Om Vores Rivaler IX

10 år 7 måneder siden #733 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX
Seriøst, jeg vil have Douglas Costa.
Hvad kan han koste?!

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
10 år 7 måneder siden #734 af Storken
Besvaret af Storken på emne Om Vores Rivaler IX

Pelle skrev: Seriøst, jeg vil have Douglas Costa.
Hvad kan han koste?!


Han kunne have kostet €30 mio, hvis man havde en scout-afdeling, der kunne spotte talent, der ikke spillede i en storklub. For Real Madrid og Barca, der koster han mindst €80 mio.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #735 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX

Storken skrev:

Pelle skrev: Seriøst, jeg vil have Douglas Costa.
Hvad kan han koste?!


Han kunne have kostet €30 mio, hvis man havde en scout-afdeling, der kunne spotte talent, der ikke spillede i en storklub. For Real Madrid og Barca, der koster han mindst €80 mio.


Bayern er desværre skræmmende gode til at lave de rigtige handler til de rigtige priser. Både på nye spillere, men ligeså meget på etablerede. Hvad gav man for Arturo Vidal? Det var et helt latterligt lavt beløb, såvidt jeg husker.

Nå, men Douglas Costa er bare en fremtidens mand for Bayern. Tempo, drive, evnen til at sætte en mand og så et venstreben, der får de vildeste træf. Kæft hvor er han god!

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
10 år 7 måneder siden #736 af Storken
Besvaret af Storken på emne Om Vores Rivaler IX

Pelle skrev:

Storken skrev:

Pelle skrev: Seriøst, jeg vil have Douglas Costa.
Hvad kan han koste?!


Han kunne have kostet €30 mio, hvis man havde en scout-afdeling, der kunne spotte talent, der ikke spillede i en storklub. For Real Madrid og Barca, der koster han mindst €80 mio.


Bayern er desværre skræmmende gode til at lave de rigtige handler til de rigtige priser. Både på nye spillere, men ligeså meget på etablerede. Hvad gav man for Arturo Vidal? Det var et helt latterligt lavt beløb, såvidt jeg husker.

Nå, men Douglas Costa er bare en fremtidens mand for Bayern. Tempo, drive, evnen til at sætte en mand og så et venstreben, der får de vildeste træf. Kæft hvor er han god!


Bayern har sgu knækket koden på transfermarkedet. I vores to klubber betaler man €50 mio for en 50% succesrate. Der er ikke samme rettidige omhu.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #737 af Neye
Besvaret af Neye på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg mener Douglas Costa kostede 35 mio Euro og han går nok for minimum 50 mio (tror ikke Bayern vil af med ham), hvis nogen ville være interesseret her få måneder efter handlen. Ja hvis Real eller Barcelona viste interesse, så ville prisen jo nok stige endnu mere

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #738 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX
Tak til Deportivo for lige at gøre fredag aften lidt sjovere!

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #739 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Det var en fryd at se Deportivo i anden halvleg på et tændt Riazor. Kunne godt have undt dem de tre point.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 10 år 7 måneder siden ved Zyconith.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #740 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX
Var det dødsstødet for Mourinho? Og kan man efterhånden været andet bekendt overfor Chelseas fans end at fyre ham??

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 10 år 7 måneder siden ved Pelle.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #741 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

Pelle skrev: Var det dødsstødet for Mourinho? Og kan man efterhånden været andet bekendt overfor Chelseas fans end at fyre ham??


Jeg tror problemet ligger i, at man ikke ved, hvad alternativet skulle være.... Hvem kan bringe holdet på ret kurs?
Carlo Ancelotti har klarmeldt sig selv til endnu et trænerjob, men vil Chelsea mon have ham tilbage? Enten er det netop denne problemstilling, der ligger til grund for den manglende fyring, eller også har han af en eller anden grund stadig opbakning i omklædningsrummet.

Personligt synes jeg, at det er ved at være en joke... okay, en dårlig start på sæsonen kan forsvares, men 11 kampe og en 15.plads er sgu seriøst ringe for et hold, der så gerne vil tages seriøst på den internationale scene.
Vi står altså i en situation, hvor Chelsea er mere "tålmodige" med deres træner end Liverpool...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #742 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX
www.sport.es/es/noticias/clasico/leo-mes...-real-madrid-4636960

Spanske "Sport" mener nu at vide, at Messi er ude til Clasico'en definitivt...

Om det er spin eller ej, så er det så meget desto mere endnu en grund til, at den kamp jo selvfølgelig skal vindes.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #743 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
Barcelona fik en sejr og en Halloween-fest med sig hjem fra Getafe.

Dog efterlod de - eller Centralmagtens lumske folk - toiletterne i miserabel stand:

futbol.as.com/futbol/2015/11/03/primera/...0416.html?autoplay=1

Més que un Club........Ja, det tør da svagt antydes.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #744 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX

Siempre Madrid skrev: Barcelona fik en sejr og en Halloween-fest med sig hjem fra Getafe.

Dog efterlod de - eller Centralmagtens lumske folk - toiletterne i miserabel stand:

futbol.as.com/futbol/2015/11/03/primera/...0416.html?autoplay=1

Més que un Club........Ja, det tør da svagt antydes.


Som prolle-Alves var ude at sige til præsidenten for Getafe, Angel Torres:
"There are more important things than all this, we’re out to enjoy ourselves, life is cool and so are we”

Hvor sejt!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum