Om Vores Rivaler IX

10 år 8 måneder siden #625 af Gribben
Besvaret af Gribben på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev:

Gribben skrev:

Sahinovic skrev: Jeg ser Neymar som en knægt med hjertet på det rette sted, men nej hvor ville det glæde mig hvis UEFA gik ind og straffede ham for alt det film.


For min skyld kunne Neymar i sin fritid komme med udtalelser, der ville få Dalai Lama til at minde om Joseph Stalin. Han ville i mine øjne stadig være den fodboldspiller med den klammeste og mest usympatiske attitude siden....nogensinde. Hvordan man kan have den mindste sympati for ham uden at være enten brasilianer eller hardcore Barcelonafan med skyklapper på, må være et mysterium af de større.


''...den fodboldspiller med den klammeste og mest usympatiske attitude siden....nogensinde'' - og du taler om folk med skyklapper på? Lol.


Jamen du kan da "lolle" alt det du vil min ven. Det er nu min oprigtige mening. Men jeg vil da vældig gerne høre, hvem du synes er mere usympatisk på en fodboldbane end Neymar. Og her snakker jeg ikke om spillere som har enkelte usympatiske episoder bag sig såsom Joey Barton, Eric Cantona med mange mange flere. Jeg snakker om spillere, hvor det er helt gennemgående, at de virker usympatiske i alt hvad de foretager sig på en fodboldbane. Som en anden nævner, så er Alba nok den aktive spiller, som kommer tættest på, selvom jeg stadig bryder mig mindre om Neymar.

Men du nævner bare i flæng dem, hvis attitude du bryder dig mindre om end Neymar. Kom frisk.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #626 af FanOfMagicalTeams
Besvaret af FanOfMagicalTeams på emne Om Vores Rivaler IX

Gribben skrev:

Sahinovic skrev:

Gribben skrev:

Sahinovic skrev: Jeg ser Neymar som en knægt med hjertet på det rette sted, men nej hvor ville det glæde mig hvis UEFA gik ind og straffede ham for alt det film.


For min skyld kunne Neymar i sin fritid komme med udtalelser, der ville få Dalai Lama til at minde om Joseph Stalin. Han ville i mine øjne stadig være den fodboldspiller med den klammeste og mest usympatiske attitude siden....nogensinde. Hvordan man kan have den mindste sympati for ham uden at være enten brasilianer eller hardcore Barcelonafan med skyklapper på, må være et mysterium af de større.


''...den fodboldspiller med den klammeste og mest usympatiske attitude siden....nogensinde'' - og du taler om folk med skyklapper på? Lol.


Jamen du kan da "lolle" alt det du vil min ven. Det er nu min oprigtige mening. Men jeg vil da vældig gerne høre, hvem du synes er mere usympatisk på en fodboldbane end Neymar. Og her snakker jeg ikke om spillere som har enkelte usympatiske episoder bag sig såsom Joey Barton, Eric Cantona med mange mange flere. Jeg snakker om spillere, hvor det er helt gennemgående, at de virker usympatiske i alt hvad de foretager sig på en fodboldbane. Som en anden nævner, så er Alba nok den aktive spiller, som kommer tættest på, selvom jeg stadig bryder mig mindre om Neymar.

Men du nævner bare i flæng dem, hvis attitude du bryder dig mindre om end Neymar. Kom frisk.


Pepe… Diego Costa…. Luiz Adriano… Der er alligevel en del hvis man tænker over det…

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #627 af FanOfMagicalTeams
Besvaret af FanOfMagicalTeams på emne Om Vores Rivaler IX
Angående Neymar så er jeg enig med Pelle. Manden lever slet ikke op til prædikatet den næste Ronaldo/Messi. Han skaber ALT for lidt, lykkedes med meget lidt der bliver farligt og servicere slet ikke de andre to oppe foran. Tværtimod lykkedes han næsten kun fordi Messi blændende, skaber plads og lægger nogle fantastiske afleveringer til ham. Det kombineret med en alt for gavmild Suarez.

Men han er stadig ung.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #628 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om Vores Rivaler IX
Pelle lille ven jeg ser alle Barcelonas kampe :) På en måned bliver der spillet mere end en enkelt kamp, og han har sjældent tre kampe i streg, hvor han bliver lukket ned. Hans bundniveau er utrolig højt.

Jeg kan slet ikke forstå hvem, der kan sætte Pepe og Neymar i samme bås.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Brylle
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #629 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX
Skulle man nu ikke også give Pepe den credit, at han er blevet stabilt rolig i løbet af de sidste år? Jeg troede kun det var Keld Bordingaard og Jan Mølby, der ikke er kommet videre.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #630 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg tror Neymar bliver vanvittig, mest fordi han har vist han kan løfte et helt hold i Brasilien. Kan ikke rigtig tvivle på ham fordi han har virkelig vist han har potentiale.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #631 af Gribben
Besvaret af Gribben på emne Om Vores Rivaler IX

FanOfMagicalTeams skrev:

Gribben skrev:

Sahinovic skrev:

Gribben skrev:

Sahinovic skrev: Jeg ser Neymar som en knægt med hjertet på det rette sted, men nej hvor ville det glæde mig hvis UEFA gik ind og straffede ham for alt det film.


For min skyld kunne Neymar i sin fritid komme med udtalelser, der ville få Dalai Lama til at minde om Joseph Stalin. Han ville i mine øjne stadig være den fodboldspiller med den klammeste og mest usympatiske attitude siden....nogensinde. Hvordan man kan have den mindste sympati for ham uden at være enten brasilianer eller hardcore Barcelonafan med skyklapper på, må være et mysterium af de større.


''...den fodboldspiller med den klammeste og mest usympatiske attitude siden....nogensinde'' - og du taler om folk med skyklapper på? Lol.


Jamen du kan da "lolle" alt det du vil min ven. Det er nu min oprigtige mening. Men jeg vil da vældig gerne høre, hvem du synes er mere usympatisk på en fodboldbane end Neymar. Og her snakker jeg ikke om spillere som har enkelte usympatiske episoder bag sig såsom Joey Barton, Eric Cantona med mange mange flere. Jeg snakker om spillere, hvor det er helt gennemgående, at de virker usympatiske i alt hvad de foretager sig på en fodboldbane. Som en anden nævner, så er Alba nok den aktive spiller, som kommer tættest på, selvom jeg stadig bryder mig mindre om Neymar.

Men du nævner bare i flæng dem, hvis attitude du bryder dig mindre om end Neymar. Kom frisk.


Pepe… Diego Costa…. Luiz Adriano… Der er alligevel en del hvis man tænker over det…


Så har man vist diskvalificeret sig selv til at få et svar :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #632 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

Gribben skrev:

Sahinovic skrev:

Gribben skrev:

Sahinovic skrev: Jeg ser Neymar som en knægt med hjertet på det rette sted, men nej hvor ville det glæde mig hvis UEFA gik ind og straffede ham for alt det film.


For min skyld kunne Neymar i sin fritid komme med udtalelser, der ville få Dalai Lama til at minde om Joseph Stalin. Han ville i mine øjne stadig være den fodboldspiller med den klammeste og mest usympatiske attitude siden....nogensinde. Hvordan man kan have den mindste sympati for ham uden at være enten brasilianer eller hardcore Barcelonafan med skyklapper på, må være et mysterium af de større.


''...den fodboldspiller med den klammeste og mest usympatiske attitude siden....nogensinde'' - og du taler om folk med skyklapper på? Lol.


Jamen du kan da "lolle" alt det du vil min ven. Det er nu min oprigtige mening. Men jeg vil da vældig gerne høre, hvem du synes er mere usympatisk på en fodboldbane end Neymar. Og her snakker jeg ikke om spillere som har enkelte usympatiske episoder bag sig såsom Joey Barton, Eric Cantona med mange mange flere. Jeg snakker om spillere, hvor det er helt gennemgående, at de virker usympatiske i alt hvad de foretager sig på en fodboldbane. Som en anden nævner, så er Alba nok den aktive spiller, som kommer tættest på, selvom jeg stadig bryder mig mindre om Neymar.

Men du nævner bare i flæng dem, hvis attitude du bryder dig mindre om end Neymar. Kom frisk.


Diego Costa, Jordi Alba, Raúl García, Nigel de Jong, Luis Suárez, Ramires, Ashley Young, David Luiz, Cristiano Ronaldo, Sergio Ramos, Radja Nainggolan og sikkert mange flere som jeg lige på nuværende tidspunkt ikke kan huske. Hvad du forbinder med usympatisk, er mig en kæmpe gåde, eftersom du mener at Neymar er den mest usympatiske spiller - nogensinde!

