Om Vores Rivaler IX
- madrid2000
-
- Offline
- Platin bruger
-
Havde det være Real, så havde vi stillet os tilbage og overladt alt initiativ til Arsenal og håbet på kontra.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
madrid2000 skrev: Bayern kommer foran 1-0 og angriber stadig konstant. De hele foregår på Arsenal halvdel og kommer konstant til chancer.
Havde det være Real, så havde vi stillet os tilbage og overladt alt initiativ til Arsenal og håbet på kontra.
Bayern........er det dem, der bliver smadret til ukendelighed af spanske hold i semifinalen??
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Siempre Madrid skrev:
madrid2000 skrev: Bayern kommer foran 1-0 og angriber stadig konstant. De hele foregår på Arsenal halvdel og kommer konstant til chancer.
Havde det være Real, så havde vi stillet os tilbage og overladt alt initiativ til Arsenal og håbet på kontra.
Bayern........er det dem, der bliver smadret til ukendelighed af spanske hold i semifinalen??
De har da ret godt fat i det der katalanske hold :-D
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
BBB skrev:
Siempre Madrid skrev:
madrid2000 skrev: Bayern kommer foran 1-0 og angriber stadig konstant. De hele foregår på Arsenal halvdel og kommer konstant til chancer.
Havde det være Real, så havde vi stillet os tilbage og overladt alt initiativ til Arsenal og håbet på kontra.
Bayern........er det dem, der bliver smadret til ukendelighed af spanske hold i semifinalen??
De har da ret godt fat i det der katalanske hold :-D
Så vi da også sidste sæson ;)
Det er jo samme opskrift for Bayern hvert år, de cruiser i første 1/2-3/4 af sæsonen og går efterefter på sómmerferie fordi de vinder ligaen alt for tidligt.
Barcelona fan :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Zizou1981
- Gæst
-
Damn han er god.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul7-2880
- Offline
- Platin bruger
-
Desværre kan jeg kun drømme om dette scenarie, det sker nok ikke :-(
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Raul7-2880 skrev: Hvis man endelig skal sælge Ronalo, så skal vi gå all in på Neymar. Om han så koster over 1 milliard, han skal nok bevise sit værd (kun 23 år).
Desværre kan jeg kun drømme om dette scenarie, det sker nok ikke :-(
Neymar er med afstand den bedste spiller i La Liga netop nu og under de rette forudsætninger kunne han være interessant. Brasilianeren har dog et giftigt bagland, som betyder at "de rette forudsætninger" aldrig kommer, så ham skal vi for alt i verden ikke have.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Tobiasillas
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev:
Raul7-2880 skrev: Hvis man endelig skal sælge Ronalo, så skal vi gå all in på Neymar. Om han så koster over 1 milliard, han skal nok bevise sit værd (kun 23 år).
Desværre kan jeg kun drømme om dette scenarie, det sker nok ikke :-(
Neymar er med afstand den bedste spiller i La Liga netop nu og under de rette forudsætninger kunne han være interessant. Brasilianeren har dog et giftigt bagland, som betyder at "de rette forudsætninger" aldrig kommer, så ham skal vi for alt i verden ikke have.
der er et gammelt latinsk ordsprog der lyder sådan
"den der ikke kan nå vindruer siger at det er sure" eller "hvis du ikke kan nå vindruer så sige det er sure"
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Tobiasillas skrev:
Siempre Madrid skrev:
Raul7-2880 skrev: Hvis man endelig skal sælge Ronalo, så skal vi gå all in på Neymar. Om han så koster over 1 milliard, han skal nok bevise sit værd (kun 23 år).
Desværre kan jeg kun drømme om dette scenarie, det sker nok ikke :-(
Neymar er med afstand den bedste spiller i La Liga netop nu og under de rette forudsætninger kunne han være interessant. Brasilianeren har dog et giftigt bagland, som betyder at "de rette forudsætninger" aldrig kommer, så ham skal vi for alt i verden ikke have.
der er et gammelt latinsk ordsprog der lyder sådan
"den der ikke kan nå vindruer siger at det er sure" eller "hvis du ikke kan nå vindruer så sige det er sure"
Du er heller ikke god til latin.........
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Siempre Madrid skrev:
Raul7-2880 skrev: Hvis man endelig skal sælge Ronalo, så skal vi gå all in på Neymar. Om han så koster over 1 milliard, han skal nok bevise sit værd (kun 23 år).
Desværre kan jeg kun drømme om dette scenarie, det sker nok ikke :-(
Neymar er med afstand den bedste spiller i La Liga netop nu og under de rette forudsætninger kunne han være interessant. Brasilianeren har dog et giftigt bagland, som betyder at "de rette forudsætninger" aldrig kommer, så ham skal vi for alt i verden ikke have.
Vi vil ikke have Neymar pga. hans giftige bagland? Tilgengæld står folk i kø for at forsvare Benzema, som trods alt har en langt tungere bagage. Dobbeltmoralen længe leve. Den eneste grund til, at du ikke vil have Neymar er fordi, du ved, at vi aldrig får ham.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Pelle skrev: .
Siempre Madrid skrev:
Raul7-2880 skrev: Hvis man endelig skal sælge Ronalo, så skal vi gå all in på Neymar. Om han så koster over 1 milliard, han skal nok bevise sit værd (kun 23 år).
Desværre kan jeg kun drømme om dette scenarie, det sker nok ikke :-(
Neymar er med afstand den bedste spiller i La Liga netop nu og under de rette forudsætninger kunne han være interessant. Brasilianeren har dog et giftigt bagland, som betyder at "de rette forudsætninger" aldrig kommer, så ham skal vi for alt i verden ikke have.
Vi vil ikke have Neymar pga. hans giftige bagland? Tilgengæld står folk i kø for at forsvare Benzema, som trods alt har en langt tungere bagage. Dobbeltmoralen længe leve. Den eneste grund til, at du ikke vil have Neymar er fordi, du ved, at vi aldrig får ham.
OK.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
