Sæsonen 12/13
- karimbenz9
- Gæst
-
Der er da ingen grund til at nævne det sådan som jeg ser det, og det er dér mit problem ligger. At du så ikke synes, det er noget specielt problem, kan jeg jo ikke gøre for. For mig er der intet at diskutere omkring Curtois placering. Han stod placeret midt i målet, hvilket var præcis det Casillas blev kritiseret for (herinde i hvert fald) ikke at gøre.
Det har intet at gøre med Mourinho. Fokus på medierne fra fansenes side har været der allerede før Mourinho kom til. Men lad os da endelig være ligeglade med, hvordan mediernes dækning af Real Madrid er.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg er her stadig XOXO
"No soy sólo perfecto, soy Madridista también"
"No soy sólo perfecto, soy Madridista también"
I skylder næsten jer selv at se Ozils mål igen. Især det første er jo magisk...;)
- Zumbach
- Gæst
-
Næ... det er Özilsk!M_linding skrev: Jeg tror jeg har set målene fra i lørdags otte gange på realmadrid.com, og jeg bliver begejstret hver gang.
I skylder næsten jer selv at se Ozils mål igen. Især det første er jo magisk...;)
1-0-målet er virkelig eminent. Tyskeren viser netop den elegance, som har været savnet af ham, i hvert fald hos undertegnede. Jeg er måske naiv, men denne præstation af Özil, ser jeg som værende vendepunktet, ikke blot for ham selv, men for Real Madrid i al almindelighed. Fungerer Özil, fungerer Real Madrid - offensivt set. Han har manglet i mange kampe, hvor der ikke har været flow i spillet på banen. 3-2-målet er ligeledes en smuk opvisning i sparketeknik. Det skal være en lille kattepote, som tager disse frispark på kanten af feltet, og ikke C. Ronaldo's hestespark. Stor præstation af Özil!
Heldigvis huskes kampen netop for disse to perler, og ikke den miserable opdækning, som fandt sted, da Valladolid både scorede til 1-0 og 2-1.
Det var jo grotesk at se på. Jeg sad selv og tænkte nu score Valladolid ved 2-1 målet. Jeg var ydemere ikke overrasket over at det skete, da det har været vores svage punkt denne sæson. Men jeg forstår det faktisk ikke helt. Vi har nogle af de mest hovedstødsstærke spillere, men alligevel svigter de til tider.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Du trykker på den funktion nede i højre hjørne, som hedder citér, og så begynder du ellers bare at skrive under det, som allerede står i besked-feltet. Jeg håber det var forståeligt :)ZizouMo skrev: Skal lige vænne mig til det nye forum. Jeg ved stadigvæk ikke hvordan man kan svare som Daniel (hvor der står hvad den tidligere har skrevet først).
Angående dit svar, så er jeg bestemt enig. Der skal rettes op på de svipsere, som stadig forekommer på standardsituationerne, da det er ved at blive et problem, hvilket du også skitserer med faktiske tal. Vi har en del spillere, som er OK i disse situationer, hvorfor det er unødvendigt at afgive disse lette mål væk. Jeg vil dog alligevel tillade mig at huske Valladolid-kampen for en tysker, som for alvor trådte i karakter.
Daniel skrev:
Du trykker på den funktion nede i højre hjørne, som hedder citér, og så begynder du ellers bare at skrive under det, som allerede står i besked-feltet. Jeg håber det var forståeligt :)ZizouMo skrev: Skal lige vænne mig til det nye forum. Jeg ved stadigvæk ikke hvordan man kan svare som Daniel (hvor der står hvad den tidligere har skrevet først).
Angående dit svar, så er jeg bestemt enig. Der skal rettes op på de svipsere, som stadig forekommer på standardsituationerne, da det er ved at blive et problem, hvilket du også skitserer med faktiske tal. Vi har en del spillere, som er OK i disse situationer, hvorfor det er unødvendigt at afgive disse lette mål væk. Jeg vil dog alligevel tillade mig at huske Valladolid-kampen for en tysker, som for alvor trådte i karakter.
Hvem Khedira? Hahah arr, håber som du selv tidligere nævnte, at det var vendepunktet både for Øzil og hele Real Madrid holdet. Glæder mig til at se hvordan vi spiller mod Celta Vigo, da vores stærkeste trup (minus Coentrao og Marcelo) er udtaget.
ZizouMo skrev: Glæder mig til at se hvordan vi spiller mod Celta Vigo, da vores stærkeste trup (minus Coentrao og Marcelo) er udtaget.
Også mig. Det er vel ikke for meget forlangt, at se en omgang sprudlende bold, med Real Madrid DNA i aften?
Det savner jeg nemlig pokkers meget!