Rygtebørsen XVIII
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Cristiano skrev: Hvis rygterne om Arturo Vidal til Real Madrid er sandt, så er det ret spændende!!!
Manden kan tackle samt score mål og endda masser af dem! 18 mål for Juventus i Serie A, Champions League og Europa League!. Vi mangler en målfarlig central midtbanespiller.
Vi har Alonso (0 mål), Illarra (3mål), Modric (2mål), Khedira (1mål), Casemiro (0mål) og Isco (11mål) som centrale midtbanespillere. (Di Maria anser jeg mere som en kantspiller på trods af at han kan spille i midtbanen med 4-3-3).
1 målfarlig centrale midtbanespiller samt 1 kvalitets angriber til at supplere Benzema er på min ønskelisten!
Forstår ikke helt hvad du mener. Hvordan kan man ligefrem mangle en central midtbanespiller til at score mål?
Er det ikke ligegyldigt om vores centrale midtbanespillere scorer mål, når BBC gør det, samt supplerende spillere af og til? Og nårh ja og Ramos ;)
Siempre Madrid skrev: Tjoh, opret du bare en rygtebørs XIX ;-)
Gerne jeg har bare 10 tommelfinger når det kommer til pc stuff.. Men jeg prøver :)
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
- Cristiano
- Gæst
-
Cristiano skrev: Vi har angrebsspillere der kan score, en forsvarsspiller der kan score så why not også tilføje en midtbanespiller der kan score? :-)
Di Maria ;)
nono skrev: Rygte:
Adriano Galliani, Milan forhandler angiveligt med Madrid om at få Illarramendi på en låneaftale hvor Milan modsvarer 100% af hans løn i resten af sæsonen. Det lyder i mine ører som en perfekt løsning for vores unge talent. Han skal have noget fast spilletid og at det foregår i en tidligere storklub hvor såvel den sportslige ledelse som klubbens fans stadig stiller høje krav gør bestemt intet. Milan er jo idag den perfekte kravlegård for Real Madrids talenter.
Hvis vi håber at gøre brug af Illarra i fremtiden, så håber jeg virkelig ikke at han ryger til Milan, den klub er i øjeblikket hvor talent og ambition går hen for at dø. López er nok det nærmeste man kommer en solstrålehistorie fra denne sommer og hans sæson har forløbig bestået af en straffesparksredning, en katastrofekamp, en måned lang skade, knap en måned på bænken til fordel for en (ca.) 58-årig Abbiati og endelig en ikke vildt overbevisende tilbagevenden til startopstillingen efter beklagelser til medierne og kommentarer fra Berlusconi. Honda er den eneste spiller der har forbedret sig siden sidste sæson og deres fans er gået fra at kræve CL fodbold til at håbe på EL. Ryger Illarra til Milan, så er det det samme som at opgive ham på lang sigt, hvilket måske også er klubbens plan. Illarra er forøvrigt ikke den eneste Madrid spiller de italienske medier forbinder med Milan - snørren skulle også være ude efter Khedira og Arbeloa.
- Inspektøren
- Gæst
-
www.marca.com/2014/11/13/futbol/equipos/...drid/1415883640.html
www.marca.com/2014/11/13/futbol/equipos/...drid/1415884897.html
Som jeg ser det, så er der 4 klubber der bejler til hans underskrift: Chelsea, Bayern München, City og os.
Bayern München står med en Frank Ribery på venstrekanten, der uden tvivl leverer varen på nuværende tidspunkt. Spørgsmålet er bare, hvor lang tid den 30 årige franskmand kan forsætte før alderen for alvor rammer ham og desuden, så vil Reus befinde sig under nogle trygge rammer med hans bedste ven Götze og en anden tidligere holdkammerat som han har fodret masser af assists til; Robert Lewandowski.
Selvom Chelsea kører derudaf i Premier League, så har man også set Chelsea have problemer offensivt med at kombinere sig gennem kompakte defensive hold. og en Reus til 20 mio. euro kan man altid bruge. Selv hvis det så skulle betyde at en anden top spiller må takke sig af med en plads på bænken; Schürrle, Oscar eller Willian.
Der har desuden også været en tendens til, at det har skulle være Hazard der skulle trække læsset offensivt på den sidste tredje del af banen og det tror jeg ikke The Speciel One er tryg ved, hvis han nu skulle få en off-day.
Manchester City mangler en venstre kant med kvalitet. På nuværende tidspunkt har de en Nasri, Scott Sinclair og Milner der kan spille på positionen. Sinclair og Nasri er ikke gode nok til den position og Milner er da uden tvivl en fantastisk spiller. Men hvis man kunne hente Reus, så kunne Milner spille på sin foretrukne position (højrekanten), hvor han er endnu bedre og Reus kunne spille på venstrekanten. På denne måde ville deres startopstilling også blive forbedret.
Desuden er Manchester City også hårdt ramt af FFP sanktioner, hvorfor man skal begynde at tænke mere økonomisk bæredygtigt. Og en verdensklasse spiller som Reus til 20 mio. Euro er en 'bargain' af de bedste.
Vi burde egentlig ikke være med i det her løb, da vi har en verdens absolutte bedste offensiv. Meeeen. Reus til 20 mio. euro? Det er simpelthen for billigt til, at vi bare kan se på mens andre hold slås om den verdensklasse spiller. Hvis han blev hentet til klubben, kan vi altid sælge ud af vores eksklusive overskudslager.
*Da Barcelona først må hente spillere til deres klub i Januar vinduet 2016, har jeg valgt ikke at tage dem med som bejler til Reus, da jeg er 100 % sikker på, at han bliver solgt inden dét vindue.
Han kunne dog også vælge at forlænge sin kontrakt til 2019/2020 'out of respect' for Klopp, Borussia Dortmund og deres fans og tage fusen på samtlige fodbold-debatøre. Men nu om dage er det de færreste spillere der har sådan et forhold til sin klub i en tid, hvor penge i den grad dominerer fodbolden.
Interessant! Jeg tror nu mest på enten os eller Bayern, og må jeg tilføje Manchester United af den årsag, at de bruger penge som ind i helvede, samtidig med at de trods alt er en interessant klub. Men jeg synes faktisk ikke, at vi skal købe ham, da han giver associationer til Bale, der er skadet for ofte! :/
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
¡Hala Madrid!