morata er elendige og ligner ikke at have potentiale. Mange af vores problemer ville løses af at skifte dem ud.

Hvordan ville du have at vores trup og bænk så ud til næste sæson, og du må gerne sælge og købe spillere.
min ville nok se sådan ud.

Casillas
Carvajal-Ramos-Varane-Marcelo
Modric-Alonso-Di Maria
Bale-Benzema-Ronaldo

Bænk: D.Lopez, Arbeloa, Pepe, Casemiro, Isco, Jese, Rodrigo (Benfica)
udenfor bænk: Contrao, Nacho Fernández, Jesús Fernández hive 1, 2 talenter op og se om de duer til noget?

salg af spillere "khadira både arsenal, man utd og chelsea er ude efter hans underskrift, Illarramendi (måske) men vi ville aldrig nogensinde få samme beløb som vi betalte for ham. Morata til Arsenal eller tottenham der lige pt. kæmper om hans underskrift, derudover ser Anes' post ud til at mene at benz bliver solgt i så fald får vi brug for en ny angriber.

Indkøb: Rodrigo (benfica) hvis benz bliver solgt så, enten Lukaku, Aguero, Suarez kunne være sjovt med zlatan, drogba eller dzeko.
Og siden alle mener at vi mangler en til midtbane spiller så er ønsket om at få pogba til madrid vel relativ stor, selvom vidal er den midtbane spiller i verden med flest succesfulde taklinger pr. kamp. Men pogba har et kæmpe talent of er stadig ung ift. Vidal.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 2 måneder siden #4142 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XVIII

Elkrimi skrev: Når tømmermændene har lagt sig så skal der ses fremad på direktionsgangene...

Benzema endte på 24 mål i 52 optrædener (fra start), hvilket i sig selv ikke er godt nok.
Til sammenligning har Bale lavet 22 mål i 44 kampe....

Vi skal have en bedre og mere kompetent angriber ind og er der nogen bedre destination end Arsenal for franskmanden?
Suarez eller Aguero er stadig det oplagte valg.

Ellers er truppen fantastisk. Måske man også kunne udskifte Casemiro med Rakitic.

Jeg kan godt se det. 1 mål i hveranden kamp er til grin, og alle spillere som ikke er forsvarspillere eller målmænd burde sælges alene på det grundlag! Men hvorfor stoppe der? Hvem skal agere reserve for Agüero når han er skadet 2/3 dele af sæsonen? Det skal Suarez da ;) Men hvem skal så agere reserve for Suarez når han har karantæne 1/3 del af sæsonen? Det vil jeg godt vide :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, andreashn, MMM

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #4143 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Rygtebørsen XVIII

Dios skrev:

Elkrimi skrev: Når tømmermændene har lagt sig så skal der ses fremad på direktionsgangene...

Benzema endte på 24 mål i 52 optrædener (fra start), hvilket i sig selv ikke er godt nok.

Vi skal have en bedre og mere kompetent angriber ind og er der nogen bedre destination end Arsenal for franskmanden?

Ellers er truppen fantastisk. Måske man også kunne udskifte Casemiro med Rakitic.

Jeg kan godt se det. 1 mål i hveranden kamp er til grin, og alle spillere som ikke er forsvarspillere eller målmænd burde sælges alene på det grundlag! Men hvorfor stoppe der? Hvem skal agere reserve for Agüero når han er skadet 2/3 dele af sæsonen? Det skal Suarez da ;) Men hvem skal så agere reserve for Suarez når han har karantæne 1/3 del af sæsonen? Det vil jeg godt vide :)

Alt det her statistik bliver kun brugt til at understøtter holdninger, som vi i forvejen har. Så lad os se bort fra det. Nu er du jo en kendt Benzema-støtte, Dios. Så jeg vil egentlig gerne høre, hvordan du synes, at Benzema har spillet de sidste 10 kampe. Jeg indrømmer gerne, at jeg er meget skeptisk overfor ham, så det har helt sikkert farvet mit syn på hans præstationer. Jeg synes dog, at han har været markant dårligere og mindre skarp de sidste to måneder, end det meste af sæsonen.

