Sæsonen 12/13
Det er jo alment kendt at Diego Torres hader Mourinho. Ved man ikke det, så bør man ikke have noget at gøre med spansk fodbold.
Hvem henviser du til alma, med "man" ?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Storken
- Gæst
-
Langt de fleste = Dem der ønsker inside informationer om Real Madrid, de kigger i stor stil mod Diego Torres.
I mener, at Diego Torres hader Mourinho (hvilket muligvis er sandt), men det er tydeligt, at Mourinho hader ham igen. Mourinho er gået så langt som at konfrontere Diego Torres og ligeledes kritisere El Pais på sine pressemøder. Jeg ser det som et tegn på frustration fra Mourinhos side. Mit bud er, at han er frustreret over de historier, der bliver lækket fra omklædningsrummet.
Derudover er der intet tegn på, at Diego Torres skriverier er falske. Alt peger faktisk i retningen af splid i truppen og uoverensstemmelser mellem de spanske spillere og Mourinho.
God weekend
- Storken
- Gæst
-
Kritikken går ikke på Benzema, men derimod Messi. Det er en skjult hentydning til Messis skade mod Benfica, hvor han blev båret fra banen, men alligevel var klar nogle dage efter mod Betis.
Det fulde citat:
"I don't think he'll be fit for tomorrow. A player who comes off injured in a match shouldn't be ready to play again in two days' time. Albeit some are stretchered off and then are fully fit again two days' later. If you have to leave the pitch because you can't carry on, it's not normal for you to be back two days' later. We've got problems up front and I wish Karim was available"
Han er rigtig i julegavehumør ham Mourinho :D
Kilde: www.marca.com/2012/12/15/en/football/rea...drid/1355594979.html
Mvh
Anders
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
Storken skrev: Langt de fleste = Dem der ønsker inside informationer om Real Madrid, de kigger i stor stil mod Diego Torres.
Altså med andre ord gætter du på at et flertal af dem der ønsker inside information om Real Madrid finder ham troværdig? Personligt har jeg kun stødt på det modsatte.
Kritikken går ikke på Benzema, men derimod Messi. Det er en skjult hentydning til Messis skade mod Benfica, hvor han blev båret fra banen, men alligevel var klar nogle dage efter mod Betis.
I artiklen du linker til skriver de jo også at det kan forstås som et angreb på Benzema, foruden at det også er en ironisk kommentar til Messi.
Benzema er jo blevet klar til kampen mod Espanyol, på trods af hans skade mod Celta - altså præcis som Messi. Og sammenholdt med hans kommentar om at Varane spillede videre med en skade og at Morata burde have spillet i stedet for en som ikke gad, så peger alle pile nu i retning af Benzema. Edit: Den første kritik kan dog stadig være rettet mod både Benzema, Di Maria og evt. Kaka.
Jeg har desuden læst samme tolkning flere steder, og tror ikke der er meget at være i tvivl om, hvis man ser udtalelserne istedet for på skrift (hvilket jeg dog ikke selv har).
- Storken
- Gæst
-
I artiklen du linker til skriver de jo også at det kan forstås som et angreb på Benzema, foruden at det også er en ironisk kommentar til Messi.
Du modsiger dig selv. Hvis det er kritik af Benzema kan det ikke samtidig være en ironisk kommentar til Messi. Jeg tror vi begge tog fejl. Kritikken går egentlig på begge spillere. Kommentaren, "Albeit some are stretchered off and then are fully fit again two days' later.", er dog rettet specifikt mod Messi.
Mourinho er svær at blive klog på. Alle roser ham for at beskytte spillerne, men i det seneste stykke tid gør han ikke andet end at rette kritikken mod dem. Det er måske hans vej ud af klubben. Fralægge sig ansvaret og opretholde sit uovervindelige image. Spekulationer... :)
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
Storken skrev: Du modsiger dig selv. Hvis det er kritik af Benzema kan det ikke samtidig være en ironisk kommentar til Messi. Jeg tror vi begge tog fejl. Kritikken går egentlig på begge spillere. Kommentaren, "Albeit some are stretchered off and then are fully fit again two days' later.", er dog rettet specifikt mod Messi.
Så længe vi er enige om at han kritiserer begge spillere, så er jeg ligeglad med mellemregningerne.
Ronaldo er bare gud/guld;) Mere behøves der ikke siges
Altså for pokker, hvor mange gange har man kunne sige,"SCOR NU PÅ JERES CHANCER!" i denne sæson.. bah
M_linding skrev: Tænk at de bliver betalt for at spille fodbold
Kunne ikke sige det selv bedre.
Selvfølgelig var man ikke heldig osv. men det ligner der er noget helt galt i truppen pt.
- kavver
- Gæst
-
SIdste år 'gad' spillerne levere, i hver eneste kamp. Nu, ligner det et helt nyt hold - altså bare dårligere, og mere usammenhængende, hvilket jo burde være omvendt?!.
Og alle jer der gerne vil have alle vores talenter i spil. De er jo bare ikke gode nok. Callejon kan intet, udover at løbe dybt. Morata, hvad laver manden dog til sidst i kampen mod Espanyol? Nårh ja, glemmer at tæmme bolden på en kæmpe friløber.
Casillas, er måske den mest irriterende mand at se på, inde på en bane. Han er lige ved at slå Ronaldo i at slå ud med armene og kigge ned i jorden. Og så kan jeg ikke huske en kamp, hvor man har tænkt "ØJ, hvor var han god idag".
Der skal helt andre boller på suppen! Men lur mig om vores klub ikke bryder ud i brand nu. Der er ikke andet end ballade i den klub, synes jeg.
Der skal vidst ryddes ud i de cliquer her til sommer.
Det havde jeg lige brug for at komme af med.
Putalunya!