Om Vores Rivaler IX
Aouassar skrev: Holdene i CHL som er videre:
Manchester City, Liverpool, Real Madrid, Juventus. Bayern er så godt som videre med en 5-0 føring fra første kamp.
Sevilla-United bliver spændende. Jeg kan sagtens se Sevilla gå videre her.
Roma tror jeg overrasker på hjemme selv om de tabte første kamp ude.
Ser nogle af jer Chelsea have en chance for at gå videre?
Chelsea har ikke en chance. De spiller meget skidt for tiden og intern uro. Det bliver de her som går videre spår jeg.
Real Madrid
Barcelona
Bayern
Roma
Man City
Man United
Liverpool
Juventus
Håber de engelske hold trækker non UK hold og vi får Roma, United eller Juventus. Lad os endelig få en Barcelona vs Man City kamp.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
asp3200 skrev:
Aouassar skrev: Holdene i CHL som er videre:
Manchester City, Liverpool, Real Madrid, Juventus. Bayern er så godt som videre med en 5-0 føring fra første kamp.
Sevilla-United bliver spændende. Jeg kan sagtens se Sevilla gå videre her.
Roma tror jeg overrasker på hjemme selv om de tabte første kamp ude.
Ser nogle af jer Chelsea have en chance for at gå videre?
Chelsea har ikke en chance. De spiller meget skidt for tiden og intern uro. Det bliver de her som går videre spår jeg.
Real Madrid
Barcelona
Bayern
Roma
Man City
Man United
Liverpool
Juventus
Håber de engelske hold trækker non UK hold og vi får Roma, United eller Juventus. Lad os endelig få en Barcelona vs Man City kamp.
Jeg håber personligt at vi trækker City. Kunne være sjovt at sætte det andet store oliehold på plads. Jeg håber ikke vi trækker Roma/Shaktar, da jeg er bange for at man måske vil undervurdere dem. Vi spiller ofte vores bedste fodbold mod de bedste hold. Dog håber jeg heller ikke vi trækker Barca, er bange for at vi ikke kan slå dem over to kampe, og jeg vil ikke ryge ud til dem :P
- Aouassar
- Gæst
-
Tror Citys offensiv ville gøre ondt på dem.
Jeg tror dog sagens vi ville kunne slå Barca, men der sker underligt nok altid et eller andet i vores spilleres hoveder til de kampe. Og Zidane som prøver et eller andet....
Jeg tror virkelig ikke, at City kunne have haft en nemmere gruppe eller lodtrækning indtil videre. Og en af grundene til, at de kører så godt i premier league ift. de andre hold er jo også til dels, at de nærmest har 2 verdensklassespillere på hver position. Derfor bliver de ikke trætte i modsætning til de andre engelske hold - den liga er jo ååååååhhhh så hård i følge dem selv. Men for at gøre en lang historie kort: Det vil være godt at slå dem ud tidligt.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
madrid2000 skrev: Tottenham var det klart bedste hold over to kampe. Juventus havde 5 gode minutter i denne kamp, ellers sad Tottenham på det hele.
PSG og Tottenham toppede deres gruppe over os og Bayern, men de er ude allerede. Det gælder om at præster, når det gælder.
Chiellini havde nok gode minutter for alle andre Juventus spillere. Det er specielt imponerende, da han kun spillede 2. halvleg.
Var der i øvrigt nogen, som fandt ud af, hvad ham den ringe spiller, som Chiellini afløste, hedder?
BBB skrev:
madrid2000 skrev: Tottenham var det klart bedste hold over to kampe. Juventus havde 5 gode minutter i denne kamp, ellers sad Tottenham på det hele.
PSG og Tottenham toppede deres gruppe over os og Bayern, men de er ude allerede. Det gælder om at præster, når det gælder.
Chiellini havde nok gode minutter for alle andre Juventus spillere. Det er specielt imponerende, da han kun spillede 2. halvleg.
Var der i øvrigt nogen, som fandt ud af, hvad ham den ringe spiller, som Chiellini afløste, hedder?
Chiellini startede på banen :) Lichtsteiner kom ind i stedet for Benatia i anden halvleg og var hurtigt involveret i nogle gode chancer. Kan være det var ham du tænkte på?
BBB skrev:
media1.giphy.com/media/l3q2K5jinAlChoCLS/giphy.gif
Chiellini spillede hele kampen.