Rygtebørsen XVIII
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Pelle skrev: Modric på vej væk, da konen ikke kan finde sig til rette i Madrid? Er der nogen, der har noget mere til den historie udover vores lækre news-ticker?
Francois Gallardo skal tages med et smil på læben. Han er vore dages Baron von Münchhausen.
Og El_Juan har ret. Vi burde måske have et los, men vi bruger news-tickeren til de lidt vilde rygter også.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev:
Pelle skrev: Modric på vej væk, da konen ikke kan finde sig til rette i Madrid? Er der nogen, der har noget mere til den historie udover vores lækre news-ticker?
Francois Gallardo skal tages med et smil på læben. Han er vore dages Baron von Münchhausen.
Og El_Juan har ret. Vi burde måske have et los, men vi bruger news-tickeren til de lidt vilde rygter også.
Fair nok - jeg kender ikke manden. Ej heller hørt om ham. News-tickeren er fed, men hvis den dagligt skal få mit hjerte op i halsen, så holder jeg mig sgu fra den ;-)
Håber da godt nok, at dette rygte er en kæmpe løgn! Sælge modric for at få hazard??
Ingen tvivl om at hazard er en fantastisk spiller, men så skulle det være et salg af bale hvis det endelig skulle ske. Modric og Kroos er den bedste midtbane vi har haft i jeg ved ikke hvor mange år!
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Jespersk skrev: www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/rygte-re...tjerne-hente-hazard/
Håber da godt nok, at dette rygte er en kæmpe løgn! Sælge modric for at få hazard??
Ingen tvivl om at hazard er en fantastisk spiller, men så skulle det være et salg af bale hvis det endelig skulle ske. Modric og Kroos er den bedste midtbane vi har haft i jeg ved ikke hvor mange år!
Franske medier plejer også at vide meget om kroatiske spillere i Madrids koner.
De skulle vist bare fylde avisen ud med noget om Hazard, hvilket krævede man fandt på andre rygter.
Varane og modric må ikke sælges, ville være en katastrofe.
asp3200 skrev: Rygter heldigvis. Reus rygtet er afvist af Reus agent desværre.
Det kan vi sådan set ikke rigtigt bruge til noget. Ofte er der indgroet aspekter hvor en spiller/agent nærmest er tvunget til at afvise da der er alskens interesser på spil. Såsom at Reus kan presse på at få en bedre kontrakt, eller at gøre hans ankomst mere spektakulært eller at Dortmund fansene ikke skal blive sure, eller at fokus på Dortmund ikke skal afledes af en kommende skifte eller/og noget helt femte grund...- Så hvad præcist agenten, Reus, assistenttræneren eller luderen udenfor Westfalen stadion siger kan vi ikke rigtigt udlede noget konkret ud af, udover at der formentligt foregår noget bag kulissen.
Bemærk at der trods alt var en grund til at Anders Fogh afviste hårdnakket et Nato-job i sin tid som statsminister men for siden alligevel at ende i Nato. - Det kaldes "spin".
Så nej, det er ikke en "desværre", men snarere "nå? ok, vi får se til sommer".
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Bizarre rumours claim Paul Pogba is on his way to Real Madrid for a medical, but he’s in the Juventus squad against Verona.
The completely unsubstantiated reports have been gathering steam throughout the weekend, culminating in the Daily Star suggesting a £78m offer - €100m.
The story apparently started via ESPN Brazil, who claimed Pogba was already on a plane to Madrid in order to undergo his medical with the Merengues.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...