Om Vores Rivaler IX

8 år 9 måneder siden #4597 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX
PSG - Bayern: PSG ser altså virkelig skarpe ud... Man må lette på hatten for Alves, ligesom offensiven ser rimelig ond ud. Når det så er sagt, så har Ancelotti da sat sit hold helt forkert ud... De forfalder til indlægs-syndromet, som var en epidemi, som RM også var ramt af, dengang italieneren var i Madrid...

Sporting - Barca: Hvis man mener, at Barca ser stærkere ud end RM, så er den her kamp da bevis på det modsatte... Når Barca rammer en dårlig stime i ligaen, henter vi dem sgu. Suarez er ikke bedre end Alcacer pt. Og Alcacer har ikke engang spillet endnu.

Juventus - Olumpiakos: Juve er en skygge af sidste år... Allegri har slet ikke fundet ud af, hvordan han lægger yderligere niveau på... og Mandzukic... altså...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 8 år 9 måneder siden ved ChrillRM14.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 9 måneder siden #4598 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX
Mbappé ville passe så godt ind her, godt nok ærgerligt man mistede ham til PSG.
Følgende bruger(e) sagde tak: Doc.juego, elle44

8 år 9 måneder siden #4599 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
og hvad sker der med Barcelona...den ene sæson får de foræret masser af straffe...og nu får de masser af mål på selvmål!!

8 år 9 måneder siden #4600 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX

mohbar skrev: og hvad sker der med Barcelona...den ene sæson får de foræret masser af straffe...og nu får de masser af mål på selvmål!!

Vi har sat os selv i en tåbelig situation i ligaen, men hvis Real Madrid koncenterer sig om sig selv, og ikke bliver frustreret af Barcas medgang, så tror jeg også vi henter dem. Det burde dog have været en sæson hvor ligaen blev vundet uden problemer.

8 år 9 måneder siden #4601 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
Bayern blev kørt over på omstillinger. PSG er godt nok uhyggelige på dem, de vist de nye konger af omstillingsspil nu!

ps. Graulund er så forfærdelig at høre på. Hvorfor bliver han ved med at kommentere kampe?
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, El Rojo, El Siete

8 år 9 måneder siden #4602 af El Rojo
Besvaret af El Rojo på emne Om Vores Rivaler IX
Flot kamp af PSG her til aften. Deres fronttrio må i mine øjne være den mest skræmmende i fodboldeuropa pt.

I mine øjne må PSG ligge godt med i feltet over hold der kan fravriste trofæet fra Madrid. Jeg ser dem helt oppe på siden af Barcelona og Juventus, måske endda foran, det er godt nok et uhyggeligt hold de har. Bayern tror jeg ikke meget på, og de engelske hold er jo efterhånden notorisk elendige i Europa.

Hvordan ser I den øjeblikkelige powerranking i CL?

8 år 9 måneder siden #4603 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX
1) Real Madrid. Jo bedre modstanderen er. Jo bedre spiller vi.

Resten af pladserne er ligegyldige.

;-)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, ChrillRM14

8 år 9 måneder siden #4604 af Jonas
Besvaret af Jonas på emne Om Vores Rivaler IX

El Rojo skrev: Flot kamp af PSG her til aften. Deres fronttrio må i mine øjne være den mest skræmmende i fodboldeuropa pt.

I mine øjne må PSG ligge godt med i feltet over hold der kan fravriste trofæet fra Madrid. Jeg ser dem helt oppe på siden af Barcelona og Juventus, måske endda foran, det er godt nok et uhyggeligt hold de har. Bayern tror jeg ikke meget på, og de engelske hold er jo efterhånden notorisk elendige i Europa.

Hvordan ser I den øjeblikkelige powerranking i CL?

Jeg tror egentlig at vi kommer til at se de engelske hold gøre det godt. Jeg tror Liverpool og Chelsea kommer til at gøre det fint mens City og specielt United bliver rigtig farlige. Jeg har en fornemmelse af at Mou godt kunne tage den i år. Udover de engelske hold tror jeg primært på Real og PSG. Barca, Bayerne og Juve skal man aldrig afskrive men de ser ikke stærke ud. De har brug for nyt blod på de respektive hold.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

8 år 9 måneder siden #4605 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
Min top 5 er:

Real Madrid
Barcelona
PSG
Manchester City/Chelsea.

8 år 9 måneder siden #4606 af Lukita
Besvaret af Lukita på emne Om Vores Rivaler IX

Steen skrev: Mbappé ville passe så godt ind her, godt nok ærgerligt man mistede ham til PSG.

Enig! Den knægt er så vanvittig, han ville passe som fod i hose i klubben, både som en af angriberne i vores nuværende formation, men også i en 4-3-3 formation ville han jo kunne dække alle pladser. Han har alle forudsætninger til at blive verdens bedste spiller.

I stedet har vi Bale, der er skadet i 60 % af tiden, og Benzema som er.... ja, Benzema. Det behøver vel ingen forklaring.

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.

8 år 9 måneder siden #4607 af Carlos3
Besvaret af Carlos3 på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg synes vi skal passe på med at lovprise PSG, jo deres fronttrio ser helt vildt god ud, og for pokker hvor gad jeg godt have Mbappè! Men Bayern gjorde det også let for dem, midtbanen fik ikke fat i noget og Niklas Süle kunne ikke dække en traktor op, jeg tror mere det var et Bayern i forfald man så her til aften end et PSG på vej mod toppen af Europa. Vi så sidste år at de smed en 4-0 føring til barca, og det ændrer de nye tilgange ikke nok på at de ikke kan gøre igen, det er et offensivt hold, der stadig ikke har mødt et ordentligt forsvar. Mod de engelske hold, Real, et Bayern i bedre forfatning og Juve er det stadig en svær opgave for dem, jeg tror dog godt på at de kunne komme i semifinalen i år, men det kommer meget an på vejen dertil.

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano
Sidste redigering: 8 år 9 måneder siden ved Carlos3.

8 år 9 måneder siden #4608 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Om Vores Rivaler IX

Carlos3 skrev: Vi så sidste år at de smed en 4-0 føring til barca, og det ændrer de nye tilgange ikke nok på at de ikke kan gøre igen

Sidste år smider de denne her føring på et 5-måls nederlag hvor de er uhyggeligt uheldige med dommerhjælp til Barca og det afgørende mål scoret dybt, dybt inde i tillægstiden. Så blir de styrket med Neymar, Mbappé og Alves og det du siger er reelt at det ik er nok til at de ik igen ville tabe med 5 mål og ryge ud. Altså vi er enige om at det var lige på det absolut yderste at de ik klarede at gå videre sidste år UDEN de tre verdensklassetilgange - men du mener ik lige at de TRE forstærkninger er nok til at rykke dem den sidste milimeter de lige manglede sidst for at gå videre? Vildt nok - de må godt nok ha været gode de tre der er blevet erstattet siden at de åbenbart nærmest ik er blevet bedre :-D
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Leveret af Kunena Forum