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 8 måneder siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #633 af Gribben
Besvaret af Gribben på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev:

Gribben skrev:

Sahinovic skrev:

Gribben skrev:

Sahinovic skrev: Jeg ser Neymar som en knægt med hjertet på det rette sted, men nej hvor ville det glæde mig hvis UEFA gik ind og straffede ham for alt det film.


For min skyld kunne Neymar i sin fritid komme med udtalelser, der ville få Dalai Lama til at minde om Joseph Stalin. Han ville i mine øjne stadig være den fodboldspiller med den klammeste og mest usympatiske attitude siden....nogensinde. Hvordan man kan have den mindste sympati for ham uden at være enten brasilianer eller hardcore Barcelonafan med skyklapper på, må være et mysterium af de større.


''...den fodboldspiller med den klammeste og mest usympatiske attitude siden....nogensinde'' - og du taler om folk med skyklapper på? Lol.


Jamen du kan da "lolle" alt det du vil min ven. Det er nu min oprigtige mening. Men jeg vil da vældig gerne høre, hvem du synes er mere usympatisk på en fodboldbane end Neymar. Og her snakker jeg ikke om spillere som har enkelte usympatiske episoder bag sig såsom Joey Barton, Eric Cantona med mange mange flere. Jeg snakker om spillere, hvor det er helt gennemgående, at de virker usympatiske i alt hvad de foretager sig på en fodboldbane. Som en anden nævner, så er Alba nok den aktive spiller, som kommer tættest på, selvom jeg stadig bryder mig mindre om Neymar.

Men du nævner bare i flæng dem, hvis attitude du bryder dig mindre om end Neymar. Kom frisk.


Diego Costa, Jordi Alba, Raúl García, Nigel de Jong, Luis Suárez, Ramires, Ashley Young, Cristiano Ronaldo, Sergio Ramos, Radja Nainggolan og sikkert mange flere som jeg lige på nuværende tidspunkt ikke kan huske. Hvad du forbinder med usympatisk, er mig en kæmpe gåde at finde ud af, eftersom du mener at Neymar er den mest usympatiske spiller - nogensinde!


Tjah, det er jo subjektivt hvordan man opfatter det at være usympatisk. Jeg kan i hvert fald hurtigt konkludere at vores opfattelser er meget ulig hinanden :)

Af dem nu nævner kan jeg kun til dels følge Costa og Alba, men du har jo ret til din holdning.

Forresten jeg skal lige forstå det rigtigt: Du, som selvudnævnt madridista, aktiv på et Real Madrid forum, fan af Real Madrid siden 1999 osv osv, foretrækker altså Neymar, én af stjernespillerne fra vores største konkurrent, fremfor Sergio Ramos, et af de største klubikoner i din hjerteklub i nyere tid. Er det korrekt forstået?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #634 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

Gribben skrev:

Sahinovic skrev:

Gribben skrev:

Sahinovic skrev:

Gribben skrev:

Sahinovic skrev: Jeg ser Neymar som en knægt med hjertet på det rette sted, men nej hvor ville det glæde mig hvis UEFA gik ind og straffede ham for alt det film.


For min skyld kunne Neymar i sin fritid komme med udtalelser, der ville få Dalai Lama til at minde om Joseph Stalin. Han ville i mine øjne stadig være den fodboldspiller med den klammeste og mest usympatiske attitude siden....nogensinde. Hvordan man kan have den mindste sympati for ham uden at være enten brasilianer eller hardcore Barcelonafan med skyklapper på, må være et mysterium af de større.


''...den fodboldspiller med den klammeste og mest usympatiske attitude siden....nogensinde'' - og du taler om folk med skyklapper på? Lol.


Jamen du kan da "lolle" alt det du vil min ven. Det er nu min oprigtige mening. Men jeg vil da vældig gerne høre, hvem du synes er mere usympatisk på en fodboldbane end Neymar. Og her snakker jeg ikke om spillere som har enkelte usympatiske episoder bag sig såsom Joey Barton, Eric Cantona med mange mange flere. Jeg snakker om spillere, hvor det er helt gennemgående, at de virker usympatiske i alt hvad de foretager sig på en fodboldbane. Som en anden nævner, så er Alba nok den aktive spiller, som kommer tættest på, selvom jeg stadig bryder mig mindre om Neymar.

Men du nævner bare i flæng dem, hvis attitude du bryder dig mindre om end Neymar. Kom frisk.


