EM 2016

10 år 1 måned siden #13 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne EM 2016
De tre største oplevelser for mig i første runde:

1. Ramseys kamp mod Slovakiet. Ambitionerne må da efterhånden være større end Arsenal?
2. Payets stigende aftryk i Frankrigs kampe. Han er blevet en slags saviour, og det er med mindeværdige mål!
3. Italiens holdpræstation mod et svagt belgisk mandskab; Candreva var for mig Italiens bedste mand. Fuldstændig ustyrlig på den højre wingback.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 1 måned siden #14 af MatiasP
Besvaret af MatiasP på emne EM 2016

Brylle skrev:

MatiasP skrev: Er det kun mig der synes det er lidt ærgerligt at der kun er en 1 real madrid spiller i startopstillingen? Underordnet hvor mange spillere de andre hold ellers har, så synes jeg da af en af spaniens 2 største klubber skal have mere end 1 spiller med i startopstillingen synes jeg.

Navas, Carvajal, Pepe, Ramos, Marcelo, Casemiro, Modric, Kroos, Ronaldo, Benzema, Bale

Den foretrukne startopstilling i Real består altså af to spillere fra Spanien, hvor Carvajal er skadet. Dermed er man altså ikke i en position, hvor man overhovedet bør være chokeret. Manden på bænken hedder Lucas, som er ret uprøvet på landsholdet. Skal vi længere ud, så hedder spillerne Isco og Jesé, og her mangler altså både kontinuerlige præstationer og et stabilt niveau, der først og fremmest gør, at de fortjener spilletid i næsten hver eneste kamp.

Jamen gør det situationen bedre at vi stort set ingen har i opstillingen? Jeg er med på at vi er begyndt at vende skuden med alle de unge talenter og for nogle år siden da vi købte stort spansk ind osv. Jeg synes bare det er så ærgerligt at vi virkelig ikke kan mønstre flere stærke spanske spillere at det kun bliver til 1, måske 2 hvis Carvajal havde været skadesfri.

10 år 1 måned siden #15 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne EM 2016

MatiasP skrev:

Brylle skrev:

MatiasP skrev: Er det kun mig der synes det er lidt ærgerligt at der kun er en 1 real madrid spiller i startopstillingen? Underordnet hvor mange spillere de andre hold ellers har, så synes jeg da af en af spaniens 2 største klubber skal have mere end 1 spiller med i startopstillingen synes jeg.

Navas, Carvajal, Pepe, Ramos, Marcelo, Casemiro, Modric, Kroos, Ronaldo, Benzema, Bale

Den foretrukne startopstilling i Real består altså af to spillere fra Spanien, hvor Carvajal er skadet. Dermed er man altså ikke i en position, hvor man overhovedet bør være chokeret. Manden på bænken hedder Lucas, som er ret uprøvet på landsholdet. Skal vi længere ud, så hedder spillerne Isco og Jesé, og her mangler altså både kontinuerlige præstationer og et stabilt niveau, der først og fremmest gør, at de fortjener spilletid i næsten hver eneste kamp.

Jamen gør det situationen bedre at vi stort set ingen har i opstillingen? Jeg er med på at vi er begyndt at vende skuden med alle de unge talenter og for nogle år siden da vi købte stort spansk ind osv. Jeg synes bare det er så ærgerligt at vi virkelig ikke kan mønstre flere stærke spanske spillere at det kun bliver til 1, måske 2 hvis Carvajal havde været skadesfri.

Det spanske hold har, som jeg ser det, bare ikke særlig mange spillere der er gode nok (og ville passe) til Real Madrid. De Gea, Ramos, Carvajal, Busquets, (Cesc) og Lucas - that's it IMO. Og så er jeg efterhånden i tvivl om, hvorvidt Isco kan være med på den liste..

Det er ikke så underligt, at vi kun har Ramos med i startopstillingen, synes jeg :-) Men Lucas skal nok få spillet sig på holdet!
Sidste redigering: 10 år 1 måned siden ved M_linding.

10 år 1 måned siden #16 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne EM 2016
Kroos spillede en storkamp og var klart bedre i alle facetter sammenlignet med Pogba i denne runde. 1-0 til tyskeren.

Han sluttede også sæsonen rigtig godt af under Zidane i mine øjne. Momentet der imponerede mig mest var i returen mod City, hvor vi skulle spille uden Casemiro. Kroos påtog sig rollen som en sand weltmeister og dominerede, særligt defensivt.

