Om Vores Rivaler IX

8 år 5 måneder siden #5257 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX

Aouassar skrev: Holdene i CHL som er videre:
Manchester City, Liverpool, Real Madrid, Juventus. Bayern er så godt som videre med en 5-0 føring fra første kamp.
Sevilla-United bliver spændende. Jeg kan sagtens se Sevilla gå videre her.
Roma tror jeg overrasker på hjemme selv om de tabte første kamp ude.

Ser nogle af jer Chelsea have en chance for at gå videre?

Chelsea har ikke en chance. De spiller meget skidt for tiden og intern uro. Det bliver de her som går videre spår jeg.

Real Madrid
Barcelona
Bayern
Roma
Man City
Man United
Liverpool
Juventus

Håber de engelske hold trækker non UK hold og vi får Roma, United eller Juventus. Lad os endelig få en Barcelona vs Man City kamp.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 5 måneder siden #5258 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Om Vores Rivaler IX

asp3200 skrev:

Aouassar skrev: Holdene i CHL som er videre:
Manchester City, Liverpool, Real Madrid, Juventus. Bayern er så godt som videre med en 5-0 føring fra første kamp.
Sevilla-United bliver spændende. Jeg kan sagtens se Sevilla gå videre her.
Roma tror jeg overrasker på hjemme selv om de tabte første kamp ude.

Ser nogle af jer Chelsea have en chance for at gå videre?

Chelsea har ikke en chance. De spiller meget skidt for tiden og intern uro. Det bliver de her som går videre spår jeg.

Real Madrid
Barcelona
Bayern
Roma
Man City
Man United
Liverpool
Juventus

Håber de engelske hold trækker non UK hold og vi får Roma, United eller Juventus. Lad os endelig få en Barcelona vs Man City kamp.

Jeg håber personligt at vi trækker City. Kunne være sjovt at sætte det andet store oliehold på plads. Jeg håber ikke vi trækker Roma/Shaktar, da jeg er bange for at man måske vil undervurdere dem. Vi spiller ofte vores bedste fodbold mod de bedste hold. Dog håber jeg heller ikke vi trækker Barca, er bange for at vi ikke kan slå dem over to kampe, og jeg vil ikke ryge ud til dem :P

• Aouassar
  • Gæst
  • Gæst
8 år 5 måneder siden #5259 af Aouassar
Besvaret af Aouassar på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg gad godt se Man. City mod Barca.
Tror Citys offensiv ville gøre ondt på dem.

Jeg tror dog sagens vi ville kunne slå Barca, men der sker underligt nok altid et eller andet i vores spilleres hoveder til de kampe. Og Zidane som prøver et eller andet....

8 år 5 måneder siden #5260 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg tror godt, at Chelsea kan slå Barca på en god dag, selvom jeg ser det som mest sandsynligt at Barca vinder (så er jeg da helgarderet). Det jeg mener er, at kampen på ingen måde er afgjort, men jeg hælder dog mest til at Barca går videre. For vores videre færd, vil jeg for alt i verden undgå Barca. De kender vores svagheder og ved, hvordan de skal udnyttes. Derimod tror jeg, at vi kan slå alle andre hold. City er gode i Premier League, ligesom Bayern er i Bundesliga, men udover Tottenham, er der jo reelt ingen af de engelske hold, der har vist noget i CHL endnu. De engelske hold er alle endt i nemme grupper, og der er indtil videre kun engelske hold videre, som havde en nem lodtrækning.

Jeg tror virkelig ikke, at City kunne have haft en nemmere gruppe eller lodtrækning indtil videre. Og en af grundene til, at de kører så godt i premier league ift. de andre hold er jo også til dels, at de nærmest har 2 verdensklassespillere på hver position. Derfor bliver de ikke trætte i modsætning til de andre engelske hold - den liga er jo ååååååhhhh så hård i følge dem selv. Men for at gøre en lang historie kort: Det vil være godt at slå dem ud tidligt.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 8 år 5 måneder siden ved Vinícius.

8 år 5 måneder siden #5261 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX
Lad os slå Barcelona ud i næste runde. Der er jo ingen grund til at trække spændingen i langdrag. På den måde finder vi også årets vinder.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

8 år 5 måneder siden #5262 af BBB

madrid2000 skrev: Tottenham var det klart bedste hold over to kampe. Juventus havde 5 gode minutter i denne kamp, ellers sad Tottenham på det hele.

PSG og Tottenham toppede deres gruppe over os og Bayern, men de er ude allerede. Det gælder om at præster, når det gælder.

Chiellini havde nok gode minutter for alle andre Juventus spillere. Det er specielt imponerende, da han kun spillede 2. halvleg.

Var der i øvrigt nogen, som fandt ud af, hvad ham den ringe spiller, som Chiellini afløste, hedder?

8 år 5 måneder siden #5263 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Om Vores Rivaler IX

BBB skrev:

madrid2000 skrev: Tottenham var det klart bedste hold over to kampe. Juventus havde 5 gode minutter i denne kamp, ellers sad Tottenham på det hele.

PSG og Tottenham toppede deres gruppe over os og Bayern, men de er ude allerede. Det gælder om at præster, når det gælder.

Chiellini havde nok gode minutter for alle andre Juventus spillere. Det er specielt imponerende, da han kun spillede 2. halvleg.

Var der i øvrigt nogen, som fandt ud af, hvad ham den ringe spiller, som Chiellini afløste, hedder?

Chiellini startede på banen :) Lichtsteiner kom ind i stedet for Benatia i anden halvleg og var hurtigt involveret i nogle gode chancer. Kan være det var ham du tænkte på?

8 år 5 måneder siden #5264 af R7CR7GB11
Besvaret af R7CR7GB11 på emne Om Vores Rivaler IX

BBB skrev:

media1.giphy.com/media/l3q2K5jinAlChoCLS/giphy.gif

Chiellini spillede hele kampen.
Sidste redigering: 8 år 5 måneder siden ved R7CR7GB11.

8 år 5 måneder siden #5265 af BBB

Så kan man selvfølgelig diskutere om den var sjov eller ej.

8 år 5 måneder siden #5266 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX

BBB skrev:

Jeg fandt den fremragende.... særligt fordi der var to, som hoppede i med begge ben :-D

8 år 5 måneder siden #5267 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX

Daniel skrev:

BBB skrev:

Jeg fandt den fremragende.... særligt fordi der var to, som hoppede i med begge ben :-D

Joken blev faktisk først sjov efter at folk faldt i :P

8 år 5 måneder siden #5268 af R7CR7GB11
Besvaret af R7CR7GB11 på emne Om Vores Rivaler IX

BBB skrev:

I see. You got me.
Det er selvfoelgelig ogsaa nemt at blive forvirret naar du foerst melder ud, at han havde nok gode minutter for hele sit hold og derefter tager pis paa ham. lol

:-D:-D:-D:-D:-D Det er kun spas!
Sidste redigering: 8 år 5 måneder siden ved R7CR7GB11.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Lars1991, BBB, Jonas

Leveret af Kunena Forum