Sæsonen 12/13
Jeg kan dog ikke selv finde den...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Naldo
- Gæst
-
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Elkrimi skrev: Rent "grafisk" kunne det se sådan ud:
Xabi, Sami
Ozil/Modric
Benz/DiMaria/Pipa, Ronaldo
Falcao
Og Callejon skal vi glemme? eller vil du gerne have fire klasse spillere som skal dele højre fløjen?
Ved ikke hvornår man stopper at ændre så drastisk på vores trup. Det ender med at bænken er fyldt med tidligere faste spillere som stille og rolig vil forlade klubben.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- Said Muniem
- Gæst
-
Men en forskel på higuain og benz er at, higuain er klart bedre når det gælder løb i dybden osv, og benz er bedst når real holder på en bold i kampene.
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
Elkrimi skrev: Rent "grafisk" kunne det se sådan ud:
Xabi, Sami
Ozil/Modric
Benz/DiMaria/Pipa, Ronaldo
Falcao
Benzema, Falcao og Ronaldo inde samtidig tror jeg ikke holder rent defensivt i ret mange kampe. Og vil nok stadig efterlade en stjerne for meget på bænken.
Hvis Falcao kommer så ryger Higuain nok. Hvis Ronaldo mod forventning skulle forlade klubben, til sommer, så ville jeg vælge Özil eller Benzema til at overtage hans plads, og så kunne der godt blive plads til både Benzema, Higuain og Falcao. Så vil Benzema bedre kunne udfolde sine kreative evner, mens vi får verdens nok bedste 9'er til at kompensere for Ronaldos manglende mål.
- Brylle
- Gæst
-
Falcao ødelagde da en bus i starten af sæsonen? :)Said Muniem skrev: Elkrimi jeg synes du undervurdere benz lidt for meget, med at han ikke er kynisk nok? Jeg vil da lige minde dig om at han er den striker real har som holder bedst på en bold og uden tvivl er 10 klasser bedre end falcao? ja Falcao skulle være meget god, men hvad kan han præstere imod stor hold som eksempelvis Real madrid her for nyligt? manden havde ikke et skud på mål, han var virkelig råden..
Jeg kan ikke se hvordan Benzema skulle være god for ti kasser mere end Falcao? Benzemas force er jo ikke foran kassen, men som et led i det opbyggende spil. Han er sikker i passningerne, god til at holde fast i bolden og teknikken er i top, men foran målet er han stadig alt for uskarp, hvor Falcao er kynisk.
- Storken
- Gæst
-
deportes.elpais.com/deportes/2012/12/13/...55430371_895364.html
Avisen er mere troværdig end Marca, AS, Sport og Mundo Deportivo tilsammen, så der er sandsynligvis noget om snakken.
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
Storken skrev: El Pais er ude med en historie om splid i omklædningsrummet:
deportes.elpais.com/deportes/2012/12/13/...55430371_895364.html
Avisen er mere troværdig end Marca, AS, Sport og Mundo Deportivo tilsammen, så der er sandsynligvis noget om snakken.
Straks efter at jeg læste din kommentar var jeg sikker på at det var Diego Torres, som havde skrevet nyheden. Hvilket det også ganske rigtigt er. Den mand har længe været lagt for had blandt Madrids fans for hans lange række af anti-Madrid og især anti-Mourinho historier. Og når nogen udelukkende skriver negative vinkler på alt Real Madrid relateret, har jeg svært ved at kalde ham troværdig.
Men budskabet er dog ikke meget anderledes end hvad der rapporteres andre steder fra. Og man skal være godt blind for ikke at kunne se at omklædningsrummet langt fra fungerer optimalt. Og at meget af det hænger sammen med Mourinhos kontroversielle person, som ikke har samme respekt fra spillerne som han tidligere har været vant til.
- Storken
- Gæst
-
Jeg tager et gæt og siger du er pro-Mourinho?
Langt de fleste anser Diego Torres som den klart mest pålidelige kilde til inside-informationer i Real Madrid. Og inside-informationer vil ofte være negativt, da de ellers vil være nået overfladen. Det er netop derfor Mourinho hader ham. Han skriver om alt det der foregår bag de lukkede døre. Og i langt størstedelen af tilfældene har han ret. Det er ikke grundløse beskyldninger som f.eks. Sport smider om sig.
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
Men derfor kan jeg rent objektivt godt se at Diego Torres kører en kampagne mod Mourinho. Hvem er langt de fleste iøvrigt? Det er næppe nogen med Real Madrid tilknytning.
Og når man ved hvor meget Mourinho gør ud af ikke at ville lække oplysninger til pressen, så er det da underligt at den samme mand igen og igen kommer med private - og formentlig selvopfundne - citater fra omklædningsrummet.
- Alma Merengue
- Gæst
-
Storken skrev: Langt de fleste anser Diego Torres som den klart mest pålidelige kilde til inside-informationer i Real Madrid.
Man kan jo kun ryste på hovedet, Storken. Hvem er 'langt de fleste'?
Det er jo alment kendt at Diego Torres hader Mourinho. Ved man ikke det, så bør man ikke have noget at gøre med spansk fodbold.
Med hensyn til debatten om Mourinho, så håber jeg, at han bliver kontrakten ud. Verdens bedste træner - kontroversiel eller ej.