EM 2016

10 år 1 måned siden #61 af SR4
Besvaret af SR4 på emne EM 2016
Det er ikke første gang Ronaldos bold ikke vil gå ind. Synes det har kendetegnet meget af hans sæson. Denne kamp kunne jo sagtens have hat 3-4 Ronaldo-mål.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 1 måned siden #62 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne EM 2016
Hold da op en vild første halvleg af Pogba, det ligner at han ordentligt stempler ind til EM nu
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

10 år 1 måned siden #63 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne EM 2016

Doc.juego skrev: Hold da op en vild første halvleg af Pogba, det ligner at han ordentligt stempler ind til EM nu

Nope han er stadig ikke 90 mil værd. Spillede okay første halvleg men total anonym anden halvleg.

10 år 1 måned siden #64 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne EM 2016
"okay første halvleg" okaaaaaay. Hvem snakker forresten om 90 mil?

10 år 1 måned siden #65 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne EM 2016

Lars1991 skrev: "okay første halvleg" okaaaaaay. Hvem snakker forresten om 90 mil?

Nej, det vist mere 120, 140 og 160 mill Euro, Juventus ævler om nu :P
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

10 år 1 måned siden #66 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne EM 2016
Det ser ud til Florentino ikke behøver at købe slutrundens helt store stjerne i denne omgang. Han spiller nemlig allerede for os :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Doc.juego, ChrillRM14

10 år 1 måned siden #67 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne EM 2016

madrid2000 skrev: Det ser ud til Florentino ikke behøver at købe slutrundens helt store stjerne i denne omgang. Han spiller nemlig allerede for os :)

Hvor ærgeligt for Florentino, det må være som et barn til juleaften der allerede ejer årets hotteste julegave ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000

10 år 1 måned siden #68 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne EM 2016

madrid2000 skrev: Det ser ud til Florentino ikke behøver at købe slutrundens helt store stjerne i denne omgang. Han spiller nemlig allerede for os :)

Bale har været god, men i min optik har Iniesta dog været bedre hidtil. Ham er der dog heller ingen chance for, at Pérez køber.

10 år 1 måned siden #69 af YunisTaker
Besvaret af YunisTaker på emne EM 2016
Jeg er hverken for eller imod den nye slutrunde format med 24 hold. Kvaliteten har ikke været på højeste niveau, men der har været flere gode kampe end dårlige kampe efter min mening.

Har ikke en decideret favorit, men holder med Real Madrid spillerne, og håber alle gør det godt. Er dog glad for Copa America også er i gang samtidig, da den turnering er fyldt med underholdning. Har ikke set en kedelig kamp endnu (har dog ikke set dem alle).

Real Madrid since 2002

Raul & Zidane.

Pepe, Marcelo & Benzema.

CAAAAASEEEEEEEMIIIIIIIIIIIROOOOOOOOO!!!

10 år 1 måned siden #70 af Madridnation.
Besvaret af Madridnation. på emne EM 2016

YunisTaker skrev: Jeg er hverken for eller imod den nye slutrunde format med 24 hold. Kvaliteten har ikke været på højeste niveau, men der har været flere gode kampe end dårlige kampe efter min mening.

Har ikke en decideret favorit, men holder med Real Madrid spillerne, og håber alle gør det godt. Er dog glad for Copa America også er i gang samtidig, da den turnering er fyldt med underholdning. Har ikke set en kedelig kamp endnu (har dog ikke set dem alle).

Har du oplevet flere underholdende kampe end kedelige ?

Jeg tror bestemt ikke vi ser det samme EM.. Bale har scoret mere end 15 af holdene .. Pisse kedeligt EM indtil videre og lad os nu komme til de spændende knald eller fald kampe !!

Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).
Sidste redigering: 10 år 1 måned siden ved Madridnation..
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Chamartin

10 år 1 måned siden #71 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne EM 2016
Det var vel turneringens bedste kamp sammen med Italien-Belgien.
Nok ikke lige efter den her kamp, vi skal ærgre os over, De Gea bliver i United.

Synd for Ramos han bliver lidt en skurk også, men det var nu også et klart omspark. Bare han scorer for Madrid, er jeg tilfreds. Der er alligevel for mange catalanere med til, at jeg kan holde med Spanien.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, andreashn

10 år 1 måned siden #72 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne EM 2016
Var ham William Carvalho fra Portugal ikke rygtet til Real Madrid på et tidspunkt? Han er da ufattelig dårlig. Ja, han kan vinde bolden tilbage, men når han har den for fødderne er han mere usikker end flere af de amatør-spillere, som jeg hver uge træner med.

Leveret af Kunena Forum