Om Vores Rivaler IX
Hvad kan han koste?!
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Storken
- Gæst
-
Pelle skrev: Seriøst, jeg vil have Douglas Costa.
Hvad kan han koste?!
Han kunne have kostet €30 mio, hvis man havde en scout-afdeling, der kunne spotte talent, der ikke spillede i en storklub. For Real Madrid og Barca, der koster han mindst €80 mio.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Storken skrev:
Pelle skrev: Seriøst, jeg vil have Douglas Costa.
Hvad kan han koste?!
Han kunne have kostet €30 mio, hvis man havde en scout-afdeling, der kunne spotte talent, der ikke spillede i en storklub. For Real Madrid og Barca, der koster han mindst €80 mio.
Bayern er desværre skræmmende gode til at lave de rigtige handler til de rigtige priser. Både på nye spillere, men ligeså meget på etablerede. Hvad gav man for Arturo Vidal? Det var et helt latterligt lavt beløb, såvidt jeg husker.
Nå, men Douglas Costa er bare en fremtidens mand for Bayern. Tempo, drive, evnen til at sætte en mand og så et venstreben, der får de vildeste træf. Kæft hvor er han god!
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Storken
- Gæst
-
Pelle skrev:
Storken skrev:
Pelle skrev: Seriøst, jeg vil have Douglas Costa.
Hvad kan han koste?!
Han kunne have kostet €30 mio, hvis man havde en scout-afdeling, der kunne spotte talent, der ikke spillede i en storklub. For Real Madrid og Barca, der koster han mindst €80 mio.
Bayern er desværre skræmmende gode til at lave de rigtige handler til de rigtige priser. Både på nye spillere, men ligeså meget på etablerede. Hvad gav man for Arturo Vidal? Det var et helt latterligt lavt beløb, såvidt jeg husker.
Nå, men Douglas Costa er bare en fremtidens mand for Bayern. Tempo, drive, evnen til at sætte en mand og så et venstreben, der får de vildeste træf. Kæft hvor er han god!
Bayern har sgu knækket koden på transfermarkedet. I vores to klubber betaler man €50 mio for en 50% succesrate. Der er ikke samme rettidige omhu.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- ChrillRM14
-
- Offline
- Platin bruger
-
Pelle skrev: Var det dødsstødet for Mourinho? Og kan man efterhånden været andet bekendt overfor Chelseas fans end at fyre ham??
Jeg tror problemet ligger i, at man ikke ved, hvad alternativet skulle være.... Hvem kan bringe holdet på ret kurs?
Carlo Ancelotti har klarmeldt sig selv til endnu et trænerjob, men vil Chelsea mon have ham tilbage? Enten er det netop denne problemstilling, der ligger til grund for den manglende fyring, eller også har han af en eller anden grund stadig opbakning i omklædningsrummet.
Personligt synes jeg, at det er ved at være en joke... okay, en dårlig start på sæsonen kan forsvares, men 11 kampe og en 15.plads er sgu seriøst ringe for et hold, der så gerne vil tages seriøst på den internationale scene.
Vi står altså i en situation, hvor Chelsea er mere "tålmodige" med deres træner end Liverpool...
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- ChrillRM14
-
- Offline
- Platin bruger
-
Spanske "Sport" mener nu at vide, at Messi er ude til Clasico'en definitivt...
Om det er spin eller ej, så er det så meget desto mere endnu en grund til, at den kamp jo selvfølgelig skal vindes.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Dog efterlod de - eller Centralmagtens lumske folk - toiletterne i miserabel stand:
futbol.as.com/futbol/2015/11/03/primera/...0416.html?autoplay=1
Més que un Club........Ja, det tør da svagt antydes.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Siempre Madrid skrev: Barcelona fik en sejr og en Halloween-fest med sig hjem fra Getafe.
Dog efterlod de - eller Centralmagtens lumske folk - toiletterne i miserabel stand:
futbol.as.com/futbol/2015/11/03/primera/...0416.html?autoplay=1
Més que un Club........Ja, det tør da svagt antydes.
Som prolle-Alves var ude at sige til præsidenten for Getafe, Angel Torres:
"There are more important things than all this, we’re out to enjoy ourselves, life is cool and so are we”
Hvor sejt!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
