EM 2016

7 år 9 måneder siden #73 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne EM 2016
Ungarn - Portugal er jo en helt vanvittig kamp O.o

Portugal har været ret så uheldige med to afrettede mål, men portugiserne har nok engang vist, at de virkelig ikke får noget ud af potentialet... Den sidste RM-spiller, man mangler at få stemplet ind i turneringen, Ronaldo, laver to rigtige gode aktioner med assist og mål, men hold nu op en skuffelse, de har været...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 9 måneder siden #74 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne EM 2016
Haha Ungarn - Portugal stikker af. Hvor er det vildt så elendig en defensiv begge hold er i besiddelse af.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 9 måneder siden #75 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne EM 2016

Mølbat skrev: Var ham William Carvalho fra Portugal ikke rygtet til Real Madrid på et tidspunkt? Han er da ufattelig dårlig. Ja, han kan vinde bolden tilbage, men når han har den for fødderne er han mere usikker end flere af de amatør-spillere, som jeg hver uge træner med.

Der poppede en statistik frem efter kampen, hvor han lå med 95% boldbesiddelse, hvis ikke jeg misforstod den helt. Det er vel meget fint? Synes han gjorde en del fornuftige ting. Han spiller simpelt og rydder op. Det er vel, hvad man skal forlange af ham?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
7 år 9 måneder siden #76 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne EM 2016

Brylle skrev:

Mølbat skrev: Var ham William Carvalho fra Portugal ikke rygtet til Real Madrid på et tidspunkt? Han er da ufattelig dårlig. Ja, han kan vinde bolden tilbage, men når han har den for fødderne er han mere usikker end flere af de amatør-spillere, som jeg hver uge træner med.

Der poppede en statistik frem efter kampen, hvor han lå med 95% boldbesiddelse, hvis ikke jeg misforstod den helt. Det er vel meget fint? Synes han gjorde en del fornuftige ting. Han spiller simpelt og rydder op. Det er vel, hvad man skal forlange af ham?


Havde William Carvalho bolden 95% af tiden? Wow, det ér imponerende.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 9 måneder siden #77 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne EM 2016

Raúl 7 skrev:

Brylle skrev:

Mølbat skrev: Var ham William Carvalho fra Portugal ikke rygtet til Real Madrid på et tidspunkt? Han er da ufattelig dårlig. Ja, han kan vinde bolden tilbage, men når han har den for fødderne er han mere usikker end flere af de amatør-spillere, som jeg hver uge træner med.

Der poppede en statistik frem efter kampen, hvor han lå med 95% boldbesiddelse, hvis ikke jeg misforstod den helt. Det er vel meget fint? Synes han gjorde en del fornuftige ting. Han spiller simpelt og rydder op. Det er vel, hvad man skal forlange af ham?


Havde William Carvalho bolden 95% af tiden? Wow, det ér imponerende.

Hahaha...
Må jeg ikke rette det til fuldførte afleveringer? ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Raúl 7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 9 måneder siden #78 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne EM 2016

Brylle skrev:

Raúl 7 skrev:

Brylle skrev:

Mølbat skrev: Var ham William Carvalho fra Portugal ikke rygtet til Real Madrid på et tidspunkt? Han er da ufattelig dårlig. Ja, han kan vinde bolden tilbage, men når han har den for fødderne er han mere usikker end flere af de amatør-spillere, som jeg hver uge træner med.

Der poppede en statistik frem efter kampen, hvor han lå med 95% boldbesiddelse, hvis ikke jeg misforstod den helt. Det er vel meget fint? Synes han gjorde en del fornuftige ting. Han spiller simpelt og rydder op. Det er vel, hvad man skal forlange af ham?


Havde William Carvalho bolden 95% af tiden? Wow, det ér imponerende.

Hahaha...
Må jeg ikke rette det til fuldførte afleveringer? ;)


Og folk siger Ronaldo er egoist, når han har bolden??
:D

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, Zyconith, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 9 måneder siden #79 af MadridistaPorVida
Besvaret af MadridistaPorVida på emne EM 2016
Fedeste em kamp. Cristiano spillede jo som en ægte ballon d or vinder.

HALA MADRID Y NADA MAS!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
7 år 9 måneder siden #80 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne EM 2016
God kamp af Cristiano. Vildt første mål han laver bagom benet. Synd han ikke havde held i sprøjten i de andre kampe, han kunne have været topscorer nu.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 9 måneder siden #81 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne EM 2016

Raúl 7 skrev: God kamp af Cristiano. Vildt første mål han laver bagom benet. Synd han ikke havde held i sprøjten i de andre kampe, han kunne have været topscorer nu.


Sådan er det bare tit med de allerbedste spillere... Det er slutproduktet, der tæller, og så glemmes resten oftest. Ronaldo kom frem til lige så mange store chancer i dag som mod Østrig og Island, men først i dag blev de til mål. Der er med andre ord hurtigt kun tale om få marginalers forskel, der får folk til at omtale Ronaldo som fiasko eller supermand.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 7 år 9 måneder siden ved ChrillRM14.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 9 måneder siden #82 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne EM 2016
EM har taget et "sjov" drejning...

Italien, Frankrig, Spanien, England og Tyskland er nu allesammen i samme turneringshalvdel i ottendedelsfinalerne. Kun ét af disse hold kan altså komme i finalen. Der er med andre ord lagt op til en vanvittig sensation, når hold som Kroatien, Wales og Polen jo reelt set har chancen for at nå hele vejen uden at støde på en mastodont.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Raúl 7, M_linding

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 9 måneder siden #83 af MadridistaPorVida
Besvaret af MadridistaPorVida på emne EM 2016


Det for meget for mig det her mål

HALA MADRID Y NADA MAS!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 9 måneder siden #84 af BBB
Besvaret af BBB på emne EM 2016

MadridistaPorVida skrev:



Det for meget for mig det her mål


Hvad mener du? For meget som du falder i svimer, eller for meget så du ikke kan lide, at han forsøger på det?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum