Rygtebørsen XVIII
Desuden tror jeg sku ikke Aguero koster 400 mil. - Ellers smider vi bare Di Maria i handlen :D
- Skal lige understege at jeg ikke ser Aguero som afløser for Benzema, da jeg synes han har kæmpe potientiale og håber han bliver længe i Madrid!!
Brugte Mancini ikke Aguero på kanten en overgang? - Eller er jeg helt galt på den :)
Hala
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jaken skrev: Jeg kan nu ikke se nogen som helst idé i at udskifte Higuain med Soldado eller Rodrigo. Aguero er uden den mindste tvivl bedre end de to, men han er alt for dyr. At skulle betale omkring de 400 millioner for en rotationsspiller vil være i overkanten. Så ser jeg også langt hellere at Mata bliver hentet tilbage.
Både Soldado og Rodrigo er fantastiske afsluttere, og skal erstatte Higuain. Soldado har den perfekte alder, og hans chancer for at blive en del af landsholdet er ikke særlig store, så han ville derfor måske godt kunne acceptere en lidt mindre rolle i Real Madrid. Rodrigo har bare begejstret mig hvergang jeg har set ham spille. Han har et stort potentiale, og kan udvikle sig meget endnu. Han er en langt bedre afslutter end Morata, og selvom de er nogenlunde på samme alder, så er Rodrigo en del foran Morata i udviklingen IMO. Også på landsholdet.
Jeg foretrækker Benzema som starter i hver kamp. For mig virker hans formdyk som et selvtillidsproblem, og mange gange hjælper hård konkurrence ikke på det punkt.
Som du selv siger, så er det tåbeligt og give så mange penge for en spiller, som kun skal indgå i rotation. Derfor vil jeg også foretrække Soldado eller Rodrigo fremfor Cavani, El Kun, Falcao etc.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
@Dios
Enig i at Rodrigo umiddelbart er en bedre afslutter end Morata og at Benzema helst skal være 1. angriberen. Men kan ikke se pointen i at sælge Higuain og så hente dårligere erstatninger ind, det skulle kun være hvis Higuain forlanger at blive solgt. Soldado er ældre end Higuain og jeg kan ikke se ham udvikle sig mere i fremtiden. Synes også Soldado har været en af de mest usynlige spillere i kampene mod Real Madrid.
Jeg ville umiddelbart hælde mere til at bruge Jesé enten på kanten eller som 2. angriberen til Benzema.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Ind med nogle som er skarpe!
Ser ekstremt gerne Silva i klubben ift Mata og hvis rygterne om El kuns humør i det kolde england så må han gerne komme herned i varmen:)
Hvis de to kommer, så drop gerne cavani og falcao.
Men jeg er enig med asp3200 - Ser heller ikke de to i Real næste sæson.. Higuain bliver aldrig 1. angriber i Madrid og det ved han også godt. Derfor tror jeg han vil søge nye udfordringer i næste sæson. Di Maria virker for umoden i hans spil, da han altid søger den svære aflevering/skud, istedet for at udnytte hans fart og runde backsene. Synes alt for sjældent man ser ham gå til baglinjen.
Silva = :)
Mata = :)
Aguero = :)
Mata + Aguero = :D
Og synes ikke vi skal bekymre os FOR meget over spillernes pris. Det gør Perez i hvert fald ikke :)
Hala
Men jeg er, kedeligt nok, også enig. Di Maria må hellere end gerne blive solgt, såfremt en klub er villig til at betale mere end hvad han blev købt for. Gerne en byttehandel med City eller Chelsea for Silva eller Mata, det ville i mine øjne være drømmescenariet.
Ja, Higuains tid i Real Madrid er desværre også ved at være omme. Ville dog personligt hellere spare de flere hundrede millioner kr. og så i stedet for anvende Jesé som en roterende spiller på angriber -og kantpositionen. Men hvis Perez bliver genvalgt, bliver vi nok nødt til at forholde os til at det kun kan blive mellem Falcao, Cavani eller Aguero - alle under 300 millioner er uacceptabelt :P
Egentlig burde vi vel nok vente med diskussionen, til trænersituation til næste sæson er afgjort.
Enig i at Rodrigo umiddelbart er en bedre afslutter end Morata og at Benzema helst skal være 1. angriberen. Men kan ikke se pointen i at sælge Higuain og så hente dårligere erstatninger ind, det skulle kun være hvis Higuain forlanger at blive solgt. Soldado er ældre end Higuain og jeg kan ikke se ham udvikle sig mere i fremtiden. Synes også Soldado har været en af de mest usynlige spillere i kampene mod Real Madrid.
Jeg ville umiddelbart hælde mere til at bruge Jesé enten på kanten eller som 2. angriberen til Benzema.
Higuain har jo aldrig for alvor sat sit præg i Real Madrid. Han har spillet i Real Madrid siden 2007, og har aldrig rigtig på noget tidspunkt vist sig god nok til og være fast starter. Han har tidligere ytret han vil væk, og det tror jeg faktisk ikke denne sæson har ændret på.
Hvor mange mål er det El Kun har scoret imod Real Madrid? Hvis du vil så kan du også godt smide Torres og Falcao oven i den pulje :D.
I stedet for og tale om kant eller angriber, så er det for mig rigtig simpelt. Higuain skal ud, og Di María enten på bænken eller ud. Så derfor skal der hentes både en kant og angriber.
Er kæmpe fortaler for Isco, Mata, Silva og Muniain. Af dem ville jeg foretrække Mata, fordi han scorer langt flere mål end de andre. Alle passer på profilen IMO.
Favoritten ville faktisk være man lagde Özil ud på kanten, Modric ind centralt og hentede Jesé og Alex op til og agere reserve. Jose R. ville overtage Alex plads på Castilla, og kan modnes nogle år der.
Man ville få den 3-mandsmidtbane som jeg personligt hælder mest til. Modric er fantastisk både defensivt såvel som offensivt. Han kan både lægge den afgørende aflevering, samtidig med hans arbejdsrate er fantastisk høj, og ville gøre vores midtbane langt mere dynamisk og slagkraftig. Han er en slider med finesse :D.
Du kan nok hører jeg er kæmpe fortaler for Modric hehe :).
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
En midtbane med:
Modric og Khedira
Silva eller Mata
Det vil være helt genialt og mere spansk blod ind på holdet. Det vil så også være muligt med 4-4-2 og 4-5-1 hvor man så smider ozil ned som 4 mand på midten og ronaldo/benzema på toppen. Ronaldo kan så være den 5 mand på midten i 4-5-1.
Gad dog godt se en farlig 3-5-2 hvis vi endelig fik en træner som turde, der kunne marcelo evt smides op og så lade pepe/ramos/varane står og tage alt, evt arbeloa hvis man stadig tror på ham, ville dog ikke vælge ham i en 3-5-2. Der er han for langsom og tung.
Men 5 på midten modric, khedira, marcelo som de defensive og så ozil/mata/silva som offensive. Men er desværre ikke mig som sætter holdet, tror dog det vil give helt vildt meget boldomgang og lidt a la Barcelonas % i bold besigelse men med mere kynismo og kontra stadig aktiv.
Jeg var millisekunder fra at give dig et TAK, da jeg var færdig med at læse dit indlæg, men så huskede jeg den første linje ;)
Higuain synes jeg bestemt har sat sit præg, ikke på samme måde som Di Stéfano, Butragueño, Hugol, Raul eller Cristiano, men han har trods alt et målsnit på over 0,5 pr. kamp i La Liga og været klubtopscorer inden Cristiano kom til. Jeg vil altid holde med Higuain, han har bare ikke niveauet til Real Madrid længere...
Jeg havde iøvrigt glemt alt om Isco! Jeg håber, som sagt, på Mata/Silva, Isco og Jesé som erstatninger for Di Maria, Kaka og Higuain, men det afhænger jo også af hvem træneren er.
Hvis/når Perez bliver genvalgt er det dog så sikkert som amen i kirken, at 2-3 topspillere til en alt for høj pris vil blive købt. Så hvis jeg kender Perez ret bliver det formentlig noget i den retning af: Silva, Falcao og enten Isco eller Bale.
"Favoritten ville faktisk være man lagde Özil ud på kanten, Modric ind centralt og hentede Jesé og Alex op til og agere reserve. Jose R. ville overtage Alex plads på Castilla, og kan modnes nogle år der.
Man ville få den 3-mandsmidtbane som jeg personligt hælder mest til. Modric er fantastisk både defensivt såvel som offensivt. Han kan både lægge den afgørende aflevering, samtidig med hans arbejdsrate er fantastisk høj, og ville gøre vores midtbane langt mere dynamisk og slagkraftig. Han er en slider med finesse :D.
Du kan nok hører jeg er kæmpe fortaler for Modric hehe :)."
Det er ordret hvad jeg håber, at man gør fra næste sæson... Det vil simpelthen være perfektion - og så endda til 0 kr!
- Rubæk
- Gæst
-
Aarrhh, under Pellegrini og frem til sin rygskade var han urørlig som førsteangriber. Det eneste der for mig at se skulle kunne redde ham i Madrid er en markant ændring i spillestil, og den kommer ikke med Ronaldo på holdet.Dios skrev: Higuain har jo aldrig for alvor sat sit præg i Real Madrid. Han har spillet i Real Madrid siden 2007, og har aldrig rigtig på noget tidspunkt vist sig god nok til og være fast starter.
- Raúl 7
- Gæst
-