Om Vores Rivaler IX
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Real Madrid skrev: Der er otte forskellige nationer tilbage i Europa League, det er alligevel lidt sjovt og pudsigt.
Det bliver endnu en gang et spansk hold, der vinder.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
madrid2000 skrev: Hvad synes i om Mourinhos seneste udbrud på pressekonferencen til Brighton kampen? Manden har totalt tabt sutten. Forsvar sig selv på bekostning af klubben. Hvis jeg var United fan, så ville jeg ønske ham fyret.
Jeg er komplet uenig. Det er en klassisk Mou og han har 100% ret. Alt hvad han siger er sandt og on the point. Første skridt i at komme videre fra en dårlig situation er at erkende situationen og agere derefter. Sandheden er at United har været pot ringe igennem en del år nu. Da Mou kom til var det lang tid siden klubben havde vundet noget og få af spillerne havde vundet noget overhovedet. Fodboldarven, som han siger det, var komplet shit da han kom til. Det er alt sandt. Han siger det så direkte og uden filter, hvilket er hans stil. Om man kan lide den stil er så en smagssag. Jeg elsker den. Ikke så meget dansen om den varme grød, lige til sagen. Dejligt forfriskende.
Som fan ville jeg have det meget dårligere med en manager der ikke anerkender situationen som den er.
- Aouassar
- Gæst
-
Hvad mener han med der er en årsag til at Barca, Real, Juve og Bayern altid er med i Champions League.
Aouassar skrev: Interessant
Hvad mener han med der er en årsag til at Barca, Real, Juve og Bayern altid er med i Champions League.
Jeg tror han henviste til “fodboldarven”. Altså at klubberne og spillerne er vandt til at vinde, og at denne vinderkultur er noget der gør dem bedre og i stand til altid at være der i CL.
- Aouassar
- Gæst
-
madrid2000 skrev: Hvad synes i om Mourinhos seneste udbrud på pressekonferencen til Brighton kampen? Manden har totalt tabt sutten. Forsvar sig selv på bekostning af klubben. Hvis jeg var United fan, så ville jeg ønske ham fyret.
Ja, han virker måske lidt for ligeglad, men det er fantastiske udtalelser. Mou når han er bedst.
Han ignorerer dog, at United virkeligt har et svagt hold. De burde have gået videre, men var bare ikke gode nok. Rashford, Lindgaard m. fl. er jo ordinære.
Han har da, i princippet, ret i hvad han siger. Men, som sædvanligt, formår/forsøger han at undslippe sig ansvaret, fremhæve sig selv og undgå at tage stilling til de reelle problemstillinger. Han spinner løs som altid.
Det var altså ikke Real Madrid de røg ud til. Eller Barcelona. Eller Bayern. Det var Sevilla… Et Sevilla der er nr. 5 i ligaen, som nok ikke har været værre over de sidste 5-6-år, som har langt mere gang i svingdøren år for år end hvad Mou brokkede sig over var sket med United ("...you know how many of United-players that left the club last season" - hva, Mou, prøv at tage et kig på Sevillas transferhistorik), og som tilmed ikke har bare en flig af United budget.
Og så er der ikke engang taget fat på Uniteds frygtelige spillestil og tilgang til kampene. At de ikke kan lægge mere tryk på med de spillere de har mod de modstandere de møder. Altså, det skylder han sgu også lige at forholde sig til.
Og så kunne han passende svare på om, eksempelvis, De Gea, Bailly, Matic, Pogba, Mata, Alexis Sanchez og Lukaku ikke er bedre end hvad Sevilla, og mere end langt størstedelen af deres modstandere, har at diske op med.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Slut prut Benzema..
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
asp3200 skrev: Lewandowski er vist en done deal. 2 år med mulighed for forlængelse. Han vil væk fra Bayern.
Slut prut Benzema..
Han er 30 til sommer og vil heller selv afslutte end aflevere. Ronaldo siger Nej tak.