Om Vores Rivaler IX
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Vi klæder os ud igen næste år. Folk bliver pissesure, når vi vinder og morer os. Vi vidste allerede, at Ángel Torres er Real Madrid-fan, og at han vil være deres præsident en dag. De billeder, som de lækkede, er falske, sagde Gerard Piqué ifølge Marca.com. (Citat: Tipsbladet)
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
DarioGomez skrev: I guder hvor jeg dog hader den mand:
Vi klæder os ud igen næste år. Folk bliver pissesure, når vi vinder og morer os. Vi vidste allerede, at Ángel Torres er Real Madrid-fan, og at han vil være deres præsident en dag. De billeder, som de lækkede, er falske, sagde Gerard Piqué ifølge Marca.com. (Citat: Tipsbladet)
Det er SÅ utroligt, at der bliver piftet af ham, når det spanske landshold spiller.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- mozad655
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
mozad655 skrev: Pique har ikke gjort noget forkert. Der var tale om en misforståelse. Nogle enkelte spillere ville fejre Halloween og kom til at gå ind i et pressemøde som de ikke på forhånd kendte til. Værre er det ikke. Det er åndsvagt og uforståeligt at der stadig er folk som prøver at holde den episode i live Hvis Torres fortsætter med det, jamen så kan man jo kun give Pique ret i rygterne. En fornuftig person ville jo ikke køre videre med sagen med mindre han har en agenda ved siden af. Og så er Marca forresten ikke den bedste kilde når du vil læse om hvad Pique har sagt. Jeg stoler ligeledes hellere ikke på catalanske kilder når jeg undersøger hvad der forgår i madrid.
Kom til at gå forkert!!?? Ja, de blev vel lokket til at åbne døren af Madrid-regimets mørkemænd!
- mozad655
- Gæst
-
mozad655 skrev: Er det uhørt at man går forkert? Hvorfor er det så ubegribeligt for jer at forstå at sådan noget kan ske. Det var uhedigt og der er ikke andet at hente i episoden. Men det er morsomt at høre på. Når fodbolden ikke går så godt har man det med at skabe dramatik uden for banen.
Nu er jeg ikke moderator herinde, men hvis jeg var, så var du allerede fortid. Du er jo en af de Barca-fans, som bidrager med absolut nul og nix. Det bærer dine seneste indlæg rimelig stort præg af. Du kommer jo egentlig kun på banen nu, hvor det gik Real skidt i går. Og så endda med en stikpille. Var det ikke bedre, at du - når du nu befinder dig i fjendens farvand - undlod de hånende kommentarer og nedladende sætninger? Så kan jeg næsten garantere dig, at der bliver dannet grobund for en god og saglig debat fremover :-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Sir
- Gæst
-
Pelle skrev:
mozad655 skrev: Er det uhørt at man går forkert? Hvorfor er det så ubegribeligt for jer at forstå at sådan noget kan ske. Det var uhedigt og der er ikke andet at hente i episoden. Men det er morsomt at høre på. Når fodbolden ikke går så godt har man det med at skabe dramatik uden for banen.
Nu er jeg ikke moderator herinde, men hvis jeg var, så var du allerede fortid. Du er jo en af de Barca-fans, som bidrager med absolut nul og nix. Det bærer dine seneste indlæg rimelig stort præg af. Du kommer jo egentlig kun på banen nu, hvor det gik Real skidt i går. Og så endda med en stikpille. Var det ikke bedre, at du - når du nu befinder dig i fjendens farvand - undlod de hånende kommentarer og nedladende sætninger? Så kan jeg næsten garantere dig, at der bliver dannet grobund for en god og saglig debat fremover :-)
Jeg skal forsøge at formulere mig i en ikke-hånlig eller -provokerende facon, selvom jeg er Barcelona-fan...
For det første så er Pique jo blevet piftet af lang tid før Halloween-episoden. Jeg vil tro - og det er bare efter, hvad jeg lige husker - at det begyndte efter hans kommentar ved treble-festen angående Kevin Roldan (sanger ved Ronaldos fødselsdagsfest ligefør ATM-nederlaget).
Men i forhold til Halloween-joken så var det altså et uheld. Hvis I har set videoen med oversættelse, så er det første, der bliver sagt, efter de meget taktløst afbryder Getafes pressekonference, noget á la "Shit, where were we going? We went the wrong way". Hvorefter de alle sammen forsøger at komme ud hurtigt. Det var kikset og tydeligvis ikke gennemtænkt. Men det var altså et uheld.
Jeg ved ikke alt om Pique og skal ikke gøre mig til dommer over, om Pique er en idiot eller ej, men jeg kan ikke se, han har gjort noget alvorligt forkert tidligere. Når det er sagt, så er det selvfølgelig oplagt (og rimelig forståeligt), at rivaliserende fans har et horn i siden på ham.