På trods af min kritik af Benzema, så synes jeeg generelt, at han er en fantastisk fodbolspiller, når han har gejst og selvtillid. Men det kendetegner ham samtidig, at han i perioder mangler dette - også i denne sæson, hvor han ellers har været klart førstevalg. Med de udfald, han har, så mener jeg ikke, at han er god nok til at være en klar førsteangriber i Real Madrid. Men ja, vi vandt CL med ham på holdet, så vi er selvfølgelig ude i det man må kalde luksus-afdelingen af problemer. Truppen har ingen seriøse huller, men derfor skal vi jo alligevel diskutere, hvordan vi forstærker den :)

12 år 2 måneder siden #4144 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Rygtebørsen XVIII

Artiom skrev:

SR4 skrev:

madrid2000 skrev: I går havde vi
Lopez
Pepe
Marcelo
Arbeloa
Isco
Illara
Morata

På bænken. Er der nogen ærlig talt, der mente af nogle af disse kunne komme ind og gøre det bedre end start 11?

Vi skal have mere kvalitet på bænken.

Lopez er nok den stærkeste andenmålmand i verden.
Marcelo og Arbeloa er begge gode backs. Marcelo har ikke været i topform efter sin skade, men var en af kampens bedste spillere igår og forhåbentlig kommer han tilbage. Og så er Coentrao en stabil back at have på bænken, men ville ikke have noget problem med hvis han blev skiftet ud.
Arbeloa er en fin og stabil spiller og forventer ikke mere af en back på bænken.
Isco har både haft gode og dårlige kampe og det er fordi han har skulle vænne sig til en ny position. Han har potentiale til noget stort.

Kun Illara og Morata er elendige og ligner ikke at have potentiale. Mange af vores problemer ville løses af at skifte dem ud.

Hvordan ville du have at vores trup og bænk så ud til næste sæson, og du må gerne sælge og købe spillere.
min ville nok se sådan ud.

Casillas
Carvajal-Ramos-Varane-Marcelo
Modric-Alonso-Di Maria
Bale-Benzema-Ronaldo

Bænk: D.Lopez, Arbeloa, Pepe, Casemiro, Isco, Jese, Rodrigo (Benfica)
udenfor bænk: Contrao, Nacho Fernández, Jesús Fernández hive 1, 2 talenter op og se om de duer til noget?

salg af spillere "khadira både arsenal, man utd og chelsea er ude efter hans underskrift, Illarramendi (måske) men vi ville aldrig nogensinde få samme beløb som vi betalte for ham. Morata til Arsenal eller tottenham der lige pt. kæmper om hans underskrift, derudover ser Anes' post ud til at mene at benz bliver solgt i så fald får vi brug for en ny angriber.

Indkøb: Rodrigo (benfica) hvis benz bliver solgt så, enten Lukaku, Aguero, Suarez kunne være sjovt med zlatan, drogba eller dzeko.
Og siden alle mener at vi mangler en til midtbane spiller så er ønsket om at få pogba til madrid vel relativ stor, selvom vidal er den midtbane spiller i verden med flest succesfulde taklinger pr. kamp. Men pogba har et kæmpe talent of er stadig ung ift. Vidal.

Der skal bare en anden til at kæmpe med Alonso om pladsen end Casameiro. Og så skal Khedira ikke sælges og Illara bliver det nok heller ikke allerede efter en sæson.

12 år 2 måneder siden #4145 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Rygtebørsen XVIII

RasmusKring skrev:

Dios skrev:

Alt det her statistik bliver kun brugt til at understøtter holdninger, som vi i forvejen har. Så lad os se bort fra det. Nu er du jo en kendt Benzema-støtte, Dios. Så jeg vil egentlig gerne høre, hvordan du synes, at Benzema har spillet de sidste 10 kampe. Jeg indrømmer gerne, at jeg er meget skeptisk overfor ham, så det har helt sikkert farvet mit syn på hans præstationer. Jeg synes dog, at han har været markant dårligere og mindre skarp de sidste to måneder, end det meste af sæsonen.

