Sæson 2017/2018

6 år 1 måned siden #1525 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæson 2017/2018

Real Madrid skrev: Dybala og Mbappe har begge haft ups and downs denne sæson, og jeg kan godt være bange for, at de begge stadig er for ustabile og for unge til en så vigtig rolle i Real Madrid, særligt sidstnævnte.


Er det ikke lidt for tidligt at sige, særligt med sidstnævnte?
Begge emmer af talent og virker til at have ambitionerne i orden. Tænker det er et spørgsmål om tid før de for alvor kommer til at dominere verdensscenen. Ronaldo og Messi tiltrækker måske lidt for meget af opmærksomheden i øjeblikket.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #1526 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 2017/2018
Hvis vi leger med tanken om at Marca har ret i at vi har €300M liggende på kistebunden og venter, samt at vi sender et par spillere den anden vej, er det bestemt muligt at hente en række dyre forstærkninger. Barcelona har jo også købt for 400M denne sæson, men en del af det betales jo over flere år.

Tror ikke Neymar kommer denne sommer og hans kvaliteter skal tilføjes nu, så håber og regner med Hazard.


Ind:
De Gea: €100M
Odriozola: €40M
Hazard: €180M
Lewandowski(/alternativ): €100M
Mariano: €20M

Ud:
Bale: €75-100M (Eller bytteaftale med United)
Benzema: €50-75M
Achraf: Leje
Mayoral: Leje
Llorente: Leje
Casilla: €5-10M

-310M


Ronaldo...Lewandowski/Mariano

Asensio/Hazard...Vasquez/Isco

Modric/Kovacic...Casemiro...Kroos/Ceballos

Marcelo/Theo...Varane/Nacho...Ramos/Vallejo...Carvajal/Odriozola

De Gea/Navas

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 6 år 1 måned siden ved El Siete.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #1527 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Sæson 2017/2018
Hold kæft et mål Oscar Rodriguez lige har sat ind på frispark, de spiller lige nu youth league på tv3 sport. Han smadrer den overlægger ind!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #1528 af Kristian S
Besvaret af Kristian S på emne Sæson 2017/2018

Dios skrev: @Steen.

Hvorfor er det en mærkelig kommentar? Det er vitterligt sådan jeg ser jer 2 herinde :) Intet negativt i det overhovedet.

Jeg frygtede alle hold, fordi vores eget hold var/er i en forfærdelig forfatning, og vi i den grad underpræsterede imod Tottenham. Jeg troede ikke holdet havde det i sig, men mange af spillerne har heldigvis fundet deres normale høje niveau igen.

Nej jeg tror rent faktisk ikke vi har økonomi til at købe et stort navn i ny og næ. LÆS: Hveranden sæson. Deres lønninger er simpelthen blevet for store samt transfersummen også er hævet markant. Det vil smadre alt infrastruktur i vores lønningssystem, og det lader ikke til der er mange spillere som vil spille uden de får kassen for det. Se Sanchez, som åbenbart har været United fan siden han var lille. Mig bekendt så tjener han nu ligeså meget som Ronaldo. Overvej lige en domino effekt det vil give i Real Madrid. Jeg synes også man burde have erstattet Bale, men man må bare heller ikke negligere hvor godt denne trup her egentlig gør det. Som sagt, så ville jeg også ændre en helt del, men det er fordi jeg foretrækker nogle bestemte typer fremfor nogle andre, men der er ingen garanti for, at det ville lykkedes.

Sjovt, for Pogba viste jo heller ikke rigtig noget i Juventus, hvis klubberne blev ligeså gode, hvis ikke bedre end Juventus. Han var fantastisk god imod de mindre hold, men blev fuldstændig pakket når han mødte modstand. Måske kom han på årets hold som 21 årig, men se hvor lidt han har rykket sig på 4 år. Det er jo lidt det samme som man ser nu i United. Jeg er helt med på at Mourinho spiller ham forkert, men en verdensklassespiller burde kunne få langt mere ud af det end han gør.
Hvordan kan du henvise til Pogba's statistisk og sige, at det er nogenlunde samme tankegang jeg har med Benzema? :D Det er da det fuldstændig modsatte, da Benzema har en elendig statistik, men til gengæld viser sit værd på banen, hvor det ikke kan ses på et papir efter kampen.

Jeg tror derimod ikke vi henter Kane, men Neymar eller Hazard, hvis ikke begge, men det sidste er nok bare ønsketænkning, selvom jeg egentlig godt kunne se det ske.


Forstår ikke hvorfor du så tit bekymre dig om prisen på og lønningerne til diverse spillere. Real Madrid ville aldrig overveje at købe en spiller de reelt ikke har råd til. Husk på hvor rig en klub det er. Der er en grund til transfersummerne og lønningerne er blevet så høje, det er klubberne selv der skruer prisen i vejret fordi de ved at de hver især har pengene, og fordi pengesummen tjent på PR aldrig har været højere.

Så lad nu være med at bekymre jer så meget om penge, det er nemlig én ting RM slet ikke mangler. Bekymre jer istedet om hvorvidt en spiller passer ind i den trup det er meningen han skal tiltræde.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 uger siden #1529 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæson 2017/2018
Ronaldo er nu eneste angriber fra de 5 største ligaer, som scorer (over) et mål i snit i denne sæson – 37 mål i 35 kampe (1.06 pr kamp) – det er et fænomenalt comeback han har lavet her i foråret. Han har et snit på 1.62 mål pr kamp i 2018, det er langt højere end Messis snit i 2012, hvor han scorede de historiske 93 mål på et kalenderår – tør man drømme?

Ronaldo har været direkte involveret (mål eller assist) i 1.26 mål pr kamp i sæsonen (37 mål og 7 assist)
Messi har været direkte involveret (mål eller assist) i 1.16 mål pr kamp i sæsonen (35 mål og 16 assist)

Utroligt han får indhentet og overhaler Messi på den front, det virkede umuligt tilbage i efteråret. Ronaldo er i øvrigt oppe på fænomenale 18 mål i hans sidste 8 La Liga kampe! og han er på 21 mål i 13 kampe i 2018, det er sku imponerende, fan eller ej. Ingen i de 5 største ligaer har scoret flere mål end Ronaldo i denne sæson.

Det var i øvrigt Ronaldos 50. hattrick gennem karrieren, hvilket er første gang i verdenshistorien!

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 6 år 4 uger siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, madrid2000, Zyconith, BBB, Chamartin, Madrid1998, mohbar, ChrillRM14, Jonas, MadridistaPorVida og 4 flere

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 uger siden #1530 af MadridistaPorVida
Besvaret af MadridistaPorVida på emne Sæson 2017/2018

Real Madrid skrev: – 4 ligamål tyder på en mand, som alvorligt bør overveje om legen er ved at være slut, før det bliver grimt..

Det skrev du for 2 måneder siden om Ronaldo xD #RonaldoEffect

HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Sidste redigering: 6 år 4 uger siden ved MadridistaPorVida.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 uger siden #1531 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæson 2017/2018

MadridistaPorVida skrev:

Real Madrid skrev: – 4 ligamål tyder på en mand, som alvorligt bør overveje om legen er ved at være slut, før det bliver grimt..

Det skrev du for 2 måneder siden om Ronaldo xD #RonaldoEffect


Haha godt fund! jeg ved ikke om han blot var udkørt på hjemmefronten, med alle de børn hans forskellige kvinder skyder ud ;-)

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 uger siden #1532 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæson 2017/2018

Kristian S skrev:

Dios skrev: @Steen.

Hvorfor er det en mærkelig kommentar? Det er vitterligt sådan jeg ser jer 2 herinde :) Intet negativt i det overhovedet.

Jeg frygtede alle hold, fordi vores eget hold var/er i en forfærdelig forfatning, og vi i den grad underpræsterede imod Tottenham. Jeg troede ikke holdet havde det i sig, men mange af spillerne har heldigvis fundet deres normale høje niveau igen.

Nej jeg tror rent faktisk ikke vi har økonomi til at købe et stort navn i ny og næ. LÆS: Hveranden sæson. Deres lønninger er simpelthen blevet for store samt transfersummen også er hævet markant. Det vil smadre alt infrastruktur i vores lønningssystem, og det lader ikke til der er mange spillere som vil spille uden de får kassen for det. Se Sanchez, som åbenbart har været United fan siden han var lille. Mig bekendt så tjener han nu ligeså meget som Ronaldo. Overvej lige en domino effekt det vil give i Real Madrid. Jeg synes også man burde have erstattet Bale, men man må bare heller ikke negligere hvor godt denne trup her egentlig gør det. Som sagt, så ville jeg også ændre en helt del, men det er fordi jeg foretrækker nogle bestemte typer fremfor nogle andre, men der er ingen garanti for, at det ville lykkedes.

Sjovt, for Pogba viste jo heller ikke rigtig noget i Juventus, hvis klubberne blev ligeså gode, hvis ikke bedre end Juventus. Han var fantastisk god imod de mindre hold, men blev fuldstændig pakket når han mødte modstand. Måske kom han på årets hold som 21 årig, men se hvor lidt han har rykket sig på 4 år. Det er jo lidt det samme som man ser nu i United. Jeg er helt med på at Mourinho spiller ham forkert, men en verdensklassespiller burde kunne få langt mere ud af det end han gør.
Hvordan kan du henvise til Pogba's statistisk og sige, at det er nogenlunde samme tankegang jeg har med Benzema? :D Det er da det fuldstændig modsatte, da Benzema har en elendig statistik, men til gengæld viser sit værd på banen, hvor det ikke kan ses på et papir efter kampen.