- Tobiasillas
- Gæst
-
Den anden er:
Benzemas tilbageholdelse i afpresning sagen samt sex/pædofili sagen kontra messis skattesag hvad er slemmeste?
Neymar svindel nummer kontra Modric skattesag/menneskehandel
Vi griner af dem i katalonien men når vi falder selv i fælden prøver vi at bagatelliser det!! Er det dobbeltmoral? Eller er det et usundt træk for at fortrænge problemer og trøste sig selv med at det er små problemer?
Sir skrev:
Pelle skrev:
Jeg skal forsøge at formulere mig i en ikke-hånlig eller -provokerende facon, selvom jeg er Barcelona-fan...
For det første så er Pique jo blevet piftet af lang tid før Halloween-episoden. Jeg vil tro - og det er bare efter, hvad jeg lige husker - at det begyndte efter hans kommentar ved treble-festen angående Kevin Roldan (sanger ved Ronaldos fødselsdagsfest ligefør ATM-nederlaget).
Men i forhold til Halloween-joken så var det altså et uheld. Hvis I har set videoen med oversættelse, så er det første, der bliver sagt, efter de meget taktløst afbryder Getafes pressekonference, noget á la "Shit, where were we going? We went the wrong way". Hvorefter de alle sammen forsøger at komme ud hurtigt. Det var kikset og tydeligvis ikke gennemtænkt. Men det var altså et uheld.
Jeg ved ikke alt om Pique og skal ikke gøre mig til dommer over, om Pique er en idiot eller ej, men jeg kan ikke se, han har gjort noget alvorligt forkert tidligere. Når det er sagt, så er det selvfølgelig oplagt (og rimelig forståeligt), at rivaliserende fans har et horn i siden på ham.
Problemet som jeg ser det er ikke at de gik forkert. Det er mere når han åbner kæften det går helt galt. Alle kan gå forkert, og jeg tror da også at det ikke var planen de ville storme pressemødet, men når Pique så udtaler som han gjorde efterfølgende, så er det jo en skændsel for fodboldverdenen.
Man behøver ikke at være Real Madrid fan for at kunne se Pique er en idiot eller ej. Hans had til Real Madrid er enormt, og det lægger han ikke skjul på. Hans udtalelser er oftest med hovedet under armen, og det har selvfølgelig konsekvenser når han spiller for det spanske landshold.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Lad os så antage, at de gik forkert (De har naturligvis været på Getafes stadion før og man må antage, at de er nogenlunde klar over, hvor de bevæger sig hen), men hvis der havde været bare et minimum af pli i Barcelona-truppen, så havde man holdt den halloween-fest under private former hjemme i Barcelona. Det andet er bare tåkrummende pinligt og virkelig dårlig stil.
At man oven i købet bagefter forsvarer handlingerne og forsøger sig med, at "nogen" efterfølgende låste sig ind i Barcelonas omklædningsrum og overhældte det med teaterblod, gør bare det hele endnu mere hovedrystende.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Tobiasillas skrev: Ronaldo og halvdelen af Real holdet festede efter ATM nederlaget vs. Barcelona Halloween fest efter Getafe sejren!!! Hvad er slemmeste? Jeg husker dengang nogen ytret at det er ligeglad med hvad Ronaldo gør i fritid men halo fest efter stort nederlag!!
Den anden er:
Benzemas tilbageholdelse i afpresning sagen samt sex/pædofili sagen kontra messis skattesag hvad er slemmeste?
Neymar svindel nummer kontra Modric skattesag/menneskehandel
Vi griner af dem i katalonien men når vi falder selv i fælden prøver vi at bagatelliser det!! Er det dobbeltmoral? Eller er det et usundt træk for at fortrænge problemer og trøste sig selv med at det er små problemer?
Du er kraftstejleme da en........BIP, slettet af redaktionen.
Cristiano Ronaldo holder en fest i helt privat regi langt væk fra Vicente Calderón og kan derfor på ingen måde sammenlignes med Barcelonas halloween. At du i det hele taget kan drage sammenligningen.........Hold nu op!
Der er vist ikke nogen, som ikke mener at Karim Benzema ikke er et gigantisk fjols med hans prostitutions-halløj, kørsel uden kørekort og afpresnings-sagen. Jeg har i hvert fald ikke set noget forsvar af ham herinde.
Hvis Modric kendes skyldig i skattesagen, så er han naturligvis også et fjols og skal straffes efter gældende regler.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
1) Pique ER en idiot. End of story.
2) Jeg tynder ud i mængden af Barcelona-fans på forum senere i dag.
3) Cristiano Ronaldo - og det her bør vi så omvendt nok diskutere - fejrede vores nederlag mod Sevilla med at tage til London for at sidde og ligne verdens lykkeligste mand og promovere sin 2 timer lange selfie. Det er krafteddeme idiotisk planlagt. Læg det dog som minimum midt på ugen, men dagen efter et nederlag og med den attitude, det underbygger blot fortællingen om en mand, der har tankerne et helt andet sted.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...