Rygtebørsen XVIII

11 år 7 måneder siden #4201 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

Inspektøren skrev: El Manchester United pagaría 153 millones por Gareth Bale
futbol.as.com/futbol/2014/12/23/primera/1419303225_408421.html

Jeg ville sige ja tak uden at tøve et eneste sekund, inden United indser hvad de har gang i.

Ud med Bale for 153 millioner euro og ind med Reus for 25 mio euro. Kunne det seriøst blive bedre?

Når noget lyder for godt til at være sandt .....
;-)

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 11 år 7 måneder siden ved Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 7 måneder siden #4202 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg vil langt hellere have Bale på holdet end Reus..

11 år 7 måneder siden #4203 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg foretrækker klart Reus fremfor Bale, men det er ikke fordi Real Madrid har brug for ham og det er heller ikke fordi at vi skal have samtlige gode spillere der findes i denne verden - vi har i forvejen gode spillere på nuværende tidspunkt, hvis ikke de bedste.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 7 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: FranciscoISCO

11 år 7 måneder siden #4204 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen XVIII
Cavani og Lavezzi på vej væk fra PSG - særligt førstnævnte kunne være et hamrende interessant alternativ til Chicharito, der i hvert fald ikke ser ud til at have kvalitet til Madrid.

Naturligvis skal en sådan handel først effektueres fra sommerpausen, men faktum er, at vi kommer til at være en angriber for lidt, når Javier Hernandez' lejeaftale udløber.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

11 år 7 måneder siden #4205 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Rygtebørsen XVIII

DarioGomez skrev: Cavani og Lavezzi på vej væk fra PSG - særligt førstnævnte kunne være et hamrende interessant alternativ til Chicharito, der i hvert fald ikke ser ud til at have kvalitet til Madrid.

Naturligvis skal en sådan handel først effektueres fra sommerpausen, men faktum er, at vi kommer til at være en angriber for lidt, når Javier Hernandez' lejeaftale udløber.

Nej tak, til dem begge, er du gal hvor var der mange som ønskede Cavani til klubben for halvanden år siden. Men er du gal hvor er jeg glad for de ikke fik deres ønske opfyldt. Han var et for stort navn dengang, og ville ha' spoleret vores nu så fine angreb. Lavezzi har jeg haft en svaghed for siden hans ChL succes med Napoli for en del år siden. Men han skal selvfølgelig heller ikke til Real Madrid.

Jeg mener faktisk at Reus kan være løsningen på vores "angriber-problem". Vi har set hvor lidt spilletid vores mexi'dreng har fået i efteråret, så en decideret konkurrent til angriberposten har vi slet ikke brug for. Vi har brug for en løsning hvis Benz' skulle blive skadet, og der er Reus altså super-optimal. Reus har vist sig som en fin spilstation. Som Dios skriver så er han vanvittig i de små rum. Lidt ligesom Benzema, er han også god til at holde bolden, få den ekspederet videre og løbe i position og trække forsvaret væk fra en evt. Ronaldo eller Bale. Jeg tror han vil være guld værd som den hængendeangriber, vi også ser Benzema spille sommetider.

Edit: Selvfølgelig skal Reus ikke kun tiltænkes i front, han kan spille de fire forreste pladser. Endnu en grund til han skal hentes. Han er en blanding mellem Bale og Isco. Hurtighed, placeringsevne og teknik i en smuk balance.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 7 måneder siden ved JimmyBroe.

11 år 7 måneder siden #4206 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII
....og så må man ikke glemme Jesé, som mulig angriber!
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 7 måneder siden #4207 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Rygtebørsen XVIII

M_linding skrev: ....og så må man ikke glemme Jesé, som mulig angriber!

Enig, jeg ønsker mere end noget andet at Jese bliver stamspiller på holdet med tiden, hvis han fortsætter hvor han slap inden skaden selvfølgelig. Det vil tiden vise. Uanset hvad så er 4 spillere til de 3 forreste pladser også lige i underkanten. Hvis vi antager at James og Isco slås om den sidste fjerde plads.

Jeg er her stadig XOXO

11 år 7 måneder siden #4208 af MMM
Besvaret af MMM på emne Rygtebørsen XVIII

Martin Ødegaard (16) har landet i Madrid – igjen. VG får opplyst at han nå skal være nær en overgang til det mange mener er verdens største fotballklubb: Real Madrid.

Etter det VG kjenner til er målet med turen å bli enig om en overgang til gigantklubben. Martin Ødegaard skal være forespeilet en plass i A-stallen umiddelbart, nærmest med løfte om spilletid. Draktnummer 16 skal allerede være trykket opp med Ødegaards navn på for å vise hvor intenst Real Madrid ønsker drammenseren.

Mere her: www.vg.no/sport/fotball/spansk-fotball/o...-spiller/a/23368882/

Plads i førsteholdstruppen synes jeg godt nok er at stramme den, men vi får vel se.

11 år 7 måneder siden #4209 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg finder det interessant, at Carletto synes indstillet på integrere Khedira som en del af holdet, trods hans kontraktmæssige forhold. Jeg har den teori, at Carletto ønsker at beholde Khedira og gerne ser ham forlænge sin kontrakt. Mens Pérez formentlig ser større markedsværdi i Lucas Silva - især i forhold til det populære sydamerikanske marked - hvor Khedira til gengæld, sådan generelt set, nok ikke ligefrem er den spiller, der sælger flest trøjer. Dog ikke fordi det skal forlyde sig sådan, at Pérez og Carletto ikke har snakket sammen om Lucas Silva, for mig virker det bare som om Carletto foretrækker Khedira, mens Pérez foretrækker Lucas Silva. Lucas Silva vil være et typisk Pérez-indkøb. Han er vældig populær i Brasilien, har et lidt "pænere" ansigt udadtil og vil nok sælge lidt flere trøjer.

Selv har jeg ikke umiddelbart nogen præference. Hvis Khedira forlænger sin kontrakt, bliver i klubben og Lucas Silva ikke kommer: fint. Hvis han ikke gør, forlader klubben og Lucas Silva kommer til i stedet: fint. Under alle omstændigheder tror jeg det står mellem de to til den centrale midtbane. Kramer har forlænget med Leverkusen og vender efter alt at dømme tilbage dertil. Og det seneste navn der har været nævnt, Kevin Strootman, tror jeg ikke på.

Casemiro kunne selvfølgelig være et alternativ, men jeg tror ikke han er med i den ligning. Hvis Casemiro kommer tilbage og klubben vælger at beholde ham, så er det formentlig fordi Illarramendi lejes ud eller sælges. Det må stå mellem Illarra, Casemiro og Medrán.

Så synes jeg i øvrigt det er interessant at nævne et navn, som ikke mange taler om: Denis Cheryshev. Denis har gjort det fremragende i Villarreal og et eller andet sted kan jeg godt se ham tilbage i truppen fra næste sæson.
Sidste redigering: 11 år 7 måneder siden ved El_Juan.

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 7 måneder siden #4210 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Rygtebørsen XVIII
Pep se lanza a por Varane
www.marca.com/2015/01/10/futbol/equipos/...drid/1420876406.html

Det er det værste der kunne ske, hvis det altså sker. Her har vi med verdens bedste midterforsvar-spiller de næste 8-10 år og vores, hvis ikke bedste, så anden bedste midterforsvar-spiller efter Pepé. Alligevel er det konstellationen Ramos-Pepé der er blevet brugt i hovedparten af sæsonen.

Hvis Varane skifter, så kan man ikke bebrejde ham. Vi får nok i omegnen af 500-600 mio. kroner, men får svært ved at finde en spiller der mindst lige så og lige så god.

Derfor håber jeg også, at Ancelotti fra nu starter med Varane-Pepe, så Varane ikke får lyst til at skifte for at få fast spilletid. Han er simpelthen så god en spiller og meget sympatisk. Han må ikke skifte. Og så til Guardiola oven i købet.

11 år 6 måneder siden #4211 af henrikcomn
Besvaret af henrikcomn på emne Rygtebørsen XVIII
REUS har eftersigende skrevet under på en 5 årig kontrakt fra næste sæson af! Fafantastisk!

11 år 6 måneder siden #4212 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Rygtebørsen XVIII

henrikcomn skrev: REUS har eftersigende skrevet under på en 5 årig kontrakt fra næste sæson af! Fafantastisk!

Hørte det godt, men troede ikke på det. Det med han har været i Spanien mht hus og han lærer spansk er dog interessant. Hus i madrid, så enten real rller athletico ;)

Leveret af Kunena Forum