Lad os så få 3 mål fra CR7 i dag!
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

10 år 1 måned siden #17 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne EM 2016
Selv tv2's kommentator i overgangen fra reklamer til transmissionen er fuld af .... Det skorter ikke på elendigheder fra deres side under dette EM.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

10 år 1 måned siden #18 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne EM 2016
Portugals venstre back ser yderst lovende ud. Var han ikke på tale som Marcelo backup?
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

10 år 1 måned siden #19 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne EM 2016
Vildt nok at Ronaldo bliver ved og ved med at sparke frispark....

10 år 1 måned siden #20 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne EM 2016
Ronaldo spiller faktisk en nobel kamp. Ikke så mange fejl, stor bevægelse og på trods af, at i hvert fald én af chancerne skulle være blevet til et mål, så kommer han frem til en del. Men Portugal som hold er sgu ikke vildt inspirerende med ryggen mod muren, men til gengæld rimelig skarpe, når de får lov at dominere med fart og kontrol som i første halvleg.
Renato Sanchez var godt nok et friskt pust til ellers alt for langsomt opbyggende spil - kan godt forstå virakken omkring ham :O

Island spiller med de midler, de har, men det er svært at kalde det for fodbold... Det sgu kun fordi, at det er et "nordisk" land, at man kan smile efter sådan en kamp... Var det Ungarn eller Nordirland, havde jeg råbt og skreget noget mere af dem...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

10 år 1 måned siden #21 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne EM 2016

asp3200 skrev: Portugals venstre back ser yderst lovende ud. Var han ikke på tale som Marcelo backup?

Jo, det var Rafael Guerreiro. Tyske medier påstår ret hårdnakket, at han har en troskabsed med Dortmund, men nu må vi se. Det kan jo være, han har en plan om at forsøge at gøre sig mere attraktiv ved EM for at opnå en bedre kontakt.

10 år 1 måned siden #22 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne EM 2016

ChrillRM14 skrev: Ronaldo spiller faktisk en nobel kamp. Ikke så mange fejl, stor bevægelse og på trods af, at i hvert fald én af chancerne skulle være blevet til et mål, så kommer han frem til en del. Men Portugal som hold er sgu ikke vildt inspirerende med ryggen mod muren, men til gengæld rimelig skarpe, når de får lov at dominere med fart og kontrol som i første halvleg.
Renato Sanchez var godt nok et friskt pust til ellers alt for langsomt opbyggende spil - kan godt forstå virakken omkring ham :O

Island spiller med de midler, de har, men det er svært at kalde det for fodbold... Det sgu kun fordi, at det er et "nordisk" land, at man kan smile efter sådan en kamp... Var det Ungarn eller Nordirland, havde jeg råbt og skreget noget mere af dem...

Hvis han så bare ville klappe i efter kampen fremfor de pinlige udtalelser, han må da vide hvor meget de vil blive brugt imod ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

10 år 1 måned siden #23 af zizou21
Besvaret af zizou21 på emne EM 2016

asp3200 skrev: Portugals venstre back ser yderst lovende ud. Var han ikke på tale som Marcelo backup?

Lige praecis. Har haft ham i kikkerten et stykke tid (som naevnt i andre traade) - synes han har et stort potientiale..
Han er rygtet til Liverpool + Dortmund, men mon ikke hvis Real kommer paa banen med en kontrakt at han kan lokkes? - Maaske vi endda kan sende Coentrao den anden vej :-)

Rafael har et fantastisk ventreben og der var bestemt et par frispark igaar jeg gerne havde set ham tage fremfor Ronaldo.... Han virker desuden ydmyg af natur, hvilket vi bestemt godt kunne bruge i Madrid.

KOEB KOEB KOEB!!

Hala
Sidste redigering: 10 år 1 måned siden ved zizou21.

10 år 1 måned siden #24 af zizou21
Besvaret af zizou21 på emne EM 2016

Mathiaska skrev: Kroos spillede en storkamp og var klart bedre i alle facetter sammenlignet med Pogba i denne runde. 1-0 til tyskeren.

Han sluttede også sæsonen rigtig godt af under Zidane i mine øjne. Momentet der imponerede mig mest var i returen mod City, hvor vi skulle spille uden Casemiro. Kroos påtog sig rollen som en sand weltmeister og dominerede, særligt defensivt.

Lad os så få 3 mål fra CR7 i dag!

Helt enig.. Modric og Kroos er outstanding og forhaabenlig vi snart kan lukke den Pogba snak........

Hala

Leveret af Kunena Forum