På trods af min kritik af Benzema, så synes jeeg generelt, at han er en fantastisk fodbolspiller, når han har gejst og selvtillid. Men det kendetegner ham samtidig, at han i perioder mangler dette - også i denne sæson, hvor han ellers har været klart førstevalg. Med de udfald, han har, så mener jeg ikke, at han er god nok til at være en klar førsteangriber i Real Madrid. Men ja, vi vandt CL med ham på holdet, så vi er selvfølgelig ude i det man må kalde luksus-afdelingen af problemer. Truppen har ingen seriøse huller, men derfor skal vi jo alligevel diskutere, hvordan vi forstærker den :)

Et spørgsmål til Benzema kritikkerne. Det jeg kan forstå er at Benz allermest bliver kritiseret for at være ustabil og falde ud en del kampe.
Men fortæl mig da lige navnene på de angribere I kender som aldrig kommer ind i dårlige perioder? Aguero, Van Persie, Rooney, Falcao, Zlatan, Sanchez osv kommer allesammen ind i dårlige perioder og måltørker. Suarez er jo den eneste som har haft en nærmest perfekt sæson og det er endda ikke noget man forventer af ham hver eneste sæson.

Vores problem har bare været, at når Benz har spillet dårligt, har vores indskifter været Morata. Selv hvis vi havde en anden angriber end Benzema, så ville vi stadig komme i problemer, fordi han helt sikkert vil komme ind i en dårlig periode og ja.. afløseren ville stadig være Morata.

12 år 2 måneder siden #4146 af Dios
RasmusKring skrev:

På trods af min kritik af Benzema, så synes jeeg generelt, at han er en fantastisk fodbolspiller, når han har gejst og selvtillid. Men det kendetegner ham samtidig, at han i perioder mangler dette - også i denne sæson, hvor han ellers har været klart førstevalg. Med de udfald, han har, så mener jeg ikke, at han er god nok til at være en klar førsteangriber i Real Madrid. Men ja, vi vandt CL med ham på holdet, så vi er selvfølgelig ude i det man må kalde luksus-afdelingen af problemer.

Og derfor er statestik en meget mærkværdig ting. Jeg synes Benzema har spillet helt forfærdeligt siden returopgøret imod Bayern, men omvendt mange andre, så går jeg ikke efter manden i disse situationer, men kigger mere på hvordan resten af hans holdkammerater samt holdet som helhed har gjort det. Jeg synes også kampform spiller en væsentlig rolle, og derfor er jeg heller ikke så hård i min kritik overfor Bale og Ronaldo, da de har spillet ligeså forfærdeligt som Benzema siden Bayern kampene, da alle 3 faktisk har døjet med skader, og ingen af dem var 100% klar igår heller.

Der kommer dårlige perioder for alle over en sæson, og det er lige fra Lopez til Ramos til Alonso til Ronaldo etc..

Det er meget egne fortolkninger udfra attituder man bedømmer om Benzema er tilpas eller ej. Der er jo ingen som har belæg for, om Benzema er tilpas eller ej. Han er modsat Ronaldo ikke en frembrusende type, som altid ytre sine holdninger uanset om det er positivt eller ej. Benzema røg ned i et formdyk ligesom resten af holdet. Han er ikke en type som får holdet op, men efter min mening, så har vi også nok af dem. Jeg er i den helt anden ende, og er mere fan af vi henter flere holdspillere end individuelister. Reus er dog begge dele, som jeg ville elske og få til klubben.

Græsset er altid grønnere på den anden side. Vi vandt Cl med dette hold, og det var selvom vi var utrolig hårdt ramt af skader på et kritisk tidspunkt. Vores målscore i knockout faserne lyder på 21-5 og ydmyger det daværende bedste hold grumt, men alligevel er vi ikke tilfredse med hvad vi har? Jeg fatter det simpelthen ikke!

Der vil altid være spillere som måske er bedre individuelt end nogle af vores spillere, men kigger man på Atletí's hold, så siger det altså også bare, at der er mange andre måder end vores købementalitet som virker ligeså godt. Vi er netop nu verdens bedste hold, og med flere længder.

1 mål i hveranden kamp er i den grad godtaget og acceptabelt! Må jeg i øvrigt minde dig, og andre om, at Suarez også ramte et formdyk i slutfasen for Liverpool? Benzema er langtfra verdens bedste individualist, men han er en holdspiller og acceptere hans rolle, og det funker, hvorfor så prøve at lave om på det?

Sidste redigering: 12 år 2 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, MMM

12 år 2 måneder siden #4147 af Dios
RasmusKring skrev:

Truppen har ingen seriøse huller, men derfor skal vi jo alligevel diskutere, hvordan vi forstærker den :)

I mine øjne skal truppen forstærkes, men primært kun i bredden. Det er kun på målmandsposten hvor jeg er i tvivl. Jeg synes Casillas er kommet rigtig stærkt igen, og ihvertfald er i top 5 over de bedste målmænd, men kan man få fat i Courtois, så skal man gå benhårdt efter ham. Det må desværre nok blive i stedet for Casillas, men yngre kræfter banker på, og Courtois er bare fremtidens mand.
Jeg har ændret lidt mening omkring Coentrao, for selvom jeg ikke mener han er god nok som fast starter, så er han yderst kompetent, og er god kvalitet at have siddende ude på bænken. Vi så igen igår hvor vigtig og bedre Marcelo er for holdet, og han skal bare finde noget stabilitet frem igen.

Midtbanen synes jeg egentlig er rigtig fin. Jeg har stadig stor tiltro til Illarra, men som den defensive balancespiller, og kun der! Modric er selvskrevet, og Khedira skal finde formen i skarp konkurrence med Di María, som jeg tror kan udvikle sig til en af de bedste felt-til-felt spillere i verden. Mange Madridistas vil måske mene han er det nu, men i mine øjne er han stadig en kende for offensiv til at indgå sammen med Modric og Illarra eller Alonso.
Isco har et kæmpe potentiale, og han bliver bare bedre og bedre. Han er der på ingen måder endnu, men han er på vej og igen rigtig god kvalitet at have siddende på bænken.

På kanten er min største bekymring, og specielt nu når Jesé nok først kommer i kamp til start næste år. Reus er selvfølgelig min favorit, men ellers kunne Griezmann være et rigtig spændende bud, men faktisk hælder jeg mest til Alexis Sanchez. Han er verdensklasse, og ville bringe fantastisk meget positivt til klubben, omend jeg ikke helt tror på det er realistisk. Jesé har jeg stadig stor tiltro til, men mon ikke der vil være masser af spilletid til begge? Det tror jeg. Men savner noget kvalitet til bredden på kanten. Di María skal for guds skyld aldrig spille der længere!

Nu har jeg fulgt Rodrigo hele sæsonen, og han er simpelthen fantastisk! :) Han ville kunne udfordre Benzema på den positive måde, og besidder rigtig meget kvalitet ift. Morata.

Større udrensning synes jeg ikke vi har brug for.

Sidste redigering: 12 år 2 måneder siden ved Dios.

12 år 2 måneder siden #4148 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Rygtebørsen XVIII
Dios: Du fik mig for et par måneder siden til at ændre mine tanker om Benzema. Det var i forlængelse af hans to mål i El Clasicó, at jeg faktisk så et lys i ham. Skuffet må jeg dog indrømme, at han bestemt ikke har slået igennem i de essentielle kampe i slutningen af sæsonen. Derfor mener jeg klart, at man bør gå efter at hente en angriber, der kan noget mere på egen hånd.

Suarez ville være fantastisk. Jeg synes mange modargumenterer Suarez med, at Benzema er en holdspiller. Jo vist, men nu er det også sådan, at Suarez også har et ganske formidabelt overblik. Jeg tror helt sikkert, at han vil komme med nogle kvaliteter, som vil være fantastisk for næste sæsons Real Madrid hold.
Følgende bruger(e) sagde tak: RasmusKring

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #4149 af RasmusKring
Jeg tror vi er rimelig enige i hvor truppen er lige nu. Som jeg også skrev tidligere, så har vi kun luksus-problemer. Vi har kvalitet og nogenlunde bredde på de fleste steder på banen. Men selvom man er Europas bedste hold, så skal det ikke blive en sovepude.

Hvis man ser over hele sæsonen, så kunne jeg godt ønske mig noget mere af Benzema. Han har været en rigtig god spilstation, men han har manglet skarphed foran mål og andre facetter. Kampen i går viser meget tydeligt, at han ikke er specielt god til at vinde dueller og tage bolden til sig under pres. En spiller af hans størrelse skulle gerne kunne lidt mere på den front. Det havde hjulpet os en del i går. Men det er bare en af mange kritikpunkter, jeg har omkring ham. Et mål hveranden kamp er måske godkendt - måske. Men når man tænker på det antal af chancer, som vi skaber, så kunne man godt ønske sig flere mål fra Benzema. Det er jo ikke fordi, han ikke har haft mulighederne.

