EM 2016
- ChrillRM14
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
Nå, Frankrig når ikke langt. Pogba er jo ikke mere end 1 kr. værd, forsvaret er en hullet ost og spillet er bare ikke flydende...
EDIT: Ærgerligt, at Payet er 29 år.......
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- ElGordo
- Gæst
-
Fondo_Sur skrev: Håber virkeligt at beslutningstagerne i Madrid ser med!
Man kan simpelthen ikke købe en spiller over 100 €, hvis han ikke starter inde i en landskamp ved en slutrunde!
Spis nu lige brød til.
Det kan ikke vides om Pogba var træt og havde brug for hvile eller om man bare har roteret med vilje med henblik på, at Frankrig regner med at nå langt i turmeringen og gerne så at nøglespillerne ikke lider overlast når de vigtige K.O kampe nærmer sig.
Mener du så også at Griezmann er mindre værd fordi han var på bænken eller at martial er et flop og en ny Saviola pga hans dårlige halveg ?
Generelt er det en sygdom blandt folk at bedømme spillere ud fra en international turnering når vi ved hvor mange faktorer der spiller ind ift. klubplan.
Milan Baros er et godt ekspempel.
Fondo_Sur skrev: Håber virkeligt at beslutningstagerne i Madrid ser med!
Man kan simpelthen ikke købe en spiller over 100 €, hvis han ikke starter inde i en landskamp ved en slutrunde!
Deschamps har udtalt at han sparede dem. Mere er der ikke i det. Men Jeg har stadigvæk ikke forstået hvorfor alle eksperter, tidligere profiler rundt omkring er helt oppe og støde over Pogba.
Pelle skrev: Sjældent har jeg oplevet en så overvurderet spiller som Pogba. At nogle herinde vitterligt ønsker ham som "forstærkning", det er mig en gåde. To kampe i træk, og han har vist absolut intet.
Han hat i hvert fald ikke overbevist om, at han er bedre end Kroos, som Perez angiveligt vil erstatte franskmanden med.
Jeg tror, det er mere sandsynligt, at Alaba ender i Real Madrid, og han kan dække såvel venstre forsvarsside, som midtbanen. Det ville være en glimrende mand at få ind i truppen.
Jeg er overbevist om, at Zidane har bare lidt at sige denne sommer og han virker ikke til at ville de ugidelige typer. Det har vi jo set med Isco og James :-)
zizou21 skrev:
asp3200 skrev: Portugals venstre back ser yderst lovende ud. Var han ikke på tale som Marcelo backup?
Lige praecis. Har haft ham i kikkerten et stykke tid (som naevnt i andre traade) - synes han har et stort potientiale..
Han er rygtet til Liverpool + Dortmund, men mon ikke hvis Real kommer paa banen med en kontrakt at han kan lokkes? - Maaske vi endda kan sende Coentrao den anden vej :-)
Rafael har et fantastisk ventreben og der var bestemt et par frispark igaar jeg gerne havde set ham tage fremfor Ronaldo.... Han virker desuden ydmyg af natur, hvilket vi bestemt godt kunne bruge i Madrid.
KOEB KOEB KOEB!!
Raphaël Guerreiro er nu officielt Dortmund spiller:
Dortmund køber Guerreiro
Jeg forstår ikke helt hvor den der myte, om den onde onde Perez stammer fra?
I øvrigt skal man altid se på konteksten, når man vurderer en spillers præstation. Landsholdsfodbold er ofte mere stivbenet i det, så jeg foretrækker klart at vurdere spillerne ud fra deres sæson på klubplan... :) Jeg siger ikke, at Pogba bare SKAL til Madrid - jeg er selv i tvivl. Men det virker som om, at nogle brugere har taget en beslutning om, at det må han ikke komme - og så forsøger man at proppe virkeligheden ned i sin egen lille mentale kasse.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Pogba er ovenikøbet en spiller der igennem flere sæsoner har leveret på klubplan på et uhørt højt niveau OG alt tyder på at det er vores TRÆNER der ønsker ham.
Men Payet - han SKA købes nu efter to kampe hvor han leverer!!! Det er så fedt at det næsten er blevet politisk ukorrekt, ifølge nogle brugere på dette forum, at købe de største stjerner. Det er næsten lidt sødt - sådan en slags gymnasieelevlogik hvor det bare slet ik er cool at købe de dyreste spillere :-) shit det er urkomisk at følge med i
asp3200 skrev:
Pelle skrev: Sjældent har jeg oplevet en så overvurderet spiller som Pogba. At nogle herinde vitterligt ønsker ham som "forstærkning", det er mig en gåde. To kampe i træk, og han har vist absolut intet.
Drop ham, virkelig ugidelig attitude. Køb kante og hazard.
Bevares det har ikke været Pogba's bedste dage de sidste to dage. Men han havde dog en vild assist til 2-0 og nogle gode bolderobninger højt på banen.
Men mange ting mislykkedes også, især da han skvattede i feltet.
Men ser man ham for Juventus synes jeg der har været noget andet.
Jeg siger ikke at man skal købe ham nødvendigvis, er selv meget i tvivl om det ville være det bedste for klubben og sæsonen. Men altså jeg mener nu at kritikken her er for ensidig ;)