Diego Costa, Jordi Alba, Raúl García, Nigel de Jong, Luis Suárez, Ramires, Ashley Young, Cristiano Ronaldo, Sergio Ramos, Radja Nainggolan og sikkert mange flere som jeg lige på nuværende tidspunkt ikke kan huske. Hvad du forbinder med usympatisk, er mig en kæmpe gåde at finde ud af, eftersom du mener at Neymar er den mest usympatiske spiller - nogensinde!


Tjah, det er jo subjektivt hvordan man opfatter det at være usympatisk. Jeg kan i hvert fald hurtigt konkludere at vores opfattelser er meget ulig hinanden :)

Af dem nu nævner kan jeg kun til dels følge Costa og Alba, men du har jo ret til din holdning.

Forresten jeg skal lige forstå det rigtigt: Du, som selvudnævnt madridista, aktiv på et Real Madrid forum, fan af Real Madrid siden 1999 osv osv, foretrækker altså Neymar, én af stjernespillerne fra vores største konkurrent, fremfor Sergio Ramos, et af de største klubikoner i din hjerteklub i nyere tid. Er det korrekt forstået?


Mener du dybt seriøst at Neymar er mere usympatisk end spillere som Raúl García, Ashley Young og Nigel de Jong - bare lige for at tage nogle af de værste jeg har nævnt?!

Foretrækker? Jeg forstår simpelthen ikke hvad du mener med foretrækker, eftersom vi var igang med at debattere om de mest usympatiske spillere på en fodboldbane.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 8 måneder siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #635 af Gribben
Besvaret af Gribben på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev:

Gribben skrev:

Sahinovic skrev:

Gribben skrev:

Sahinovic skrev:

Gribben skrev:

Sahinovic skrev: Jeg ser Neymar som en knægt med hjertet på det rette sted, men nej hvor ville det glæde mig hvis UEFA gik ind og straffede ham for alt det film.


For min skyld kunne Neymar i sin fritid komme med udtalelser, der ville få Dalai Lama til at minde om Joseph Stalin. Han ville i mine øjne stadig være den fodboldspiller med den klammeste og mest usympatiske attitude siden....nogensinde. Hvordan man kan have den mindste sympati for ham uden at være enten brasilianer eller hardcore Barcelonafan med skyklapper på, må være et mysterium af de større.


''...den fodboldspiller med den klammeste og mest usympatiske attitude siden....nogensinde'' - og du taler om folk med skyklapper på? Lol.


Jamen du kan da "lolle" alt det du vil min ven. Det er nu min oprigtige mening. Men jeg vil da vældig gerne høre, hvem du synes er mere usympatisk på en fodboldbane end Neymar. Og her snakker jeg ikke om spillere som har enkelte usympatiske episoder bag sig såsom Joey Barton, Eric Cantona med mange mange flere. Jeg snakker om spillere, hvor det er helt gennemgående, at de virker usympatiske i alt hvad de foretager sig på en fodboldbane. Som en anden nævner, så er Alba nok den aktive spiller, som kommer tættest på, selvom jeg stadig bryder mig mindre om Neymar.

Men du nævner bare i flæng dem, hvis attitude du bryder dig mindre om end Neymar. Kom frisk.


Diego Costa, Jordi Alba, Raúl García, Nigel de Jong, Luis Suárez, Ramires, Ashley Young, Cristiano Ronaldo, Sergio Ramos, Radja Nainggolan og sikkert mange flere som jeg lige på nuværende tidspunkt ikke kan huske. Hvad du forbinder med usympatisk, er mig en kæmpe gåde at finde ud af, eftersom du mener at Neymar er den mest usympatiske spiller - nogensinde!


Tjah, det er jo subjektivt hvordan man opfatter det at være usympatisk. Jeg kan i hvert fald hurtigt konkludere at vores opfattelser er meget ulig hinanden :)

Af dem nu nævner kan jeg kun til dels følge Costa og Alba, men du har jo ret til din holdning.

Forresten jeg skal lige forstå det rigtigt: Du, som selvudnævnt madridista, aktiv på et Real Madrid forum, fan af Real Madrid siden 1999 osv osv, foretrækker altså Neymar, én af stjernespillerne fra vores største konkurrent, fremfor Sergio Ramos, et af de største klubikoner i din hjerteklub i nyere tid. Er det korrekt forstået?


Mener du dybt seriøst at Neymar er mere usympatisk end spillere som Raúl García, Ashley Young og Nigel de Jong - bare lige for at tage nogle af de værste jeg har nævnt?!

Foretrækker? Jeg forstår simpelthen ikke hvad du mener med foretrækker, eftersom vi var igang med at debattere om de mest usympatiske spillere på en fodboldbane.


Ja jeg synes, at Neymar er (langt) mere usympatisk end ovennævnte spillere. Det har jeg vist sagt flere gange.

Foretrækker= synes bedre om, kan bedre lide, har mere sympati for, bryder sig mere om, finder mere sympatisk...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #636 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

Gribben skrev:

Sahinovic skrev:

Gribben skrev:

Sahinovic skrev:

Gribben skrev:

Sahinovic skrev:

Gribben skrev:

Sahinovic skrev: Jeg ser Neymar som en knægt med hjertet på det rette sted, men nej hvor ville det glæde mig hvis UEFA gik ind og straffede ham for alt det film.


For min skyld kunne Neymar i sin fritid komme med udtalelser, der ville få Dalai Lama til at minde om Joseph Stalin. Han ville i mine øjne stadig være den fodboldspiller med den klammeste og mest usympatiske attitude siden....nogensinde. Hvordan man kan have den mindste sympati for ham uden at være enten brasilianer eller hardcore Barcelonafan med skyklapper på, må være et mysterium af de større.


''...den fodboldspiller med den klammeste og mest usympatiske attitude siden....nogensinde'' - og du taler om folk med skyklapper på? Lol.


Jamen du kan da "lolle" alt det du vil min ven. Det er nu min oprigtige mening. Men jeg vil da vældig gerne høre, hvem du synes er mere usympatisk på en fodboldbane end Neymar. Og her snakker jeg ikke om spillere som har enkelte usympatiske episoder bag sig såsom Joey Barton, Eric Cantona med mange mange flere. Jeg snakker om spillere, hvor det er helt gennemgående, at de virker usympatiske i alt hvad de foretager sig på en fodboldbane. Som en anden nævner, så er Alba nok den aktive spiller, som kommer tættest på, selvom jeg stadig bryder mig mindre om Neymar.

Men du nævner bare i flæng dem, hvis attitude du bryder dig mindre om end Neymar. Kom frisk.


Diego Costa, Jordi Alba, Raúl García, Nigel de Jong, Luis Suárez, Ramires, Ashley Young, Cristiano Ronaldo, Sergio Ramos, Radja Nainggolan og sikkert mange flere som jeg lige på nuværende tidspunkt ikke kan huske. Hvad du forbinder med usympatisk, er mig en kæmpe gåde at finde ud af, eftersom du mener at Neymar er den mest usympatiske spiller - nogensinde!


Tjah, det er jo subjektivt hvordan man opfatter det at være usympatisk. Jeg kan i hvert fald hurtigt konkludere at vores opfattelser er meget ulig hinanden :)

Af dem nu nævner kan jeg kun til dels følge Costa og Alba, men du har jo ret til din holdning.

Forresten jeg skal lige forstå det rigtigt: Du, som selvudnævnt madridista, aktiv på et Real Madrid forum, fan af Real Madrid siden 1999 osv osv, foretrækker altså Neymar, én af stjernespillerne fra vores største konkurrent, fremfor Sergio Ramos, et af de største klubikoner i din hjerteklub i nyere tid. Er det korrekt forstået?


Mener du dybt seriøst at Neymar er mere usympatisk end spillere som Raúl García, Ashley Young og Nigel de Jong - bare lige for at tage nogle af de værste jeg har nævnt?!

Foretrækker? Jeg forstår simpelthen ikke hvad du mener med foretrækker, eftersom vi var igang med at debattere om de mest usympatiske spillere på en fodboldbane.


Ja jeg synes, at Neymar er (langt) mere usympatisk end ovennævnte spillere. Det har jeg vist sagt flere gange.

Foretrækker= synes bedre om, kan bedre lide, har mere sympati for, bryder sig mere om, finder mere sympatisk...


Som fan af fodbold, så foretrækker jeg da klart Neymar fremfor Sergio Ramos, så kan du bare brølle Barcelona-fan så højt du nu engang har lyst til. Niveaumæssigt når Sergio Ramos ikke Neymar til sokkeholderne, han er simpelthen for uintelligent en fodboldspiller til nogensinde at blive det og det gør det så heller ikke meget bedre, at Sergio Ramos er en helt igennem svinsk spiller.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 8 måneder siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum