EM 2016
Zyconith skrev: Jeg finder det nu på mange måder dejligt at de europæiske nationer kan mødes omkring spillet, og det r fedt at der kommer en del øst europæiske hold med på bekostning af de vestlige. Så kan vi rigtig sidde og holde med Slovakiet når de giver igen til deres evige mobber og Albanien udstiller Frankrig. Det bringer opmærksomhed på ens medmennesker på tværs af landegrænser, skaber et europæisk fællesskab, osv. Så at der er flere lande med udvider ligesom åbningerne hvor relationer kan opstå. Det bedste hold skal nok vinde i sidste ende.
Synes sgu din pointe er lidt soegt, Zyconith :-D
Polen har efterhaanden vaeret med til en del af disse og lignende turneringer. Det samme med Rumaenien.
Jeg vil vove at paasta, at de fleste nordeuropaere stadig synes at det er nogle, undskyld sproget, lortelande :-D
EDIT: Det var ellers en smuk tanke. Haha.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
R7CR7GB11 skrev:
Zyconith skrev: Jeg finder det nu på mange måder dejligt at de europæiske nationer kan mødes omkring spillet, og det r fedt at der kommer en del øst europæiske hold med på bekostning af de vestlige. Så kan vi rigtig sidde og holde med Slovakiet når de giver igen til deres evige mobber og Albanien udstiller Frankrig. Det bringer opmærksomhed på ens medmennesker på tværs af landegrænser, skaber et europæisk fællesskab, osv. Så at der er flere lande med udvider ligesom åbningerne hvor relationer kan opstå. Det bedste hold skal nok vinde i sidste ende.
Synes sgu din pointe er lidt soegt, Zyconith :-D
Polen har efterhaanden vaeret med til en del af disse og lignende turneringer. Det samme med Rumaenien.
Jeg vil vove at paasta, at de fleste nordeuropaere stadig synes at det er nogle, undskyld sproget, lortelande :-D
EDIT: Det var ellers en smuk tanke. Haha.
Lorte lande eller ej. I aften er vi alle Nord-Irere! Skuffende af Ukraine.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Det er reelt, at flere af nationerne, i det nye format, har manglet en del på det tekniske plan, de har ikke kunnet forkæle os med verdens mest sexede holdkort, osv. Til gengæld har de budt på en helvedes masse fightervilje, gode holdpræstationer, og så synes jeg, at de i overvejende grad har taget nogle særdeles livlige fans med sig.
Gode holdpræstationer, krydret med en medlevende skare af taknemmelige fodboldfans på lægterne, synes jeg efterhånden er mindst ligeså underholdende at overvære, som hold der sætter deres lid til individuelle præstationer. Jeg fik mindst lige så meget ud af at følge Nordirland i dag, og eksempelvis Island i tirsdags, som jeg gjorde af at følge Frankrig i går.
På klubplan kan man snildt lave en perspektivering til Atletico Madrid. Deres fans er uendeligt taknemmelige for, at deres hold i de seneste år har været med hvor det er allersjovest, og det har en særdeles positiv effekt på stemningen i deres kampe. Det er et hold, hvor holdet i sidste ende er den store stjerne, og det har jeg uendeligt meget respekt for; at følge et hold med sådan en energi og fightervilje, er bestemt ikke noget jeg sidder og gaber over.
Altså er jeg indtil videre positivt overrasket over det nye format, og så klinger det måske også en smule unuanceret, at kalde de små nationer for dårlige fodboldhold, når nu stort set samtlige af dem, indtil videre, har kunnet spille op med deres Golliat :)
Altid Real Madrid.
- Moohh
- Gæst
-
PS: Kovacic erstattede ham. Spændende
- ChrillRM14
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
Nolito spiller også en flot kamp... Jeg må ærligt erkende, at han er en spiller, jeg gerne har villet se i RM... alderen og tilknytningen til Barca taler dog følgeligt imod det, men alligevel...
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Portugisisk sejr i aften og østrigsk sejr i sidste spillerunde, så er de plastic-vikinger sendt hjem til deres lille lorte-ø.
Don´t mess with Cristiano Ronaldo!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev: Tak, Ungarn.
Portugisisk sejr i aften og østrigsk sejr i sidste spillerunde, så er de plastic-vikinger sendt hjem til deres lille lorte-ø.
Don´t mess with Cristiano Ronaldo!
Jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvad der er bedst for Real Madrid. Portugal ude efter 3 kampe. Hverken Pepe eller Ronaldo skadet. Begge hurtigt tilbage til opstarten på den nye sæson.
Alternativt Portugal vinder EM (eller kommer langt), og vores portugisiske venner er tanket op på selvtillid.
- ChrillRM14
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
Ronaldo har en af de dage, hvor det nærmest er en naturlov, at bolden ikke kommer over stregen... Ærgerligt, for det er faktisk ikke en dårlig kamp, han spiller, hvilket nok glemmes, når nu der ikke står nogle mål ud fra hans navn. Igen igen kommer han frem til 5-6 chancer... puha...
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- ChrillRM14
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
Kassow-Rossing skrev: Det er måske på tide at jeg stopper med at kalde Ronaldo for verdens bedste straffesparksskytte.
15 brændte ud af 101 så vidt jeg kan se på statistikkerne. Det er cirka 84%. Ikke dårligt, men heller ikke så godt som det har været.