Rygtebørsen XVIII

12 år 2 måneder siden #4153 af Macon
Besvaret af Macon på emne Rygtebørsen XVIII
målmand? Casillas eller ny
Carvajal-Ramos-Varane-Marcelo
Modric-Alonso eller ny-Di Maria
Bale-Ronaldo-Reus

Reus er for mig den mest spændende spiller i verden lige nu, som kan købes til angrebet/fløjen, som også samtidig ville kunne løfte vores ellers super angreb, et yderliger niveau op, ville gerne spille med ronaldo på toppen, da han alligevel gerne selv søger derind i boksen, med Bale,Ronaldo og Reus, ville man havde 3 spillere der kan meget på egen hånd, og som også ville kunne skifte plads løbende.
Sidste redigering: 12 år 2 måneder siden ved Macon.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Artiom
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #4154 af Artiom
Besvaret af Artiom på emne Rygtebørsen XVIII

Macon skrev: målmand? Casillas eller ny
Bale-Ronaldo-Reus

Reus er for mig den mest spændende spiller i verden lige nu, som kan købes til angrebet/fløjen, som også samtidig ville kunne løfte vores ellers super angreb, et yderliger niveau op, ville gerne spille med ronaldo på toppen, da han alligevel gerne selv søger derind i boksen, med Bale,Ronaldo og Reus, ville man havde 3 spillere der kan meget på egen hånd, og som også ville kunne skifte plads løbende.

Hvis Ronaldo kommer derind på midten så får vi ikke en decideret striker som vi har brug for, ronaldo kommer til at søge for meget ud på kanterne hvilket han har gjort i alle de kampe hvor benz er blevet skiftet ud istedet for isco.
Der er en der nævner Griezman, og det synes jeg lyder som en perfekt idé til brede til kanten, men igen hvad gør man så når jese er klar igen? man kan ikke have dem begge siddende ude på kanten, griezman er ikke spiller du kan omskole til at spille midt, felt til felt spiller. og det er jese hellere ikke. det er derfor jeg mener at Rodrigo ville være perfekt. for han er angriber men kan spille kant også.
Faktisk kom jeg til at tænke på pjanic til midtbanen, han har haft 2 vilde sæsoner i roma.. + glemmer ham da hellere ikke da han spillede for lyon. Benz og ham er gamle venner, måske kan han lokke ham til?

12 år 2 måneder siden #4155 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen XVIII

Artiom skrev:

Macon skrev: målmand? Casillas eller ny
Bale-Ronaldo-Reus

Hvis Ronaldo kommer derind på midten så får vi ikke en decideret striker som vi har brug for, ronaldo kommer til at søge for meget ud på kanterne hvilket han har gjort i alle de kampe hvor benz er blevet skiftet ud istedet for isco.
Der er en der nævner Griezman, og det synes jeg lyder som en perfekt idé til brede til kanten, men igen hvad gør man så når jese er klar igen? man kan ikke have dem begge siddende ude på kanten, griezman er ikke spiller du kan omskole til at spille midt, felt til felt spiller. og det er jese hellere ikke. det er derfor jeg mener at Rodrigo ville være perfekt. for han er angriber men kan spille kant også.
Faktisk kom jeg til at tænke på pjanic til midtbanen, han har haft 2 vilde sæsoner i roma.. + glemmer ham da hellere ikke da han spillede for lyon. Benz og ham er gamle venner, måske kan han lokke ham til?

En smule småligt og snæversynet måske, men efter Pjanic sendte Real ud af CL på Bernabeu, tvivler jeg på at fansene ønsker ham til klubben, eller vil tage åbent imod ham. Jeg er stadig rasende

12 år 2 måneder siden #4156 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Rygtebørsen XVIII
Forresten var lige en smut forbi Fcbarcelona.dk for at se, hvordan vores rivaler reagerede på vores europæiske sejr. Man må godt nok sige, at de går i nogle små sko og stramme underhyler. Hehe.

12 år 2 måneder siden #4157 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

madrid2000 skrev: Forresten var lige en smut forbi Fcbarcelona.dk for at se, hvordan vores rivaler reagerede på vores europæiske sejr. Man må godt nok sige, at de går i nogle små sko og stramme underhyler. Hehe.

Er det ikke som et afsnit "De unge mødre"? Man bruger en halv time på det og bagefter sidder man bare og tænker: Gudfader bevare mig vel!!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Roesen7

• Artiom
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #4158 af Artiom
Besvaret af Artiom på emne Rygtebørsen XVIII

JesperA skrev:

Artiom skrev:

Macon skrev:
En smule småligt og snæversynet måske, men efter Pjanic sendte Real ud af CL på Bernabeu, tvivler jeg på at fansene ønsker ham til klubben, eller vil tage åbent imod ham. Jeg er stadig rasende

Tror ikke der er nogen madridistas i verden der har glemt det, men man kan ikke komme udenom at han er verdensklasse.
Pjanic kommer ikke til at være den første spiller som skal vinde hjerter over i real. Der har været mange spillere før ham. :)

12 år 2 måneder siden #4159 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII
Ligesom det gælder for Zidane, taler Paul Clement også om at forlade Real Madrid for at blive manager. To store tab, som også har vigtige roller på det menneskelige plan. Spændende bliver det dog at se, om de kan udvikle sig til potentielle Real Madrid-trænere - de har i hvert fald fået et fantastisk udgangspunkt;)

Så bliver det spændende at se - hvis Zidane og Clement rejser - hvem man ansætter som assistent... Raúl?

12 år 2 måneder siden #4160 af madrid2000

Siempre Madrid skrev:

madrid2000 skrev: Forresten var lige en smut forbi Fcbarcelona.dk for at se, hvordan vores rivaler reagerede på vores europæiske sejr. Man må godt nok sige, at de går i nogle små sko og stramme underhyler. Hehe.

Er det ikke som et afsnit "De unge mødre"? Man bruger en halv time på det og bagefter sidder man bare og tænker: Gudfader bevare mig vel!!

Nu fik jeg vist skrevet det i den forkerte tråd... Jeg havde forventet lidt anderkendelse, men blev godt nok overrasket. Can't blame them... Ramos gav dem noget af en chok!!! Hehehe

• Paulochichon
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #4161 af Paulochichon
Besvaret af Paulochichon på emne Rygtebørsen XVIII
Hvornår kommer "rygtebørsen" op at køre på hjemmesiden igen? Altså den hvor rygterne vurderes med stjerner både ved til- og afgange?

12 år 2 måneder siden #4162 af madrid2000
Bliver Coentrao eller smutter han? Mig bekendt er han aldrig rigtig faldet til i klubben. Han er jo også andet valg, når Marcelo er helt frisk og halv god form. Hvis vi får et godt bud og han gerne vil væk, så skal have lov. Istedet kunne man tilføre Cashley? Han er måske lidt løn tung, men til gengæld gratis. Man kunne også går efter Luke Shaw. Kæmpe talent på venstre back og kun 18 år. Kunne være dejlig at snuppe ham foran United...

• Brian
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #4163 af Brian
Besvaret af Brian på emne Rygtebørsen XVIII
Ny sæson, nye indkøb. Her er hvad min foretrukne startopstilling vlle se ud næste sæson.
Iker
Lahm-Varana-Ramos-Ashley Cole
Modric-Xabi Alonso
Bale-Yaya Toure-Ronaldo
Zlatan

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #4164 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Rygtebørsen XVIII

Brian skrev: Ny sæson, nye indkøb. Her er hvad min foretrukne startopstilling vlle se ud næste sæson.
Iker
Lahm-Varana-Ramos-Ashley Cole
Modric-Xabi Alonso
Bale-Yaya Toure-Ronaldo
Zlatan

Legendarisk indlæg

Leveret af Kunena Forum