Rygtebørsen XVIII
Petroleum skrev: Hvad mener folk om polemikken med varane? Der er så forfærdeligt mange rygter som går på at varane er til salg. Sidste jeg læste kostede han 19 mio pund. Tror i han er blevet træt af at være nummer 3 i køen efter Ramos og pepe?
Hvorfor skulle vi sælge?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Petroleum skrev: Hvad mener folk om polemikken med varane? Der er så forfærdeligt mange rygter som går på at varane er til salg. Sidste jeg læste kostede han 19 mio pund. Tror i han er blevet træt af at være nummer 3 i køen efter Ramos og pepe?
Sidst jeg læste var han tilfreds nok til at forlænge til 2020.
- Madridistao
- Junior bruger
-
Personligt har jeg mega optur over at vi har 3 af verdens 5 bedste midterforsvarer!
- Bobonation
- Gæst
-
Argumentet skulle være, at Kramer har større mulighed for at kunne gøre en forskel her og nu, mens Silva højest sandsynligt skal bruge en tilvænningsperiode.
Er der nogle, der har set denne Kramer spille i Bundesligaen? Har han potentiale til Real Madrid?
Må indrømme at jeg ikke har noget kendskab til ham udover han lavede et flot selvmål mod Dortmund, men jeg vil da til enhver tid forforetrække en tysker frem for en brasilianer simpelthen fordi de "nye" tyskere er så godt skolet. Taktisk dygtige og disciplineret.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Med mindre, man sælger Bale, så går kabalen i hvert fald ikke op.
Ronaldo/Jesé - Benzema/ny angriber - Bale/Reus
James/Isco
Kroos/Illarra - Modric/Silva
Eller hvad siger I andre??
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev: Jeg er helt med på, Reus er en fantastisk fodboldspiller, der ville passe perfekt ind på holdet. Men man mener vel ikke seriøst, man vil hente ham til sommer qua vores nuværende offensive spillere?
James/Isco
Det lyder som noget af et Perez projekt med et Galacticos køb hver sommer, og selvom jeg er kæmpe Reus fan, så er det et unødvendigt køb. Omend prisen er fuldstændig latterlig lav. Vi ville dog tjene stort på at sælge Bale, og hente Reus ind i stedet for. Ikke nok med det vil give et kæmpe plus på kontoen, så vil vi IMO også blive forstærket gevaldigt.
Reus taber kun kampen om hurtighed overfor Bale, ellers er Reus langt overlegen i alle spillets facetter, og læg dertil, at Reus på ingen måder er langsom, men faktisk rigtig hurtig, og vigtigst af alt, så er han hurtig med bold.
Det jeg specielt godt kan lide ved Reus, det er at han er kampafgørende ligesom Bale også er det, men Reus spiller bare oftest rigtig godt. Han er en type ligesom Isco, som også er utrolig fremtræden i sit spil, men som samtidig er kampafgørende på den ene eller anden måde.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Jeg håber på en eller anden måde at Reus kommer til klubben! Jeg kan godt li ham så spiller og han var fantastisk imod os, for 2 år siden i Chl! :-)
Nej, hellere kigge mod et permanent supplement til Benzema. Javier Hernandéz er ikke løsningen.
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Real Madrid skrev: Jeg er helt med på, Reus er en fantastisk fodboldspiller, der ville passe perfekt ind på holdet. Men man mener vel ikke seriøst, man vil hente ham til sommer qua vores nuværende offensive spillere?
James/Isco
Reus er garanteret en fantastisk fodboldspiller og det i sig selv synes jo - blandt mange - at være det absolut mest gyldige argument for indkøb. Passer han perfekt ind på holdet, når Bale er en del af det? Det svarede du jo selv på og jeg er helt enig i at kabalen ikke ville gå op! Han passer muligvis perfekt ind i spillet, men som truppen/holdet ser ud nu, så er der simpelthen bare ikke plads - og det er der bare ikke!
Det er fint at have et øje på spillere som Reus, ja, det er nok ligefrem et krav for en klub som Real. Men i følge min logik, så vil han altså først blive relevant, når en af de nuværende offensive-spillere, af den ene eller anden grund, ikke længere er til rådighed. Et salg af Bale ville jeg faktisk ikke begræde, det eneste positive jeg pt. kan se i at have ham i truppen, er at Ronaldo er på vej op i årene. Jeg har nemlig set, og i den grad nydt, spillet i de kampe hvor vi kun har haft ét lyntog på banen. Derfor synes der at være en del, som tyder på, at jeg nok ville foretrække en type som Reus, fremfor Bale. Men Bale forsvinder jo nok ikke lige foreløbeligt og derfor er snakken om Reus - forhåbentligt - ikke andet end tidsfordriv blandt medier og fans.
For lige at komme hele vejen omkring transfermøllen, så forstår jeg på ingen måde, at man går efter denne Silva? Et køb af Kramer ville, for den sags skyld, heller ikke ligefrem gøre underværker for mit humør. Det virker så ufatteligt hult, at snakke om hvor lovende en Medrán er, samtidig med at man ligger i forhandlinger med brasilianske-, og, eller, tyske-talenter?? Det er altså en erstatning af en breddespiller (Khedira), vi er ude efter, og er det ikke lige præcis hér, egne talenter bør få muligheden for at bevise sig? Man skal ikke hive talenter op, blot for at hive talenter op, men når nu en Medrán rent faktisk ser lovende ud - det ser ovenikøbet ud til, at vi har to skud i bøssen, da José J. ligeledes virker enormt interessant - så er dette alternativ da oplagt?... I hvert fald i mit paradis.
Altid Real Madrid.
- Inspektøren
- Gæst
-
futbol.as.com/futbol/2014/12/23/primera/1419303225_408421.html
Jeg ville sige ja tak uden at tøve et eneste sekund, inden United indser hvad de har gang i.
Ud med Bale for 153 millioner euro og ind med Reus for 25 mio euro. Kunne det seriøst blive bedre?