Jeg tror derimod ikke vi henter Kane, men Neymar eller Hazard, hvis ikke begge, men det sidste er nok bare ønsketænkning, selvom jeg egentlig godt kunne se det ske.


Forstår ikke hvorfor du så tit bekymre dig om prisen på og lønningerne til diverse spillere. Real Madrid ville aldrig overveje at købe en spiller de reelt ikke har råd til. Husk på hvor rig en klub det er. Der er en grund til transfersummerne og lønningerne er blevet så høje, det er klubberne selv der skruer prisen i vejret fordi de ved at de hver især har pengene, og fordi pengesummen tjent på PR aldrig har været højere.

Så lad nu være med at bekymre jer så meget om penge, det er nemlig én ting RM slet ikke mangler. Bekymre jer istedet om hvorvidt en spiller passer ind i den trup det er meningen han skal tiltræde.


Problemet er vel heller ikke, hvad Real Madrid bruger på én spiller, men nærmere hvem vi efterfølgende enten må afhænde eller ikke kan købe. Selvfølgelig skal vi bekymre os om/diskutere/overveje, hvilke spillere klubben henter - og til hvilke beløb. Min fætter satte som helt lille 100 kroner i banken. Han brugte flere gange de 100 kroner i troen om, at han rent faktisk selv betalte for hans legetøj. Real Madrid har ikke en lidt for rar far, som bare kaster penge efter klubben.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 uger siden #1533 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæson 2017/2018

Real Madrid skrev: Ronaldo er nu eneste angriber fra de 5 største ligaer, som scorer (over) et mål i snit i denne sæson – 37 mål i 35 kampe (1.06 pr kamp) – det er et fænomenalt comeback han har lavet her i foråret. Han har et snit på 1.62 mål pr kamp i 2018, det er langt højere end Messis snit i 2012, hvor han scorede de historiske 93 mål på et kalenderår – tør man drømme?

Ronaldo har været direkte involveret (mål eller assist) i 1.26 mål pr kamp i sæsonen (37 mål og 7 assist)
Messi har været direkte involveret (mål eller assist) i 1.16 mål pr kamp i sæsonen (35 mål og 16 assist)

Utroligt han får indhentet og overhaler Messi på den front, det virkede umuligt tilbage i efteråret. Ronaldo er i øvrigt oppe på fænomenale 18 mål i hans sidste 8 La Liga kampe! og han er på 21 mål i 13 kampe i 2018, det er sku imponerende, fan eller ej. Ingen i de 5 største ligaer har scoret flere mål end Ronaldo i denne sæson.

Det var i øvrigt Ronaldos 50. hattrick gennem karrieren, hvilket er første gang i verdenshistorien!


Den dag han lægger støvlerne på hylden har jeg virkelig svært ved at se hvem der vil kunne erstatte ham...Eneste der tilnærmelsesvist har den spektakulære evne at kunne ændre en kamp er vel Neymar (foruden Messi).

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 uger siden #1534 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Sæson 2017/2018
Hvorfor er det han venter til foråret med at folde sig ud? Jeg fatter det ikke. Sidste år gik det, i år er ligaen tabt for længe siden.
Han spiller udelukkende for at blive topscorer nu, og det kan man vel sige er fair nok, men for fanden hvor er det underligt og irriterende at se på. Spil dog bold hele sæsonen for faen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 uger siden #1535 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæson 2017/2018

Kimbo skrev: Hvorfor er det han venter til foråret med at folde sig ud? Jeg fatter det ikke. Sidste år gik det, i år er ligaen tabt for længe siden.
Han spiller udelukkende for at blive topscorer nu, og det kan man vel sige er fair nok, men for fanden hvor er det underligt og irriterende at se på. Spil dog bold hele sæsonen for faen.


Ja, det må alt sammen falde tilbage på Ronaldo i sidste ende og hans bevidste venten på sig.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, madrid2000, BBB, AmorMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 uger siden #1536 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Sæson 2017/2018

Kimbo skrev: Hvorfor er det han venter til foråret med at folde sig ud? Jeg fatter det ikke. Sidste år gik det, i år er ligaen tabt for længe siden.
Han spiller udelukkende for at blive topscorer nu, og det kan man vel sige er fair nok, men for fanden hvor er det underligt og irriterende at se på. Spil dog bold hele sæsonen for faen.


... ja, for alle de andre store navne på holdet spillede nemlig 'bold' i efteråret...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 6 år 4 uger siden ved ChrillRM14.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce