Om Vores Rivaler IX

10 år 7 måneder siden #745 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
Bayern kommer foran 1-0 og angriber stadig konstant. De hele foregår på Arsenal halvdel og kommer konstant til chancer.

Havde det være Real, så havde vi stillet os tilbage og overladt alt initiativ til Arsenal og håbet på kontra.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #746 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX

madrid2000 skrev: Bayern kommer foran 1-0 og angriber stadig konstant. De hele foregår på Arsenal halvdel og kommer konstant til chancer.

Havde det være Real, så havde vi stillet os tilbage og overladt alt initiativ til Arsenal og håbet på kontra.


Bayern........er det dem, der bliver smadret til ukendelighed af spanske hold i semifinalen??

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #747 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

Siempre Madrid skrev:

madrid2000 skrev: Bayern kommer foran 1-0 og angriber stadig konstant. De hele foregår på Arsenal halvdel og kommer konstant til chancer.

Havde det være Real, så havde vi stillet os tilbage og overladt alt initiativ til Arsenal og håbet på kontra.


Bayern........er det dem, der bliver smadret til ukendelighed af spanske hold i semifinalen??


De har da ret godt fat i det der katalanske hold :-D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #748 af Neye
Besvaret af Neye på emne Om Vores Rivaler IX
Der er for mig nok ingen tvivl om, at Bayern aktuelt er verdens stærkeste hold men der skal så uendelig lidt til, for at skabe ubalance i den vurdering, når de 4-5 bedste hold i verden møder hinanden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #749 af safari
Besvaret af safari på emne Om Vores Rivaler IX

BBB skrev:

Siempre Madrid skrev:

madrid2000 skrev: Bayern kommer foran 1-0 og angriber stadig konstant. De hele foregår på Arsenal halvdel og kommer konstant til chancer.

Havde det være Real, så havde vi stillet os tilbage og overladt alt initiativ til Arsenal og håbet på kontra.


Bayern........er det dem, der bliver smadret til ukendelighed af spanske hold i semifinalen??


De har da ret godt fat i det der katalanske hold :-D


Så vi da også sidste sæson ;)

Det er jo samme opskrift for Bayern hvert år, de cruiser i første 1/2-3/4 af sæsonen og går efterefter på sómmerferie fordi de vinder ligaen alt for tidligt.

Barcelona fan :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Zizou1981
  • Gæst
  • Gæst
10 år 7 måneder siden #750 af Zizou1981
Besvaret af Zizou1981 på emne Om Vores Rivaler IX
Hold da kæft et niveau Neymar har ramt i denne sæson. Uden tvivl La Ligas bedste spiller so far og formentlig den mest formstærke spiller i verden. Hvorfor skulle han havne i Barcelona. Jeg frygter de ting han kan gøre ved os om 2 uger.

Damn han er god.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #751 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX
Hvis man endelig skal sælge Ronalo, så skal vi gå all in på Neymar. Om han så koster over 1 milliard, han skal nok bevise sit værd (kun 23 år).

Desværre kan jeg kun drømme om dette scenarie, det sker nok ikke :-(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #752 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX

Raul7-2880 skrev: Hvis man endelig skal sælge Ronalo, så skal vi gå all in på Neymar. Om han så koster over 1 milliard, han skal nok bevise sit værd (kun 23 år).

Desværre kan jeg kun drømme om dette scenarie, det sker nok ikke :-(


Neymar er med afstand den bedste spiller i La Liga netop nu og under de rette forudsætninger kunne han være interessant. Brasilianeren har dog et giftigt bagland, som betyder at "de rette forudsætninger" aldrig kommer, så ham skal vi for alt i verden ikke have.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
10 år 7 måneder siden #753 af Tobiasillas
Besvaret af Tobiasillas på emne Om Vores Rivaler IX

Siempre Madrid skrev:

Raul7-2880 skrev: Hvis man endelig skal sælge Ronalo, så skal vi gå all in på Neymar. Om han så koster over 1 milliard, han skal nok bevise sit værd (kun 23 år).

Desværre kan jeg kun drømme om dette scenarie, det sker nok ikke :-(


Neymar er med afstand den bedste spiller i La Liga netop nu og under de rette forudsætninger kunne han være interessant. Brasilianeren har dog et giftigt bagland, som betyder at "de rette forudsætninger" aldrig kommer, så ham skal vi for alt i verden ikke have.


der er et gammelt latinsk ordsprog der lyder sådan
"den der ikke kan nå vindruer siger at det er sure" eller "hvis du ikke kan nå vindruer så sige det er sure"

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #754 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX

Tobiasillas skrev:

Siempre Madrid skrev:

Raul7-2880 skrev: Hvis man endelig skal sælge Ronalo, så skal vi gå all in på Neymar. Om han så koster over 1 milliard, han skal nok bevise sit værd (kun 23 år).

Desværre kan jeg kun drømme om dette scenarie, det sker nok ikke :-(


Neymar er med afstand den bedste spiller i La Liga netop nu og under de rette forudsætninger kunne han være interessant. Brasilianeren har dog et giftigt bagland, som betyder at "de rette forudsætninger" aldrig kommer, så ham skal vi for alt i verden ikke have.


der er et gammelt latinsk ordsprog der lyder sådan
"den der ikke kan nå vindruer siger at det er sure" eller "hvis du ikke kan nå vindruer så sige det er sure"


Du er heller ikke god til latin.........

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Gribben

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #755 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX
.

Siempre Madrid skrev:

Raul7-2880 skrev: Hvis man endelig skal sælge Ronalo, så skal vi gå all in på Neymar. Om han så koster over 1 milliard, han skal nok bevise sit værd (kun 23 år).

Desværre kan jeg kun drømme om dette scenarie, det sker nok ikke :-(


Neymar er med afstand den bedste spiller i La Liga netop nu og under de rette forudsætninger kunne han være interessant. Brasilianeren har dog et giftigt bagland, som betyder at "de rette forudsætninger" aldrig kommer, så ham skal vi for alt i verden ikke have.


Vi vil ikke have Neymar pga. hans giftige bagland? Tilgengæld står folk i kø for at forsvare Benzema, som trods alt har en langt tungere bagage. Dobbeltmoralen længe leve. Den eneste grund til, at du ikke vil have Neymar er fordi, du ved, at vi aldrig får ham.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Raul7777

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #756 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX

Pelle skrev: .

Siempre Madrid skrev:

Raul7-2880 skrev: Hvis man endelig skal sælge Ronalo, så skal vi gå all in på Neymar. Om han så koster over 1 milliard, han skal nok bevise sit værd (kun 23 år).

Desværre kan jeg kun drømme om dette scenarie, det sker nok ikke :-(


Neymar er med afstand den bedste spiller i La Liga netop nu og under de rette forudsætninger kunne han være interessant. Brasilianeren har dog et giftigt bagland, som betyder at "de rette forudsætninger" aldrig kommer, så ham skal vi for alt i verden ikke have.


Vi vil ikke have Neymar pga. hans giftige bagland? Tilgengæld står folk i kø for at forsvare Benzema, som trods alt har en langt tungere bagage. Dobbeltmoralen længe leve. Den eneste grund til, at du ikke vil have Neymar er fordi, du ved, at vi aldrig får ham.


OK.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum