Om Vores Rivaler IX
Siempre fiel skrev:
Carlos3 skrev: Vi så sidste år at de smed en 4-0 føring til barca, og det ændrer de nye tilgange ikke nok på at de ikke kan gøre igen
Sidste år smider de denne her føring på et 5-måls nederlag hvor de er uhyggeligt uheldige med dommerhjælp til Barca og det afgørende mål scoret dybt, dybt inde i tillægstiden. Så blir de styrket med Neymar, Mbappé og Alves og det du siger er reelt at det ik er nok til at de ik igen ville tabe med 5 mål og ryge ud. Altså vi er enige om at det var lige på det absolut yderste at de ik klarede at gå videre sidste år UDEN de tre verdensklassetilgange - men du mener ik lige at de TRE forstærkninger er nok til at rykke dem den sidste milimeter de lige manglede sidst for at gå videre? Vildt nok - de må godt nok ha været gode de tre der er blevet erstattet siden at de åbenbart nærmest ik er blevet bedre :-D
Jeg mener bare at hvis du stiller dem overfor et godt forsvar, så er resten af holdet jo stadig det samme. Barcalona røg ud til juve sidste år 3-0 sammenlagt, fordi de med et godt forsvar lukkede af for offensiven og så var resten af barcas hold bare ikke bedre. Jeg ser ikke PSG er blevet bedre som organisation, hvis først det begynder at gå den forkerte vej for offensiven og du kan dække dem op så har de altså ikke et mere imponerende hold end at de ikke kan slås af samtlige top 8 hold. jeg erkender også at de ser gode ud, men jeg synes helt sikkert ikke at de er blevet så meget bedre end at de kan tabe en 4-0 føring igen.
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Mbappe var i øvrigt langt mere imponerende end Neymar
Neye skrev: Jeg er helt enig. Så gode er PSG heller ikke. Thiago og Vidal ramte noget der ligner deres sæsons værste kamp og Ancelotti valgte at rotere hans forsvar svagere i Paris, så angrebstrioen fik ret let spil på deres omstillinger. PSG´ midtbane og forsvar er virkelig til at tale med, så jeg er ikke på nogen måde bange for PSG og vi æder dem, når de bliver serveret. Det er der flere andre hold der kan.
Mbappe var i øvrigt langt mere imponerende end Neymar
Præcis! jo 3-0 over bayern er imponerende men det var også et rigtig svagt bayern de mødte på hjemmebane, som alligevel formåede at komme frem til meget spil på deres banehalvdel og have bolden mest.
og ja Mbappe var aftenens helt igår for PSG uden tvivl!
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Hans tur til London Fashion Week med dertilhørende alhokol-eskapader og striden med bl.a. Cavani, kan jo være med til at trække PSG ned i dyndet.
Neymar virker ikke ret moden, og han virker ret beset som en person, der har ALT for store tanker om sig selv. Og det er nok ikke fremmende for en klub, der gerne vil vinde CL og alt muligt andet.
Jeg kan godt forstå, hvis Barcelona ser det salg som 'a blessing in disguise'.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Bayern er desuden i lille krise og spiller skidt, nok også pga skader. Jeg har en lille dark horse i chelsea, de andre engelske hold ryger i kvartfinalerne.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
asp3200 skrev: Er ikke imponeret af PSG, synes de virker svage på hjørnespark og indlæg. Der var flere gange hvor Bayern godt kunne have scoret et par gange men der manglede lige det sidste, det ændrer dog ikke på at PSG fuldt fortjent vandt kampen igår.
Bayern er desuden i lille krise og spiller skidt, nok også pga skader. Jeg har en lille dark horse i chelsea, de andre engelske hold ryger i kvartfinalerne.
Jeg orker ikke, hvis et engelsk hold vinder CL...
Det undrede mig virkelig, at Chelsea kunne komme tilbage og vinde over Atletico. London-holdet var det klart bedste hold, og det siger altså ikke så lidt, eftersom Atletico måske er det bedste hold i Spanien pt.
Apropos London-hold: Pochettino var efter kampen ude at sige, at han mener, at Kane er bedre end Ronaldo...
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
ChrillRM14 skrev: Apropos London-hold: Pochettino var efter kampen ude at sige, at han mener, at Kane er bedre end Ronaldo...
Det var vel ikke på en fodboldbane, han mente.. eller??? :D :D :D Danny Rose er vel også bedre end Marcelo til et eller andet - han går vel oftere til frisør.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Kratmus skrev:
ChrillRM14 skrev: Apropos London-hold: Pochettino var efter kampen ude at sige, at han mener, at Kane er bedre end Ronaldo...
Det var vel ikke på en fodboldbane, han mente.. eller??? :D :D :D Danny Rose er vel også bedre end Marcelo til et eller andet - han går vel oftere til frisør.
Du har nok ret - i så fald læste jeg da alt for meget ind i det! ;) Fik også helt morgenkaffen galt i halsen
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Christian og jeg har debatteret det med Valverdes behov for at give Messi 90 minutter i samtlige kampe. Det virker helt tosset, men kan velsagtens være udtryk for to ting:
1) (Som jeg hælder mest til) Valverde har ikke truppens (Messis) opbakning til at sætte argentineren på bænken. Og for fredens skyld får han lov til at bestemme selv.
2) Manglende tiltro til reserverne, hvilket måske bedst illustreres af, at Paco var udeladt til i hvert fald en af de kampe, hvor Luis Suarez var skadet.
Hvad tænker I andre?
Mit håb - og både Christians og min tro faktisk - er, at det kommer til at koste dem gevaldigt til foråret, når Messi og resten af de faste startere er udmattede. Det bliver ren Ancelotti om igen.
Apropos ham - så han er logisk nok ved at blive fyret - igen ... overmatchet i endnu en storklub.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
I tilfælde af Carlo ryger ud, skal den tidligere spiller Willy Sagnol være favorit til at tage over.
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-