Sæson 2017/2018
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Wenger er ledig.
Den ligger lige til højrebenet.
Wenger er da en dygtig træner. Folk glemmer hans første 10 år i Arsenal, og husker kun de sidste 4-6 år, hvor han blev mere og mere stædig og kontrær.
I Madrid kommer han under ingen omstændigheder til at sidde i mere end 3 år ;)
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
¨ChrillRM14 skrev: At man gør det så kort efter sæsonafslutning betyder vel, at man allerede har en replacement klar? Right? Aftræder han selv? Eller er Perez blevet skør?
Perez er skør, men så skør han ikke.
Alt andet end Allegri eler Löw vil være useriøst.
Det må bare ikke blive Wenger.
ChrillRM14 skrev: At man gør det så kort efter sæsonafslutning betyder vel, at man allerede har en replacement klar? Right? Aftræder han selv? Eller er Perez blevet skør?
Zidane ønsker RM det bedste, og derfor giver han klubben mest mulig tid til at finde en afløser!
I øvrigt, med tanke på spillermaterialet i Arsenal har han alligevel formået at klare sig ret godt. Man må bare erkende, at hvis vi går efter ligaen, virker han som et fornuftigt valg. Jeg tror ikke, at det er Wenger, men derimod Arsenal, som har været de egentlige nærige, når der skulle indkøbes
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
asp3200 skrev: Wenger må det ikke blive, jeg vil græde mig i søvn hver dag i hele kontrakt perioden. Kom med potch... eller klopp eller måske bussemands piller löw
Poch har vist nok en åbning i sin kontrakt? Klopp er for dedikeret til Liverpool, Löw har lige forlænget, Allegri? Conte? Hm... Wenger forstår sig på process, men jeg ved sgu ikke, om han er resultatorienteret nok til at spille mesterskabet til Madrid? Det bliver svært.... Frygter en Benitez v.2.0
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Tak for alt Zinedine...
Og så tror jeg at Pochettino er den rigtige.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
nono skrev: media.giphy.com/media/d8SRR4aDUINuU/giphy-downsized.gif
FOR THE LOVE OF GOD NOT ARSENE WENGER!!