Rygtebørsen XVIII

12 år 2 måneder siden #4177 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII
Så vil jeg lukke den her med en lille sidenote om den ellers nok så udskældte Illarramendi: Jeg kan sagtens se Illarramendi få en opblomstring i sin anden sæson i klubben, akkurat som det var tilfældet med Modric. Om end jeg heller ikke helt vil sammenligne, fordi Xabi Alonso som udgangspunkt stadig vil stå foran Illarra i køen. Bum!
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Lars1991, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 2 måneder siden #4178 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Rygtebørsen XVIII

Cristiano skrev: Hvis rygterne om Arturo Vidal til Real Madrid er sandt, så er det ret spændende!!!
Manden kan tackle samt score mål og endda masser af dem! 18 mål for Juventus i Serie A, Champions League og Europa League!. Vi mangler en målfarlig central midtbanespiller.
Vi har Alonso (0 mål), Illarra (3mål), Modric (2mål), Khedira (1mål), Casemiro (0mål) og Isco (11mål) som centrale midtbanespillere. (Di Maria anser jeg mere som en kantspiller på trods af at han kan spille i midtbanen med 4-3-3).

1 målfarlig centrale midtbanespiller samt 1 kvalitets angriber til at supplere Benzema er på min ønskelisten!

Forstår ikke helt hvad du mener. Hvordan kan man ligefrem mangle en central midtbanespiller til at score mål?
Er det ikke ligegyldigt om vores centrale midtbanespillere scorer mål, når BBC gør det, samt supplerende spillere af og til? Og nårh ja og Ramos ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

12 år 2 måneder siden #4179 af r-mb-q
Besvaret af r-mb-q på emne Rygtebørsen XVIII

Siempre Madrid skrev: Tjoh, opret du bare en rygtebørs XIX ;-)

Gerne jeg har bare 10 tommelfinger når det kommer til pc stuff.. Men jeg prøver :)

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre

12 år 2 måneder siden #4180 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen XVIII
Uanset om der skal købes en Galactico eller ej, så skal der i hvert fald købes ind til bredden. Det eneste der har været at skyde med har været Isco, Marcelo, Morata og Illarra, og kampene mod Valladolid og Celta viste med al ønskelig tydelighed at bredden ikke er stor nok. Efter Jesés skade har den offensive trussel fra bænken været til at overse.

12 år 2 måneder siden #4181 af TcRedondo
Besvaret af TcRedondo på emne Rygtebørsen XVIII
Det passer altså heller ikke. I mange af kampene har vi faktisk kun forsvaret med 3 mand på midtbanen, hvor modric og maria/anden spiller har haft ansvaret for at understøtte backerne, og Alonso har ligget centralt. En anden mulighed er selvfølgelig den klassiske 4-2-3-1, hvor man også har 2 sideordnede centrale midtbanespillere. Denne opstilling kræver så en hængende angriber/offensiv midt der ligger centralt og lægger op/scorer mål. Men hverken Isco eller Modric har overbevist på den plads endnu, da de ikke er målfarlige eller hurtige nok. En sådan opstilling vil så også gøre Marias rolle besværlig da han nok hverken får lov at spille i stedet for Ronaldo eller Bale.

• Cristiano
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #4182 af Cristiano
Besvaret af Cristiano på emne Rygtebørsen XVIII
Vi har angrebsspillere der kan score, en forsvarsspiller der kan score så why not også tilføje en midtbanespiller der kan score? :-)

12 år 2 måneder siden #4183 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen XVIII

Cristiano skrev: Vi har angrebsspillere der kan score, en forsvarsspiller der kan score så why not også tilføje en midtbanespiller der kan score? :-)

Di Maria ;)

11 år 8 måneder siden #4184 af MMM
Besvaret af MMM på emne Rygtebørsen XVIII
Kopieret fra sæson tråden:

nono skrev: Rygte:
Adriano Galliani, Milan forhandler angiveligt med Madrid om at få Illarramendi på en låneaftale hvor Milan modsvarer 100% af hans løn i resten af sæsonen. Det lyder i mine ører som en perfekt løsning for vores unge talent. Han skal have noget fast spilletid og at det foregår i en tidligere storklub hvor såvel den sportslige ledelse som klubbens fans stadig stiller høje krav gør bestemt intet. Milan er jo idag den perfekte kravlegård for Real Madrids talenter.

Hvis vi håber at gøre brug af Illarra i fremtiden, så håber jeg virkelig ikke at han ryger til Milan, den klub er i øjeblikket hvor talent og ambition går hen for at dø. López er nok det nærmeste man kommer en solstrålehistorie fra denne sommer og hans sæson har forløbig bestået af en straffesparksredning, en katastrofekamp, en måned lang skade, knap en måned på bænken til fordel for en (ca.) 58-årig Abbiati og endelig en ikke vildt overbevisende tilbagevenden til startopstillingen efter beklagelser til medierne og kommentarer fra Berlusconi. Honda er den eneste spiller der har forbedret sig siden sidste sæson og deres fans er gået fra at kræve CL fodbold til at håbe på EL. Ryger Illarra til Milan, så er det det samme som at opgive ham på lang sigt, hvilket måske også er klubbens plan. Illarra er forøvrigt ikke den eneste Madrid spiller de italienske medier forbinder med Milan - snørren skulle også være ude efter Khedira og Arbeloa.
Sidste redigering: 11 år 8 måneder siden ved MMM.

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 8 måneder siden #4185 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Rygtebørsen XVIII
Reus forlader med garanti Dortmund til sommer og der vil uden tvivl være konkurrence om hans underskrift:

www.marca.com/2014/11/13/futbol/equipos/...drid/1415883640.html
www.marca.com/2014/11/13/futbol/equipos/...drid/1415884897.html

Som jeg ser det, så er der 4 klubber der bejler til hans underskrift: Chelsea, Bayern München, City og os.

Bayern München står med en Frank Ribery på venstrekanten, der uden tvivl leverer varen på nuværende tidspunkt. Spørgsmålet er bare, hvor lang tid den 30 årige franskmand kan forsætte før alderen for alvor rammer ham og desuden, så vil Reus befinde sig under nogle trygge rammer med hans bedste ven Götze og en anden tidligere holdkammerat som han har fodret masser af assists til; Robert Lewandowski.

Selvom Chelsea kører derudaf i Premier League, så har man også set Chelsea have problemer offensivt med at kombinere sig gennem kompakte defensive hold. og en Reus til 20 mio. euro kan man altid bruge. Selv hvis det så skulle betyde at en anden top spiller må takke sig af med en plads på bænken; Schürrle, Oscar eller Willian.
Der har desuden også været en tendens til, at det har skulle være Hazard der skulle trække læsset offensivt på den sidste tredje del af banen og det tror jeg ikke The Speciel One er tryg ved, hvis han nu skulle få en off-day.

Manchester City mangler en venstre kant med kvalitet. På nuværende tidspunkt har de en Nasri, Scott Sinclair og Milner der kan spille på positionen. Sinclair og Nasri er ikke gode nok til den position og Milner er da uden tvivl en fantastisk spiller. Men hvis man kunne hente Reus, så kunne Milner spille på sin foretrukne position (højrekanten), hvor han er endnu bedre og Reus kunne spille på venstrekanten. På denne måde ville deres startopstilling også blive forbedret.
Desuden er Manchester City også hårdt ramt af FFP sanktioner, hvorfor man skal begynde at tænke mere økonomisk bæredygtigt. Og en verdensklasse spiller som Reus til 20 mio. Euro er en 'bargain' af de bedste.

Vi burde egentlig ikke være med i det her løb, da vi har en verdens absolutte bedste offensiv. Meeeen. Reus til 20 mio. euro? Det er simpelthen for billigt til, at vi bare kan se på mens andre hold slås om den verdensklasse spiller. Hvis han blev hentet til klubben, kan vi altid sælge ud af vores eksklusive overskudslager.

*Da Barcelona først må hente spillere til deres klub i Januar vinduet 2016, har jeg valgt ikke at tage dem med som bejler til Reus, da jeg er 100 % sikker på, at han bliver solgt inden dét vindue.
Han kunne dog også vælge at forlænge sin kontrakt til 2019/2020 'out of respect' for Klopp, Borussia Dortmund og deres fans og tage fusen på samtlige fodbold-debatøre. Men nu om dage er det de færreste spillere der har sådan et forhold til sin klub i en tid, hvor penge i den grad dominerer fodbolden.
Sidste redigering: 11 år 8 måneder siden ved Inspektøren.

11 år 8 måneder siden #4186 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Rygtebørsen XVIII
@Inspektøren

Interessant! Jeg tror nu mest på enten os eller Bayern, og må jeg tilføje Manchester United af den årsag, at de bruger penge som ind i helvede, samtidig med at de trods alt er en interessant klub. Men jeg synes faktisk ikke, at vi skal købe ham, da han giver associationer til Bale, der er skadet for ofte! :/

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

11 år 8 måneder siden #4187 af Petroleum
Besvaret af Petroleum på emne Rygtebørsen XVIII
Hvad mener folk om polemikken med varane? Der er så forfærdeligt mange rygter som går på at varane er til salg. Sidste jeg læste kostede han 19 mio pund. Tror i han er blevet træt af at være nummer 3 i køen efter Ramos og pepe?

11 år 8 måneder siden #4188 af andreashn
Besvaret af andreashn på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg tror mere, at der er nogle britiske journalister, der håber lidt for meget. :)

¡Hala Madrid!

Leveret af Kunena Forum