Om Vores Rivaler IX

8 år 5 måneder siden #5269 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Om Vores Rivaler IX

BBB skrev:

Så kan man selvfølgelig diskutere om den var sjov eller ej.

Ja, jeg blev også snydt :) Til mit forsvar vil jeg dog sige at det kan være svært at læse sig til, og Benatia, som jeg troede du talte om, spillede ikke en god kamp, mens Lichtsteiner kom ind og gjorde en kæmpe forskel. Men fair nok, you got me ;)
Sidste redigering: 8 år 5 måneder siden ved Jbner.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Aouassar
  • Gæst
  • Gæst
8 år 5 måneder siden #5270 af Aouassar
Besvaret af Aouassar på emne Om Vores Rivaler IX
Okay jeg ved at jeg var lidt for hård ved Mourinho forleden men han gør det sku. Han hiver resultaterne. De to Manchester klubber på 1 og 2. Pladsen. Har ikke set United så højt oppe siden......Beckham tiderne :D

8 år 4 måneder siden #5271 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX
Bayern Munchen 2 sejr fra mesterskabet, ærgeligt der altid(for det meste) er så stor forskel i den liga, de ender nok i samme position som Man City med intet at spille for sæsonen ud inden de afgørende CHL kampe.

8 år 4 måneder siden #5272 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
Barcelona forstærker sig yderligere til sommer med Arthur fra Gremio for €30M.
Håber inderligt vores ledelse har godt gang i forhandlingerne for Barcelona langt foran ifht fornyelse og endnu mere hvis rygterne om Griezmann er sande.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur, Lukita

8 år 4 måneder siden #5273 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
Nu synes jeg langtfra godt om United, men hvor er det synd de har Mourinho som træner. Får de helt dårlige flashback fra Real dagene når jeg ser kampen nu her. Jeg fatter simpelthen ikke, at der er nogle store hold som vil gå så meget på kompromis for rigtig lidt som han alligevel giver tilbage.

United skal jo ikke trække sig tilbage når de skal jagte et resultat. De skal spille modstanderne helt ned i deres eget felt som før i tiden. Det er jo forkasteligt og intetsigende det der sker i United. Lad ham nu komme til en klub, som ikke behøver at præstere på banen. En klub som bare er glad for at spille lidt europæisk bold engang imellem. Mourinho ødelægger jo alt sjov ved fodbolden.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

8 år 4 måneder siden #5274 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX
Nå, De Gea. Vil du virkelig fortsætte der?

• Aouassar
  • Gæst
  • Gæst
8 år 4 måneder siden #5275 af Aouassar
Besvaret af Aouassar på emne Om Vores Rivaler IX
Hvor er det sjovt, jeg har selv haft de samme tanker de gange jeg har set en United kamp. Eller i hvert fald mod de lidt større hold.
Så er Sevilla så godt som videre..

8 år 4 måneder siden #5276 af Lukita
Besvaret af Lukita på emne Om Vores Rivaler IX

Steen skrev: Nå, De Gea. Vil du virkelig fortsætte der?

Jeg tænker det samme. Selvfølgelig kommer United i CL næste sæson qua deres placering i ligaen, men de er jo ikke i nærheden af hverken mesterskab, eller at nå langt i CL, og det kan verdens bedste målmand bare ikke være tilfreds med. Han skal spille med om de store titler, og det kommer han bare ikke til i den klub.

Jeg håber inderligt at vi går 100 % efter ham til sommer. Vi mangler en verdensklasse målmand, og vi bør eddermame kunne overbevise ham om det fornuftige i at skifte. Prisen BØR vi også kunne få forhandlet, hans kontrakt udløber sommeren 2019, og jeg tvivler stærkt på at han brænder for at forlænge den.

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.

8 år 4 måneder siden #5277 af MadridistaPorVida
Besvaret af MadridistaPorVida på emne Om Vores Rivaler IX
De Gea er overvurderet

HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Sidste redigering: 8 år 4 måneder siden ved MadridistaPorVida.

8 år 4 måneder siden #5278 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX

Keylor havde reddet United i dag.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, BBB, R7CR7GB11, MadridistaPorVida

8 år 4 måneder siden #5279 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX

Lukita skrev:

Jeg tænker det samme. Selvfølgelig kommer United i CL næste sæson qua deres placering i ligaen, men de er jo ikke i nærheden af hverken mesterskab, eller at nå langt i CL, og det kan verdens bedste målmand bare ikke være tilfreds med. Han skal spille med om de store titler, og det kommer han bare ikke til i den klub.

Jeg håber inderligt at vi går 100 % efter ham til sommer. Vi mangler en verdensklasse målmand, og vi bør eddermame kunne overbevise ham om det fornuftige i at skifte. Prisen BØR vi også kunne få forhandlet, hans kontrakt udløber sommeren 2019, og jeg tvivler stærkt på at han brænder for at forlænge den.

United har desværre mulighed for at forlænge den med ét år. Det kan godt være, at dagens nederlag får ham til at presse på, men ellers virker det til, at Perez ikke er i kontakt med Mendes og De Gea på samme tid er tilfreds i United. Meget usandsynligt, at han ender i Madrid. Men man kan altid håbe, for det er godt nok ærgerligt, at han skal spilde sine bedste år på denne måde.

8 år 4 måneder siden #5280 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg havde selv fat i, hvor imponerende de Engelske hold var i CL, men faktum er nu, at der er kun 2 hold tilbage, når Barca slå Chelsea ud i morgen. Spanien har 3 hold tilbage. Stærkt.

Leveret af Kunena Forum