I mine øjne er den mest logiske forstærkning til kanterne, at vi henter en central midtbanespiller. På den måde har Di Maria mulighed for at være førstereserve på kanterne og bidrage centralt også. Omend han har forbedret sig centralt, så er han en udpræget kantspiller. Bare se på kampen i går. Hver gang Di Maria er involverede i farlige situationer, så foregår det ude på kanten. Det er der ikke noget i vejen med, men det begrænser vores spil lidt, da alt vores spil kommer til at foregå over kanterne. Mangel på spil ned gennem midten har generelt været et problem i denne sæson - ihvertfald når Modric ikke har spillet en af sine fænomenale kampe. Det var meget tydeligt i går, at Atletico fokuserede på at have opbakning på kanterne. Det formåede hverken Modric eller Ronaldo (der praktisk talt spillede spidsangriber) ikke at udnytte. Det hjalp først, da Isco kom på banen og leverede noget mere offensivt igennem midten.

Det blev en lidt lang og rodet tråd, men mit holdning er, at vi skal hente to spillere her til sommer: En angriber og en centralt midtbanespiller. Jeg vil ikke nævne nogen specifikke navne, for der er en del potentielle spillere, der kunne udfylde begge roller. Vi bør i mine øjne købe de to spillere, der giver mest kvalitet for pengene.

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #4150 af RasmusKring
Hvad synes folket om Paulinho fra Tottenham som potentiel tilføjelse til truppen? Man kunne måske udnytte, at han åbenbart ikke er blevet brugt i Tottenham. Det er mig en gåde hvorfor, når jeg har set ham spille for både Brasilien og Tottenham, har han leveret.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #4151 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Rygtebørsen XVIII
Mit eneste ønske er en angriber, der kan true i luften og lave massere af mål. Mandzukic, Adebayor eller Cavani ser jeg som mulige og brugbare spillere, der kan bruges i kampe, hvor vi smider bolde i boksen eller skal satse til sidst i en kamp. Cavani er måske ikke en lige så stor trussel i luften som de andre, mens hans afslutninger, hovedstød og power ville være spændende at have i truppen. Drømmen er selvfølgelig Zlatan, men den er ikke mulig.

Midtbanen er som den skal være, selvom jeg savner bredde til den defensive midtbane. Modric er fantastisk og Di Maria har udviklet sig til en næsten naturlig central midtbanespiller, som både kan forsvare, gøre sig spilbar, deltage i spillet centralt på banen og også gøre det bredt og tage sine ryk. Den mand er fantastisk og har været sæsonens bedste spiller i Real Madrid. Derudover har vi Khedira, der er fysisk stærk, god defensivt og kan begrænse sig til det simple, fordi han kender sin opgave. Isco skal ikke længere tilbage i køen, for han har udviklet sig enormt denne sæson. Nu arbejder han defensivt, kan hjælpe holdet i organisationen og tage ansvar. Samtidig kender vi hans offensive kvaliteter, som er magiske.

Jeg savner måske en kantspiller mere, da vi kun har Ronaldo og Bale, mens Jesé er ude. Tre er for lidt, og jeg må hoppe med på Dios' ide om Alexis Sanchez, selvom det er meget usandsynligt. Køber vi Reus er de tre af verdens bedste om to pladser og det kan skabe dårlig stemning. Vi skal bruge en spiller, der kan leve med at være breddespiller, men samtidig gøre en forskel. Han kommer jo alligevel til at spille en del. Her tænker jeg også Sterling, som har spillet en super sæson og har noget speed og teknik, som vi kan bruge.

Alt i alt er jeg yderst tilfreds med truppen og sæsonen, men derfor skal der stadig justeres :)
Sidste redigering: 12 år 2 måneder siden ved Brylle.

12 år 2 måneder siden #4152 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Rygtebørsen XVIII

RasmusKring skrev: Hvad synes folket om Paulinho fra Tottenham som potentiel tilføjelse til truppen? Man kunne måske udnytte, at han åbenbart ikke er blevet brugt i Tottenham. Det er mig en gåde hvorfor, når jeg har set ham spille for både Brasilien og Tottenham, har han leveret.

Paulinho har sine gode dage og rigtig mange dårlige dage. Han er god når han spiller for Brasilien, men jeg synes han tit falder igennem for Tottenham når de bliver presset, tung og langsom.

Er med på reus + god angriber :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

Leveret af Kunena Forum